|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dennis in galop!
Niet in de media lullen, maar schoon schip poetsen!
Geen woorden maar DADEN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe vooral veel lozen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En hopen dat het ook lukken gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog een rechtsback halen. Wat is dit voor gekkigheid? Welke je niet in mag schrijven voor de potjes tegen Lille en Bayern. Read kan je voor de ronde er na, als je het haalt, ook gewoon inschrijven. Je hebt al 3 backs. Lotomba zal toch ook rond eind februari weer terug zijn?
Je moet een 6 en een buitenspeler halen. Anders ben je compleet ongeloofwaardig en schuldig aan het mislopen van plek 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2025 - 10:03 schreef MMM het volgende:Nog een rechtsback halen. Wat is dit voor gekkigheid? Welke je niet in mag schrijven voor de potjes tegen Lille en Bayern. Read kan je voor de ronde er na, als je het haalt, ook gewoon inschrijven. Je hebt al 3 backs. Lotomba zal toch ook rond eind februari weer terug zijn? Je moet een 6 en een buitenspeler halen. Anders ben je compleet ongeloofwaardig en schuldig aan het mislopen van plek 2. Jij duikt weer in de details wat op zich ook belachelijk is gezien we nog 2 rechtsbacks in de verhuur hebben gegooid. Nee het gaat erom dat een AD zich over transferzaken uitspreekt terwijl wij hier toch een TD voor hebben? Onze TD is puur voor de bühne. In een land der blinden ..... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2025 - 10:03 schreef MMM het volgende:Nog een rechtsback halen. Wat is dit voor gekkigheid? Welke je niet in mag schrijven voor de potjes tegen Lille en Bayern. Read kan je voor de ronde er na, als je het haalt, ook gewoon inschrijven. Je hebt al 3 backs. Lotomba zal toch ook rond eind februari weer terug zijn? Je moet een 6 en een buitenspeler halen. Anders ben je compleet ongeloofwaardig en schuldig aan het mislopen van plek 2. mee eens , ik kan het transfer beleid al niet meer volgen , nog een rechtsback welja we hebben eer al 3 en vergeet mitchel niet dus 4 backs of mogen we mitchel nu al afschrijven ?? meest cruciaal is ons middenveld timber en hwang zijn geblesseerd dat vind ik een veel groter probleem , zerrouki is ruk en milambo kan het nog niet dragen gezien zijn leeftijd en ervaring dan hou je weinig over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als nieuwkoop er ook net als lutomba er nog lang uit ligt lijkt me niet handig ergens 1 voor poen te huren, hebben toch wel een back in jeugd nog zou je denken, 1-2 middenvelders echt meeste prio lijkt me met fysieke klachten Tim en wang, meest spel bepalende positie in het veld mij vraagt,, en een buitenspelert erna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lutomba verwacht ik eigenlijk dit seizoen niet of nauwelijks meer te zien eigenlijk, in december gebroken onderbeen +-5 maanden denk ik, oftewel weinig plezier van kunnen hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou een middenveldertje doen, Dennis. Buitenspelertje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dennis handelt niet. Niet zichtbaar althans. Dat is vreemd. Hij ziet ook dat de spoeling te dun is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zoekt weer wat pareltjes bij elkaar op vakantie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mexicaanse competities beginnen van de week weer ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De ambitie om nog tweede te willen worden spat er van af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dennis te Kloese: "Voor alle posities hebben we altijd een schaduwlijst liggen, maar #Feyenoord is niet concreet voor spelers op dit moment"
Rustig aan Dennis, alle tijd. Plek 2 wacht wel op ons. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2025 - 20:05 schreef MMM het volgende:Dennis te Kloese: "Voor alle posities hebben we altijd een schaduwlijst liggen, maar #Feyenoord is niet concreet voor spelers op dit moment" Rustig aan Dennis, alle tijd. Plek 2 wacht wel op ons. Schaduwlijst komt van pas tegen de Mexicaanse zon, dat wel natuurlijk.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Donder die te Kloese er eens uit en neem een AD en TD met visie, die beleid durft te voeren en lef toont. Deze exoot lover was even leuk en hoopvol maar nu hebben we er niets meer aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begrijp werkelijk die te Kloese niet , hij kijk het wel even aan , blijkbaar wil hij geen tweede worden en de CL miljoenen bijschrijven , wat maakt het uit jo geef die miljoenen lekker aan 020 of utrecht deze man voert een waardeloos beleid zonder enige visie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is gewoon triest dat er nog niets gedaan is. De competitie begint zondag weer en hij vertikt het gewoon om zijn wanbeleid van afgelopen zomer recht te zetten.
In 020 zitten ze ook krap bij kas maar halen ze, naar het schijnt, een talentvolle Spaanse linksbuiten. En wij blijven aanmodderen met de huidige selectie die totaal niet in balans is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 - 10:37 schreef MMM het volgende:Het is gewoon triest dat er nog niets gedaan is. De competitie begint zondag weer en hij vertikt het gewoon om zijn wanbeleid van afgelopen zomer recht te zetten. In 020 zitten ze ook krap bij kas maar halen ze, naar het schijnt, een talentvolle Spaanse linksbuiten. En wij blijven aanmodderen met de huidige selectie die totaal niet in balans is. Nou heel talentvol. https://www.transfermarkt.nl/raul-moro/profil/spieler/624942 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik las op VI wat positieve stukjes over 'm. Plus bij de nummer laatst van La Liga je goals/assists meepikken is lastig. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Na de eerste seizoenshelft waar je punten hebt laten liggen tegen Willem II, Groningen, Fortuna Sittard, Sparta, Ajax en PSV en de vele blessures begrijp ik niet dat de selectie niet wordt versterkt. Ik vind het vrij naief en om nog maar niet te spreken over de vele doelrijpe kansen die worden gemist en het makkelijk tegenkrijgen van goals. Als je plek 2 wil behalen om deelname aan de CL veilig te stellen zijn versterkingen absoluut noodzakelijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Er staat 40 miljoen op t spel met 2e plaats of niet..
Iedereen, ziet dat we een gammele selectie hebben.
Behalve DtK heb ik de indruk.
Doortastendheid is nu noodzakelijk. Spelers lozen en nieuwe halen. Heeft hier een half jaar de tijd voor gehad om dat deftig voor te bereiden, moet je echt geen genie voor zijn toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komt nietsssssssssss ( bron AD) Een nieuwe conditie trainer, zou dan toch de vele blessure gevallen hier iets mee van doen hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien kunnen we wel niets meer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die te Kloese kan zeker niets nee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zou gek zijn als je op de slotdag van de zomerperiode flink uit wil geven aan Skov Olsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij ook al gezegd dat de bedragen die toen genoemd zijn, niet correct waren. Dus ik denk zelf dat er weinig beschikbaar is qua investeringen deze winter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
DTK; met deze uitstekende spelers/selectie is het een absolute must om plaats 2 te behalen minimaal, versterkingen zijn niet nodig. Man,kijk eens in de spiegel, en zet je trainer niet zo onder druk. Totaal ongeschikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad totaal ongeschikt , 2e worden met deze selectie gaat een heeel zware kluif worden , blessures en wat op de bank zit is niet goed genoeg , succes dennis met je wanbeleid |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We roepen over ons zelf een crisis af. Laten we eerst eens afwachten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 - 17:17 schreef Stylzz het volgende:Volgens mij ook al gezegd dat de bedragen die toen genoemd zijn, niet correct waren. Dus ik denk zelf dat er weinig beschikbaar is qua investeringen deze winter. Maar je klopt niet bij Club Brugge aan voor dat ventje als je niet minimaal 10 miljoen te besteden heb. Dat geloof ik niet. Er moet dus echt wel budget zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was er vast. Maar in de winter koop je weinig voor dat bedrag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat bedrag hebben we in de hele historie nog niet uitgegeven aan 1 speler. onzin dus dat daar niets mee te doen is. En als er niet meer is dan dat bedrag, voldoet DTK ook niet als AD. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de winter moet je diep in de buidel tasten voor directe versterkingen. Lijkt me dus geen onzin. Maar mag je vinden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat doe ik ook inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:In de winter moet je diep in de buidel tasten voor directe versterkingen. Lijkt me dus geen onzin. Maar mag je vinden. beetje onzin ook natuurlijk , neem utrecht die halen Haller wat voor hun een gerichte versterking is en Haller levert ook nog gedeelte van zijn salaris in moraal van het verhaal is ; wil je graag TD tje spelen moet je gewoon je huiswerk doen en dan zijn er zat leuke versterkingen te halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Enerzijds heeft Dennis geen goede en gelukkige hand van inkopen. Beter is hij in het verkopen: Door de bank genomen scherpe transferbedragen neergezet.
Bij een club als Feyenoord moet je altijd bliven communiceren met de achterban. Waarom je wel/geen keuzes/transfers onderneemt. Dat ontbreekt. En vergroot de vraag nanuit welke visie er eigenlijk wel/niet gehandeld wordt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat heeft hij dan goed verkocht ? Dat doen ze bij 020, Pisvee maar ook AZ velen malen beter. Ik snap het gehele aan-, en verkoop beleid niet maar ook het verhuren van spelers zit volgens mij geen enkel idee achter. Het is meer hoop dan wijsheid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft echt wel scherpe prijzen gezet op spelers en binnegehaald: Wiefer, Kokcu, Geertruida. En hoog in de boom zitten als clubs even denken een speler voor bonusje bij ons weg te trekken. Dat is heel lang anders geweest.
Maar als je anders vindt, boeien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als sommige forumleden vz zouden zijn: Hadden we om de week andere spelers Kwamen hele oude spelers terug Om de maand een andere trainer Wisselde het beleid per wedstrijd Lekker zo doorgaan TK |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:Als sommige forumleden vz zouden zijn: Hadden we om de week andere spelers Kwamen hele oude spelers terug Om de maand een andere trainer Wisselde het beleid per wedstrijd Lekker zo doorgaan TK Helemaal niet. Dan werd er gewoon een transparant beleid gevoerd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 - 13:29 schreef FR-Henk het volgende:Hij heeft echt wel scherpe prijzen gezet op spelers en binnegehaald: Wiefer, Kokcu, Geertruida. En hoog in de boom zitten als clubs even denken een speler voor bonusje bij ons weg te trekken. Dat is heel lang anders geweest. Maar als je anders vindt, boeien. Helemaal fantastisch dat jij zo idolaat van hem bent. Ik vind het echt een minkukel eerste klas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja? Dat zou je niet zeggen, verbaast me een beetje. |
|
|
|