|
|
Ronald 1960
|
|
|
IK denk toch dat het motivatie/instelling te maken heeft... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben net thuis. Hebt meer dan de helft gemist. Hoorde net dat het nog steeds 0 - 0 staat.
Alleen weet ik dat we op een kunstgras spelen, iets wat ons nooit goed bevalt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:37 schreef Onze Ajax het volgende:Ben net thuis. Hebt meer dan de helft gemist. Hoorde net dat het nog steeds 0 - 0 staat. Alleen weet ik dat we op een kunstgras spelen, iets wat ons nooit goed bevalt. Da's 2x |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax dit seizoen 2x eerder met rust gelijk. 1x gelijk en 1x verlies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:37 schreef Onze Ajax het volgende:Ben net thuis. Hebt meer dan de helft gemist. Hoorde net dat het nog steeds 0 - 0 staat. Alleen weet ik dat we op een kunstgras spelen, iets wat ons nooit goed bevalt. We winnen anders vrijwel altijd op kunstgras |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Maar toch met moeite. Het is niet ons favoriete ondergrond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wie wel?
Stop gewoon met excuses.
De helft hier lijkt steeds meer op een PSV'er. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ach wat we van tevoren eigenlijk al wisten, er komt weer een Champions Leaque wedstrijd aan, dan spelen ze weer gematigd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je kan ook te ver gaan hé ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Stop dan met excuses zoeken als daar geen aanleiding voor is. Zie dat echt alleen Calimero's doen.
En eenieder hier weet heel goed hoe ik daarover denk. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Slappe hap eerste helft. Als je tegen een angstgegner speelt zoals Utrecht, Twente en heracles zijn de laatste jaren dan zul je het niet redden op 60%. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dit is geen excuses. We hebben van de vier laatste wedstrijden uit bij Heracles er drie (punten) van verloren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:47 schreef Loetje het volgende:[..] Stop dan met excuses zoeken als daar geen aanleiding voor is. Zie dat echt alleen Calimero's doen. En eenieder hier weet heel goed hoe ik daarover denk. Ik zoek geen excuus. kunstgras is gewoon kut. maar ajax in een te laag tempo en niet echt super geconcentreerd.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon jammer dat er geen tempo in zit. Daarmee breekt de tegenstander gaandeweg altijd wel, zoals bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:49 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dit is geen excuses. We hebben van de vier laatste wedstrijden uit bij Heracles er drie of veel teveel (punten) van verloren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zoek geen excuus. kunstgras is gewoon kut. maar ajax in een te laag tempo en niet echt super geconcentreerd.... En als die laatste 2 goed zijn, wint dat echt ruim van het op kunstgras spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:49 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dit is geen excuses. We hebben van de vier laatste wedstrijden uit bij Heracles er drie (punten) van verloren. En waarom? Niet door kunstgras hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk Timber net. Die een bal wandelend aanneemt en wandelend verder gaat. Dat is de reden dat het niet goed is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu ook weer. Na 12 seconde loopt er iemand vrij voor een inworp.
Pure mentaliteit dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Grijp eens in Ten Hag, als je zo speelt en zo lovend bent over je bank, verdienen andere jongens nu de kans |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:27 schreef Loetje het volgende:[..] Vaak toch wel. Het gaat heel vaak over intentie en intensiteit. Die waren in deze allebei buitensporig en dus rood Intentie kun je zelden zien. Je kan immers geen gedachten lezen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg echt de enige die een fatsoenlijke wedstrijd speelt.
De rest is alles en iedereen te traag aan de bal.
Kunstgras is ook echt gewoon een drama en moet gewoon verbannen worden. Die bal vliegt alle kanten op en het mag weliswaar geen excuus zijn, het is echter gewoon overduidelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als een bal weg is en jij gaat er als een gek in, is de intentie heel helder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:58 schreef remco k het volgende:Gravenberg echt de enige die een fatsoenlijke wedstrijd speelt. De rest is alles en iedereen te traag aan de bal. Kunstgras is ook echt gewoon een drama en moet gewoon verbannen worden. Die bal vliegt alle kanten op en het mag weliswaar geen excuus zijn, het is echter gewoon overduidelijk. Dat eerste meen je niet, toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja toch echt. Minder balverlies dan de rest en bij de meeste kansen betrokken door een goede pass. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en in alle andere gevallen gewoon niet. En laat dat nou juist veel vaker het geval zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We spelen te laag tempo waardoor Heracles daar maximaal profijt van heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antony en Berghuis eruit!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 20:00 schreef remco k het volgende:[..] Ja en in alle andere gevallen gewoon niet. En laat dat nou juist veel vaker het geval zijn. Ging om deze nu toch? Bal was weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] Ja toch echt. Minder balverlies dan de rest en bij de meeste kansen betrokken door een goede pass. Minder balverlies en ondertussen toch weer heel veel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit doe je allemaal zelf. Hun worden steeds feller |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit wel weer echt op het randje hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rensch is echt de minste van allemaal samen met Anthony. Beiden raken echt nog geen bal fatsoenlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Eigenlijk is het gewoon 3x kut:
Kut weer Kut veld kut instelling |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen voor Berghuis. Neres voor Anthony en daramy voor Gravenberg. Tadic dan op 10 laten spelen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beste kans voor Heracles hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Pasveer toch echt goed hoor de laatste periode. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oogt achterin ook onzeker. En dat is pure concentratie. Die is er na 64 minuten nog niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:58 schreef remco k het volgende:Gravenberg echt de enige die een fatsoenlijke wedstrijd speelt. De rest is alles en iedereen te traag aan de bal. Kunstgras is ook echt gewoon een drama en moet gewoon verbannen worden. Die bal vliegt alle kanten op en het mag weliswaar geen excuus zijn, het is echter gewoon overduidelijk. Hahahahaha Gravenberch fatsoenlijk? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior