BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 mei 2025 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 20:02 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Vooraf is top 3 niet voldoende, maar achteraf, met mismatch Priske en met gemiddeld ruim een derde basis niet kunnen opstellen en mede daardoor geen automatismen, prima resultaat.
Wees blij dat je nog voor het verrassende fcu bent geëindigd.....

Nu is het zaak dat heel veel ballast wordt gedumpt en dat er kwaliteit komt gemixed met talent. Elke linie heeft een eind twintiger / dertiger nodig.

Nog meer aandacht voor de jeugd is ook nodig, haal maar toptalenten overal en nergens vandaan, uiteindelijk heb je er profijt van.
Daar heb je nu geld voor.
Ben hoopvol
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 mei 2025 - 22:02   quote  deeplink  
Hoop is uitgestelde teleurstelling
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 mei 2025 - 17:37   quote  deeplink  
zonder hoop vaart niemand wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2025 door piet de paler --
kenny
 kenny - maandag 26 mei 2025 - 11:58   quote  deeplink  
de hoop is dat te kloese eens aan de gang gaat , ben bang dat hij zijn volgende trainer weer laat verzuipen met late rare aankopen op de laatste transferwindow dagen ,

je raakt zo goed als zeker 2 van je sterkhouders hancko/paixoa kwijt , eind juni begint de eerste training en je speelt voorronde CL , dus zorg eens voor de verandering dat je selectie op peil is op tijd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 mei 2025 - 12:21   quote  deeplink  
Te beginnen met een goede spits en rechtsvoor moet er toch ook echt wat komen, daar heb je nu enkel Moussa en Slory. Verders zal er toch vooral eerst geloost moeten worden. Je kan al wel vervangers gaan halen voor Hancko/Paixao/keeper, maar zolang die nog niet weg zijn..
kenny
 kenny - maandag 26 mei 2025 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 12:21 schreef RenatoBos het volgende:
Te beginnen met een goede spits en rechtsvoor moet er toch ook echt wat komen, daar heb je nu enkel Moussa en Slory. Verders zal er toch vooral eerst geloost moeten worden. Je kan al wel vervangers gaan halen voor Hancko/Paixao/keeper, maar zolang die nog niet weg zijn..
daar heeft te kloese zelf voor gezorgd met zijn wanbeleid , nu zitten we opgescheept met een buslading spelers waar we niet vanaf komen

je kan niet verwachten dat v persie een tovenaar is die met een afgeroomd elftal de voorrondes wel ff doorkomt

te kloese zat pasgeleden nog zo aan zelf verheerlijking te doen bij goedemorgen eredivisie , zijn woorden waren "aankoop en verkoop beleid zijn prima in orde" , nou laat het voor de verandering maar eens zien dan dat je zo'n geweldige TD bent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door kenny --
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 14:32   quote  deeplink  
Paixao/Sauer/sliti voor op links-- Moussa/aankoop/slory rechts

Zo zal het ongeveer eruit komen te zien normaliter, over het algemeen meest gewisselde linies bij clubs, bij ons niet mogelijk afg seizoen gezien schaarste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 26 mei 2025 - 15:01   quote  deeplink  
Verwacht eigenlijk wel dat er spitsie bijkomt ook
MightyAce
 MightyAce - maandag 26 mei 2025 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 15:01 schreef bijft007 het volgende:
Verwacht eigenlijk wel dat er spitsie bijkomt ook
Als je Ueda kunt lozen zelfs 2.
van geil
 van geil - maandag 26 mei 2025 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 12:32 schreef kenny het volgende:

[..]

daar heeft te kloese zelf voor gezorgd met zijn wanbeleid , nu zitten we opgescheept met een buslading spelers waar we niet vanaf komen

je kan niet verwachten dat v persie een tovenaar is die met een afgeroomd elftal de voorrondes wel ff doorkomt

te kloese zat pasgeleden nog zo aan zelf verheerlijking te doen bij goedemorgen eredivisie , zijn woorden waren "aankoop en verkoop beleid zijn prima in orde" , nou laat het voor de verandering maar eens zien dan dat je zo'n geweldige TD bent
Het vervelende is in mijn ogen;
Hij gelooft zichzelf, ik heb ook geen enkele hoop dat het dit seizoen zal verbeteren.
Robin zie ik in augustus geen blad voor de mond nemen zoals Priske deed.
En ik denk dat hij in september/oktober al weg zal zijn.
kenny
 kenny - maandag 26 mei 2025 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 19:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Het vervelende is in mijn ogen;
Hij gelooft zichzelf, ik heb ook geen enkele hoop dat het dit seizoen zal verbeteren.
Robin zie ik in augustus geen blad voor de mond nemen zoals Priske deed.
En ik denk dat hij in september/oktober al weg zal zijn.
inderdaad hij gelooft zelf dat hij zo goed bezig is , het ergste is dat hij dat ons ook wil doen geloven

hij heeft geluk gehad dat er een top trainer (slot ) liep die spelers boven zichzelf uit liet stijgen , daar heeft hij en feyenoord leuk van geprofiteerd

ik geloof inderdaad dat het wederom een heel lange transfer zomer wordt , ook geloof ik dat de buslading met verhuurde spelers eerder groter word dan kleiner

hij wil zo graag TD spelen nou laat het maar zien dan , het is niet voor niets dat de RvC het beleid van afgelopen seizoen tegen het licht houden
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 mei 2025 - 19:51   quote  deeplink  
Dennis heeft zijn lot in de handen gelegd van RvP.

Is goed uitgepakt.

Maar nu met Dennis de beloften inlossen die hij RvP gedaan heeft.

RvP laat zich niet piepelen zoals een Deense loser...

Gaat knallen aan inkomende transfers... Geen goedkope probeerseltjes, maar basisspelers...

Anders is RvP al weg voordat t seizoen begint...

En Dennis ook!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 mei 2025 - 19:57   quote  deeplink  
Exact. Van Persie staat in veel hoger aanzien bij Het Legioen dan Dennsis.
Daar gaat Dennis rekening mee houden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 mei 2025 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 19:57 schreef FR-Henk het volgende:
Exact. Van Persie staat in veel hoger aanzien bij Het Legioen dan Dennsis.
Daar gaat Dennis rekening mee houden.
Liefde is snel bekoelt als hij dadelijk niet in staat is een goede ploeg neer te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 mei 2025 door piet de paler --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 mei 2025 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 20:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Liefde is snel bekoelt als hij dadelijk niet in staat is een goede ploeg neer te zetten.
giphy.webp
van geil
 van geil - maandag 26 mei 2025 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 19:51 schreef Cruzcontrol het volgende:
Dennis heeft zijn lot in de handen gelegd van RvP.

Is goed uitgepakt.

Maar nu met Dennis de beloften inlossen die hij RvP gedaan heeft.

RvP laat zich niet piepelen zoals een Deense loser...

Gaat knallen aan inkomende transfers... Geen goedkope probeerseltjes, maar basisspelers...

Anders is RvP al weg voordat t seizoen begint...

En Dennis ook!
Oprecht jaloers dat je nog zo kunt denken.
ik kan het niet meer, het eerste jaar dacht ik nog, wat kut, maar kan een keer gebeuren, afgelopen jaar vond ik het ronduit schandalig, en als ik hem dan hoor en zie op tv, dan zie ik een zelfingenomen man die ontzettend tevreden is over zichzelf.
Dat was voor mij de druppel,0 vertrouwen in.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 mei 2025 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 20:24 schreef van geil het volgende:

[..]

Oprecht jaloers dat je nog zo kunt denken.
ik kan het niet meer, het eerste jaar dacht ik nog, wat kut, maar kan een keer gebeuren, afgelopen jaar vond ik het ronduit schandalig, en als ik hem dan hoor en zie op tv, dan zie ik een zelfingenomen man die ontzettend tevreden is over zichzelf.
Dat was voor mij de druppel,0 vertrouwen in.
Denk dat dit nog de enige mogelijkheid is, dat RvP de baas is over deze nu.. Want inderdaad, als je die lijst ziet waar me mee opgezadeld zijn...

Maar ik kan mij namelijk niet voorstellen dat iemand als RvP hierin gestapt is zonder garanties op een sterke selectie per 1 juli.

Maar moet wel snel orde op zaken stellen, geen tijd de huur en verhuur business, geen samenwerkingsverbanden, geen vakantie, geen Mexicaanse stranden...

Dennis is een overlever, daarom heeft ie Rvp aangesteld, was de enige die t Legioen zou pruimen...

en Robin laat zich niet piepelen hoor, die gaat niet met dit zooitje het seizoen beginnen.

Als Robin opstapt is Dennis ook echt de Sjaak...

Ik verwacht de duurste inkomende transferzomer ooit...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 mei 2025 - 14:55   quote  deeplink  
Alle ballen op tK maar wie zegt dat RvP in staat is om daar een goed team van te maken???????!
Wat heeft hij als trainer al laten zien.
Als ik de aankopen tot nu zie.......En geruchten Valente en Romulo............
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 mei 2025 - 17:58   quote  deeplink  
Dat gaat juist komende 4 a 5 maanden blijken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 mei 2025 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:
Dat gaat juist komende 4 a 5 maanden blijken.
Een monteur met eerste klas gereedschap , behoeft nog geen goede monteur te zijn.
Ik hoop van wel
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 mei 2025 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2025 - 14:55 schreef piet de paler het volgende:
Alle ballen op tK maar wie zegt dat RvP in staat is om daar een goed team van te maken???????!
Wat heeft hij als trainer al laten zien.
Als ik de aankopen tot nu zie.......En geruchten Valente en Romulo............
Wie het ook is als trainer, zonder goed materiaal kun je t wel schudden.

RvP moet zich nu inderdaad bewijzen, snel prestaties leveren ook.

Heeft hij afgelopen maanden gedaan, voetbal misschien niet zo denderend, maar noem mij één Eredivisie ploeg die dit seizoen wel echt goed voetbal gespeeld heeft? (met resultaten)

Zijn we denk ik allemaal wel benieuwd naar, de trainer RvP. Als is hij denk ik meer een manager, met oog voor detail.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0407950