|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 10:38 schreef MMM het volgende:Als Hartman donderdag tekent bij Burnley, moet je begin volgende week gewoon een vervanger in huis hebben. Als de lijstjes en informatie op orde zijn, moet dat geen enkel probleem zijn. . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel tijd om spijkers met koppen te slaan. In de komende pakweg 2,5 week moet er inkomend wel een en ander al gebeuren om begin augustus klaar te zijn voor de CL voorrondes.
Wil je een beetje serieus aan de dag komen dan moet half juli toch wel hoop geregeld zijn. Omstreeks dan heb je ook de jongens van de interlands weer terug, dus dan heb je een week of 2/3 om met volledige bezetting voor het begint.
Uiteraard zullen er ook nog wel wat dingen in augustus gebeuren, maar veel grote klappers moeten al eerder geregeld zijn, om niet weer achter de feiten aan te lopen. Zeker wat betreft de posities die niet van vertrekkers afhankelijk zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 14:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wel tijd om spijkers met koppen te slaan. In de komende pakweg 2,5 week moet er inkomend wel een en ander al gebeuren om begin augustus klaar te zijn voor de CL voorrondes. Wil je een beetje serieus aan de dag komen dan moet half juli toch wel hoop geregeld zijn. Omstreeks dan heb je ook de jongens van de interlands weer terug, dus dan heb je een week of 2/3 om met volledige bezetting voor het begint. Uiteraard zullen er ook nog wel wat dingen in augustus gebeuren, maar veel grote klappers moeten al eerder geregeld zijn, om niet weer achter de feiten aan te lopen. Zeker wat betreft de posities die niet van vertrekkers afhankelijk zijn. Raar he...
Weet je toch.
Een normale TD begint vanaf de eerste wedstrijd van t seizoen al te werken aan de selectie van volgend seizoen
Nu is alles altijd precies een verrassing..
Hopelijk verrast Dennis nu echt eens de komende weken, anders kom ik em persoonlijk met pek en veren insmeren! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij zal bij velen aan de beurt zijn als we het (weer) laten liggen in het begin van het seizoen omdat we niet op tijd klaar zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar hoe stellen die zich dat voor. Dat ze gewoon nu lekker zitten te chillen met ze allen bij Feyenoord en over vier weekjes eens gaan kijken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als in control was geweest wel ja. Bij Feyenoord begint t denken pas op dag een van de window. Het is gewoon een fulltime baan het hele jaar door. En in de window doe je de overschrijvingen die voorbereid klaar liggen. Dan hoef je alleen ad hoc te reageren bij een onverwachte verkoop. Het is een grote chaos, wij lopen ook jaarlijks voorop de laatste media, met 10 tallengeruchten, namen etc etc. Ook door die bizarre verhuur(stuk of 15), heb je veel meer werk, PSV en 020 doen dat al niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er kunnen bij ons 20 transfers plaatsvinden zonder dat een buitenstaander het door heeft, zoveel boventallige spelers, absurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof er echt niet in dat alles ad hoc en last minute is. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Je zult als directie toch geleerd moeten hebben van de afgelopen twee seizoenen dat bij het niet tijdig op orde hebben van de selectie tot gevolg heeft dat dit Feyenoord dure punten kost. Je eindigt op plek 3 afgelopen seizoen, maar als de selectie tijdig op orde was geweest had dit plek 2 kunnen zijn. Heel veel gelijke spelen en de vele blessuregevallen waren de oorzaak dat het plek 3 is geworden. Hier moet toch de conclusie worden getrokken dat er veel slagvaardiger en sneller gehandeld moet worden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat denk ik ook niet. Maar wellicht wel dat er veel wordt gewacht op een betere deal of een betere speler die beschikbaar komt. En soms komt dat nooit. Niet of uitgesteld kiezen is uiteindelijk ook kiezen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Ja. Maar hoe stellen die zich dat voor. Dat ze gewoon nu lekker zitten te chillen met ze allen bij Feyenoord en over vier weekjes eens gaan kijken? Zo is dat afgelopen jaren wel gegaan... Last minute op meerdere borden schaken, en dan klagen dat de tijd voorbij getikt was... Ondertussen was het seizoen al weer half voorbij voor die goed en wel begonnen was, en liep je WEER achter de feiten aan ...
Terwijl je een heel jaar lang de tijd hebt om de markt in te schatten, je spelers in te schatten, wie wil weg, wie niet, wie wil verlengen... Dat is een heel proces ieder jaar weer, vanaf de start van t nieuwe seizoen. Maar dat begint WEL met die start van t nieuwe seizoen om t VOLGENDE seizoen voor 85 procent klaar te zijn in ieder geval.
Dennis wil ondertussen graag met clubdirecteuren op congressen rondhuppelen en dergelijke... Terwijl die gewoon wel hun technische mensen het werk laten doen, en dat niet allemaal in eigen hand willen houden.
DAT is t grote probleem geweest afgelopen 2 seizoenen al!
Maar NOGMAALS, hoop dat er van geleerd is, anders dus pek en veren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit oranje te kijken als je dan hoort dat Ajax zowel met Smit en die keepert bezig zijn dan denk ik dat zijn prima interesses van Ajax. Psv met Gustavo Hamer. En Te Kloese haald een speler omdat hij een mailtje kreeg van een zaakwaarnemer en vertelt dat nog ook vol trots |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Zit oranje te kijken als je dan hoort dat Ajax zowel met Smit en die keepert bezig zijn dan denk ik dat zijn prima interesses van Ajax. Psv met Gustavo Hamer. En Te Kloese haald een speler omdat hij een mailtje kreeg van een zaakwaarnemer en vertelt dat nog ook vol trots We are fucked. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof wel in die Diarra maar komen wij aan spelers door het wachten op mailtjes van zaakwaarnemers inplaats van zelf scouten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 20:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik geloof wel in die Diarra maar komen wij aan spelers door het wachten op mailtjes van zaakwaarnemers inplaats van zelf scouten. Helaas landelijke storing de afgelopen dagen. Geen mails. Arme Dennis. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
waardeloze TD , lijkt nergens op wat deze flapdrol presteert , enigste beleid wat ik kan ontdekken is om koopjes te scoren en die dan vervolgens weer te verhuren omdat ze tekort komen
het is gewoon drama , er is best wat te besteden ga dan eens kwaliteit halen en zorg dat je scouting op orde is |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is onbegrijpelijk dat er zo lang wordt gewacht met het aantrekken van versterkingen terwijl de directie notabene weet dat dit de afgelopen 2 seizoenen bij aanvang van de competitie Feyenoord onnodig dure punten heeft gekost. Ook door de vele blessuregevallen heeft Feyenoord veel punten verloren en dan moet je toch je les hebben geleerd dat de selectie tijdig op orde moet zijn. Door de vele gelijke spelen dit afgelopen seizoen heeft dit gewoon de 2e plaats gekost en moet Feyenoord nu voorronde CL spelen. Nu is er na Sem Steijn nog niemand aangetrokken en waarom wordt er weer zo lang gewacht met het aantrekken van versterkingen. De klok tikt ondertussen door en straks vist Feyenoord achter het net. Een voorbeeld hiervan is ook nog op de laatste dag voor het sluiten van de transferwindow een buitenspeler halen uit Spanje met als gevolg dat Feyenoord te laat was en de speler op het laatste moment niet kon komen. Slagvaardiger en sneller handelen staat nu voorop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2025 door ras -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 20:23 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zo is dat afgelopen jaren wel gegaan... Last minute op meerdere borden schaken, en dan klagen dat de tijd voorbij getikt was... Ondertussen was het seizoen al weer half voorbij voor die goed en wel begonnen was, en liep je WEER achter de feiten aan ... Terwijl je een heel jaar lang de tijd hebt om de markt in te schatten, je spelers in te schatten, wie wil weg, wie niet, wie wil verlengen... Dat is een heel proces ieder jaar weer, vanaf de start van t nieuwe seizoen. Maar dat begint WEL met die start van t nieuwe seizoen om t VOLGENDE seizoen voor 85 procent klaar te zijn in ieder geval. Dennis wil ondertussen graag met clubdirecteuren op congressen rondhuppelen en dergelijke... Terwijl die gewoon wel hun technische mensen het werk laten doen, en dat niet allemaal in eigen hand willen houden. DAT is t grote probleem geweest afgelopen 2 seizoenen al! Maar NOGMAALS, hoop dat er van geleerd is, anders dus pek en veren... Dat is t beeld wat jij erbij hebt. Maar dat is oke. Ik denk dat men hier ook gewoon t hele jaar mee bezig is. Maar dat ze tegen (hun eigen) beperkingen aangelopen zijn. Maar goed. Nieuw jaar. Nieuwe kansen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is t beeld wat jij erbij hebt. Maar dat is oke. Ik denk dat men hier ook gewoon t hele jaar mee bezig is. Maar dat ze tegen (hun eigen) beperkingen aangelopen zijn. Maar goed. Nieuw jaar. Nieuwe kansen. Mogguh kerel ,je schrijft eigenlijk hetzelfde in een andere verpakking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is t beeld wat jij erbij hebt. Maar dat is oke. Ik denk dat men hier ook gewoon t hele jaar mee bezig is. Maar dat ze tegen (hun eigen) beperkingen aangelopen zijn. Maar goed. Nieuw jaar. Nieuwe kansen. Ben je vergeten dat ten Kloese afgelopen jaar voor de camera zei, we (Brian en ik) gaan op trainingskamp eens even rustig evalueren wat er nog bij moet komen, en wie er eventueel een andere club mogen zoeken. Bezopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je proeft aan alles dat er niets voorbereid is, Ze schieten met hagel, en hebben in eerste instantie geen idee van de vraagprijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is proeven vanuit de onderbuik. Maar goed. Dat is ook gewoon het beeld wat een persoon erbij heeft en t gevoel. Dat is ook t mooie ervan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 08:59 schreef van geil het volgende:[..] Ben je vergeten dat ten Kloese afgelopen jaar voor de camera zei, we (Brian en ik) gaan op trainingskamp eens even rustig evalueren wat er nog bij moet komen, en wie er eventueel een andere club mogen zoeken. Bezopen. Nee, dit kan ik me inderdaad niet herinneren dat dit op deze wijze gezegd is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, zo lang er nog geen noemenswaardige spelers weggaan, is t devies denk ik vooral lozen. Dat lijkt wel aardig te gaan, maar mag nog wat sneller. Hancko weg, daar moet je meteen iets nieuws voor hebben. Paixao weg. idem.
Voor het overige mag je denk ik gerust meer tijd uittrekken en niet meteen de max voor neerleggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je hebt sowieso twee cv's nodig een linksback een rechtsbuiten.
zeer aan te bevelen een eerste keeper. idem voor de spits.
Daar zul je dus ook moeten lozen, etc etc. maandag eerste training, en juli staat voor de deur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar dat is oke. Ik denk dat men hier ook gewoon t hele jaar mee bezig is. Maar dat ze tegen (hun eigen) beperkingen aangelopen zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 09:51 schreef van geil het volgende:Je hebt sowieso twee cv's nodig een linksback een rechtsbuiten. zeer aan te bevelen een eerste keeper. idem voor de spits. Daar zul je dus ook moeten lozen, etc etc. maandag eerste training, en juli staat voor de deur. volkomen eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een echte 6 zou niet verkeerd zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, net als de keepers eigenlijk.
allemaal lozen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2025 - 22:17 schreef MMM het volgende:Bijlow Wellenreuther van Sas Nieuwkoop Trauner Tsongui Kasanwirjo Mitchell HartmanLopezZerrouki Nadje ‘t Zand Bullaude Stengs Ivanusec Carranza Ueda [ afbeelding ] Wil niet vlotten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Parels verkopen, en kralen terugkopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uit: Bijlow Wellenreuther
van Sas Nieuwkoop Trauner Tsongui Kasanwirjo Mitchell
Hartman
Lopez Zerrouki Nadje ‘t Zand Bullaude Stengs Ivanusec Carranza Ueda
In: Eerste keeper Tweede keeper Rechter centrale verdediger (basis) Linker centrale verdediger (back-up) Linksback (basis) 6 (basis) Rechtsbuiten (basiskwaliteit) Twee spitsen
En dan Hancko vermoedelijk ook nog vervangen. Paixão misschien nog.
Hup hup. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet echt realistisch maar hopen mag 😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe eens gek . Haal Romulo voor 20 mil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk ik ook inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: WE WORDEN GEK..!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 10:38 schreef MMM het volgende:Als Hartman donderdag tekent bij Burnley, moet je begin volgende week gewoon een vervanger in huis hebben. Als de lijstjes en informatie op orde zijn, moet dat geen enkel probleem zijn. Tempo Dennis. Speler vertrekt en je wilt daar een eerste back voor terug.
Lijstjes liggen klaar. Doorpakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komende week weer meer geweld. Deze week best veel hoor. Internationals hebben nu nog vakantie ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Interessant stuk. Ben het niet met alles eens, zoals de keepers en voorkeur voor Bueno.
Maar wie weet gaan die situaties nog veranderen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat weer vrolijk door met het halen van spelers die bij hetzelfde makelaarskantoor zit als hij. Waar spelers van Muy Manero zijn, is Dennis
Björn Meijer. Twee jaar chronisch geblesseerd. Twee jaar geleden zware knieblessure gehad.
Waar begin je weer aan?
Klootzak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
En ondertussen is de technisch manager hier mee bezig...
'Julian Jenner heeft als speler een zeer mooie carrière gehad, maar heeft zich daarna ook als trainer sterk ontwikkeld. In Hongarije, waar hij al enkele jaren woonachtig is, heeft hij onder andere als techniekcoach en assistent-trainer een uitstekende naam opgebouwd. We zijn blij dat hij via Feyenoord nu Dirk kan ondersteunen bij FC Dordrecht”, aldus Mark Ruijl op de website van de Dordtenaren.
Schandalig, besteed je tijd aan Feyenoord Eén GvD... |
|
|
|