|
|
van geil
|
|
|
quote: Wekkertje op 6.00 uur.😛 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 21:55 schreef van geil het volgende:[..] Strand zwembad op zijn tijd. Veel wandelen, snorkelen, scooteren, fietsen, mooie dingen bekijken. En helemaal niets van de wereld meekrijgen. Wel gelijk een locatie bekijken waar we Feyenoord kunnen zien. Lekker eten, borrelen, en heel veul kijken :) Ja dat zijn de betere vakanties man! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 21:52 schreef van geil het volgende:[..] Super, mooie herinneringen opdoen. geniet ervan, En vergeet niet te neuken, Let op Hassan start morgenochtend om 8.00 uur. 😉 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal de wekker zetten dus om 7:55 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geldt ook voor Dennis. We zoeken oa nog versterking op de flanken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die is tevreden met alle data. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan zal het wel goed zijn. Misschien dat ie nog een talentje kan oppikken uit Spaanse 4de divisie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geniet ervan geile. Beter boomer dan meelopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan zal het wel goed zijn. Misschien dat ie nog een talentje kan oppikken uit Spaanse 4de divisie. En dan verhuren aan RKC, smullen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dankjewel Henk. Jij ook he. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De LIDL is het hele weekend open met kilo knallers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marktwaarde ligt rond de 15 dus deze snap ik ook niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vastgelegd in contract dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan is er bij de contractonderhandeling iets heel erg mis gegaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Als jij hem graag wilt en hij ziet t als tussenstap om weer verder te komen. Heb je allebei baat bij dan toch. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb al langer het idee dat hij per se weg wil. En aangezien hij niet bij ons past, wat mij betreft prima. En ja eens dat hij geweldige assists gehad heeft. Maar daar tegenover staan 3x zoveel flaters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot heeft toen al aangegeven dat Stengs niet meer twee wedstrijden in een week kon spelen Qua fysiek. Dus tja |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:Geen idee. Als jij hem graag wilt en hij ziet t als tussenstap om weer verder te komen. Heb je allebei baat bij dan toch. Iemand voor 6 halen en dan een clausule van 8 opnemen dan zie ik voor de club geen voordelen. Dan had je beter in iemand anders kunnen investeren, zowel financieel als op het veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 09:56 schreef MMM het volgende:[..] Iemand voor 6 halen en dan een clausule van 8 opnemen dan zie ik voor de club geen voordelen. Dan had je beter in iemand anders kunnen investeren, zowel financieel als op het veld. Waarom? Hij heeft toch toegevoegde waarde gehad? Je verliest er niet op. Overigens staat er dat Feyenoord 8 overhoudt. Dat impliceert dat t bedrag hoger is gezien Feyenoord niet alle rechten op Stengs had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dennis was in zijn stoere praatje over goedkoop shoppen, wat details vergeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Waarom? Hij heeft toch toegevoegde waarde gehad? Je verliest er niet op. Overigens staat er dat Feyenoord 8 overhoudt. Dat impliceert dat t bedrag hoger is gezien Feyenoord niet alle rechten op Stengs had. Zeker waarde gehad. Maar dan nog is een winst van maar 2 miljoen op een speler met zijn kwaliteiten treurig.
Dan had ik liever in een andere speler geïnvesteerd. Ook geen garantie gezien de belachelijke miskopen de laatste jaren, dus daar heb jij weer een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal misschien toch zichzelf aan Slot gekoppeld hebben? Als slot gaat mag ik weg voor… |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan zal het wel goed zijn. Misschien dat ie nog een talentje kan oppikken uit Spaanse 4de divisie. Druk druk. Effe wat ruimte maken voor de talentjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wanneer ging je ook alweer naar de Costa ?😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:), hou vol Leon hou vol. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
DTK staat op de nominatie als DSK de boeken in te gaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: DSK=Door Samenspel Kampioen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wel weer een raar verhaal dat eenhoorn in ene tussendoor komt fietsen , het kan toevallig wezen maar misschien rommelt het binnenskamers wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 12:25 schreef kenny het volgende:wel weer een raar verhaal dat eenhoorn in ene tussendoor komt fietsen , het kan toevallig wezen maar misschien rommelt het binnenskamers wel Niet zo toevallig dat de vraag juist nu gesteld wordt toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moeten gewoon 4 topspelers, voor Feyenoord begrippen, bij. Zo niet, is er keihard gefaald.
RWB is een puinhoop 6 is een puinhoop Vervanger Stengs Vervanger Paixão (Ivanusec lozen, Paixão breedtespeler. We moeten omhoog) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanbeleid is ook beleid.
Die kan weer van stal gehaald worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De ziekte van Lupke. Dennis is niet goed bij zijn Kupke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een treurig zooitje. Kijk nou eens naar de breedte van deze selectie.. Vrijwel allemaal bagger. Plus 0, maar dan ook 0 creativiteit. Veel te weinig goals.
Ga eens wat doen Dennis. Je eigen puin ruimen en kwaliteit KOPEN. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Als je ze als 433 posteert valt het allemaal wel mee. Je moet gewoon de rotzooi zien te lozen maar ook visie hebben op doorselecteren. Dit is wat de trainer maar ook te Kloese beide volledig missen. Vanuit 433 kun je bij beter dan je tegenstander makkelijk 343 spelen alleen sta je breder op het veld en liggen de accenten anders. Die Prutske snapt er echt geen hol van. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Is die te Kloese niet gewoon een neus diens ware aard nu pas naar boven komt. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zo dom is en dit onbewust maar laat gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwe dag, nieuwe kansen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
krijg steeds minder vertrouwen in deze prutser , hij wil de TD uithangen maar stapelt foute keuzes maar op is er nou niemand in dat maasgebouw die hier vragen of hem erop wijst ?? dit kan toch niet , laat DtK nou gewoon AD zijn en stel een capabele TD aan , ik ben bang dat al het moois wat is opgebouwd onder Slot weer snel wordt afgebroken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zeiksnorren hier zeg. Nu kan DtK er ineens niets van? Wees blij dat je zo'n capabele kerel aan het roer hebt staan. Ondankbare lui zijn jullie zeg. Net kinderen die hun zin niet krijgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen weet dat Willem2 kampioen wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die ging al eerder failliet. Op het Forum. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2024 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:Zeiksnorren hier zeg. Nu kan DtK er ineens niets van? Wees blij dat je zo'n capabele kerel aan het roer hebt staan. Ondankbare lui zijn jullie zeg. Net kinderen die hun zin niet krijgen. +1908.. |
|
|
|