|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien leuk eens te kijken wie hetzelfde denkt over teKloese A. Waardeloos B. Onbetrouwbaar C. Is goed bezig D. Weet niet E.doet zijn best F. Wil ook een lettertje roepen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 27 juli 2025 - 12:30 schreef piet de paler het volgende:Misschien leuk eens te kijken wie hetzelfde denkt over teKloese A. Waardeloos B. Onbetrouwbaar C. Is goed bezig D. Weet niet E.doet zijn best F. Zorgwekkend |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
G: Vast prima als tereinknecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dit dus.
Maar we hebben nog anderhalve week...
Een paar Blitzkrieg transfers de komende dagen en dan verandert t in hoopvol.
Hop hop hop, Dennis in galop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op financieel gebied waar hij ook voor is gaat het fantastisch Dus echt slecht kun je het nooit noemen want op dat gebied is het feyenoords beste jaren ooit
En je hebt er talentvolle aankoopjes bij nodig en goeie trainer met slot hielp erbij om ze snel beter te laten worden, zeker,
En ook na afg seizoen zijn er weer paar spelers bijgekomen die flink in waarde zijn gestegen en al, of straks voor veelvoud deur uit gaan, waar slot er al niet meer is/was
Wat vervolgens wel erg zonde is want hij had af kunnen zijn dat hij zeker het afg seizoen bij aanvang eerste wedstrijden totaal niet klaar was met selectie shiften
En daarbij kwalitatief je selectie op orde krijgen aangezien eerste wedstrijden nog totaal overbodigen moesten spelen en aankopen pas na eerste wedstrijden binnen druppelden of dus pas winterstop. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dus g: al met ak goed bezig met club, maar moet werken aan zn mindere kanten/zaken waar er absoluut verbeterd kan worden buiten geld binnenharken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog koopjes/projectjes op het oog Dennis?
Of gaan we eindelijk eens echte versterkingen halen voor serieuze bedragen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want als Feyenoord met flappen wappert komen ze allemaal meteen naar onze Mickey Mouse competitie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gimenez en Hancko kwamen toch ook? Of Aursnes en Trauner. Dat soort spelers wil je zien. Aursnes zelfs voor heel weinig geld.
Geen mislukkelingen van Porto en Benfica of een jaar geblesseerde back van Westerlo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt die gasten nog nul minuten zien spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als supporters staan te juichen dat spelers vertrekken, in geval Borges en Tengstedt, zegt dat vaak veel.
Beetje zoals wij met Zerrouki, Nieuwkoop en Ueda etc.
Maar we gaan het zien. Mijn verwachtingen stel ik langzamerhand steeds een beetje bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
September maken we de transfer balans op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kut dat we onze beste spelers alsnog kwijt zijn geraakt voordat de CL kwalificaties begonnen zijn. Binnen de window is deze keer wel voldoende tijd. Als DTK hier deze keer geen kaas van kan maken is hij gewoon ongeschikt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijven kijken zal ik altijd. Maar ik ben eerlijk, afgelopen seizoen heb ik heel vaak met tegenzin gekeken. En als we niet wonnen, was ik er niet eens meer boos over. Het begon te wennen.
Plus teveel spelers die me niet aanstaan, kwalitatief en/of als persoon. En eigenlijk zijn die er allemaal nog. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben het met mmm eens , diarra en valente zijn voor de toekomst , bos en tengstedt zie ik niet veel beter zijn dan smal of ueda , steijn ben ik ook niet kapot van voetballend en dan 13milj betalen , borgas verwacht ik weer wel veel van , watanabe is een goede aankoop
voorlopig zijn we er weer minder op geworden , voor gimenez hankco hartman en paixao zijn geen goede vervangers voor aangetrokken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze zijn er nu zo goed als niet meer
Dus deze fabel kun je ook wel vergeten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:34 schreef tomson het volgende:Kut dat we onze beste spelers alsnog kwijt zijn geraakt voordat de CL kwalificaties begonnen zijn. Binnen de window is deze keer wel voldoende tijd. Als DTK hier deze keer geen kaas van kan maken is hij gewoon ongeschikt. +1908
Dit dus! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind ik ook alleen als hij alle aandelen van het stadion in handen krijgt is dat dan ook wel weer geniaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:49 schreef kenny het volgende:ben het met mmm eens , diarra en valente zijn voor de toekomst , bos en tengstedt zie ik niet veel beter zijn dan smal of ueda , steijn ben ik ook niet kapot van voetballend en dan 13milj betalen , borgas verwacht ik weer wel veel van , watanabe is een goede aankoop voorlopig zijn we er weer minder op geworden , voor gimenez hankco hartman en paixao zijn geen goede vervangers voor aangetrokken Volledig mee eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De tijd zal het leren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 28 juli 2025 - 21:24 schreef MMM het volgende:Gimenez en Hancko kwamen toch ook? Of Aursnes en Trauner. Dat soort spelers wil je zien. Aursnes zelfs voor heel weinig geld. Geen mislukkelingen van Porto en Benfica of een jaar geblesseerde back van Westerlo. Waren toen nog geen toppers. Aursnes werd gehuurd, niet gekocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog niet met zekerheid te beoordelen, maar inkoop/verkoop deze zomer stuk zorgvuldiger, maar nog niet geheel klaar. Aan RvP om te tonen wat hij van deze selectie gaat brouwen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 18:24 schreef FR-Henk het volgende:Nog niet met zekerheid te beoordelen, maar inkoop/verkoop deze zomer stuk zorgvuldiger, maar nog niet geheel klaar. Aan RvP om te tonen wat hij van deze selectie gaat brouwen. Heb ook vertrouwen dat hij geen domme dingen gaat doen ( Haake op de achtergrond, en John die ook hun mond open trekken als hij raar gaat doen ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, John trok z'n mond ook niet bij Priske open. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tussen John en Priske liep het echt niet lekker, zeker niet met zijn assistent holmaten. Duurde dan ook niet lang of hij kon vertrekken. John heeft dit intern echt wel kenbaar gemaakt, anders waren die verhoudingen niet zo verstoord geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De afspraken liggen nu anders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer komen de echte versterkingen in plaats van wisselspelers Bos, Tengstedt, Diarra en Borges?
Op LCV (back-up), linksback, linksbuiten, spits en rechtsbuiten zijn de problemen nog steeds gigantisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 20:43 schreef MMM het volgende:Wanneer komen de echte versterkingen in plaats van wisselspelers Bos, Tengstedt, Diarra en Borges? Op LCV (back-up), linksback, linksbuiten, spits en rechtsbuiten zijn de problemen nog steeds gigantisch. Nou niet geld is op.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat jij wil. Maar dan ook niet begin oktober zeuren als we alweer tig punten achter staan.
Watanabe en Ahmedhodzic zijn versterkingen. Steijn qua goals, voetballend schrikbarend.
De rest is voor de bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zit zat potentie in deze selectie. Alleen zijn we nog niet klaar voor dit geweld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Potentie telt niet voor zoveel posities.
Vandaag presteren telt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de eredivisie gaan wij weinig verliezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan ik me niet voorstellen. Zeker uit niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik denk t echt. Fener is gewoon, vooral fysiek, een maat te groot geweest En van Lotomba wisten we dit al. De rest heb ik wel geloof in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik geloof wel in de potentie van de beschikbare spelers. Maar twijfel vooral of de RvP cs. hier een eenheid van gaat smeden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 - 21:34 schreef FR-Henk het volgende:Ik geloof wel in de potentie van de beschikbare spelers. Maar twijfel vooral of de RvP cs. hier een eenheid van gaat smeden. Ik vermoed van het niet, ik hoop het wel. Ik denk dat daar de sleutel ligt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Back-up LCV Een 6 Linksbuiten Spits
Pure noodzaak. Laat ik de rechtsbuiten positie nog even buiten beschouwing helaas omdat daar al teveel spelers lopen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 09:25 schreef MMM het volgende:Back-up LCV Een 6 Linksbuiten Spits Pure noodzaak. Laat ik de rechtsbuiten positie nog even buiten beschouwing helaas omdat daar al teveel spelers lopen.. Nu de CL miljoenen uitblijven, verwacht ik uit jouw rijtje hooguit nog een goedkope (huur?) back-up LCV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 10:02 schreef netsurfer het volgende:[..] Nu de CL miljoenen uitblijven, verwacht ik uit jouw rijtje hooguit nog een goedkope (huur?) back-up LCV. Dan hoeven we niet veel te verwachten dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LCV is genoeg. Een 6 zou een plus zijn. De rest is meer dan goed genoeg voor onze competitie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ach waar te beginnen? Degene die de selectie samenstelt heeft én weinig ook voor balans én weinig kijk op het huidige voetbal. 8 beperkte trage smurfen, een B keeper en 0 mega talenten gaan ook in de Eredivisie wel een keer of 7 verliezen. En een Europese uitwedstrijd winnen lijkt dan een godswonder. Daarnaast zitten bank en tribune vol met chronisch geblesseerde spelers (Nieuwkoop, Bijlow, Stengs, Moder, Trauner en dan vergeet ik er vast nog een paar. En bedenk dan nog wat voor potentieloze zooi ze inmiddels verhuurd hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 3 spitsen waarvan 2 ver ondermaats zijn en de derde op een jaar Rosenborg na nergens gepresteerd heeft.
2 linksbuitens waarvan 1 geen inhoud heeft voor überhaupt 90 minuten en de ander pas een jaar prof is.
Sterkte.. |
|
|
|