|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Paniekvoetbal wordt het. En huren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor tips kun je me appen Dennis Potter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is niet nodig, Dennis leest hier mee. Die is Wout al aan het inpakken voor je :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tagliafico ook, en die 6 van Barcalona. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben je voor 12 miljoen klaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag Dennis er eentje huren naar eigen keuze. En MMM wijst nummer 5 aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een vierde linksback in de selectie? Geen probleem zegt Dennis! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
5 zullen er niet komen helaas, athans zelden worden er fans(van welke club ook) op city en Chelsea😛😂 maximaal bevredigd met aankopen ze allemaal graag willen zien ter verbetering,, ik gok op ongv 3,, hoop ook ernaast zit trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet alles serieus nemen he, je vrouw wel overigens. Maar was beter geweest als die dure huur, en Smal.maar inderdaad,te laat nu. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 17:23 schreef van geil het volgende:[..] Niet alles serieus nemen he, je vrouw wel overigens. Maar was beter geweest als die dure huur, en Smal.maar inderdaad,te laat nu. hahaha, weet ik toch ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De zogenaamde schaduwlijstjes zijn schijnbaar twee maanden geleden uit het raam gewaaid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gefeliciteerd. Abraham. Succes vandaag weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voortaan AtK dus
Gefeliciteerd en maak ons blij deze week.🍻 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja als Timber gaat misschien wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hier hebben we t dus over he. Social media ook helemaal gek van dit soort geroep nergens op gebaseerd. Haal die, haal dat, verkoop nu gewoon eens. Ontbinden die contracten anders! Sowieso of DtK dat alleen kan beslissen, voor alle partijen.
Ech je wordt er zo simpel van. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
We hebben een middenvelder nodig die snel kan handelen, ballen kan afpakken etc. En graag weer eens een Nederlander en deze heeft ook nog een groot Feyenoord verleden. Speelde in kampioensjaar 2017 uitstekend, haalde NL elftal. Prima spelertje. En zal zich inmiddels ook verder ontwikkeld hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 10:19 schreef de kromme2 het volgende:We hebben een middenvelder nodig die snel kan handelen, ballen kan afpakken etc. En graag weer eens een Nederlander en deze heeft ook nog een groot Feyenoord verleden. Speelde in kampioensjaar 2017 uitstekend, haalde NL elftal. Prima spelertje. En zal zich inmiddels ook verder ontwikkeld hebben. Heeft vorig jaar voor vier jaar getekend bij Panathinaikos Was daar meer bankzitter dan basisspeler. Heeft in de competitie iets meer dan 900 minuten gespeeld
Als je al daar geen basisspeler kan worden, wat in godensnaam moet ie dan bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Geen Vilhena aub, was toen hij bij ons speelde al veel bekritiseerd, ook hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Iedereen had wel altijd op tijd zijn post. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Miste de pingel waardoor Ajax doorging in europa? 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo eentje kan je missen als kiespijn toch! 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
5 jaar ouder geworden vandaag, dankzij deze transferperiode ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jij? DTK 20 zo te zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, nee Dennis! Ik vind het verder wel vermakelijk. Al hoop ik vooral dat er nog wat kwaliteit bij komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 18:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, nee Dennis! Ik vind het verder wel vermakelijk. Al hoop ik vooral dat er nog wat kwaliteit bij komt. Wat. Nou,doe mij maar heel wat. Ik vind t tot nu zwaar ruk. Maar das bekend. Die van Juve lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
gelukkig gaat de wedstrijd tegen ajax niet door hebben we tijd om alle aankopen in te passen (welke aankopen?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 18:42 schreef van geil het volgende:[..] Wat. Nou,doe mij maar heel wat. Ik vind t tot nu zwaar ruk. Maar das bekend. Die van Juve lijkt me wel wat. Sure, maar 'heel wat' gaat niet gebeuren, de halve basis gaat niet meer gerenoveerd worden. Maar met een goede middenvelder en een goede aanvaller erbij heb je belangrijkste problemen verholpen denk ik.
Tis verder vooral ook de timing natuurlijk. Heeft allemaal vrij lang moeten duren. En het duurt nog steeds. En dat hele verhaal van beter starten in de competitie dan vorig jaar, kan al meteen de prullenbak in. Ook niet lekker voor een nieuwe trainer. Om nog maar te zwijgen over de aankopen van vorige zomer.
Maar goed, die dingen zijn gebeurd, daar valt nu allemaal niets meer aan te doen.
Komende dagen maar afwachten en dan kunnen we gaan zagen. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nog 2 dagen en weer niks , wat een beuhaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kom je bij twee dagen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: er zal toch nog wat weg moeten en daar heb je nog 2 dagen voor , aantrekken tot 2sept , ik zie het niet gebeuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is al best veel weg. 16 stuks. Dus tja. Kan nog meer bij, maar zie liever nog wat komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wel of niet of wel of niet Laatste dag vertrekt Geert, Hancko, Gimenez, kantine juffrouw en Priske En dan zegt TK wir haben das nicht gewust........ Dan trekken we die mislintat aan als TD dan is de cirkel rond |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: grootste gedeelte heeft onze beunhaas gehaald maar weet er niet vanaf te komen , kasanwerjo , lingr , niewkoop , bullaude , fijn zo'n TD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM