|
|
MMM
|
|
|
Intern bestaat [in de zomer] al grote twijfel over de keuze voor Priske. Hoewel Te Kloese naar buiten toe hoog opgeeft over het selectieproces, vinden sommigen intern de zoektocht „een aanfluiting |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:31 schreef MMM het volgende:Intern bestaat [in de zomer] al grote twijfel over de keuze voor Priske. Hoewel Te Kloese naar buiten toe hoog opgeeft over het selectieproces, vinden sommigen intern de zoektocht „een aanfluiting Zouden ze dat ook allemaal overlegt hebben met Te Kloese of kwam die mening pas toen het verkeerd afliep? Persoonlijk weet ik niet wat ik van alles moet denken. Feit is wel dat Te Kloese eindverantwoordelijke is en dat dit alles hem aangerekend mag worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat ik lees is dat DtK met behulp van een data analist een trainer aanstelt voor 3 jaar , maar kennelijk niet weet dat Priske een ander systeem speelt en dus de bijbehorende spelers niet op tijd er bij regelt.
Amateurisme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:47 schreef Cruzcontrol het volgende:Wat ik lees is dat DtK met behulp van een data analist een trainer aanstelt voor 3 jaar , maar kennelijk niet weet dat Priske een ander systeem speelt en dus de bijbehorende spelers niet op tijd er bij regelt. Amateurisme. Ja eens hoor maar dan zou je denken dat mensen die het er niet mee eens waren zich bundelen en die mening uitschreeuwen voordat die beslissingen gemaakt worden. Nu hoor je dat mensen het niet eens waren met dat besluit en terecht maar wie zijn die mensen dan ? Die komen nu anoniem hun mening geven als het kalf verzopen is. Zijn ook geen helden dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja eens hoor maar dan zou je denken dat mensen die het er niet mee eens waren zich bundelen en die mening uitschreeuwen voordat die beslissingen gemaakt worden. Nu hoor je dat mensen het niet eens waren met dat besluit en terecht maar wie zijn die mensen dan ? Die komen nu anoniem hun mening geven als het kalf verzopen is. Zijn ook geen helden dan. Mee eens hoor.
Probleem is hier dan ook dat DtK AD en TD is, dus almachtig met alleen maar vazallen rond hem.
Ongezonde situatie dus.⁷ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als dat zo zou zijn, dan zegt dat nog meer over de zwakte van die marionetten om hem heen. Ook oprotten dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga jij elke dag bij je baas melden dat hij prutswerk levert? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo bedoel ik dat niet. Het is een schil van mensen die de status quo in stand houden voor eigen gerief. Dus ook de volgende baas wordt ingekapseld. Het zijn er meer die weg zouden moeten om daadwerkelijk een inhoudelijk sterk en gedragen koers te varen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig werk ik bij een werkgever waarbij het een pre is om kritisch te zijn om de kwaliteit te waarborgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo wijst de ene linkmiegel naar de andere linkmiegel, onrust bij Feyenoord is voer voor deze gasten! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja eens hoor maar dan zou je denken dat mensen die het er niet mee eens waren zich bundelen en die mening uitschreeuwen voordat die beslissingen gemaakt worden. Nu hoor je dat mensen het niet eens waren met dat besluit en terecht maar wie zijn die mensen dan ? Die komen nu anoniem hun mening geven als het kalf verzopen is. Zijn ook geen helden dan. Zij wisten toen ook niet zeker hoe het zou lopen, en bij twijfel trek je niet gezamenlijk al aan de bel. De structuur is er blijkbaar ook niet naar om dit eerst goed te overleggen, zeker niet met mensen die dagelijks op het veld bezig zijn. Er gingen ook nogal wat mensen met knowhow tegelijk weg, en de onderlinge verhoudingen veranderen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooie tijd ook voor media want ze hebben nieuwss,, genoeg bladjes te vullen ook, toch weinig binding met de club feyenoord,, aangezien ze neem aan ook wel weten het binnen clubs ook komt want iedereen leest en kijkt wel eens media,, enorm triest ook diegene(n) nieuws verkondigd aan Deense media, al zijn het zn eigen assistenten of iemand anders, wvh denkt overgens de wolf las ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 14:22 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Zij wisten toen ook niet zeker hoe het zou lopen, en bij twijfel trek je niet gezamenlijk al aan de bel. De structuur is er blijkbaar ook niet naar om dit eerst goed te overleggen, zeker niet met mensen die dagelijks op het veld bezig zijn. Er gingen ook nogal wat mensen met knowhow tegelijk weg, en de onderlinge verhoudingen veranderen. Man Gerard wat ben jij de laatste goed genuanceerd. Het lijkt wel zijn vruchten af te werpen haha Je heb gelijk 😂 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Achteraf is het mooi wonen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 12:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gelukkig werk ik bij een werkgever waarbij het een pre is om kritisch te zijn om de kwaliteit te waarborgen. Zo moet dat zijn idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
🦮Wat een speurhond onze DTK, ineens komt Hatenboer uit zijn koker. Als hij dat toch eens 4 weken eerder geregeld had, als dat de oplossing is. Dan was hij al inzetbaar geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe weet jij nu , of die naam niet heel lang al op een lijstje staat? Trouwens is hij familie van de hatenboer die ...ik dacht in duitsland of italie speelde ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 - 13:40 schreef VVout het volgende:Zo wijst de ene linkmiegel naar de andere linkmiegel, onrust bij Feyenoord is voer voor deze gasten! Dat. Zo ook de mensen die vanuit ‘intern’ naar buiten berichten.
Iedereen heeft een agenda! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2025 - 10:35 schreef piet de paler het volgende:Hoe weet jij nu , of die naam niet heel lang al op een lijstje staat? Trouwens is hij familie van de hatenboer die ...ik dacht in duitsland of italie speelde ? Omdat dat dan 2 januari beklonken was. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Huiswerk doe je de maanden daarvoor, en zorg je dat aankoop paraat staat bij de eerste wedstrijd na de break. Maar DtK loopt altijd achter de feiten aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb ook een lijstje met auto's die ik graag wil kopen, maar net als ik denk nu ga ik er voor is de limited edition voor mijn neus weg gekaapt.
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2025 - 13:24 schreef VVout het volgende:Ik heb ook een lijstje met auto's die ik graag wil kopen, maar net als ik denk nu ga ik er voor is de limited edition voor mijn neus weg gekaapt. [ afbeelding ] Verschil is dat de transfermarkt data vastliggen. En ja als je te laat in gang schiet vis je achter t net, telkens weer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2025 - 13:24 schreef VVout het volgende:Ik heb ook een lijstje met auto's die ik graag wil kopen, maar net als ik denk nu ga ik er voor is de limited edition voor mijn neus weg gekaapt. [ afbeelding ] Begin je een leasebedrijf, kun je de ontwikkeling en ervaringen monitoren. En als je het wat vindt, ga je er zelf mee rijden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan hem altijd nog aan iemand van Dordt kwijt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vervangers van de vervangers zijn aan vervanging toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 januari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goed bezig te kloese mert je kut beleid , geen geld meer te besteden en een waardeloze kut selectie , echt vakkundig gedaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En raar opkijken dat mensen geblesseerd raken.man man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel lekker veel spelers verhuurd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat hij begint bij zichzelf , schandalig gevoerd beleid , en dan nog doen of hij het zo goed voor elkaar heeft , kan iemand deze man geen spiegel geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stond niet in het veld toch ??????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee. Zijn aankopen wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Maar zijn bagger wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus anarchie Ontslag : TeKloese ( wie gaat dat doen dan ?) Priske Tech staf Nu afscheid nemen van spelers ?
En dan .............seizoen is dan echt verloren ( nu nog echt niet) Maar forum broeders, we zijn toch wel realistisch ????????????! Als je zegt volgend seizoen,na het behalen Europees voetbal zeg ik ja. De rest vindt ik NU gezwam ......... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
De anarchie is gaande met te Kloese. Zie organogram Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar jegeeft geen afgewogen antwoord Alleen roepen......misschien maasgebouw weer bestormen ???!! Heeft nu geen zin |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Antwoord is gegegeven met het organogram. Het is idioot een organisatie op deze manier op te zetten. Ik ben helemaal niet voor ontslag of het vertrek van mensen. Ik vind wel dat de juiste mensen op de juiste plek moeten zitten.
AD: prima als te Kloese dit blijft doen (is toch een voor de Buhne functie) TD: moet een sterk, krachtig, persoon zijn met een wijd netwerk Finanieel: idem. Marketing/Commercie gaat denk ik prima.
Het is natuurlijk van de zotte hoe ze op Prutske zijn uitgekomen als je de verhalen moet geloven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Verkeerde quote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 13:28 schreef Leuv het volgende:Antwoord is gegegeven met het organogram. Het is idioot een organisatie op deze manier op te zetten. Ik ben helemaal niet voor ontslag of het vertrek van mensen. Ik vind wel dat de juiste mensen op de juiste plek moeten zitten. AD: prima als te Kloese dit blijft doen (is toch een voor de Buhne functie) TD: moet een sterk, krachtig, persoon zijn met een wijd netwerk Finanieel: idem. Marketing/Commercie gaat denk ik prima. Het is natuurlijk van de zotte hoe ze op Prutske zijn uitgekomen als je de verhalen moet geloven. Dit was niet mijn vraag het gaat wat te doen dit seizoen !!!!!' En lost het NU iets op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 12:22 schreef piet de paler het volgende:Dus anarchie Ontslag : TeKloese ( wie gaat dat doen dan ?) Priske Tech staf Nu afscheid nemen van spelers ? En dan .............seizoen is dan echt verloren ( nu nog echt niet) Maar forum broeders, we zijn toch wel realistisch ????????????! Als je zegt volgend seizoen,na het behalen Europees voetbal zeg ik ja. De rest vindt ik NU gezwam ......... Zondag verliezen, woensdag verliezen en het is over. En de kans dat je twee keer verliest is gigantisch groot.
Maar er is nu toch al geen redden meer aan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op , tegen psv misschien, maar de neuzen pak je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zijn ook niet geweldig nee maar daar staat het verdedigend wat beter dan bij ons.
Misschien zonder Santi, nog geen Timber en met Wellenreuther zie ik het somber in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|