|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een goede spitsengoal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Hahahahaha dekselse dessers weer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet dat gvd nu elke keer zo, dit vreet aan mijn ziel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pusic besprong de 4e official. Draag mij maar weg hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Damn wat zoet zeg lekkere 3 punten |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
quote: Hahahahaha knotsgek worden hier hahahahahah heerlijk stijve lul drie bier |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahaaaa ik dacht wat sjouwt die dan joh |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iemand posters van Dessers te koop? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iemand posters van Dessers te koop? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De verontwaardigde kop van die gast hehehe |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Mooi man, na al die kritiek wat ook begrijpelijk was op zijn aankoop. Zo beantwoorden dat is jezelf bewijzen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha zag je dat spandoek van Trauner een Oostenrijkse vlag met zijn kop erop metop de achtergrond een tank, vet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, wil eigenlijk wel z’n commentaar horen waarom.. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Godverdomme ik kan nog twee uur rondjes rennen door de woonkamer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik was flink aan het juichen na de goal.
Ongelooflijk! Zo lekker.
Weer Dessers!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo nog F1 kijken ook, kan nog wat worden. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Jep heerlijke zondag. Vanochtend zelf de drie puntjes gehad, nu feyenoord en hopelijk max ook nog |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hier heb ik ook wel zin in ja! 2x juichen voor nummer 33 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, z'n toeval ja. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Als die kut dessers dit voort zet haal ik die kut eruit en wordt hij dessers. Die kans gezien, kon hij niks aan doen maar goed geen woorden mAar daden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bijlow pakt ook 3 punten he... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die pakte 2 onhoudbare ballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 18:53 schreef pat het volgende:Als die kut dessers dit voort zet haal ik die kut eruit en wordt hij dessers. Die kans gezien, kon hij niks aan doen maar goed geen woorden mAar daden. Heeft Dessers jou een keer op je bek geslagen, patty? Hij heeft alleen deze week al 6'punten voor ons binnen gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ had hoogmoedswaanzin. Die bleef voor de drie punten gaan alsof ze een topploeg zijn.
Zijn Ze niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heeft Dessers jou een keer op je bek geslagen, patty? Hij heeft alleen deze week al 6'punten voor ons binnen gehaald. 9 |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:AZ had hoogmoedswaanzin. Die bleef voor de drie punten gaan alsof ze een topploeg zijn. Zijn Ze niet. Ik snap het ergens wel Ze waren er een paar keer heel dicht bij in een fase dat wij slordig werden. Ook voor hen hoefde hij maar 1 keer goed te vallen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, zonder Cyriel-goals heb je 3x gelijk. Ook punten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerlijke pot ,maar een vol blikkie op het veld gooien is echt een grote smet op de wedstrijd. Dan heb je ze echt niet op een rijtje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Positieve van die actie: het gaf Bijlow vleugels |
|
|
|
|
12
|
|
|
Rugnummer 92 voor Dessers! Wie is er voor? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dessers nooit meer basis.:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als je dat doet scoort ie nooit meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Heerlijke pot ,maar een vol blikkie op het veld gooien is echt een grote smet op de wedstrijd. Dan heb je ze echt niet op een rijtje Heb het met v. Breukelen gezien met een sinaasappel en die pelde hem relaxed en at hem op, mazzel dat er geen strijker inzat natuurlijk. Zijn ze natuurlijk later gaan doen om niet af te gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:20 schreef VVout het volgende:[..] Heb het met v. Breukelen gezien met een sinaasappel en die pelde hem relaxed en at hem op, mazzel dat er geen strijker inzat natuurlijk. Zijn ze natuurlijk later gaan doen om niet af te gaan. Ja en Menzo met een banaan ,at m ook gewoon op. Maar een vol blikkie op je hoofd kan gewoon dodelijk zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en Menzo met een banaan ,at m ook gewoon op. Maar een vol blikkie op je hoofd kan gewoon dodelijk zijn natuurlijk. Zou je er daarna mee door de dopingcontrole komen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het niet maar een jaar schorsing is niks als je toch dood bent |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je lijkt me opoe wel, kijk je uit dat je niet van de trap valt dadelijk breek je je nek. Elke keer weer tot de dag van vandaag kan ze het niet laten. Maar ok, moet je niet doen natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:40 schreef VVout het volgende:[..] Je lijkt me opoe wel, kijk je uit dat je niet van de trap valt dadelijk breek je je nek. Elke keer weer tot de dag van vandaag kan ze het niet laten. Maar ok, moet je niet doen natuurlijk. Het is net als vuurpijlen afschieten . Scalpeer je aan de andere kant een mede supporter. Nee lekker slim allemaal. Laat mij maar lekker op jou opoe lijken dan. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heeft Dessers jou een keer op je bek geslagen, patty? Hij heeft alleen deze week al 6'punten voor ons binnen gehaald. Tja ik vind hem gewoon niet feyenoord waardig henkie, ik vind hem een aanfluiting ten minste de houding van hiervoor stond mij niet aan maar hij lijkt zijn ongelijk te bewijzen en elke x als hij scoort staat ik ook te juichen hoor. De tijd zal het leren henkie maar objectidf bent ik niet netals bij bv diemers… |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt Feyenoord voor weer een spannende wedstrijd , bedankt Dessers voor de 3 punten Heb ouderwets genoten, was niet goed maar ik zag strijdlust
Wat ik wel gemist heb in de samenvatting, is het kom maar beweging van Wijndal? Dat blikjes gooien is niet goed , maar teruggooien en uitdagen is rood .......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:59 schreef pat het volgende:[..] Tja ik vind hem gewoon niet feyenoord waardig henkie, ik vind hem een aanfluiting ten minste de houding van hiervoor stond mij niet aan maar hij lijkt zijn ongelijk te bewijzen en elke x als hij scoort staat ik ook te juichen hoor. De tijd zal het leren henkie maar objectidf bent ik niet netals bij bv diemers… Jouw ongelijk, Patty, jouw ongelijk. |
|
|
|