BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2024 - 17:31   quote  deeplink  
+1
Wijze woorden van de Apotheker
MightyAce
 MightyAce - maandag 20 mei 2024 - 17:35   quote  deeplink  
Gesproken als een apotrainer
piet de paler
 piet de paler - maandag 20 mei 2024 - 18:13   quote  deeplink  
Denken jullie nog steeds dat we geen TD nodig hebben?
Of de situatie zo laten ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 mei 2024 - 18:29   quote  deeplink  
Een TD niet per se. Wel iemand naast DtK met dat portfolio.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 mei 2024 - 18:34   quote  deeplink  
eens
VVout
 VVout - maandag 20 mei 2024 - 20:33   quote  deeplink  
Je breekt net niet het puntenrecord en hebt twijfels. Het zal allemaal wel. Belangrijkste vind ik hoe we komend seizoen starten en dan praten we verder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2024 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 20:33 schreef VVout het volgende:
Je breekt net niet het puntenrecord en hebt twijfels. Het zal allemaal wel. Belangrijkste vind ik hoe we komend seizoen starten en dan praten we verder.
Soms vraag ik mij af wat je bedoeld als je iets schrijft VV ?
PS niet beledigend bedoelt ofzo
R()b
 R()b - maandag 20 mei 2024 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 16:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou R()b, ik hoop toch niet dat hij juist bij de aanstelling van een trainer die misser zal hebben. Je moet gewoon de best m8grlijje hebben, maar ja... wie is dat dan hè? Ik hoop in elk geval wel dat we bovenin blijven meedoen met het aantrekkelijke spel wat we de laatste jaren gezien hebben.
Nee dat hoop ik ook niet ;-)
Zelf denk ik dat Feyenoord echt de juiste weg is ingeslagen!
Alleen zoals je zegt, continuïteit is juist nu zo erg belangrijk!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2024 - 21:38   quote  deeplink  
Dennis krijgt het nog drukker dan hij het al had



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - maandag 20 mei 2024 - 21:52   quote  deeplink  
pfff totale leegloop , gaat lekker zo
kenny
 kenny - maandag 20 mei 2024 - 21:53   quote  deeplink  
zou sjaak troost ook weggaan ? duimen maar van wel
tomson
 tomson - maandag 20 mei 2024 - 22:13   quote  deeplink  
We mogen echt weer bij 0 beginnen. Maar als het goed is komen we wel beter beslagen ten ijs.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 mei 2024 - 22:32   quote  deeplink  
Een stabiele club kan dit aan, en heeft reeds op dit soort zaken voorgesorteerd.
En anders zijn we nog niet stabiel genoeg en gaan een minder jaar tegemoet.
tomson
 tomson - maandag 20 mei 2024 - 23:19   quote  deeplink  
De ultieme stresstest. Die stabiliteit moet nu dan het verschil gaan maken in de wederopbouw,.
Mooie term toch wederopbouw, dat zal het Rotterdamse DNA wel aanspreken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 21 mei 2024 - 07:05   quote  deeplink  
Te Kloese weet wel zeker dat de nieuwe trainer van Liverpool verstand heeft van het spelletje. “Arne heeft onmiskenbaar zijn stempel gedrukt op Feyenoord, en daarmee niet alleen aan voetbalminnend Nederland maar ook over de grenzen laten zien waar we als club voor staan en toe in staat zijn. Liverpool krijgt er een buitengewoon vakman bij.”

Aan Feyenoord is het nu om een vervanger te vinden van de Nederlandse oefenmeester. “Het nadenken daarover is natuurlijk al een hele tijd geleden begonnen omdat wij ook wel wisten dat er een reële kans was dat het zou lopen zoals het nu is gelopen met Arne. Het fundament dat de afgelopen jaren is gebouwd is heel sterk met een groot team van vakmensen, maar de hoofdtrainer is natuurlijk wel een cruciale schakel daarin. Ik heb er vertrouwen in dat we een zeer geschikte kandidaat gaan vinden waardoor Feyenoord kan voortborduren op de recente successen.”
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 mei 2024 - 07:27   quote  deeplink  
Ik zou er niet te lang mee wachten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 mei 2024 - 10:35   quote  deeplink  
DtK gelinkt aan terugkeer MExico, zal wel onzin zijn
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 21 mei 2024 - 10:46   quote  deeplink  
Onzin 😎
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 21 mei 2024 - 13:57   quote  deeplink  
Sinds enkele weken wordt er in diverse media gesproken over een mogelijke terugkeer van Dennis te Kloese naar het Mexicaanase Chivas. Twee keer eerder al werkte de directeur van Feyenoord voor de voetbalclub, maar voorlopig komt er geen derde termijn. Dat laat hij weten in gesprek met 1908.nl.

ADVERTISEMENT

END ADVERTISEMENT
Veel woorden maakt Te Kloese er niet aan vuil tegenover het medium. "Dat is niet aan de orde", zegt de man die Feyenoord op het goede spoor zette. In 2022 streek Te Kloese neer bij de Rotterdammers, waarna het landskampioen en een jaar later de beker werden gewonnen.

Een wekenlang gerucht?

Ws in wanhoop door 1908.nl zelf de wereld in geholpen om aandacht te krijgen, en dan ... "in gesprek" zegt dtk zogezegd is niet aan de orde.

Een gesprek met 1 zin....

Wat een losers toch ook he, en gaat erger en erger worden deze zomer nu er minder en minder lekken bij de club zijn gaan ze zelf nieuws verzinnen.

Met pek en veren op de middenstip van De Kuip in brand fakkelen deze losers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 mei 2024 - 15:15   quote  deeplink  
Komt echt uit de Mexicaanse media dit bericht
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2024 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2024 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Soms vraag ik mij af wat je bedoeld als je iets schrijft VV ?
PS niet beledigend bedoelt ofzo
Ik kan er niet bij dat er geklaagd wordt over een TD, er is in jaren niet zo goed gepresteerd. Wat is daar moeilijk aan te snappen. Als je denkt dat hij het alleen doet, nou echt niet hè, alleen zonder het titeltje directeur achter de taak. Dat is nou net die extra toevoeging waardoor mensen vaak niet beter functioneren maar wel bakken met geld kosten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 mei 2024 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2024 - 16:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik kan er niet bij dat er geklaagd wordt over een TD, er is in jaren niet zo goed gepresteerd. Wat is daar moeilijk aan te snappen. Als je denkt dat hij het alleen doet, nou echt niet hè, alleen zonder het titeltje directeur achter de taak. Dat is nou net die extra toevoeging waardoor mensen vaak niet beter functioneren maar wel bakken met geld kosten.
Ik begrijp het nu VV en ben het helemaal met jou eens .
Bedankt voor jou post/uitleg !
tomson
 tomson - dinsdag 21 mei 2024 - 18:07   quote  deeplink  
Ik hoop dat onze nieuwe staf vlotter samengesteld gaat worden dan die poppenkast in Den Haag.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 mei 2024 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2024 - 18:07 schreef tomson het volgende:
Ik hoop dat onze nieuwe staf vlotter samengesteld gaat worden dan die poppenkast in Den Haag.
Ja dat is wel grappig,eerst vingerwijzen naar Frankrijk en Belgie
Maar nu zelf een redelijk rechts parlement
Maar dit geheel ter zijde.......
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 mei 2024 - 18:28   quote  deeplink  
Ik geef het Max. Een half jaar.
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2024 - 19:47   quote  deeplink  
Waarom vooraf zo negatief, kijk het gewoon eerst eens aan wat er komt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 mei 2024 - 19:50   quote  deeplink  
Tis een verstandshouding.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 mei 2024 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2024 - 16:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik kan er niet bij dat er geklaagd wordt over een TD, er is in jaren niet zo goed gepresteerd. Wat is daar moeilijk aan te snappen. Als je denkt dat hij het alleen doet, nou echt niet hè, alleen zonder het titeltje directeur achter de taak. Dat is nou net die extra toevoeging waardoor mensen vaak niet beter functioneren maar wel bakken met geld kosten.
Klagen is een groot woord. Het is meer kijken of er nog ruimte voor verbetering is. En dat is altijd relevant toch? Ook nu we als club in een betere periode zitten.

Te Kloese en Slot hebben het over de gehele linie positief tot zeer positief gedaan, maar als je puur kijkt naar de aankopen die ze 'samen' hebben binnen gehaald, dan zie ik nog wel wat kritiekpuntjes. Laten we niet vergeten dat de jongens die afgelopen seizoen praktisch alles gespeeld hebben (Hancko, Geert, Timber, Wieffer, Stengs, Santi, Hartman en Paixao) zo'n beetje allemaal nog uit de koker van Arnesen kwamen. Op Stengs na.

Daarna heb je de groep die blessures hadden en/of eerste reserve waren (in ieder geval niet vast basis). Wellenreuther, Bijlow, Zerrouki, Minteh, Trauner, Beelen, Ivanusec, Nieuwkoop en Ueda. En dan had je van de dure aankopen meer gehoopt. En dan hebben Lingr en Van den Belt zelfs zo weinig gespeeld ze qua speeltijd weer in een categorie daaronder vallen.

En zoals eerder gezegd, er is nog totaal geen man overboord, die transferwaardes zijn zeker nog niet verdwenen, zoals bij bijvoorbeeld Jorgensen toen. En soms heb je ook gewoon een iets mindere transferperiode. Dat er relatief veel niet of pas later slagen. Dat gebeurt bij elke club. Maar toch, het is m.i. iets om in te gaten te houden. Ook met het oog op het al dan niet aanstellen van een TD. Ook omdat Slot dus deels die taken op zich nam. Dus als je dat meteen bij een nieuwe trainer legt dan leg je de lat wel hoog. Ten slotte vind ik dat het voor Feyenoord prettiger is dat je een aparte TD hebt, want je moet er niet aan denken dat Slot en Te Kloese tegelijk vertrekken om wat voor reden dan ook. Met een aparte TD heb je iets meer risicospreiding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2024 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - dinsdag 21 mei 2024 - 21:10   quote  deeplink  
T
Te Kloese en Slot hebben het over de gehele linie positief tot zeer positief gedaan, maar als je puur kijkt naar de aankopen die ze 'samen' hebben binnen gehaald, dan zie ik nog wel wat kritiekpuntjes. Laten we niet vergeten dat de jongens die afgelopen seizoen praktisch alles gespeeld hebben (Hancko, Geert, Timber, Wieffer, Stengs, Santi, Hartman en Paixao) zo'n beetje allemaal nog uit de koker van Arnesen kwamen. Op Stengs na.

Daarna heb je de groep die blessures hadden en/of eerste reserve waren (in ieder geval niet vast basis). Wellenreuther, Bijlow, Zerrouki, Minteh, Trauner, Beelen, Ivanusec, Nieuwkoop en Ueda. En dan had je van de dure aankopen meer gehoopt. En dan hebben Lingr en Van den Belt zelfs zo weinig gespeeld ze qua speeltijd weer in een categorie daaronder vallen.
Dit helemaal eens, een berg aan onbruikbare spelers gehaald.
En nu het schip verlaten.
De lijst is nog groter eigenlijk, er waren er ook nog wat verhuurd.
voor ruim 40 miljoen in totaal.
We kunnen lachen om 020, maar nog zo'n transferperiode en we zijn weer top af.
Kan me een interview herinneren met Arnesen, ik citeer;
Arne Slot is een fantastische trainer, maar qua spelers aankopen is hij star, eigenwijs, en niet echt capabel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 mei 2024 - 21:52   quote  deeplink  
Dat laatste is wel interessant wat je zegt. Het waren misschien niet precies die woorden die hij gebruikte, maar het was wel ten minste deels de insteek. Was het niet een dubbelinterview van pakweg 2 jaar terug?

Denk ook sowieso dat het belangrijk is een trainer niet teveel inspraak te geven in transfers. Het zijn van een TD is niet iets dat je 'erbij' doet. Bovendien zijn trainers toch veel meer passanten dan directeuren, die de lange termijn wat meer bewaken.

En een voorbeeld zie daarvan ook bij United waar Ten Hag een hoop spelers mocht binnenhalen, maar dan blijkt dat het zijn van een trainer en het zijn van een TD toch hele verschillende dingen zijn.

Al is er natuurlijk altijd een dialoog tusssen trainer en TD, anders funcioneert het niet (zie ook Ajax vorige zomer).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2024 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 mei 2024 - 21:52   quote  deeplink  
Maar met het oog op de lange termijn, dan kijk je bijvoorbeeld naar de 4 duurste aankopen en dan kunnen Stengs en Ivanusec nauwelijks 90 minuten spelen (en zeker niet 3 keer in de week). Ueda heeft nog steeds veel moeite met drukzetten en Zerrouki blijkt toch behoorlijk kwetsbaar met ruimte in de rug. Is toch sowieso een beetje de tendens van de jaren onder Slot. In het begin was het veel hoog drukzetten en met hoog tempo spelen, maar dat veranderde steeds meer naar het voetballen vanuit de controle.

Wat dat betreft zijn de verschillende nummer 10's die we gehad hebben alleszeggend. Van Til (veel energie en goals, maar voetballend niet bijzonder) naar Stengs (een goede speler met de bal aan de voet, maar een beetje een mooi weer voetballer en fysiek een stuk minder). Szymanski zat er wat dat betreft tussenin. Als pure voetballer niet zo verfijnd als Stengs, maar wel veel beter dan Til. En qua fysiek (en regelmaat in zijn niveau) had hij weer meer dan Stengs.

Om maar te zeggen, Slot heeft het elftal naar zijn hand gezet, maar welke speelstijl wil Feyenoord nou over een langere periode hanteren? Buiten trainers om dus. Persoonlijk vond ik over een heel seizoen denk ik het Feyenoord uit het tweede seizoen het meest aansprekende elftal. Met Kokcu en Szymanski als aanjagers op het middenveld. De hoogste piek onder Slot was oktober 2023, maar daarna werd (hoewel de punten grotendeels gepakt werden) het qua pure aantrekkelijkheid om naar te kijken wel een stuk minder vind ik persoonlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2024 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 mei 2024 - 22:05   quote  deeplink  
Is eigenlijk geen spelt tussen te krijgen wat T en geile hier schrijven.
tomson
 tomson - dinsdag 21 mei 2024 - 22:28   quote  deeplink  
Als de rook om je hoofd is verdwenen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 mei 2024 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2024 - 22:28 schreef tomson het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenen
Inderdaad .
Vond dit bericht van een maand terug ook al een beetje verontrustend.
Er zijn inmiddels een bus vol aan mensen vertrokken.

https://www.fr-fans.nl/nieuws/65970/feyenoord-lijkt-naast-schuiteman-nog-een-scout-kwijt-te-raken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2024 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 09:07   quote  deeplink  
Nou ja! Wat een incapabele zak zeg!

Duidelijk signaal: ''Anders ga je maar lekker ergens anders shoppen''

Dennis te Kloese ziet voldoende uitdagingen bij Feyenoord. De algemeen directeur is voorlopig niet van plan om De Kuip achter zich te laten voor een nieuw avontuur. Te Kloese vindt het prettig om in Nederland te wonen en wil van Feyenoord een stabiele topclub maken die niet afhankelijk is van één persoon.

"Daarom zijn we ook zo bezig geweest met successieplanning bij Feyenoord. Dat we niet bij een vertrek van één iemand als een kaartenhuis in elkaar klappen," vertelt Te Kloese in gesprek met Voetbal International. Voor elke positie in de club heeft Feyenoord een lijst met mogelijke opvolgers in beeld, zo ging dat ook met Arne Slot. "We zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Praag geweest, om Brian Priske tijdens een wedstrijd te observeren."

Te Kloese maakt zich daarom geen zorgen over de continuïteit van Feyenoord. De scouting is weer uitgebreid en financieel hoeft er niet verkocht te worden om gaten te dichten. Geïnteresseerde clubs worden gewaarschuwd. "We zijn er natuurlijk wel met zijn allen voor om het belang van de club te dienen, en spelers dus niet zomaar te laten gaan. Ook al kan een club nog zo groot zijn of enthousiast over een speler zijn, de prijs is de prijs. En anders ga je maar lekker ergens anders shoppen."

Clubs hoeven zich ook niet te melden voor de algemeen directeur van Feyenoord. "Ik heb een vrij opmerkelijke carrière achter de rug, met een ruim twintig jaar lange geschiedenis in het buitenland. Dus, nee, ik denk niet aan vertrekken. Integendeel. Mijn familie en ik voelen ons heerlijk in Nederland. En, bovendien: ik heb sterk het gevoel dat ik nog niet klaar ben bij Feyenoord. De max is nog niet bereikt. Die overtuiging heb ik echt."

Inkomende transfers

De verwachtingen zijn dat Feyenoord geen grote uitgaande transfers meer gaat doen, maar de selectie moet nog wel versterkt worden. "Waar we nog spelers zoeken? Ik vind het moeilijk om over specifieke posities te praten, want dan heb je meteen dat het binnen de selectie wordt gereflecteerd. Van ‘oh, ze willen iemand voor mijn positie halen’, dus ik houd me daar maar verre van. Maar we hebben een aantal posities waar we nog wel meer opties kunnen gebruiken."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door Stylzz --
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 09:12   quote  deeplink  
Om vervolgens Wieffer voor een lage prijs van de hand te doen.
T zegt me allemaal niets.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 09:22   quote  deeplink  
Nee. Maar goed, iedereen mag recht op een mening hebben
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 26 juli 2024 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 09:12 schreef van geil het volgende:
Om vervolgens Wieffer voor een lage prijs van de hand te doen.
T zegt me allemaal niets.
het had geholpen als Wieffer een vaste waarde is in het nationaal team. Dat is hij niet. Hij heeft het goed gedaan bij ons, heeft zich goed ontwikkeld. Blijkbaar is dit dan ongeveer de prijs. Ms als je hem later in het seizoen verkoopt een betere prijs kan bedingen. maar dat brengt weer andere nadelen met zich mee.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 09:58   quote  deeplink  
Mooi stuk!💪 Heb het idee dat bij hem onze club in goeie handen is om een stabiele gezonde topclub te worden die elk jaar echt om de titel mee zou kunnen doen
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 10:05   quote  deeplink  
Wiefer lage prijs haha,, daar zijn meningen compleet over verdeelt hoor,, voor paar ton gehaald en 2 jaar later voor het 40 voudige verkocht, en als zn aankoop waarde ook al 10 15 milj+ was geweest had je er natuurlijk weer stuk meer voor kunnen vangen dat is normaal in het voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
van geil
 van geil - vrijdag 26 juli 2024 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 10:05 schreef bijft007 het volgende:
Wiefer lage prijs haha,, daar zijn meningen compleet over verdeelt hoor,, voor paar ton gehaald en 2 jaar later voor het 40 voudige verkocht, en als zn aankoop waarde ook al 10 15 milj+ was geweest had je er natuurlijk weer stuk meer voor kunnen vangen dat is normaal in het voetbal
Door Arnesen gehaald.
Niet in de war raken.
En de verkoopprijs lag aan de onderkant van de verkoopwaarde, dus zie daar de verdienste van DTK niet in.

https://www.vi.nl/nieuws/arnesen-blij-met-komst-wieffer-hij-is-uit-het-juiste-hout-gesneden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2024 - 10:32   quote  deeplink  
Dennis///held!!!
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 11:24   quote  deeplink  
Echt heel leuk dat tkl benieuwd was welk persoon achter het twitter account kantoona schuil ging en een informatief gesprek met hem heeft gehad,, dat is echt heel warm als je daarbuiten ook met extreme volgers en die behoorlijk wat aanbeveelt bij ons zoals hem interesse toont eigenlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2024 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 - 11:24 schreef bijft007 het volgende:
Echt heel leuk dat tkl benieuwd was welk persoon achter het twitter account kantoona schuil ging en een informatief gesprek met hem heeft gehad,, dat is echt heel warm als je daarbuiten ook met extreme volgers en die behoorlijk wat aanbeveelt bij ons zoals hem interesse toont eigenlijk
Die jongen heeft ook oog voor talent
kenny
 kenny - vrijdag 26 juli 2024 - 12:30   quote  deeplink  
wel met van geil eens , wieffer had meer op moeten leveren , ook vind ik dat een BVO een TD hoort te hebben maar goed ik weet ook niet hoe de lijntjes lopen in het maasgebouw en wie wat precies doet

ben overigens goed tevreden met DtK , aankoop beleid moet wel beter vind ik , daar is hij dan weer voor verantwoordelijk

vorig seizoen is er veel geld uitgegeven maar geen enkele aankoop is een versterking gebleken ,
ook dit seizoen zijn er veel aankopen gedaan waarvan het afwachten is , echte spelers die je sterker maken zijn (nog) niet gedaan

je verkoop Wieffer terwijl iedereen ziet dat zerrouki de kwaliteit niet heeft om hem op te volgen , dan hoop je op een goede aankoop die dat wel kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door kenny --
Leuv
 Leuv - vrijdag 26 juli 2024 - 12:35   quote  deeplink  
Ook eens met geil en kenny. Ik vind dat alle spelers te weinig opbrengen en dat we bv voor Zerrouki de hoofdprijs hebben betaald.

Ik loop nog niet de polonaise met DtK. Het zijn hem juist sterker maken een goed TD aan te trekken.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 13:03   quote  deeplink  
Wat het vooral is jongers,, dat het nu je zelf op n hoger niveau acteert we voorgaande jaren gewend zijn het ook enorm lastig is om zoals iedereen wil een speler halen die qua salaris en som voor ons te betalen en te halen zijn,, dus is het raadzaam goed te blijven scouten en die dan te blijven halen,, kijk maar naar ueda dat is dus een speler die op voorhand bovenkant moet zijn nog steeds geen garantie he😲,, zerrouki met zn 7,2 miljoen is dan nog niet of net aan in onze top 5 aankopen ( geen idee eigenlijk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2024 - 13:06   quote  deeplink  
30miljoen. Makkelijke bonussen waardoor nog verder kan
Oplopen plus doorverkoop percentage.
Voor Feyenoord een top transfer.

Mats verdiende bij ons niet de top. Was geen vast international en eigenlijk nog maar 1,5 jaar eredivisie speler.
Dat drukte helaas allemaal de prijs.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 juli 2024 - 13:09   quote  deeplink  
En wiefer is gewoon echt meer dan prima voor een club die nog geen 2-3 jaar terug amper wat verkocht en zeker gezien waarvoor je hem hebt gehaald,, mn baas zou gat in lucht springen als ik zulke verkopen deed met zon enorme winst,, nu we dit niveau spelen en echt top eredivisie blijven meedoen gaan verkopen gelijdelijk omhoog👍 als we het toch hebben over bescheiden blijven en weten waar we vandaan komen😲😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2024 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2024 - 13:15   quote  deeplink  
DTK mag niet alleen beslissen ,hij is alleen de man die de
beslissingen aan buitenwereld voorlegt.
Er gebeurd zoveel in en rond de club dat is onvoorstelbaar .
Aankopen die verhuurd worden en vervolgens weer een stapje hoger verhuurd worden.
Sommige worden zelfs verkocht met kleine winsten.
Ueda was duur maar blijft nog steed afwachten al zie ik het
zelf ook niet gebeuren maar hopelijk heb ik het mis.
Wieffer voor 35 miljoen is niet de hoofdprijs maar is ook zeker
niet slecht .Het zorgt voor continuiteit van de club.
Dat is seizoen 4 of 5 spelers gehaald voor 10 miljoen ofzo ,die
kunnen al betaald worden van de opbrengst van Slot zijn transferbedrag.
Het is aan Priske om er weer een top team van te maken en
te proberen om aan te haken bij Psv .
Dat is beleid ,je kan wel 2 top aankopen doen van 15 miljoen maar wie
moeten dat dan zijn?
En geeft het garantie dat je dan wel gelijk kan aanhaken of beter ben
dan Psv.
Zoals ik eerder heb geschreven opbouwen gaat in golf bewegingen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0127048