|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Linssen was ook gewoon. Op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige vertoning. Blij met de 3 punten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie punten. Uiteindelijk niet slecht na zo’n donderdag |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Jongens het was niet zo goed maar we winnen nu ook slechte wedstrijden. De laatste 20 minuten kunnen we nog niet volmaken maar goed winst.
Gefeliciteerd allemaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vitesse staat van Go Ahead te verliezen thuis |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het beeld van de laatste wedstrijden....heel veel 100% kansen. Er wordt te veel gemist.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Slechte pot. 3 punten gelukkig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Redelijke wedstrijd, alweer onnodig veel kansen gemist. Aursnes goed spel. De rest naar behoren, Pedersen minder uit de verf. Til werkt hard, Linssen ook. Beide van belang. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kunstgras en uit, jammer van de tegen doelpunten maar met 3 punten naar huis. Kan niet mopperen maar was zat om over na te denken. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik snap niet dat Slot voorin halverwege de tweede helft niet wisselt, die jongens zaten er behoorlijk door heen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ach, 3 punten in de pocket, na een Europese wedstrijd, en op plastic (zelfs kudtgras is teveel eer voor dat)...
We staan nog maar 3 punten achter de koppositie. Ik had het veel moeilijker verwacht aan het begin van het seizoen, nieuwe trainer, nieuw systeem, etc...
Nee, we zijn een goede weg ingeslagen, doorgaan nu.
We winnen weer, met gedurfd voetbal... Mooi! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2021 - 18:14 schreef Cruzcontrol het volgende:Ach, 3 punten in de pocket, na een Europese wedstrijd, en op plastic (zelfs kudtgras is teveel eer voor dat)... We staan nog maar 3 punten achter de koppositie. Ik had het veel moeilijker verwacht aan het begin van het seizoen, nieuwe trainer, nieuw systeem, etc... Nee, we zijn een goede weg ingeslagen, doorgaan nu. We winnen weer, met gedurfd voetbal... Mooi! Dat is allemaal waar en ik ben ook heel blij net Slot als trainer, maar volgens mij kun je het jezelf een stuk makkelijker maken wanneer je op tijd wisselt. |
|
|
|