|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als alle beste spelers niet geblesseerd zijn en top fit zijn dan ben ik persoonlijk voor beide niet bang. Bij Ajax zou je punten kunnen pakken maar dan moet je er voor zorgen dat het tussen de hoofdjes goed zit. Ik zou best in de kleedkamer willen zitten met die gasten voor de wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2025 - 14:27 schreef Leon FR1908 het volgende:Als alle beste spelers niet geblesseerd zijn en top fit zijn dan ben ik persoonlijk voor beide niet bang. Bij Ajax zou je punten kunnen pakken maar dan moet je er voor zorgen dat het tussen de hoofdjes goed zit. Ik zou best in de kleedkamer willen zitten met die gasten voor de wedstrijd. Daar zeg je me wat Leon, maar als je het lijstje van geblesseerde bekijkt en wat terug komt zonder spelritme, hoop ik op het beste. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tis wel des Feyenoords om juist dan onverwacht sterk te zijn.
Amsterdom ook matig ploegje en dag minder herstel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Pfff vreselijk. Ik erger mij groen en geel aan deze slapzakken. De eerste telefoon of koptelefoon die ik aantref gaat direct de ton in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar met Moder en misschien 30 minuten Hartman |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Bayern was er vooraf ook geen kans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is hij al weg?
 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
DtK nog druk aan t scouten op kantoor hoor:
 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je scorende spits voor een belachelijke som verkopen in de winter.
Opdonderen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan ook nog aan de club waar je CL tegen moet spelen. Buk ff voorover joh! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Deze teringhond zou zijn eigen vrouw nog door zijn buurman laten ...... voor 20 euries. Pleurt hem er nou maar een keer uit. Het is allemaal niveauloos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Geel heeft nog geen 20 spelers verkocht voor dit bedrag 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is ook 15 jaar geleden he. Andere tarieven tegenwoordig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 17 miljoen voor Jørgensen naar New Castle afgewezen . Hij heeft zeker kansen gehad hoor 😂 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hij heeft de wind mee in deze tijd maar hij bakt er werkelijk geen drol van. We zijn structureel het lachertje van de transfermarkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:25 schreef Leuv het volgende:Hij heeft de wind mee in deze tijd maar hij bakt er werkelijk geen drol van. We zijn structureel het lachertje van de transfermarkt. Wie heeft Gimenez gehaald uit Mexico? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dat had werkelijk niets met scouting te maken. Hij zat al bij het <21 elftal daar. Bovendien moeten we een behoorlijk gedeelte afstaan van de 35M€. We spelen gvd morgen tegen 020 en binnenkort tegen Milan. Dan verkoop je hem nu toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:31 schreef Leuv het volgende:Dat had werkelijk niets met scouting te maken. Hij zat al bij het <21 elftal daar. Bovendien moeten we een behoorlijk gedeelte afstaan van de 35M€. We spelen gvd morgen tegen 020 en binnenkort tegen Milan. Dan verkoop je hem nu toch niet. Te Kloese was toch een vriend van de familie en heeft hem gescout en gehaald .Die kredits verdiend hij gewoon . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar komt die 40 miljoen grens eigenlijk uit voort? 35 miljoen lijkt mij acceptabel. Met verkoopbedragen is te Kloese wel okee. Laat verder veel steken vallen, maar een opvolger krijgt ook te maken met Troost cs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De wat duurdere spelers worden eigen altijd boven transfermarktwaarde verkocht. Gimenez staat op 37 miljoen, zonder nog de update van CL. En het is winter, waarin hier altijd gezegd wordt dat je de jackpot betaald voor spelers. Nou, bij Feyenoord niet hoor, lente sales. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:Waar komt die 40 miljoen grens eigenlijk uit voort? 35 miljoen lijkt mij acceptabel. Met verkoopbedragen is te Kloese wel okee. Laat verder veel steken vallen, maar een opvolger krijgt ook te maken met Troost cs. Eens, je kunt voor 5 miljoen niet t risico lopen dat ie een doodschop krijgt en uiteindelijk voor 10 vertrekt.
Probleem bij DtK is dat hij tot nu toe geen waardige opvolgers heeft gehaald bij eerdere transfers. Dus ga je er uiteindelijk netto flink op achteruit telkens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:52 schreef van geil het volgende:De wat duurdere spelers worden eigen altijd boven transfermarktwaarde verkocht. Gimenez staat op 37 miljoen, zonder nog de update van CL. En het is winter, waarin hier altijd gezegd wordt dat je de jackpot betaald voor spelers. Nou, bij Feyenoord niet hoor, lente sales. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:52 schreef van geil het volgende:De wat duurdere spelers worden eigen altijd boven transfermarktwaarde verkocht. Gimenez staat op 37 miljoen, zonder nog de update van CL. En het is winter, waarin hier altijd gezegd wordt dat je de jackpot betaald voor spelers. Nou, bij Feyenoord niet hoor, lente sales. Schijnt een behoorlijk doorverkoop percentage bedongen te zijn. Dus, ben benieuwd wat die dan is.
Vooral benieuwd, wat gaat DtK Nu koken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,laat die topper(s) maar komen . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zet vijf euro op van Wolfswinkel! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haller kopen van Utrecht voor 20 miljoen Omdat het kan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schaduwlijstje uit het raam gewaaid |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En wat voor spitsen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:Waar komt die 40 miljoen grens eigenlijk uit voort? 35 miljoen lijkt mij acceptabel. Met verkoopbedragen is te Kloese wel okee. Laat verder veel steken vallen, maar een opvolger krijgt ook te maken met Troost cs. Denk ik ook ja. Dit is redelijkerwijs het maximale dat je voor hem krijgt. Als je meer vraagt, dan verkoop je hem niet. Dus dat risico moet je altijd afwegen. Er wordt ook niet vaak voor veel meer verkocht. Ja spelers van Ajax, zeker een paar jaar terug, omdat die club er beter op staat in het buitenland. Als dit bedrag klopt, is hij na Lozano en Gakpo de op 2-na duurste uitgaande transfer vanuit de eredivisie, spelers van Ajax buiten beschouwing gelaten. En dus een transferrecord voor ons.
En van de zomer hoefde (bijna) niemand hem nog voor 5-10 miljoen minder. Ik vind hem een goede spits. Echte ouderwetse doelpuntenmaker, maar er zullen wat vraagtekens zijn of hij bijvoorbeeld compleet genoeg is voor de Europese top. En hij is ook nog altijd niet onbetwist bij Mexico. Een Arsenal heeft ook een spits nodig, maar die komen niet bij hem uit. Drukt allemaal de prijs.
Ik denk dat je moet concluderen dat het een marktconform bedrag is. Wat ook relevant is, is dat onze vorige dure uitgaande transfers over het algemeen nog niet brengen wat hun nieuwe clubs er van hoopten. Geertruida valt een beetje tegen, Kokcu had een moeizaam eerste jaar, Sini is alleen maar stuk, Wieffer overwegend bankzitter. Dat helpt niet mee.
Het is vooral de timing die erg vervelend is. De grote vraag is ook of er wat bij komt. Als je Santi verkoopt en je haalt er 2 directe bassispelers voor terug, dan is het al een ander verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik 2 euro op Edvardsen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat een kruidenier is die te kloese toch , vlug lozen die te kloese |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vlak ook Sydney van Hooijdonck niet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mmm, ook n euro op hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk ik ook ja. Dit is redelijkerwijs het maximale dat je voor hem krijgt. Als je meer vraagt, dan verkoop je hem niet. Dus dat risico moet je altijd afwegen. Er wordt ook niet vaak voor veel meer verkocht. Ja spelers van Ajax, zeker een paar jaar terug, omdat die club er beter op staat in het buitenland. Als dit bedrag klopt, is hij na Lozano en Gakpo de op 2-na duurste uitgaande transfer vanuit de eredivisie, spelers van Ajax buiten beschouwing gelaten. En dus een transferrecord voor ons. En van de zomer hoefde (bijna) niemand hem nog voor 5-10 miljoen minder. Ik vind hem een goede spits. Echte ouderwetse doelpuntenmaker, maar er zullen wat vraagtekens zijn of hij bijvoorbeeld compleet genoeg is voor de Europese top. En hij is ook nog altijd niet onbetwist bij Mexico. Een Arsenal heeft ook een spits nodig, maar die komen niet bij hem uit. Drukt allemaal de prijs. Ik denk dat je moet concluderen dat het een marktconform bedrag is. Wat ook relevant is, is dat onze vorige dure uitgaande transfers over het algemeen nog niet brengen wat hun nieuwe clubs er van hoopten. Geertruida valt een beetje tegen, Kokcu had een moeizaam eerste jaar, Sini is alleen maar stuk, Wieffer overwegend bankzitter. Dat helpt niet mee. Het is vooral de timing die erg vervelend is. De grote vraag is ook of er wat bij komt. Als je Santi verkoopt en je haalt er 2 directe bassispelers voor terug, dan is het al een ander verhaal. Eigenlijk volledig mee eens. Een dag voor ajax is wel echt een slecht signaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Castaignos. Wilde van de zomer nog terugkeren in de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het is vooral de timing die erg vervelend is. De grote vraag is ook of er wat bij komt. Als je Santi verkoopt en je haalt er 2 directe bassispelers voor terug, dan is het al een ander verhaal. Toornstra en Linssen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker een slecht signaal, erg ongelukkig. Wedstrijd is in grote mate bepalend voor je seizoen. In zoverre een enkele eredivisie dat kan zijn.
Maar goed, aan de andere kant, kan je daar als club wat mee? Moet je 5 miljoen meer vragen als je morgen uit tegen Ajax moet ipv thuis tegen pakweg Almere? Moet je daarop een transfer stuk laten lopen? Dat is ook weer zo wat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: LiTo BV. Dat mag wat kosten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk ik ook ja. Dit is redelijkerwijs het maximale dat je voor hem krijgt. Als je meer vraagt, dan verkoop je hem niet. Dus dat risico moet je altijd afwegen. Er wordt ook niet vaak voor veel meer verkocht. Ja spelers van Ajax, zeker een paar jaar terug, omdat die club er beter op staat in het buitenland. Als dit bedrag klopt, is hij na Lozano en Gakpo de op 2-na duurste uitgaande transfer vanuit de eredivisie, spelers van Ajax buiten beschouwing gelaten. En dus een transferrecord voor ons. En van de zomer hoefde (bijna) niemand hem nog voor 5-10 miljoen minder. Ik vind hem een goede spits. Echte ouderwetse doelpuntenmaker, maar er zullen wat vraagtekens zijn of hij bijvoorbeeld compleet genoeg is voor de Europese top. En hij is ook nog altijd niet onbetwist bij Mexico. Een Arsenal heeft ook een spits nodig, maar die komen niet bij hem uit. Drukt allemaal de prijs. Ik denk dat je moet concluderen dat het een marktconform bedrag is. Wat ook relevant is, is dat onze vorige dure uitgaande transfers over het algemeen nog niet brengen wat hun nieuwe clubs er van hoopten. Geertruida valt een beetje tegen, Kokcu had een moeizaam eerste jaar, Sini is alleen maar stuk, Wieffer overwegend bankzitter. Dat helpt niet mee. Het is vooral de timing die erg vervelend is. De grote vraag is ook of er wat bij komt. Als je Santi verkoopt en je haalt er 2 directe bassispelers voor terug, dan is het al een ander verhaal. Absoluut eens. En zeker ook dat deel over rendement van onze exspelers elders. Waren bij ons onderdeel van Slot's aanpak, waarin het collectief meer is dan de individuele spelers bijelkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk ik ook ja. Dit is redelijkerwijs het maximale dat je voor hem krijgt. Als je meer vraagt, dan verkoop je hem niet. Dus dat risico moet je altijd afwegen. Er wordt ook niet vaak voor veel meer verkocht. Ja spelers van Ajax, zeker een paar jaar terug, omdat die club er beter op staat in het buitenland. Als dit bedrag klopt, is hij na Lozano en Gakpo de op 2-na duurste uitgaande transfer vanuit de eredivisie, spelers van Ajax buiten beschouwing gelaten. En dus een transferrecord voor ons. En van de zomer hoefde (bijna) niemand hem nog voor 5-10 miljoen minder. Ik vind hem een goede spits. Echte ouderwetse doelpuntenmaker, maar er zullen wat vraagtekens zijn of hij bijvoorbeeld compleet genoeg is voor de Europese top. En hij is ook nog altijd niet onbetwist bij Mexico. Een Arsenal heeft ook een spits nodig, maar die komen niet bij hem uit. Drukt allemaal de prijs. Ik denk dat je moet concluderen dat het een marktconform bedrag is. Wat ook relevant is, is dat onze vorige dure uitgaande transfers over het algemeen nog niet brengen wat hun nieuwe clubs er van hoopten. Geertruida valt een beetje tegen, Kokcu had een moeizaam eerste jaar, Sini is alleen maar stuk, Wieffer overwegend bankzitter. Dat helpt niet mee. Het is vooral de timing die erg vervelend is. De grote vraag is ook of er wat bij komt. Als je Santi verkoopt en je haalt er 2 directe bassispelers voor terug, dan is het al een ander verhaal. Nou,dat laatste.. daar ga ik dus van uit. Feyenoord is dat nu wel verplicht, vooral omdat er deze window verkocht is. En ook een key speler |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een solide 6 Buitenspeler/spits
Nu is het hopen dat die Moder wat is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was de ideale schoonzoon", begint Eilander tegenover ESPN. Hij gaat verder: "Hij heeft ook een goede opleiding genoten. In het Utrechtse dacht ik. Voor mij is het grandioos om het nu allemaal mee te maken."
Te Kloese was dan geen topspeler, maar voor het amateurvoetbal had hij zeker wel kwaliteiten. "Het was meer de bedachtzame vleugelverdediger. Taakbewust en hij laat je nooit in de steek. Zeker in zijn optreden. Er zullen weinig vleugelspitsen zijn geweest in die tijd die hem konden overlopen", vertelt de oud-trainer.
Het slimme nadenken zag Eilander vaker: "Dennis kon het door zijn lengte allemaal overzien. Als een heerser boven op een berg. Die zich echt niet gek liet maken. Een bedachtzame speler |
|
|
|