|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nog 2 weken, dan oordelen...
Nu moet je niet met een TD aanstelling nog bezig zijn, maar puur met versterking van je eerste elftal, 2 weken voor de seizoensstart.
TD stel je aan ruim VOOR de transferzomer, of wanneer die weer voorbij is.
Hoe bizar weer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ok
Op naar spits en backie dan minimaal voorlopig 😎 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
DSF
Dennis Strike Fighter
Deze week de lancering.. 👊🤞🤞🤞 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 22:38 schreef MMM het volgende:In:Eerste keeper Tweede keeper Rechter centrale verdediger (basis) Linker centrale verdediger (back-up) Linksback (basis) 6 (basis) Rechtsbuiten (basiskwaliteit) Twee spitsen En dan Hancko vermoedelijk ook nog vervangen. Paixão misschien nog. Hup hup. Leek me al niet realistisch. Heb me neergelegd met de situatie rondom de keepers.
Dus bijgesteld. Als er niemand vertrekt moet dit er bij.
Rechter centrale verdediger (basis) Linker centrale verdediger (back-up) Linksback (basis) 6 (basis) Rechtsbuiten (basiskwaliteit)
Realistisch? Ik vrees van niet. Maar zegt wel veel hoe zwak we er op veel plekken voor staan.
En niet realistisch maar wat we nu hebben kan echt niet: Twee spitsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vrees dat er 1 eerst ruimte voor het salaris gemaakt moet worden en 2 er veel geld gereserveerd is voor overname aandelen stadion.
Dus mijn verwachting is redelijk bijgesteld. Ook voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Linker centraal backup linksback Spits Bij verhuur slory wel rechtsbuiten erbij
Zoiets zou ik dik tevreden zijn
Rechter centraal wel in orde en Beelen moet het gewoon weer wat meer in heel seizoen laten zien want weer jaar verder, alleen bij vertrek trauner beelen maar ook Mitchell moet er wel echt wat bij |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Neem ik uiteraard vervanger(s) hancko of paixao maar ook timber nog niet mee, want dat zijn transfers waar je wat mee kan en moet wat voor terug komen ook, vervanger timber dan het minst waarschijnlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2025 - 21:39 schreef bijft007 het volgende:Neem ik uiteraard vervanger(s) hancko of paixao maar ook timber nog niet mee, want dat zijn transfers waar je wat mee kan en moet wat voor terug komen ook, vervanger timber dan het minst waarschijnlijk. Ja eens uiteraard. Mijn lijstje is qua huidige selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2025 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:Ik vrees dat er 1 eerst ruimte voor het salaris gemaakt moet worden en 2 er veel geld gereserveerd is voor overname aandelen stadion. Dus mijn verwachting is redelijk bijgesteld. Ook voor volgend seizoen. Ben er ook een beetje bang voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op zich logisch. Maar dan zou een beetje communicatie wel fijn zijn |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de weken kabbelen weer weg zonder dat er directe versterkingen zijn gekomen , slaap lekker verder te kloese en neem nog een slaappilletje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik denk dat er al te veel gecommuniceerd wordt. Zoiets kan je maar beter in stilte afronden, aasgieren cirkelen nu al talrijk om de lichtmast omdat ze € tekens zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er kan maar 1 reden zijn waarom t stil blijft Financiën. Of hele sterke geheimhouding |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het om financiën gaat hoef je ook niet uit te spreken dat je voor de titel gaat, wat wel is gedaan. Dat is supporters voor de gek houden.
Met de huidige staat van de selectie een kansloos verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie heeft dat uitgesproken dan? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat denk ik ook CL halen en kampioen worden is kansloos met deze selectie , valente , diarra en steijn zijn leuke aankopen maar geen die ons direct sterker maken ,
selectie is weer aardig afgeroomd na verkopen van gimenez ,milambo en hartman , daar is rond de 60milj mee binnen geharkt dan mag je onderhand gvd wel eens een of twee goede gerichte aankopen terug verwachten
ik zie het weer gaan zoals afgelopen seizoenen , dit is niet acceptabel , te kloese moet presteren en anders heel vlug oprotten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Persie heeft dat al een paar keer gezegd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Dat is dan toch voor zijn rekening Denk dat t meer in de vorm is dat een club als Feyenoord daar altijd voor moet gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2025 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Dat is dan toch voor zijn rekening Denk dat t meer in de vorm is dat een club als Feyenoord daar altijd voor moet gaan. Ja klopt, meer in die trant ja. Maar goed, het schept wel verwachtingen. Uiteindelijk vertegenwoordigd hij niet alleen zichzelf maar ook Feyenoord. En als Dennis er anders over denkt, mag hij het ook zeggen natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die verwachting heeft t legioen toch al. zelfs toen we zo goed als failliet waren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2025 - 12:04 schreef kenny het volgende:dat denk ik ook CL halen en kampioen worden is kansloos met deze selectie , valente , diarra en steijn zijn leuke aankopen maar geen die ons direct sterker maken , selectie is weer aardig afgeroomd na verkopen van gimenez ,milambo en hartman , daar is rond de 60milj mee binnen geharkt dan mag je onderhand gvd wel eens een of twee goede gerichte aankopen terug verwachten ik zie het weer gaan zoals afgelopen seizoenen , dit is niet acceptabel , te kloese moet presteren en anders heel vlug oprotten Gimenez in vorm is leuk, maar kan ook lang duren voordat hij dat weer is. Blijkt in Milaan wil het ook weer niet echt vlotten.
Milambo als talent verfrissend, maar of hij er gaat komen nu hij weg is en geld op de voorgrond staat?
Hartman heeft schade opgelopen fysiek maar ook deels in zijn hoofd lijkt het wel. Gaat hij er weer bovenop komen?
Ik kan over die 3 niet echt enthousiast worden en of we die nou zo missen lijkt me niet echt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2025 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:Die verwachting heeft t legioen toch al. zelfs toen we zo goed als failliet waren In die zin zijn verwachtingen er altijd ja. Maar niet helemaal hetzelfde denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog maar zien of psv en 020 hun lijn van vorig seizoen kunnen voortzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies dus wat ik zeg. Standaard riedel: Natuurlijk moeten we voor de titel gaan. Een club als Feyenoord moet in Nederland altijd meedoen om de prijzen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: PSV is aardig bezig op de transfermarkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2025 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies dus wat ik zeg. Standaard riedel: Natuurlijk moeten we voor de titel gaan. Een club als Feyenoord moet in Nederland altijd meedoen om de prijzen. Niet uitspreken is ook een optie. Of dan hoor ik liever eens een realistisch geluid.
We zitten op 3 weken van de voorrondes en hebben 1 lcv, 1, linksback en 0 spitsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2025 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies dus wat ik zeg. Standaard riedel: Natuurlijk moeten we voor de titel gaan. Een club als Feyenoord moet in Nederland altijd meedoen om de prijzen. Daar moet je dan wel een selectie voor hebben. En daar zit hem nu de onrust, wanneer gaan we richting volle oorlogssterkte? Oefenpotjes met b-garnituur en jeugdspelers.
De tijd tikt razendsnel door! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je men is horen wanneer hij dan al zegt, volgend seizoen mikken we op top 3.
T is sowieso nooit goed. Drie weken is kort inderdaad. En t zal wel allemaal niet op tijd goedkomen. Jammer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik hoopte 15-20 juli meeste aankopen wel in training zeg maar, maar als er nu z-amerikanen enzo gehaald worden zie je ze waarschijnlijk toch pas 3 weken later ivm werkvergunning
Dus ook qua aankopen moeten ze goed nadenken wat ze zeker erbij willen hebben eerste vooronde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Waarom blijven we toch hopen dat alles goed komt? Het beleid dat er gevoerd wordt hangt van toevalligheden aan elkaar en de hoop dat het allemaal goed komt heeft de afgelopen seizoenen toch wel aangegeven dat dit niet het geval is.
Te Kloese is structureel met alles te laat. Ik heb dan ook absoluut niet de illusie dat er dan ook maar iets aan versterking gehaald gaat worden. |
|
|
|