BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 16:30   quote  deeplink  
Verwachting was er ook wel een beetje dat Santi zou vertrekken. Mede daarom is Carranza gehaald. En is Ueda gebleven. DtK bevestigt het verhaal dat wanneer Santi weg was gegaan dat er een jonge spits was bijgekomen, waar ze een handvol kandidaten voor op het oog hadden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2024 - 16:38   quote  deeplink  
Prima intervieuw
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 16:44   quote  deeplink  
En ten slotte over de rechtsbuiten positie nog even samengevat wat al gemeld is. Komt geen transfervrije speler bij en Feyenoord kijkt van de winter verder. Lijkt er ook sterk op dat ze terug gaan komen voor die jongen van Betis. Verder wordt er voor nu de kans gegeven aan wat er nu is, eventueel aangevuld met eigen jeugd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 16:45   quote  deeplink  
Hier geeft DtK nog een interview op Feyenoord One. Geen kritische vragen, maar hij gaat op sommige dingen nog wat uitgebreider in.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 16:56   quote  deeplink  
Afgezien nog van het gegeven dat hij op sommige dingen nog dieper had in kunnen gaan, mis ik in de verschillende interviews nog wel wat vragen (en dus ook antwoorden van Dennis). Journalisten hebben maar beperkt de tijd natuurlijk, dus je moet kiezen met wat je vraagt. Maar goed.

Had hem graag gehoord over de aankopen van vorig jaar zomer. Hoe hij daar tegenaan kijkt. Dure jongens die weinig spelen. En soms alweer vertrokken zijn. Op Beelen na eigenlijk. En Stengs, maar die ging ook alweer bijna voor de aankoopprijs. Over die specifieke situatie had ik hem ook wel willen horen. Ook omdat hij nu geblesseerd is en je qua aantallen al vrij krap zit op de vleugels.

En over het leger aan verhuurde spelers had hij misschien ook wel kunnen zeggen. Er zijn geloof ik 12 spelers verhuurd. Sommigen met een optie, maar er komt een hoop terug.

Hij had ook nog wel bevraagd kunnen worden over de overeenkomsten en verschillen tussen Slot en Priske. En wat dat betekent voor de invulling van de selectie. Qua posities en qua type.

En misschien wat over de doelstellingen dit jaar. Al is dat ook deels een vraag voor Priske. Wellicht komt dit nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door T-FeYeN00rD --
VVout
 VVout - donderdag 05 september 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 16:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hier geeft DtK nog een interview op Feyenoord One. Geen kritische vragen, maar hij gaat op sommige dingen nog wat uitgebreider in.

[ filmpje ]
Helder verhaal, eigenlijk weinig verrassingen voor mij. Wat moet je hier verder nog aan toevoegen.
coenjo
 coenjo - donderdag 05 september 2024 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 16:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hier geeft DtK nog een interview op Feyenoord One. Geen kritische vragen, maar hij gaat op sommige dingen nog wat uitgebreider in.

[ filmpje ]
wat een gelul allemaal
maar snel plaats maken voor een td met een grote naam
we staan mede door hem waar we nu staan in de competitie
als 3 jaar zijn de vleugels kut, dat had vanaf week 1 geregeld moeten worden
spelers vervangen die weg gaan is een ander verhaal, als je dan mis grijpt is het nog te begrijpen maar ik begrijp dit nog steeds niet.
in de winter was hij ook te laat, precies hetzelfde verhaal met die speler die naar girona ging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door coenjo --
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 17:30   quote  deeplink  
Hij zegt echt alleen wat hem uitkomt ja.
MMM
 MMM - donderdag 05 september 2024 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En ten slotte over de rechtsbuiten positie nog even samengevat wat al gemeld is. Komt geen transfervrije speler bij en Feyenoord kijkt van de winter verder. Lijkt er ook sterk op dat ze terug gaan komen voor die jongen van Betis. Verder wordt er voor nu de kans gegeven aan wat er nu is, eventueel aangevuld met eigen jeugd.
Doelde hij in dat interview op Diao of Skov Olsen? Ik vermoede eigenlijk de tweede maar misschien niet goed verstaan/begrepen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 05 september 2024 - 18:28   quote  deeplink  
Heb je het interview van Kroes van 020 gezien. Dat was echt om te huilen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 05 september 2024 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Doelde hij in dat interview op Diao of Skov Olsen? Ik vermoede eigenlijk de tweede maar misschien niet goed verstaan/begrepen.
Olsen
MMM
 MMM - donderdag 05 september 2024 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Olsen
Volgens VI gaan ze in de winterstop weer voor Diao.
MMM
 MMM - donderdag 05 september 2024 - 18:33   quote  deeplink  
''Ik neem de scouting ontzettend serieus, maar uiteindelijk hebben ze een adviserende rol. Zij kunnen iemand de beste oplossing vinden, maar ik heb ook te maken met een directie, een RvC en andere entiteiten binnen Feyenoord. Vaak vraag ik dan de rapporten van de scouting op om iedereen te overtuigen dat we allemaal achter een bepaalde speler staan.''

Meh, wijzen op de ‘maar een adviserende rol’ van de scouting vind ik niet chique
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Doelde hij in dat interview op Diao of Skov Olsen? Ik vermoede eigenlijk de tweede maar misschien niet goed verstaan/begrepen.
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Volgens VI gaan ze in de winterstop weer voor Diao.
Ik meende inderdaad uit zijn woorden op te maken dat hij Diao bedoelde.
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:33 schreef MMM het volgende:
''Ik neem de scouting ontzettend serieus, maar uiteindelijk hebben ze een adviserende rol. Zij kunnen iemand de beste oplossing vinden, maar ik heb ook te maken met een directie, een RvC en andere entiteiten binnen Feyenoord. Vaak vraag ik dan de rapporten van de scouting op om iedereen te overtuigen dat we allemaal achter een bepaalde speler staan.''

Meh, wijzen op de ‘maar een adviserende rol’ van de scouting vind ik niet chique
RVC en andere entiteiten?
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 18:40   quote  deeplink  
RVC mag zich helemaal niet bemoeien met technische zaken.
Alleen transfersommen wegen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 05 september 2024 - 19:04   quote  deeplink  
RVC mag AD en TD evalueren, ontslaan en aanstellen, maar niet met t dagelijks beleid bemoeien.

DtK moet dus zijn beleid verantwoorden bij RvC, want is ook 'maar' een werknemer.

Dat een directie voor grote investeringen overlegt met RvC is niks mis mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door Cruzcontrol --
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 19:07   quote  deeplink  
Ja,dat zeg ik.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 05 september 2024 - 19:09   quote  deeplink  
Fijn 😉
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 19:12   quote  deeplink  
Misschien zijn we wel een tweeling 🤔
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 05 september 2024 - 19:20   quote  deeplink  
Yess broer🥰
ar
 ar - donderdag 05 september 2024 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:39 schreef van geil het volgende:

[..]

RVC en andere entiteiten?
Demonen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 september 2024 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 19:20 schreef Cruzcontrol het volgende:
Yess broer🥰
Stockholm syndroom, mensen
MMM
 MMM - donderdag 05 september 2024 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

Ik meende inderdaad uit zijn woorden op te maken dat hij Diao bedoelde.
Wel gek. Skov Olsen was je eerste prioriteit, dan zou je toch in eerste instantie daar weer voor gaan?

Tenzij Brugge heeft laten weten dat hij dan ook niet beschikbaar is uiteraard.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 19:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Wel gek. Skov Olsen was je eerste prioriteit, dan zou je toch in eerste instantie daar weer voor gaan?

Tenzij Brugge heeft laten weten dat hij dan ook niet beschikbaar is uiteraard.
Niet helemaal duidelijk waarom inderdaad, maar misschien is Diao goedkoper en/of zien ze daar meer in voor de lange termijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 20:01   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 20:03   quote  deeplink  
Gouka heeft DtK ook nog geïnterviewd vandaag. Als iemand toevallig dat hele interview heeft...
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 20:05   quote  deeplink  
Das de RVC of die entiteiten dan.
De andere club dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Het is echt een zooitje bestuurlijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2024 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 20:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gouka heeft DtK ook nog geïnterviewd vandaag. Als iemand toevallig dat hele interview heeft...
Dennis te Kloese gaat evalueren na moeizame transferperiode Feyenoord: ‘Lijkt of ik mij moet verdedigen’

Feyenoord verloor drie basisspelers en alleen Lutsharel Geertruida werd één op één vervangen. Algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese geeft in een vraag-antwoordgesprek aan hoe lastig het werk is, en dat er wordt gekeken naar de organisatiestructuur in de Kuip. ,,Ik ben er zelf verantwoordelijk voor dat er hier geen technisch directeur op mijn plek is gekomen. Omdat ik er niet overtuigd van was.”

Hoe zou je de afgelopen transferwindow beoordelen?
Te Kloese: ,,Ik denk dat het voor anderen is om dat te kwalificeren. Het zal tijd nodig hebben om echt een oordeel te kunnen geven. Ik vond zelf wel de transferperiode erg lang duren.”

Maar toch nog iets te kort. Op de laatste dag ketsten transfers nog af. Assane Diao van Real Betis, bijvoorbeeld. Wat ging er mis?
,,We hadden een overeenkomst met Betis en we kijken of we hem in de winter nog kunnen halen. Alles stond gewoon op tijd klaar, maar er moet dan wel iemand aftekenen aan de spelerskant.”

Feyenoord verloor vroeg in de zomer Wieffer en Minteh, maar die basisspelers zijn nooit vervangen.
,,Klopt, maar één op één vervangen was ook lastig. Gelukkig kan de gehuurde Ibrahim Osman ook rechts voorin spelen. Voor de plek van Wieffer waren een aantal opties, maar door meerdere redenen zijn ze allemaal niet gekomen. We konden Boubacar Traoré van Wolves huren met een koopoptie, alleen liep hij een zware knieblessure op. De tweede optie was een speler van RB Salzburg (Mads Bistrup, red.). Zijn concurrent scheurde zijn achillespees en dus mocht hij niet weg. Onze Koreaanse aanwinst Hwang is wel een middenvelder, maar niet één op één de speler voor de plek van Wieffer.’’

Wie beslist er eigenlijk of er een speler komt?
,,Ik ben eindverantwoordelijk of er hier een speler komt of gaat, of juist niet. Uiteraard met ondersteuning van veel mensen.’’

Onder andere de scoutingafdeling. Die zouden zich de laatste weken gepasseerd voelen. Klopt dat?
,,Als ze met een 19-jarige Pool als beste optie komen als rechtsback terwijl ik Givairo Read al heb lopen, een jeugdinternational, dan neem ik dat advies niet over nee. Maar ik heb wel Chris-Kévin Nadje laten tekenen, terwijl ik er nog nooit van had gehoord. We haalden toch ook Julian Carranza en Facundo González, vanuit de scouting? Scouten is een advies geven. Veel neem ik bijna blind over, maar niet alles. De Deen Andreas Skov Olsen van Club Brugge, was nu één van de drie kandidaten voor de rechterkant. Dat zou wel een directe een versterking zijn. Maar als dat niet doorgaat, en dat was een teleurstelling, wil ik niet nog snel een jongen halen die ooit ergens een paar keer heeft gescoord.”

Je bent nog steeds algemeen én technisch directeur. Een jaar geleden zei je: ‘Als Slot was vertrokken, was deze structuur echt geen optie geweest’. Passen jullie het aan?
,,Daar kijken we naar. Ik heb aan de voorkant ook zeker gekeken of er een technisch directeur in de markt was die voor ons een meerwaarde zou hebben. Ik ben er zelf verantwoordelijk voor dat er hier geen technisch directeur op mijn plek is gekomen. Omdat ik er niet overtuigd van was.”

Stel, de club vraagt wat doe je liever: algemeen of technisch directeur?
,,Stel, ja stel. Daar gaan we naar kijken. Maar wat ik doe is in het belang van de club.”

In de huidige organisatie beslis jij, denkt de scouting dus mee en zijn de commissarissen Toon van Bodegom en Sjaak Troost nauw betrokken. Intern en extern was er kritiek dat één van jouw vrienden, Fulco van Kooperen van kantoor Muy Manero, een adviserende rol heeft. Klopt dat?
,,Ik ken Fulco van Kooperen al jaren, maar hij heeft helemaal geen sparrende of adviserende functie. Maar als ik denk dat hij, in het belang van Feyenoord, iets voor ons kan betekenen, dan laat ik dat niet na. Ik heb trouwens een lijstje hier om te kijken of ik nou alleen zaken doe met één makelaar of niet. Kijk, we hebben spelers hier van 26 verschillende agenten.’’

Maar die andere 25 zijn privé geen hele goede vrienden, toch? Juist bij Feyenoord was er op de vorige technisch directeur Frank Arnesen zoveel kritiek dat hij zijn zoon betrok bij deals.
,,Dan komen we wel een beetje op het niveau van ‘wat mensen roepen en zeggen’, hoor. Kijk, ik heb ook met agent Kees Vos gevoetbald. Ik denk juist dat ik extra voorzichtig ben. Fulco van Kooperen en zijn bedrijf hadden een mandaat om Santiago Giménez te kopen namens Nottingham Forest. Daar hebben we als vrienden of kennissen dus tegenover elkaar gestaan. En ik heb gezegd: we gaan het echt niet doen. Wij kochten verdediger Jeyland Mitchell en Fulco had een mandaat om die speler te verkopen. Als ik hem deze zomer dan niet koop, gaat hij een dag later voor het dubbele bedrag naar Spanje.”

Wij horen dan weer dat diezelfde Mitchell twee jaar eerder al is aangeboden bij Feyenoord. Toen was er geen interesse.
,,Toen was hij zeventien jaar en nu negentien en hij heeft nu de Copa América gespeeld. Het lijkt of ik mij moet verdedigen. Als er in een serieuze krant iets wordt geschreven en daar kun je, ondanks dat het er niet letterlijk staat, conclusies aan verbinden waarbij mijn integriteit in twijfel wordt getrokken, dan is dat jammer. Kom met feiten of kijk mijn bankrekening in, denk ik dan.’’

Je doet nu alsof er is gesteld dat je niet integer hebt gehandeld, maar dat stond helemaal niet in de krant. Er is gewoon kritiek op de organisatie. Het is vooral de vraag of het handig is om soms als directeur tot zaken te komen waarbij een goede vriend betrokken is.
,,Als het voor de club goed is, is het dan handig? Zeg jij het maar. Maar de reacties online zijn zeker vervelend.’’

Bron: interview Gouka met Te Kloese in het AD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2024 - 20:15   quote  deeplink  
WTF ,bevestigd dus gewoon dat 2 RVC leden nauw betrokken zijn bij transfers.
Mensen die zijn beleid moeten evalueren.
Maar dus eigenlijk zichzelf ook moeten ontslaan bij negatieve besluitvorming.
Wat is dit voor een wanbeleid.
Zijn laatste reactie is bijzonder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door van geil --
Leuv
 Leuv - donderdag 05 september 2024 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 20:15 schreef van geil het volgende:
WTF ,bevestigd dus gewoon dat 2 RVC leden nauw betrokken zijn bij transfers.
Mensen die zijn beleid moeten evalueren.
Maar dus eigenlijk zichzelf ook moeten ontslaan bij negatieve besluitvorming.
Wat is dit voor een wanbeleid.
Zijn laatste reactie is bijzonder.
FC Balophetdak beleid.
Deze man is niet capabel onze mooie club te leiden.
Hij is bang de juiste beslissingen te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door Leuv --
tomson
 tomson - donderdag 05 september 2024 - 21:41   quote  deeplink  
Dit hadden we in de hoofdlijnen zelf ook wel in kunnen vullen.
Niks opzienbarends. De teleurstelling is er niet minder van. Het is allemaal flinterdun. Misschien iets teveel met spelers voor toekomst bezig geweest en iets te weinig met die versterkingen aan de top waar het telkens over ging ?
2 spelers die door het ijs gaan bij hun medische keuringen hielpen er ook niet aan.
Bueno en Stengs meteen weer geblesseerd, een Japanse spits van 10 miljoen die maar niet los wil komen, je nieuwe coach die niet meteen in het pulletje valt (na Slot ook een kutklus natuurlijk) en dan zelf op het allerlaatste uur van de window nog moeten haasten en een blauwtje lopen bij een Spaanse snotneus. Tja dan is er weinig om jezelf over op de borst te kloppen. Ik mag hopen dat dit de laatste keer was in deze bestuurlijke bezetting en dat Dennis niet volhoudt dat hij verschillende petten moet blijven jongleren. Er is echt in alle lagen een uittocht van vakkennis geweest en er is dringend behoefte aan verse versterking in alle geledingen van onder tot boven. Zo...rant over..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2024 door tomson --
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2024 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ tweet ]
De Algemeen Directeur lekt, dat er een lek is.
Opmerkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 15:51   quote  deeplink  
Wappie
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 15:52   quote  deeplink  
Knap staaltje aandacht verleggen.
In de volksmond heet dat volksverlakkerij.
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 15:53   quote  deeplink  
Kunnen de media en supporters zich even ergens anders over opwinden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 15:58   quote  deeplink  
Jij moet ff zo’n pilletje uit Henk zijn laatje pakken, beter pak je er twee
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 16:01   quote  deeplink  
Hahaha.
Joh als jij er vrede mee hebt prima toch.
Ik vind het echt n giller eigenlijk.
Heb n directeur nog nooit zoiets horen zeggen, alvorens t zogenaamde lek te dichten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 16:12   quote  deeplink  
Ik heb er geen vrede mee, lig er ook niet wakker van, komt wel een keer naar boven het hoe en wat..
R()b
 R()b - vrijdag 06 september 2024 - 16:37   quote  deeplink  
Janssen geeft aan dat de aanbiedingen uit Spanje en Engeland teleurstellend waren in vergelijking met andere transfers in de markt. Hij verwijst naar de verkoop van Geertruida, die 25 miljoen euro opbracht, terwijl het bod op Boscagli slechts de helft van dat bedrag omvatte, en dit werd gezien als onacceptabel.

Voetbalprimeur

Zo slecht was deze deal dus niet, ook andere clubs klagen over de magere transferperiode.
kenny
 kenny - vrijdag 06 september 2024 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 15:52 schreef van geil het volgende:
Knap staaltje aandacht verleggen.
In de volksmond heet dat volksverlakkerij.
ben het met je eens geile , heel slim van te Kloese om zo'n interview rondje te doen bij de media hij voelde zich al in het nauw zitten en lult zichzelf er met onzin uit

het blijft een grote blunder om geen vervanger voor wieffer en minteh te hebben gehaalt ,ruim de tijd voor gehad maar alles moest weer ff vlug op de laatste dag lekker slim je laat Priste mooi zitten met een onevenwichtige selectie

nog erger is het om te vernemen dat bodegem en troost zich er mee bemoeien , deze twee zijn het ergste en feyenoord moet ze een grote rotschop geven , dan zou het een stuk beter gaan in het maasgebouw
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 17:12   quote  deeplink  
T werkt wel, vandaag alleen maar nieuws over het interne lek lijkt het wel.
@kenny

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 17:12 schreef van geil het volgende:
T werkt wel, vandaag alleen maar nieuws over het interne lek lijkt het wel.
@kenny
Deze post ook maar bij het afval gooien want je kraamt onzin uit..

IMG-0106.png

Dit is van vanmiddag op Headliner, gaat er amper over, tis maar wat je wilt overbrengen
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Deze post ook maar bij het afval gooien want je kraamt onzin uit..

[ afbeelding ]

Dit is van vanmiddag op Headliner, gaat er amper over, tis maar wat je wilt overbrengen
Headliner vind ik geen media eigenlijk.
Doelde op t AD.
En google maar eens, lek Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 17:35   quote  deeplink  
Vroeger toch wel De Feyenoord krant.
Das wel minder nu,stukken minder.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 17:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Headliner vind ik geen media eigenlijk.
Doelde op t AD.
En google maar eens, lek Feyenoord.
Op headliner komt alles naar voren wat met Feyenoord heeft te maken hè..
Zojuist AD sport aangeklikt, nou amper wat te vinden..
Lek Feyenoord googlen😂, ja zo kan ik ze ook verzinnen..
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2024 - 17:52   quote  deeplink  
We zijn het niet eens,prima toch.
Slaap er echt niet slechter van.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 september 2024 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:
Jij moet ff zo’n pilletje uit Henk zijn laatje pakken, beter pak je er twee
Kost maar 5000 euro per stuk.
Help nou eenmaal graag.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2024 - 17:52 schreef van geil het volgende:
We zijn het niet eens,prima toch.
Slaap er echt niet slechter van.
Zekers prima maat,daar hebben we het forum voor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0203709