|
|
Stylzz
|
|
|
Toeschouwers zijn ook niets anders dan commercie. En de mensen komen toch wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb mijn jongens nog nooit horen klagen vroeger. Niet bij een opendag ,niet bij een training ,niet bij een openingswedstrijd,niet bij een eerste training ,niet bij een verlies partij. Kinderen zijn snel te vreden ,als ze maar met papa mee kunnen en bij hun met de paplepel ingetrapte club kunnen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op social media zijn t ook de Boomers die t hardste huilen 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een verwachtingen van een oefenwedstrijd, die zodanig nog geen eens zo heel slecht was de 1e helft. Als je er er dan nog bij pakt wie er ontbraken zie ik het allemaal niet zo zwart.
Maar goed, wordt tijd dat we het op tellende resultaten kunnen gaan beoordelen, komend weekenden gaan we er voor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
DtK zorgt met zijn transfer beleid dat de druk wel erg groot gaat worden voor Priske , verlies je zondag dan breekt langzaam de pleuris uit wat gisteren en zondag toch wel duidelijk is geworden dat je veel kwaliteit mist , je verkoopt Wieffer en stengs timber en hartman zijn geblesseerd , dan zie je dat de vervangers te kort komen laten we hopen dat stengs en timber er zondag bij zijn anders kan je wel eens een pak op je broek krijgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hm. Wat verrassend. Dat heb ik je niet eerder zien zeggen, kun je eens toelichten waarom? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie geen progressie, en ben bang voor verkopen vlak voor de competitie. En geen echte leider in het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2024 - 14:07 schreef piet de paler het volgende:Ik zie geen progressie, en ben bang voor verkopen vlak voor de competitie. En geen echte leider in het veld. Maar wat is der dan qua leider anders? Wieffer en Minteh waren de leiders ook niet toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dat is zo, maar ik mis een boegbeeld ( hoop dat Hancko blijft) Maar nogmaals ik hoop dat ik het fout heb |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja ik snap je wel hoor, alleen er is nog helemaal niet zo veel veranderd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Qua Wiefer hoop ik echt het beste voor hem, maar denk dat we hem op tijd goed kwijt zijn. Draaide voor mijn gevoel altijd op 200% en vraag me af hoe lang hij dat vol gaat houden. Zeker in een Engelse competitie hoop ik dat het goed gaat voor hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja opvallend inderdaad 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2024 - 13:40 schreef kenny het volgende:DtK zorgt met zijn transfer beleid dat de druk wel erg groot gaat worden voor Priske , verlies je zondag dan breekt langzaam de pleuris uit wat gisteren en zondag toch wel duidelijk is geworden dat je veel kwaliteit mist , je verkoopt Wieffer en stengs timber en hartman zijn geblesseerd , dan zie je dat de vervangers te kort komen laten we hopen dat stengs en timber er zondag bij zijn anders kan je wel eens een pak op je broek krijgen Je vergeet nog het grootste gemis te benoemen,maar ik ben de beroerste niet. Aub Yankuba & vriendin
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag iedereen tegen aan trappen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gambiaans hardhout breekt nooit VV😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier krijgt Leon wel een harde vuvuzela van ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt een seizoen wat we niet snel zullen vergeten. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
komende week maar eens wat spelers halen dennis met de transfers die er gedaan zijn tot nu toe maken we geen stappen vooruit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wanbeleid, weer niet op orde als het seizoen start. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verkloten we de boel alweer in de 1e wedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ontzettende teringzooi loopt er nog rond. En dan nog basis ook.
Ga eens kwaliteit halen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar goed, er is de afgelopen weken/maanden benadrukt dat een start als vorig seizoen voorkomen moet worden, want met een beetje pech is het verschil dan al gemaakt. PSV was bijna foutloos, maar we konden ook nooit echt de druk houden. Dus als bovenstaande de insteek is (in een eerder stadium op niveau zijn) en we gaan richting half augustus en dan zie je wat Priske zegt en dan rijmt het niet. Ik had daarom iets meer daadkracht verwacht. Of althans gehoopt. Met name gezien het gehamer op het hebben van een goede seizoenstart. Voorlopig speelt Lopez linksback, zijn voorin de vleugels en 10 nog steeds niet breed bezet. Paixao doet zijn best, maar is nog niet constant. En Stengs is onmisbaar. Als dan Hancko of Geert bijvoorbeeld straks nog vertrekken dan is dat ook niet echt lekker. Kijk maar even Dennis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
HAND van de KNIP Wij verdienen dat, geen Moussas, en mindere spelers.. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Seizoen begint selectie staat niet. als je begint met Lopez, Nieuwkoop, Zerouki, Kanslooswirjo en ivanusec op rechts dan staat je selectie totaal nog niet. Vorig jaar kosten de 1e 3 potjes ons t kampioenschap. Riep een mand gelden al hier dat ik t idee had dat we hier niks van geleerd hebben en we hebben er absoluut niks van geleerd.. Dennis moet zich eens af gaan vragen of hij twee functies in zijn eentje wel kan bekleden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elk jaar hetzelfde liedje. Selectie bij lange na niet voldoende.
En met Zerrouki, Ivanusec en Ueda 30 miljoen weggegooid |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
DtK was heel tevreden met de huidige selectie vertelde hij tijdens trainingskamp , nou succes te Kloese met je aankopen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:39 schreef MMM het volgende:Elk jaar hetzelfde liedje. Selectie bij lange na niet voldoende. En met Zerrouki, Ivanusec en Ueda 30 miljoen weggegooid inderdaad en 4milj uitgeven aan lingr echt te gek voor woorden , ik begrijp heel goed dat RvC nu de hand op de knip houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:39 schreef MMM het volgende:Elk jaar hetzelfde liedje. Selectie bij lange na niet voldoende. En met Zerrouki, Ivanusec en Ueda 30 miljoen weggegooid ja eens, bevalt totaal niet als td |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:39 schreef MMM het volgende:Elk jaar hetzelfde liedje. Selectie bij lange na niet voldoende. En met Zerrouki, Ivanusec en Ueda 30 miljoen weggegooid Ben ik het wel mee eens ja |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad de hoogste tijd dat er een capabele TD komt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: moussa kan wel wat worden maar voorlopig nog niet er moeten a spelers komen op de flanken en paixao en ivanusec gewoon afschrijven kijk gewoon naar psv, die beuken geld in de voorhoede en kopen makkelijk het kampioenschap hoef je achterin niet eens allemaal topkwaliteit te hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:51 schreef coenjo het volgende:[..] moussa kan wel wat worden maar voorlopig nog niet er moeten a spelers komen op de flanken en paixao en ivanusec gewoon afschrijven kijk gewoon naar psv, die beuken geld in de voorhoede en kopen makkelijk het kampioenschap hoef je achterin niet eens allemaal topkwaliteit te hebben Hij heeft in iedergeval 2x zoveel snelheid als Ivanosec |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat heb ik ook wel, en ik heb vorige week zweepslag in mijn kuit opgelopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar is nog een speeltuin voetballer. Die heeft wel een aantal goede basisvaardigheden maar heeft nog een hoop stappen te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar is nog een speeltuin voetballer. Die heeft wel een aantal goede basisvaardigheden maar heeft nog een hoop stappen te maken. Ja kiest de moeilijke weg een aantal keer terwijl er 10 meter links van hem prima vrij stond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop Pedersen Kasanwirjo Lopez Zerrouki Lingr Bullaude Walemark Ivanusec Ueda
Bagger bagger bagger en 0 directe versterkingen gehaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schei toch uit joh met Nieuwkoop . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja kiest de moeilijke weg een aantal keer terwijl er 10 meter links van hem prima vrij stond Jup. Maar dat wisten we al van hem. Gezien vorig jaar Vitesse. Toen was het ook vaak alles of niets. En problemen met discipline in het veld en buiten het veld. Daar gaat wat tijd over heen, daar verwacht ik nog weinig van voorlopig. Misschien in de loop van het seizoen, over een aantal maanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bagger. Schandalig dat dit in de basis staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:56 schreef MMM het volgende:Nieuwkoop Pedersen Kasanwirjo Lopez Zerrouki Lingr Bullaude Walemark Ivanusec Ueda Bagger bagger bagger en 0 directe versterkingen gehaald. Die directe versterkingen zijn allemaal voor Dordrecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup. Maar dat wisten we al van hem. Gezien vorig jaar Vitesse. Toen was het ook vaak alles of niets. En problemen met discipline in het veld en buiten het veld. Daar gaat wat tijd over heen, daar verwacht ik nog weinig van voorlopig. Misschien in de loop van het seizoen, over een aantal maanden. Ja eens ,hoop dat hij het snel gaat oppakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De enige die 100% inzet heeft getoond. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , blijf het onbegrijpelijk vinden dat je hem eerst van de hand doet omdat hij het niveau niet aankan en hem vervolgens weer terug haalt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ook eens inzet top , alleen is het een bar slechte voetballer en ongeschikt voor het niveau wat feyenoord nastreeft , is gewoon een van de vele miskopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja als hij dat niet doet blijft er niks over. Wat een armoe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mischien moet hij een pleister op zijn neus plakken zodat jij het wel interessant gaat vinden. |
|
|
|