|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 13:26 schreef kenny het volgende:[..] volkomen mee eens hoor , die te kloese is een waardeloze TD , als je ook weer ziet dat ze weer interesse hebben in die meijer dan zakt je broek toch af zou er nou op deze aardkloot geen linksback te vinden zijn die fit is en niet blessure gevoelig is ? het bewijst maar weer dat er geen scouting lijstjes klaar liggen en men gewoon maar wat doen Ik zou het helemaal niet ingewikkelder maken dan het is en gewoon Verdonk van nec terughalen. Prima spelertje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geld voor Hancko schijnt in 1x te komen. Dus laat maar zien waar je toe in staat bent nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das het voordeel van verkopen aan de zandbak. Die doen daar niet moeilijk over. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik had liever Hancko gehouden dan die 40M€. te Kloese kan toch niet omgaan met geld dus wat heb je dan in godsnaam aan 40M€ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:Geld voor Hancko schijnt in 1x te komen. Dus laat maar zien waar je toe in staat bent nu Ben benieuwd.
Eerherstel of pek met veren.
Laat me graag positief verrassen hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, die zekerheid moet je eerst hebben om te handelen. Das verrekte lastig, maar gaat niet anders. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als de zaakjes en lijstjes orde zijn, sla je binnen een week de nodige versterking binnen.
Je weet al tijden dat dit er aankomt.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:25 schreef Leuv het volgende:Ik had liever Hancko gehouden dan die 40M€. te Kloese kan toch niet omgaan met geld dus wat heb je dan in godsnaam aan 40M€ 40 nieuwe spelers voor Dordrecht 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
40 keer 1 milj euroknallers voor Dordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat zijn eigen aftroefen voor een miljoentje |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de zoveelste miskleun , prutser |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is wat t is Maar vind t wel grappig, want bij velen was t al een lul omdat hij sowieso achter deze lopende meniscus tijdbom aanging en nu gaat t mis omdat een andere club meer betaalt en sneller kan/wil betalen en dan is t ook weer een lul. Had ie tien miljoen neergeteld was t daarom waarschijnlijk ook weer een lul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het lullige is als hij een trap onder zijn kloten krijgt er weer een andere lul voor terug komt die ook niet weet hoe hij kan toveren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je mag Dennis een lul vinden. Maar dat keer op keer duidelijk willen maken zegt niets meer over stoute Dennis. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zolang te kloese er steeds een zooitje van maakt en het kaas van de brood laat eten is het toch vrij normaal dat we er wat van mogen vinden anders kunnen we dit forum ook wel sluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 11:09 schreef kenny het volgende:zolang te kloese er steeds een zooitje van maakt en het kaas van de brood laat eten is het toch vrij normaal dat we er wat van mogen vinden anders kunnen we dit forum ook wel sluiten Gewoon doorgaan hoor. Tis meer dat het een herhaling blijft. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zeker doorgaan zolang te kloese fouten blijft herhalen , actie reactie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dan feitelijk aantoonbare fouten. Daar zit het wel eens scheef. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we mogen hem deze transferzomer nog niet beoordelen maar ook deze dreigt ook niet best te verlopen , afgelopen 2 transfer windows waren gewoon feitelijk zwaar ruk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 13:39 schreef kenny het volgende:we mogen hem deze transferzomer nog niet beoordelen maar ook deze dreigt ook niet best te verlopen , afgelopen 2 transfer windows waren gewoon feitelijk zwaar ruk Moder ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het word drukker en drukker omdat je je zaakjes niet op orde heb.
Nu kun je dus 2 RCV’s, 2 LCV’s en een linksback halen voor alleen de achterhoede al.
Het ziet er echt ongelofelijk treurig uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 14:59 schreef MMM het volgende:Het word drukker en drukker omdat je je zaakjes niet op orde heb. Nu kun je dus 2 RCV’s, 2 LCV’s en een linksback halen voor alleen de achterhoede al. Het ziet er echt ongelofelijk treurig uit. Nou ja, met 1 op elke positie ben je al erg geholpen. Dan heb je Trauner en Plug er nog achter. En wie weet op welke termijn Beelen terug is. Maar je moet dus nu wel ineens twee basiswaardige cvs halen. En we beginnen over 2,5 week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 15:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nou ja, met 1 op elke positie ben je al erg geholpen. Dan heb je Trauner en Plug er nog achter. En wie weet op welke termijn Beelen terug is. Maar je moet dus nu wel ineens twee basiswaardige cvs halen. En we beginnen over 2,5 week. Als je er 2 haalt voor beide centrale posities moeten dat inderdaad twee gigantische toppers zijn. Trauner is eigenlijk ook klaar, daar moet je eigenlijk ook van af.
Plug als back-up durf ik niet te zeggen.
Linksback moet ook een hele goede bij. Smal is gewoon een prima voor de breedte maar meer niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 14:59 schreef MMM het volgende:Het word drukker en drukker omdat je je zaakjes niet op orde heb. Nu kun je dus 2 RCV’s, 2 LCV’s en een linksback halen voor alleen de achterhoede al. Het ziet er echt ongelofelijk treurig uit. 1 LCV 1 RCV. Die heb je nodig. Snel. De rest heb je nodig voor 1 september. Smal kan prima op LB tot die tijd. Als je Basis RCV haalt, dan is Trauner je backup, dus geen haast daar daarna. 1 LCV is echt heel hard nodig. En snel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 15:07 schreef Stylzz het volgende:[..] 1 LCV 1 RCV. Die heb je nodig. Snel. De rest heb je nodig voor 1 september. Smal kan prima op LB tot die tijd. Als je Basis RCV haalt, dan is Trauner je backup, dus geen haast daar daarna. 1 LCV is echt heel hard nodig. En snel. Basis, topkwaliteit. Eens. Dan kan je vanuit daar verder kijken voor de breedte. Trauner moet ook weg.
Smal vind ik een leuke voor erbij. Maar geen basismateriaal als je echt vooruit wil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 15:08 schreef MMM het volgende:[..] Basis, topkwaliteit. Eens. Dan kan je vanuit daar verder kijken voor de breedte. Trauner moet ook weg. Smal vind ik een leuke voor erbij. Maar geen basismateriaal als je echt vooruit wil. Nee maar in deze fase kan Smal prima, ook de eerste voorronde CL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 - 15:05 schreef MMM het volgende:[..] Als je er 2 haalt voor beide centrale posities moeten dat inderdaad twee gigantische toppers zijn. Trauner is eigenlijk ook klaar, daar moet je eigenlijk ook van af. Plug als back-up durf ik niet te zeggen. Linksback moet ook een hele goede bij. Smal is gewoon een prima voor de breedte maar meer niet Dat wel ja. En van Trauner wil je inderdaad wel af, om het oneerbiedig te zeggen. Maar misschien backup tot Beelen weer terug is oid. Plug maakt wel een redelijke indruk, dus dan hoop je een beetje dat hij ten minste backup lcv kan zijn. Is ook wel een beetje de taak van de jeugdopleiding om dat soort posities op die manier in te kunnen vullen. En dan zien of hij op termijn kan doorgroeien naar een basisplaats.
Maar goed, 3 basisspelers halen voor de verdediging. En de tijd begint onderhand te tikken. Het is dit weekend het laatste moment dat het vroeg is. Dat zo'n speler redelijk geïntegreerd in het elftal is tegen de tijd we beginnen.
Dus ja 3 toppers erbij in de verdediging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je Fener of Nice loot niet, vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zit ook gewoon weer lekker tegen heb ik ook t idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach, zo spannend vind ik die niet |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nog 2,5 week.
Come on Dennis, verras ons met goede aankopen op de bekende posities.
Focus! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Meer financiële details over de aanstaande transfer van Igor Paixão naar Olympique Marseille zijn bekend. De Braziliaan levert Feyenoord ruim dertig miljoen euro op, plus vijf miljoen aan redelijk eenvoudig te realiseren bonussen.
Toch helemaal niet slecht van Dennis. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Niet slecht ? Dit is uitermate teleurstellend. Iedereen hier op dit forum had er meer uit kunnen slepen. Wat mij betreft dondert die te Kloese direct op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2025 - 11:07 schreef Leuv het volgende:Niet slecht ? Dit is uitermate teleurstellend. Iedereen hier op dit forum had er meer uit kunnen slepen. Wat mij betreft dondert die te Kloese direct op. Jij heb helemaal niet de middelen om te weten waar de club geld voor nodig heeft ,en hoeveel geld waarde geeft aan de plannen binnen de club. En jij sleept er niet meer uit omdat er zich maar 1 club had gemeld met aanbiedingen. Dan kan je zeggen laten we hem gewoon houden maar voor hetzelfde geld raakt hij geen pepernoot of raakt hij ook ernstig geblesseerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is steeds herhaling van commentaren, teKloese zit daar ! Rvc vindt het goed ! Alles wat hij doet is kut ................volgens sommigen ! Zolang hij daar zit moeten we het er mee doen, hij gaat heus niet weg omdat sommigen hem een lul vinden. En zoek maar eens een Directeur met zo een CV als hij ......... Gewoon doorgaan, wij kunnen hebben 0,0 % invloed |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
30 milj is een kut bedrag , die bonussen moeten nog maar gehaald worden , voor die 5milj zetten ze hem de laatste wedstrijden gewoon op de bank zodat hij niet de gewenste aantal wedstrijden haalt
ben het ook met leuv eens van mij mag te kloese oprotten , na 2 verklote transfer zomers en deze 3e heb ik het wel gehad met hem
aan de andere kant moest feyenoord misschien nu wel verkopen , beelen heel seizoen weg dus buiten lcv nu ook een rcv en een linksback en liefst 2 spitsen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2025 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:Het is steeds herhaling van commentaren, teKloese zit daar ! Rvc vindt het goed ! Alles wat hij doet is kut ................volgens sommigen ! Zolang hij daar zit moeten we het er mee doen, hij gaat heus niet weg omdat sommigen hem een lul vinden. En zoek maar eens een Directeur met zo een CV als hij ......... Gewoon doorgaan, wij kunnen hebben 0,0 % invloed Nou, iedereen uitloggen dan maar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet zo raar. Het is toch zo, gewoon een opmerking. We zijn toch allemaal Feyenoord fans !!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2025 - 12:29 schreef kenny het volgende:30 milj is een kut bedrag , die bonussen moeten nog maar gehaald worden , voor die 5milj zetten ze hem de laatste wedstrijden gewoon op de bank zodat hij niet de gewenste aantal wedstrijden haalt ben het ook met leuv eens van mij mag te kloese oprotten , na 2 verklote transfer zomers en deze 3e heb ik het wel gehad met hem aan de andere kant moest feyenoord misschien nu wel verkopen , beelen heel seizoen weg dus buiten lcv nu ook een rcv en een linksback en liefst 2 spitsen Ruim 30 miljoen plus voor 5 miljoen bonussen die makkelijk haalbaar zijn. Dit is een goede deal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is geen international. Helaas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kijk ook wat Tilman en Lang hebben opgeleverd bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vaak overtrokken reacties op uitgaande bedragen vind ik. Die zijn naar mijn mening nu juist over het algemeen wel dik in orde. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is ook gewoon marktconform, en vergelijkbaar psv krijgt voor hun ster spelers met ongv zelfde waardes maar zij dan kampioen geworden zijn
Je kan niet zo makkelijk meer verwachten buitenlandse clubs 40+ gaan geven voor spelers in nederland en zeker niet ver boven waardes gaan bieden
of je moet zon extreem goed jaar hebben ch league als nlse cLub zijnde maar denk ze nog steeds huiverig zijn want de competitie is geen bundesliga,la liga of pleaugue dus terecht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook ziet het er goed uit want ook na vertrek milambo hancko paixao en wss timber komen er of zijn er al, steeds nieuwere aanwas die ook vergelijkbare verkopen gaan zijn of kunnen worden
Goeie ontwikkeling dus, en daarbij verwacht ik erbij wel ook frequenter een titel, sneller en meer dan jaren terug om de pakweg 3-4 jaar en wie weet sneller nog meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hebben toch al weer zo'n 100M opgehaald tot nu toe? Daar moet toch wel wat voor te halen zijn? Steijn 12M, Valente 7M. We hebben toch nog wel 30M te spenderen? |
|
|
|