|
|
bijft007
|
|
|
Tja kritiek mag best hoor,, maar evenals met zerrouki ed slaan er helaas in deze tijd nogal wat pubers door op social media, niet alleen in de voetbal maar überhaupt, en punt is ook als je als social media ed zo belangrijk vind lees en hoor je alles en als je dan ook alles serieus tot je neemt met doodsbedreigingen en weet ik het kan me voorstellen dat wel wat met je doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 14:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh ja, hij zei met betrekking tot de kritiek dat hij snel persoonlijk vond worden. Dat sommigen snel doorsloegen. En dat hij weet (ook uit ervaring) dat het zo werkt, maar dat hij ergens op meer krediet had gehoopt. En wees op de prijzen die er in zijn tijd gepakt zijn. Mooie en meer dan prima samenvatting van alles T . Ik heb het zelf vanochtend ook gezien maar vond allemaal ook erg gematigd . En waar veren in zijn kont gestoken werden toen het goed ging worden ze er nog sneller uitgetrokken als het minder gaat . Leggen nogal wat open vragen die niet gesteld zijn en niet in zijn voordeel zouden zijn .Maar het is voor hem een gemiste kans omdat er wat twijfels voor hem weggenomen hadden kunnen worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 14:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Oh ja, hij zei met betrekking tot de kritiek dat hij snel persoonlijk vond worden. Dat sommigen snel doorsloegen. En dat hij weet (ook uit ervaring) dat het zo werkt, maar dat hij ergens op meer krediet had gehoopt. En wees op de prijzen die er in zijn tijd gepakt zijn. Lees je even mee v geil? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die zit nu op het 020 forum ,teveel antisemitisme op dit forum. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik blijf Dennis een Baas vinden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
M.b.t. tot blesures hoorde ik toch nog heel duidelijk vallen
- Het heen en weer gevlieg voor internationale verplichtingen. - Een veel te intensief programma buiten dit om, door Europese verplichtingen, beker en competitie. - Gewoon ook een beetje pech natuurlijk, ook daarin zit een factor.
Vond het een beheerst gesprek, waar hij verder veel duidelijk maakt en me prima in kan vinden. |
|
|
|