|
|
MMM
|
|
|
ECL: Union Berlin - Feyenoord (donderdag 4 november 2021, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 4 november 2021, 21:00 uur Locatie: Olympiastadion, Berlijn Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
1-3 op het veld.
Buiten het veld, bang afwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5-0 voor de |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3 punten en 500.000 voor de winst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hoop dat ze in Berlijn ontdekken dat we een gezamenlijk probleem hebben en die fiets al lang verroest is, verder schat ik een gelijk spelletje 2-2 of zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom wordt er überhaupt uit publiek toegelaten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vanavond is de generale repetitie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om mensen die zich niet kunnen gedragen op te pakken hoop ik en daar proportioneel voor te straffen. Daarbij ze Europees te registreren en voor evenementen van diverse aard uit te sluiten. We hebben voorlopig toch Corona en een coronapas, kan je nu prima misbruiken.
Mag natuurlijk niet maar wie trekt zich daar nu wat van aan, je mag dadelijk ook niet meer aan het werk zonder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die 16 ondertekenaars van die Open Brief hebben niet eens de ballen publiekelijk afstand te nemen van die holenmensen binnen (ook hun) gelederen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja stadion verbod? Maar deze minkukeltjes gaan dan buiten het stadion rellen, of in steden waar Feyenoord gaat spelen. Dus is veel breder dan het stadion. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2021 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:Ja stadion verbod? Maar deze minkukeltjes gaan dan buiten het stadion rellen, of in steden waar Feyenoord gaat spelen. Dus is veel breder dan het stadion. De schouderhamvraag is dan ook: jaag je hen af met evt. ondergrondse gevolgen van dien, of probeer je te reguleren met zachtere maatregelen?
Daarvoor zou je meer moeten weten ove de bron van dergelijke groepjes. Vooral: waarmee zijn ze te demoraliseren.
Daar kun je een afgemeten periode in investeren, maar is (snelle) deadline voorbij, zwaar aanjagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HAha goed bezig in Berlijn
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kan hier wel om lachen hoor , dit soort acties prima , een halve stad slopen met de rellen niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2021 - 13:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] De schouderhamvraag is dan ook: jaag je hen af met evt. ondergrondse gevolgen van dien, of probeer je te reguleren met zachtere maatregelen? Daarvoor zou je meer moeten weten ove de bron van dergelijke groepjes. Vooral: waarmee zijn ze te demoraliseren. Daar kun je een afgemeten periode in investeren, maar is (snelle) deadline voorbij, zwaar aanjagen. In de krant of op tv geeft deze mannen status. Dus niet vermeldem ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In Duitse media wordt schande gesproken van de actie. De East Side Gallery is een toeristische trekpleister en een van de belangrijkste herinneringen aan de Berlijnse muur. Een groot deel van het monument is sinds 1989 door ruim honderd kunstenaars verfraaid. Supporters van 1. FC Union Berlin, de tegenstander van donderdag, hebben het woord Feyenoord op de muur woensdagochtend overgespoten en hun clubnaam erop aangebracht.
Nou hilarisch. T is schandalig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De 2 daders zijn overigens aangehouden. geef ze maar meldplicht bij 020 als Feyenoord moet spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die muur wordt al jaren onder gekalkt, moeten nu niet in één keer gaan zitten janken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef ze als straf alle stoeltje poetsen in de kuip, doen ze nog wat nuttigs, Maar ooit is het peerd van ome loek beeld in groningen geel groen geschilderd en moets iederen er om lachen (ado fans) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee joh, lekker pamperen. Als de een het illegaal doet, dan alle anderen ook. Ja, moet allemaal kunnen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb zojuist Wilders een kogelbrief gestuurd, die wordt toch al een decennia bedreigd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ha! Kan alleen maar legaal zijn! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-4-2 met Toornstra , zonder Jahan volgens media. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is selectief Geile, t's maar wat je op die muur kalkt want dan hoor je niemand. Natuurlijk onvergelijkbaar met wat jij aanhaalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mogge Vvout , natuurlijk is dat zo,maar alles begint ergens. En waar wordt de streep getrokken ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-1 en Macabbi wint ook............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Ik zie dat de supporters weer investeerders aan t werven zijn |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Laat ze degene wie ze oppakken aub daar houden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zo veel zin an dit wedstrijdje...
ik zeg met een goede 12de man winst. ze zijn op elke positie beter, dat zagen we in de thuiswedstrijd. vertrouwen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ook, maar ik ben bang dat het overschaduwd wordt door randzaken waar beter geen aandacht aan geschonken kan worden, omdat dit alleen maar aanzet tot nog meer geweld. Dat is niet goed voor ons cluppie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zolang er niets in het stadion gebeurd is er voor Feyenoord niet veel aan de hand ( hoop ik) Hebben jullie gisteren die fakkels gezien bij Dortmund.........niemand riep er iets over......... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat noemen ze nou hypocriet... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat noemen ze nou hypocriet... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Selectieve verontwaardiging. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ach als je geen goede reputatie hebt, kun je die ook niet beschadigen hé... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren speelt Ajax in Duitsland. Niets aan t handje. Vandaag mogen wij.
Ajax bouwt een reputatie door twee keer goed te winnen van Dortmund. Wij door twee keer lekker te rellen.
Het houdt niet op, niet vanzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2021 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:Gisteren speelt Ajax in Duitsland. Niets aan t handje. Vandaag mogen wij. Ajax bouwt een reputatie door twee keer goed te winnen van Dortmund. Wij door twee keer lekker te rellen. Het houdt niet op, niet vanzelf. Niets aan het handje? Sure ik lees toch anders in het nieuws.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb niets voorbij zien komen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Dies wel geinig ja, verders boeit mij alleen in het stadion.
Spanning loop op hiero gozert |
|
|
|
|
pat
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG??? ( mooiste liedje wat mij betreft) |
|
|
|