|
|
bijft007
|
|
|
Tja kritiek mag best hoor,, maar evenals met zerrouki ed slaan er helaas in deze tijd nogal wat pubers door op social media, niet alleen in de voetbal maar überhaupt, en punt is ook als je als social media ed zo belangrijk vind lees en hoor je alles en als je dan ook alles serieus tot je neemt met doodsbedreigingen en weet ik het kan me voorstellen dat wel wat met je doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 14:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh ja, hij zei met betrekking tot de kritiek dat hij snel persoonlijk vond worden. Dat sommigen snel doorsloegen. En dat hij weet (ook uit ervaring) dat het zo werkt, maar dat hij ergens op meer krediet had gehoopt. En wees op de prijzen die er in zijn tijd gepakt zijn. Mooie en meer dan prima samenvatting van alles T . Ik heb het zelf vanochtend ook gezien maar vond allemaal ook erg gematigd . En waar veren in zijn kont gestoken werden toen het goed ging worden ze er nog sneller uitgetrokken als het minder gaat . Leggen nogal wat open vragen die niet gesteld zijn en niet in zijn voordeel zouden zijn .Maar het is voor hem een gemiste kans omdat er wat twijfels voor hem weggenomen hadden kunnen worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 14:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh ja, hij zei met betrekking tot de kritiek dat hij snel persoonlijk vond worden. Dat sommigen snel doorsloegen. En dat hij weet (ook uit ervaring) dat het zo werkt, maar dat hij ergens op meer krediet had gehoopt. En wees op de prijzen die er in zijn tijd gepakt zijn. Lees je even mee v geil? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zit nu op het 020 forum ,teveel antisemitisme op dit forum. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik blijf Dennis een Baas vinden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
M.b.t. tot blesures hoorde ik toch nog heel duidelijk vallen
- Het heen en weer gevlieg voor internationale verplichtingen. - Een veel te intensief programma buiten dit om, door Europese verplichtingen, beker en competitie. - Gewoon ook een beetje pech natuurlijk, ook daarin zit een factor.
Vond het een beheerst gesprek, waar hij verder veel duidelijk maakt en me prima in kan vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 20:33 schreef VVout het volgende:M.b.t. tot blesures hoorde ik toch nog heel duidelijk vallen - Het heen en weer gevlieg voor internationale verplichtingen. - Een veel te intensief programma buiten dit om, door Europese verplichtingen, beker en competitie. - Gewoon ook een beetje pech natuurlijk, ook daarin zit een factor. Vond het een beheerst gesprek, waar hij verder veel duidelijk maakt en me prima in kan vinden. Inderdaad, dat werd ook gezegd. Maar dat zijn de factoren waarmee je altijd te maken hebt natuurlijk, dus die zijn meer of meer bekend. De vraag aan Dennis was ook een beetje of er extra dingen waren die meespeelden. Daarop zei Dennis dat er naar van alles gekeken is en dat ze grotendeels tevreden zijn met het functioneren van iedereen. Maar dat een extra factor van de blessures wellicht de wisselingen bij de head performance coach is. Naast de 'normale' redenen die jij terecht noemt.
Had zelf graag wat gehoord over de bezetting van sommige posities, als een bedragende factor, maar dat werd niet genoemd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mooie en meer dan prima samenvatting van alles T . Ik heb het zelf vanochtend ook gezien maar vond allemaal ook erg gematigd . En waar veren in zijn kont gestoken werden toen het goed ging worden ze er nog sneller uitgetrokken als het minder gaat . Leggen nogal wat open vragen die niet gesteld zijn en niet in zijn voordeel zouden zijn .Maar het is voor hem een gemiste kans omdat er wat twijfels voor hem weggenomen hadden kunnen worden. Vind ik ook ja. Meeste dingen werden wel benoemd, maar op niet alles werd diep ingegaan en ik was aan het wachten op een aantal andere zaken die uiteindelijk niet of dus maar zijdelings aan bod kwamen. Fresia stelde enkele goede vragen, maar ik vond dat Dennis net wat teveel in algemeenheden bleef hangen. Had misschien ergens Hans ook iets scherper daarop verwacht. Die is meestal niet vies van een beetje provoceren.
Het gesprek was okay, maar een beetje vlak. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 01:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Inderdaad, dat werd ook gezegd. Maar dat zijn de factoren waarmee je altijd te maken hebt natuurlijk, dus die zijn meer of meer bekend. De vraag aan Dennis was ook een beetje of er extra dingen waren die meespeelden. Daarop zei Dennis dat er naar van alles gekeken is en dat ze grotendeels tevreden zijn met het functioneren van iedereen. Maar dat een extra factor van de blessures wellicht de wisselingen bij de head performance coach is. Naast de 'normale' redenen die jij terecht noemt. Had zelf graag wat gehoord over de bezetting van sommige posities, als een bedragende factor, maar dat werd niet genoemd. Het is gewoon amateurisme. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien. Heb in ieder geval wel sterk de indruk dat een en ander een beetje onderschat is. Dat bleek dat de functie van TD (of hoe je het ook invult) niet iets is dat je erbij doet.
Ik vind hem best een correcte en kundige AD, maar dat het zo lang heeft moeten duren voordat Arnesen vervangen werd, heb ik nooit helemaal begrepen. In die zin dat ik zijn redenering daarvoor niet afdoende vind. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2023 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geen nieuwe TD (of technisch manager of wat er ook voor door moet gaan) voorlopig. Niemand die in het profiel past blijkbaar. Arnesen ook niet terug. Te Kloese zei zelf dat het teveel is voor 1 persoon (om zowel algemeen als technisch directeur te zijn). En we zijn inmiddels bijna een jaar verder nadat Arnesen eerst vanwege zijn gezondheid moest stoppen en daarna definitief. Geen nieuwe commercieel directeur ook. Mis hier wel wel wat communicatie/visie? Gaat Feyenoord tot in de lengte der dagen blijven doorzoeken? Waarom kan bijvoorbeeld Arnesen al dan niet tijdelijk terugkomen? Wat als de ideale kandidaat er over een bepaalde tijd nog niet is? Worden er intern oplossingen gezocht door bv mensen op te leiden? Hele organisatie valt en staat nu ook met Te Kloese. Als die morgen vertrekt, heb je een groot probleem. Ruim anderhalf jaar geleden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mark Ruijl heet hem toch? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 08:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien. Heb in ieder geval wel sterk de indruk dat een en ander een beetje onderschat is. Dat bleek dat de functie van TD (of hoe je het ook invult) niet iets is dat je erbij doet. Ik vind hem best een correcte en kundige AD, maar dat het zo lang heeft moeten duren voordat Arnesen vervangen werd, heb ik nooit helemaal begrepen. In die zin dat ik zijn redenering daarvoor niet afdoende vind. Jij vind hem kundig. Dat kan. Maar dan vraag ik jou noem eens 1 ding op dat hij goed heeft opgepakt en afgerond. Ik kan werkelijk niets bedenken. Hij loopt volgens mij in alles achter de feiten aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja. Hij is sinds enkele weken de technisch manager. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 13:50 schreef Leuv het volgende:[..] Jij vind hem kundig. Dat kan. Maar dan vraag ik jou noem eens 1 ding op dat hij goed heeft opgepakt en afgerond. Ik kan werkelijk niets bedenken. Hij loopt volgens mij in alles achter de feiten aan. Vond hem daadkrachtig in het stadiondossier bijvoorbeeld. Club is mede dankzij hem gegroeid. Correct en welbespraakt naar buiten toe. Hernieuwde samenwerking met Dordt. Dat zijn een aantal dingen die ik zo snel even kan bedenken.
Dan heb ik het over zijn functioneren als AD. Zijn tijd als TD vond ik minder geslaagd, zeker in vergelijking met zijn directe voorganger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond hem daadkrachtig in het stadiondossier bijvoorbeeld. Club is mede dankzij hem gegroeid. Correct en welbespraakt naar buiten toe. Hernieuwde samenwerking met Dordt. Dat zijn een aantal dingen die ik zo snel even kan bedenken. Dan heb ik het over zijn functioneren als AD. Zijn tijd als TD vond ik minder geslaagd, zeker in vergelijking met zijn directe voorganger. Na Gimenez komt ook Hwang uit zijn koker. Hij heeft dus wel oog voor kwaliteit maar moet het niet alleen willen doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 16:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Na Gimenez komt ook Hwang uit zijn koker. Hij heeft dus wel oog voor kwaliteit maar moet het niet alleen willen doen. Er zitten ook voltreffers tussen ja, of spelers met nog potentieel. Niet alles is negatief. Maar als je het hebt over de totale balans, zeker als je het hebt over de miljoenenaankopen... Die specifieke discussie hoeven we niet nogmaals aan te zwengelen, die is al vaak gevoerd ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 16:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Er zitten ook voltreffers tussen ja, of spelers met nog potentieel. Niet alles is negatief. Maar als je het hebt over de totale balans, zeker als je het hebt over de miljoenenaankopen... Die specifieke discussie hoeven we niet nogmaals aan te zwengelen, die is al vaak gevoerd ;) Eens alleen trekt de aankoop Hwang alles wat meer in balans wat dan weer iets meer in zijn voordeel valt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En leuke resultaten de laatste jaren, maar wel met de kanttekening dat we wel minimaal 2e moeten zien te worden dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Derde is ook nog een kans. Maar dan maak je het jezelf wel moeilijk al hebben we wel een betere uitgangspositie |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2024 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond hem daadkrachtig in het stadiondossier bijvoorbeeld. Club is mede dankzij hem gegroeid. Correct en welbespraakt naar buiten toe. Hernieuwde samenwerking met Dordt. Dat zijn een aantal dingen die ik zo snel even kan bedenken. Dan heb ik het over zijn functioneren als AD. Zijn tijd als TD vond ik minder geslaagd, zeker in vergelijking met zijn directe voorganger. Goede uitleg maar: -Stadiondossier? Nog zitten we met een oud lekkend stadion. Schuif alle sentimenten aan de kant en neem d ejuiste beslissing denk ik dan. -Welbespraakt? Tsja dat is Hans Teeuwen ook wel? -Dordt is werkelijk lachwekkend...daar zal ik mij maar niet over uitlaten.
Ik verwacht van hem ook niet zoveel maar daarom zouden we juiste een sterke TD moeten hebben. Arnessen is zoveel beter dan wat er nu zit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 12:46 schreef Leuv het volgende:[..] Goede uitleg maar: -Stadiondossier? Nog zitten we met een oud lekkend stadion. Schuif alle sentimenten aan de kant en neem d ejuiste beslissing denk ik dan. -Welbespraakt? Tsja dat is Hans Teeuwen ook wel? -Dordt is werkelijk lachwekkend...daar zal ik mij maar niet over uitlaten. Ik verwacht van hem ook niet zoveel maar daarom zouden we juiste een sterke TD moeten hebben. Arnessen is zoveel beter dan wat er nu zit. Vond met betrekking tot het stadiondossier vooral goed dat hij de knoop doorhakte. Dat liep al decennia inmiddels, in verschillende vormen. En het plan dat er lag was simpelweg te duur geworden. Hoewel ik het persoonlijk er heel mooi uit vond zien, ook op een aardige locatie natuurlijk, zo aan de maas. Maar voor dat geld niet realistisch.
Maar je hebt wel volkomen gelijk dat dat niet de problemen heeft opgelost. Want De Kuip is aan duidelijk aan vernieuwing of vervanging toe. Persoonlijk zie ik het liefst nieuwbouw. Ik denk dat een nieuw stadion de betere mogelijkheden geeft om als club verder te groeien. Maar een goed renovatieplan blijft een optie.
Dus als je zegt dat Te Kloese daar nog niet klaar is, dan heb je gelijk. Maar dat hij het plan dat er lag heeft afgesloten, prima. En dan mag je ook binnen een paar jaar een concrete visie vanuit Feyenoord daarin verwachten.
En dat hij welbespraakt is helpt. Dat je voor de camera een goed verhaal kan vertellen. Had Slot ook natuurlijk, is prettig. En correct, wil dingen goed oplossen, schiet niet snel in de emotie. Dat heeft niet elke directeur.
En met betrekking tot de TD, zo zie ik het ook ja. Vond toen Arnesen er was dat de organisatie goed stond. Met die twee directeuren (Dennis en Frank dus) op gelijke hoogte. Maakt je ook minder kwetsbaar. Nu zit zit er natuurlijk een nieuw 3 manschap die de taken van TD min of meer overnemen. Met Ruijl als Technisch Manager. Maar die is geen directeur en ze vallen dus nadrukkelijk onder Te kloese. Maar goed, ze zitten er pas net, dus laten we ze ook de tijd gunnen.
Ben overigens wel benieuwd waarom je de samenwerking met Dordt niet zo ziet zitten? Denk dat het een redelijk compromis is, zo lang Jong Feyenoord nog geen KKD speelt. Wel oppassen dat je niet een hoop spelers aantrekt voor Dordt die uiteindelijk nauwelijks uitzicht hebben om op termijn door te breken bij Feyenoord. Misschien dat jouw kritiek ook daarin zit? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ruijl heeft mijn inziens geen enkele ervaring als TD dus dat hij een gehele sollicatieprocedure heeft overleeft verbaasd mij. Dit geeft al aan dat de organistatie er 1 is van een dictatuur. Ik maak mij daar ernstige zorgen over.
Dordrecht is lachwekkend. Ik snap het idee wel maar het is puur ter compensatie van het missen van toegang tot de KKD met het onder 21 team. Ik zou juist de KNVB meer onder druk zetten om dit team wel toe te laten. Het gevolg nu is een team waar spelers voor worden aangekocht die bij ons het 1e nooit gaan halen. Bovendien worden er jeugdspelers geplaatst die op een dusdanig laag niveau trainen en waar dit minimaal gecompenseerd wordt door met ons 1e team mee te trainen. Als je naar de trainigsleer kijkt is dit een volledige contradictie. Ik kan je nu voorspellen dat er weinig zal doorvloeien naar het 1e. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat we niet mee doen in die vorm in de KKD is nu iets waar je mee moet leven. Ik vind bovendien de vorm die Feyenoord nu aanhoud veel eerlijker voor de breedte van clubvoetbal. De Ajax, KNVB piramide is gewoon het toppunt van egoisme.
Qua ervaring van Ruijl zit het ook wel goed. Vanuit zijn ervaring met data managementsystemen ook veel inzicht opgedaan met bijbehorende contacten. Wat minpunten prima op te vangen door het team om hem heen.
Je kan er natuurlijk een hobby van maken dingen af te zagen, of er gewoon eens de mogelijkheden in zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Puur een constatering VVout. Het TD schap is puur een ervaring-, en connectievak. Daar heb je niets aan kennis van data. Lekker trouwens dat er na ruim 33K aan posts nog altijd niets zinnigs uit jouw vingers komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 17:44 schreef Leuv het volgende:Puur een constatering VVout. Het TD schap is puur een ervaring-, en connectievak. Daar heb je niets aan kennis van data. Lekker trouwens dat er na ruim 33K aan posts nog altijd niets zinnigs uit jouw vingers komt. Die opmerkingen op de man zijn zinnig zeker. Is wel in de lijn van het gezaag op alles en iedereen, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 17:49 schreef VVout het volgende:[..] Die opmerkingen op de man zijn zinnig zeker. Is wel in de lijn van het gezaag op alles en iedereen, dat dan weer wel. Even ter verduidelijking jij begint het hier op de man te spelen. Nou dan kun je een reactie verwachten. Prima zo papegaai de rest hier mooi na en wees tevreden met hoe het gaat onder te Kloese. Slot heeft veel kunnen verbloemen maar het succes was van korte duur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Is dit het script van BOOS? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dit zijn de herhalingen van toen was geluk heel gewoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BTW, om een data management op te zetten in de voetbalwereld zijn connecties globaal noodzakelijk om iets productiefs te kunnen neer zetten en te verkopen. Verder moet je kwaliteiten van spelers begrijpen en hierin kunnen plaatsen.
Voor mij dus gezien bovenstaande gegevens en de hierna opgesomde ervaring geen onredelijke aanname hem een kans te geven en t's op zekers iemand die met zijn inbreng Feyenoord kan helpen.
Ervaring
Feyenoord Rotterdam N.V.Feyenoord Rotterdam N.V. Fulltime · 3 jaar 8 maanden - Technisch ManagerTechnisch Manager okt. 2024 - heden · 2 mnd - Head of Global Football jul. 2023 - okt. 2024 · 1 jr 4 mnd Vaardigheden: Data scouting · sell · Management · Video · Negotiation · Live scout - Head of Scouting aug. 2021 - jul. 2023 · 2 jr Vaardigheden: Data scouting · Video scouting · Onderhandeling · Management · Scouting · Live scout - Head of Data Scouting and Scouting Coördination apr. 2021 - okt. 2021 · 7 mnd Vaardigheden: Data scouting · Video scouting · Scouting
Founder & Director FactConnect B.V. Fulltime aug. 2018 - mei 2021 · 2 jr 10 mnd Vaardigheden: Data scouting · Video scouting
PlayerConnect nov. 2015 - jan. 2021 · 5 jr 3 mnd Vaardigheden: Data scouting · Video scouting
Vind het nogal een lijst met taken die prima aansluiten om zijn volgende missie bij Feyenoord als technisch manager tot een succes te maken. Aan contacten die Mark Ruijl deze tijd heeft gemaakt zal het zeker niet ontbreken en als je de rest van het team er bij pakt een mooi geheel worden.
Zo zie ik het dus persoonlijk, na enige dingen over Mark te hebben bekeken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bekritiseerd op zijn aankopen. Ik denk dat het beeld toch wat genuanceerder zou moeten zijn. Jeugd krijgt ook veel kansen. blij mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2024 door CobusIII -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nooit geloofd in 100% wanbeleid. Wel heeft hij te laat gehandeld, teveel verhuurd, te weinig geinvesteerd in 1 of 2 echte sterkhouders. De combi-functie is niet al te succesvol. Heeft verder óók prizen binnen gehaald, waaronder het een jaar langer verbinden van Slot, aan de club, de beker, opnieuw CL. Dat is o.a. zijn credits.
Maar goed, het is nooit goed. Dus moet ie weg. Want dat bekt zo lekker en krijgt aandacht. Ik noem het een tekortkoming. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat je tijdens de Kerstdagen nog eens beseft wat een ongelooflijke teringzooi je er van heb gemaakt. 10 punten achter na 17 wedstrijden. Je moet je diep schamen met deze pauper selectie die je bij elkaar heb gebracht. Er klopt helemaal niets van.
Klootzak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schandalige selectie samengesteld. Wat is er niet waar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet zo erg. Maar niet breed genoeg Selectie van PSV was vorig jaar al veel beter en die zijn er alleen maar op vooruit gegaan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 15:17 schreef MMM het volgende:Ik hoop dat je tijdens de Kerstdagen nog eens beseft wat een ongelooflijke teringzooi je er van heb gemaakt. 10 punten achter na 17 wedstrijden. Je moet je diep schamen met deze pauper selectie die je bij elkaar heb gebracht. Er klopt helemaal niets van. Klootzak volkomen mee eens , die te Kloese is een waardeloze kut TD , veel geld is er verdampt aan spelers waar je niks aan hebt , resultaat is dan dit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:T is niet zo erg. Maar niet breed genoeg Selectie van PSV was vorig jaar al veel beter en die zijn er alleen maar op vooruit gegaan De basis klopt vanaf wedstrijd 1 niet eens. En om inderdaad maar te zwijgen over de breedte.
Plek 2 word zelfs een moeilijk verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een selectie met pieken en dalen ja. Maar vandaag is niet de graadmeter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:T is niet zo erg. Maar niet breed genoeg Selectie van PSV was vorig jaar al veel beter en die zijn er alleen maar op vooruit gegaan Je vergeet even dat wij een jaar ervoor een enorme afstand hadden. PSV kocht prima in, Ten Kloese dramatisch, die haalden ons dus in. Dit jaar deed DTK er nog een flinke schep onkunde bovenop. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Saneren nu al. Zerrouki in Frankrijk verpatsen, Nieuwkoop naar België waar ze weg van em waren, Ivanusec tweede Bundesliga etc etc..
Pak je verlies, en haal een paar versterkingen, geld is er! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 15:25 schreef van geil het volgende:[..] Je vergeet even dat wij een jaar ervoor een enorme afstand hadden. PSV kocht prima in, Ten Kloese dramatisch, die haalden ons dus in. Dit jaar deed DTK er nog een flinke schep onkunde bovenop. beter kan ik het niet zeggen , volkomen mee eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat hebben wij toch na de zomer deadline al gezegd? Te Kloese is volledig verantwoordelijk voor dit schandalige seizoen.
Mislopen van plek 2 zou wat mij betreft ontslag Te Kloese zijn. Dat je met de huidige stand van zaken in de Eredivisie en eigen momentum dan geen tweede word is onvergeeflijk.
Wieffer niet vervangen, Minteh niet vervangen. Osman zou voor O21 niet eens goed genoeg zijn. Maar daar zal Te Kloese zelf wel belang bij gehad hebben. Anders weiger je zo’n speler.
Nieuwkoop miskoop Zerrouki miskoop Ivanusec miskoop Ueda miskoop Nadje miskoop Osman lachwekkende huur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou maar eens flink aan het repareren gaan, en nu met luisterend oor en kunde graag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bullshit. Je weet toch nooit of iets goed zal uitpakken? Je hoopt dat het brengt wat je voor ogen hebt, maar of dit ook werkelijk zo zal zijn... Tja, dat weet je niet. Over Ivanušec waren velen gigantisch enthousiast, maar hij komt fysiek gewoon te kort. Kut, maar dat is nou eenmaal niet anders. Was op de voorhand een goede zet. Nadje was een verantwoorde gok... etc. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vreet lekker oliebollen morgen, zuip een stuk in je kraag. En dan repareren rukker,dat wil ik heel graag. Als dat niet gebeurt, dan liever opgepleurt. Beste wensen rukkert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuip kopen Bestuurlijk stappen gemaakt 3 transfer toppers lopen Kans op overwinteren CL Financieel gezond
Een positief 2025 gewenst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Financieel gezond valt te betwijfelen Daar zijn te veel vraagtekens voor nog |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Mensen die Te Kloese een drama vinden en Slot fantastisch, dat klopt natuurlijk al niet. Bijna alle aankopen onder Te Kloese zijn in samenspraak gegaan met Slot. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Het gaat zeker beter met de financiën, maar inderdaad of we financieel gezond zijn daar twijfel ik ook nog aan. Arne gaf aan dat het allemaal best lastig is om een speler te kopen, ongeacht het neer te leggen bedrag. |
|
|
|