|
|
VVout
|
|
|
Heb je weer lekker voor elkaar Geile, weer scrollen geblazen. Maar bedankt voor de tip, nu lekker veel grip op de scrolbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Telstar wil een compleet elftal huren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
over 2 weken beginnen we weer , met de leegloop die dreigt moet die te kloese eens gas gaan geven de komende dagen ik zie de bui alweer hangen dat deze beunhaas weer wakker wordt op de laatste dagen van de transferzomer en dan in paniek weer de gekste spelers voor teveel wil binnenhengelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:11 schreef kenny het volgende:over 2 weken beginnen we weer , met de leegloop die dreigt moet die te kloese eens gas gaan geven de komende dagen ik zie de bui alweer hangen dat deze beunhaas weer wakker wordt op de laatste dagen van de transferzomer en dan in paniek weer de gekste spelers voor teveel wil binnenhengelen Diarra en Valente, wat zeur je nou?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pak een stok, misschien meppen we er nog een mooie surprice uit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 22:11 schreef kenny het volgende:over 2 weken beginnen we weer , met de leegloop die dreigt moet die te kloese eens gas gaan geven de komende dagen ik zie de bui alweer hangen dat deze beunhaas weer wakker wordt op de laatste dagen van de transferzomer en dan in paniek weer de gekste spelers voor teveel wil binnenhengelen Het is pas gek als je denkt dat hij het ook anders zou kunnen doen. Je kunt een olifant ook niet leren vliegen. Ja in tekenfilms misschien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot nu toe is er nog weinig leeggelopen en is van beschikbaar geld een aankoop gedaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
De markt is open! Kope kope kope!! Verkopen! verkopen! verkopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou schat, das niet duur... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Dennis. Die krijgt ook alle aandacht.
Stoute Dennis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weer terug bij Spartak en die kennis van me is er erg blij mee. Snapt er nog steeds niets van wat er in Rotterdam is gebeurd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
z
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgens Van der Kraan is algemeen directeur Dennis te Kloese teruggekeerd uit Miami, waar hij aanwezig was bij een bijeenkomst van clubdirecteuren in aanloop naar het WK voor clubs.
Ehmm OK? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja precies, doet ie goed dus..beetje netwerken opbouwen daar in Miami. Wie weet heeft er mogelijk een paar verkocht daar? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 20:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja precies, doet ie goed dus..beetje netwerken opbouwen daar in Miami. Wie weet heeft er mogelijk een paar verkocht daar? Die kant van de wereld haalt ie ze juist op.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Netwerken in the old boys network ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer 4 ton voor een speler die aan gaat sluiten bij O21.
Ga eens kwaliteit halen voor het eerste. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook wel een bijzondere stap voor die speler, gaat van KKD naar O21. Had blijkbaar ook naar GAE gekund? Hoe dan ook, je zit dan wel bij Feyenoord, maar voorlopig gaat ie zijn wedstrijden op lager niveau spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 - 21:20 schreef MMM het volgende:Weer 4 ton voor een speler die aan gaat sluiten bij O21. Ga eens kwaliteit halen voor het eerste. Tijd voor een interventie, Dennis is verslaafd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als er drugstesten aan te pas komen, ben ik pleijte.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Winegums zijn geen drugs Renato 😅 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hardnekkig, nog drie keer erger dan de Yellow man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Telt anti depressiva ook mee ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat telt niet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow Wellenreuther van Sas Nieuwkoop Trauner Tsongui Kasanwirjo Mitchell Hartman Lopez Zerrouki Nadje ‘t Zand Bullaude Stengs Ivanusec Carranza Ueda

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja helaas loopt niet zo hard |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die zaakwaarnemer van Diarra inhuren.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha eens inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die heeft waarschijnlijk half Europa een mail gestuurd. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Altijd wel één die toehapt...
Dennis volgt spoedcursus moeder Mavo..
Hoe verstuur ik een mail met bijlage naar meerdere adressen, buiten Brighton... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
🤣 En elke dag zijn mail checken voor een buitenkansje die aangeboden wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Hartman donderdag tekent bij Burnley, moet je begin volgende week gewoon een vervanger in huis hebben.
Als de lijstjes en informatie op orde zijn, moet dat geen enkel probleem zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 mei 2025 - 19:14 schreef van geil het volgende:[..] Het vervelende is in mijn ogen; Hij gelooft zichzelf, ik heb ook geen enkele hoop dat het dit seizoen zal verbeteren. Robin zie ik in augustus geen blad voor de mond nemen zoals Priske deed. En ik denk dat hij in september/oktober al weg zal zijn. Komt steeds dichterbij helaas. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben er ook bang voor geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beter maar lekker in de zon zitten Kenny, en genieten. Zal met de transfers wel anders worden weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil