|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Er is toch nu een TD De enige die de club vernietigen zijn de Hooligans, waardoor we niet naar Lille kunnen, en ons heel veel good will en €€€€€ hebben gekost En dat sommige trainers zeggen " ik ga niet naar Feyenoord" En het zagen heeft nu geen zin Slechte timing. Slikken grote jongens zijn .......... En niet de schuld schuiven op 1 man .... We hebben geen TD meer. Ruijl is technisch manager. Beslist niet. Te Kloese bepaald alles.
Schei toch uit met je gezeik op hooligans precies nu joh. Heeft er geen klote mee te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:09 schreef MMM het volgende:[..] We hebben geen TD meer. Ruijl is technisch manager. Beslist niet. Te Kloese bepaald alles. Schei toch uit met je gezeik op hooligans precies nu joh. Heeft er geen klote mee te maken. Laten we het hopen, gaan het zien hoe de sfeeractie uitpakt om 5 voor 21:00... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:09 schreef MMM het volgende:[..] We hebben geen TD meer. Ruijl is technisch manager. Beslist niet. Te Kloese bepaald alles. Schei toch uit met je gezeik op hooligans precies nu joh. Heeft er geen klote mee te maken. Even adem halen en nog een keer antwoord geven
Ik heb een andere mening en ga niet mee op fb berichten Kijk puur naar resultaten in het kasboekje en de organisatie en de straffen en hoe we bekend staan in Europa En dat speelt zeker mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:25 schreef piet de paler het volgende:[..] Even adem halen en nog een keer antwoord geven En wacht even met mij beledigen . Ik heb een andere mening en ga niet mee op fb berichten Kijk puur naar resultaten in het kasboekje en de organisatie Ik beledig je niet.
Alleen haal jij altijd de meest onnozele dingen ergens bij wat totaal niet met de discussie te maken heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 18:38 schreef MMM het volgende:[..] Ik beledig je niet. Alleen haal jij altijd de meest onnozele dingen ergens bij wat totaal niet met de discussie te maken heeft. Sorry heb het al weg gehaald |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En is het onozel? Heeft een vz invloed wat er in het veld gebeurd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wie bedoel je met vz? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De hooligans hebben Zerrouki gekocht! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te Kloese heeft de trainer aangesteld en selectie samengesteld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk eens naar het forum hoe velen hoopte dat hij DE aankoop was............ En ja ik denk dat veel mensen huiverig zijn voor een functie bij Feyenoord. Lees het verhaal van Jorien. En diverse trainers die beveiliging kregen. Verandering doet pijn Ik denk nog steeds dat een versimpeling van het bestuur op lange termijn gast werken. En ja hij is te laat met een td aan nemen. En ja hij heeft veto recht op het kopen.......maar dat heeft elke bv |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 19:04 schreef piet de paler het volgende:[..] Kijk eens naar het forum hoe velen hoopte dat hij DE aankoop was............ En ja ik denk dat veel mensen huiverig zijn voor een functie bij Feyenoord. Lees het verhaal van Jorien. En diverse trainers die beveiliging kregen. Verandering doet pijn Ik denk nog steeds dat een versimpeling van het bestuur op lange termijn gast werken. En ja hij is te laat met een td aan nemen. En ja hij heeft veto recht op het kopen.......maar dat heeft elke bv Piet. Lees alsjeblieft bladzijde 1 van het Zerrouki topic en pas dan je berichtje hierboven even aan.
Veel, waaronder ik, waren tegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2025 - 19:07 schreef MMM het volgende:[..] Piet. Lees alsjeblieft bladzijde 1 van het Zerrouki topic en pas dan je berichtje hierboven even aan. Veel, waaronder ik, waren tegen. Idd jij was sceptisch. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben benieuwd of te kloese in de spiegel kijkt en ook opstapt , hij heeft deze ellende veroorzaakt , de kans is klein lijkt mij hij is dikke mik met troost en bodegem las ik , drie meest waardeloze klootzakken binnen feyenoord die er voor zichzelf zitten en overlevers zijn om maar lekker te kunnen blijven zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij mag als AD blijven voor de rest van de tefuszooi ,maar gewoon een echte TD aantrekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ogen niet blij met de tussenstand, toen nog 2-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan spanning zijn.
Misschien wel tijd om duidelijk te verschaffen naar buiten, zelfs al zou Priske blijven. Al weet je soms ook wel hoe laat het is als een directeur zich genoodzaakt voelt dat te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In alles zelf de eindverantwoordelijke. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Een doelman van FC Dordrecht huren. Lekker gewerkt, pik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanbeleid.
Je gooit je trainer eruit als je daar achter staat. Dan moet je niet terugkrabbelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal geruchten. Gevoed door mensen met belang bij onrust. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
Als er zoveel geruchten zijn en het klopt niet dan moet je deze ochtend 8 uur een statement naar buiten brengen. Wat is dit voor soap? Schop die te kloese er eens rap uit, kom je met een keeper van dord aan zetten pfffffffffffff Dit lijkt de allerslechtste td van feyenoord ooit te worden. Je laat je trainer toch niet zo bungelen! Als ik priske was was ik per direct zelf opgestapt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door coenjo -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoe is het nu allemaal tkl🤔 of moeten echt puur krantjes gevuld worden,, mag wel hopen dit weekend soap voorbij is en weer over orde van de dag, komende week wacht lile.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Teveel media die het gisterenavond meldde. Daar zat zeker een kern van waarheid in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tuurlijk is er gesproken. Dat is ook logisch.
Maar binnenskamers wordt er zo veel geroepen.
Ik vind t veel kwalijker dat t op straat komt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 17:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Tuurlijk is er gesproken. Dat is ook logisch. Maar binnenskamers wordt er zo veel geroepen. Ik vind t veel kwalijker dat t op straat komt Eens.
Maar Priske heeft ook gelekt zo lijkt het. Anders is de Deense media niet de eerste die het kon melden.
Misschien willen ze nog steeds wel van hem af maar is het moeilijk qua afkoopsommen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zn of 1 van zn assistenten iets teveel aan kranten eigen land gemeld kan ook, wel.eens hoor waar rook is vuur natuurlijk,, maar hoe of wat is echt giswerk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus dit huwelijk is natuurlijk niet meer te lijmen. Dus er zal ongetwijfeld een moment komen dat hij vertrekt.
Meest logische lijkt mij na dit seizoen. Dan heb je vanaf nu de tijd om te kijken naar een opvolger. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2025 - 17:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Tuurlijk is er gesproken. Dat is ook logisch. Maar binnenskamers wordt er zo veel geroepen. Ik vind t veel kwalijker dat t op straat komt John de Wolf zal de Deense media iig niet ingelicht hebben... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Of hij sliep bij de vrouw van Brian. Is die pijn ook verklaard! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: John te biecht bij de priesteres Hmmmm👹👹😛😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een soap. Benieuwd wat de reden is om ‘m toch te behouden. Die zullen we (nog) niet gaan lezen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je stappen zet wil je je wel verbeteren, daar leggen nu de opties niet voor het oprapen. Bovendien moet je ook gewoon eerlijk zijn en inzien dat je geen volledige selectie ter beschikking hebt de laatste maanden. Bashen om uiteindelijk compleet te ontsporen is zinloos. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik denk dat de reden simpel is, de 3-0 gisteravond. Ipv persconferentie na afloop is te Kloese onzichtbaar gebleven. Je merkte het gisteren tijdens de rust al, de sfeer rond Priske was aan het veranderen, van een dead man walking naar je kan nu toch moeilijk de trainer aan de kant zetten.
Viel mij na afloop op dat er op 1 iemand na iedereen met iedereen aan het knuffelen was. Van Stengs met Priske tot Giminez met die Zweed. Wonderen, want dát was het gisteren, helen wonden.
Deze groep krijgt volgende week beide kapiteins weer terug, tegen 020 komen Hartman en Moder erbij.
Kan nog een heel leuk seizoen worden dit. En Priske zet Europees een krankzinnige prestatie neer. Hij verwees er zelf ook naar, want na de loting gaven cijfers aan dat wij de moeilijkste loting van alle CL deelnemers hadden. En dan op de laatste dag van de 1e ronde nog bij de eerste 8 kunnen eindigen is natuurlijk wonderlijk.
Het kan wel eens heel bizar gaan worden dit seizoen, Europees vooral. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
haal eens versterking voor die trainer man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga nu maar eens wat nuttigs doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoor je dat dtk, kijk maar eens op transferroom of ga maar intensief speuren naar intresant buitenspelertje en/of 10 want Stengs zal kwakkelen blijven en is er nu maand ofso uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hou niet van geruchten, geloof niet in de drama queens, Driessen, Krabbendam, en noem maar op. Echter net bij een oude vriend op bezoek, die veel weet, en klein aandeelhouder is. Deze bevestigde dat het niet botert ( vanaf het begin al ) tussen technische staf en John de W. Wat daar precies speelt was hem niet bekend. En ja er is gesproken met Priske over ontslag. Of het terug gedraaid of nog gast komen is niets bekend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een held. Hij weet een selectie bij elkaar te krijgen waarmee we met een B-elftal zelfs nog ruim van Bayern winnen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 - 14:11 schreef CobusIII het volgende:Een held. Hij weet een selectie bij elkaar te krijgen waarmee we met een B-elftal zelfs nog ruim van Bayern winnen. 🥳🥳🥳 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sensationeel nieuws onderweg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De door Feyenoord aan FC Dordrecht verhuurde Korede Osundina gaat Feyenoord verlaten . Door transferperikelen ontbreekt hij in de selectie van FC Dordrecht in de uitwedstrijd bij Vitesse. De Amerikaan werd vorig jaar door Feyenoord gekocht en direct gestald bij dordt. @espn.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We worden gek, 2e plek weer binnen bereik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou die 2 ton had geen verschil gemaakt hoor . Dat is de maandelijkse energie rekening van de Kuip |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Duidelijk verhaal en we mogen hopen dat iedereen zijn lesje heeft geleerd. En nu door en begrijp dat iedereen een goed betaalde publieke functie heeft. Zonder fans geen dik salaris ,dus werken voor je geld verdomme. |
|
|
|