|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - AZ (zondag 7 november 2021, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 7 november 2021, 16:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd hoe we voor de dag komen. Gisteren heeft, vooral door de omstandigheden, veel kracht gekost. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krappe winst, heeft kracht gekost dit verhaal tegen Union maar je kan er ook kracht uit putten. 3-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ ligt ons spel. Dus daarom winst. Geen dikke overwinning |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat wordt ruimtes benutten. 3-1. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jahanbakhsh onzeker voor morgen. Waarschijnlijk weer Jens voor hem.
Treurig hoor. Kom eens met die Nelson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom zou Slot hem nog niet brengen? Dat al eens afgevraagd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die jongen moet langer kunnen spelen dan 5 minuten. En hoe krijg je hem fit? Door minuten te laten maken.
Zo schiet t niet op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Laten we het weer over voetbal hebben :) Ik denk dat we az op zijn aztst gewoon kapot counter in omschaling. 5-1 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2021 - 09:32 schreef MMM het volgende:Jahanbakhsh onzeker voor morgen. Waarschijnlijk weer Jens voor hem. Treurig hoor. Kom eens met die Nelom. Ik wist het wel. Stiekem toch fan van hem? ..... Maar Nelom is allang vertrokken hoor... en oranje haalt hij ook niet meer.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2021 - 11:06 schreef MMM het volgende:[..] Die jongen moet langer kunnen spelen dan 5 minuten. En hoe krijg je hem fit? Door minuten te laten maken. Zo schiet t niet op. Misschien gebeurt dit vandaag wel? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bij vermoeidheid de wissels wat eerder inzetten. Voor de rest een heerlijke dag om de 3 punten in eigen huis te houden :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door R()b -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Slot heeft nog een rekening met AZ te vereffenen. En heeft dat de groep vanaf Berlijn heel duidelijk gemaakt. Mede daarom, 4-1 overwinning! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vandaag mooie gelegenheid om AZ op flinke achterstand te zetten , belangrijker nog is om de virtuele plaats 2 vast te houden hoe ze het doen maakt niet uit , mag desnoods met slecht voetbal ze hebben tenslotte een zware wedstrijd in de benen op een slecht veld wat heel zwaar was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zucht.
Zie toch liever een buitenspeler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel eens met je hoor MMM , ik zie ook liever een buitenspeler ipv toornstra , ik vraag mij ook af waarom hij Nelson niet gebruikt , jahanbaks was geblesseerd daar kan ik in komen aan de andere kant lijkt slot mij wel zo slim om zijn beste spelers op te stellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra. AZ: Vindahl; Sugawara, Hatzidiakos, Martins Indi, Wijndal; Midtsjö, Clasie, De Wit; Gudmundsson, Pavlidis, Karlsson.
Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Geertruida, Hendriks, Diemers, Teixeira, Jahanbakhsh, Dessers, Nelson, Bannis. AZ: Verhulst, Reus, Aboukhlal, Koopmeiners, Witry, Evjen, Duin, Letschert, Taabouni, Reijnders, Beukema, Poku. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI rood Clasie eigen goal ;) |
|
|
|