|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 13:26 schreef kenny het volgende:[..] volkomen mee eens hoor , die te kloese is een waardeloze TD , als je ook weer ziet dat ze weer interesse hebben in die meijer dan zakt je broek toch af zou er nou op deze aardkloot geen linksback te vinden zijn die fit is en niet blessure gevoelig is ? het bewijst maar weer dat er geen scouting lijstjes klaar liggen en men gewoon maar wat doen Ik zou het helemaal niet ingewikkelder maken dan het is en gewoon Verdonk van nec terughalen. Prima spelertje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geld voor Hancko schijnt in 1x te komen. Dus laat maar zien waar je toe in staat bent nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das het voordeel van verkopen aan de zandbak. Die doen daar niet moeilijk over. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik had liever Hancko gehouden dan die 40M€. te Kloese kan toch niet omgaan met geld dus wat heb je dan in godsnaam aan 40M€ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:Geld voor Hancko schijnt in 1x te komen. Dus laat maar zien waar je toe in staat bent nu Ben benieuwd.
Eerherstel of pek met veren.
Laat me graag positief verrassen hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, die zekerheid moet je eerst hebben om te handelen. Das verrekte lastig, maar gaat niet anders. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Als de zaakjes en lijstjes orde zijn, sla je binnen een week de nodige versterking binnen.
Je weet al tijden dat dit er aankomt.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 - 14:25 schreef Leuv het volgende:Ik had liever Hancko gehouden dan die 40M€. te Kloese kan toch niet omgaan met geld dus wat heb je dan in godsnaam aan 40M€ 40 nieuwe spelers voor Dordrecht 🤣 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
40 keer 1 milj euroknallers voor Dordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat zijn eigen aftroefen voor een miljoentje |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de zoveelste miskleun , prutser |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is wat t is Maar vind t wel grappig, want bij velen was t al een lul omdat hij sowieso achter deze lopende meniscus tijdbom aanging en nu gaat t mis omdat een andere club meer betaalt en sneller kan/wil betalen en dan is t ook weer een lul. Had ie tien miljoen neergeteld was t daarom waarschijnlijk ook weer een lul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|