|
|
ar
|
|
|
Kun je gelijk zien het niveau van onze competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toch knap dat hij hem nog op tijd heeft weten te verslijten toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vooral een domme keuze van Gimenez. Een club die al jaren in puin ligt.
Te gehaast de stap willen maken |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Had gewoon 3 seizoenen constant in de ED moeten presteren.
Zoals al vaker aangegeven heeft Gimenez geen enkel seizoen bij ons constant gedraaid. Het was normaal hier dat hij voor meerdere wedstrijden compleet onzichtbaar was.
In de ED kom je daar nog mee weg, in Italië zit je na 1 wedstrijd dan gewoon op de bank wanneer er 30M voor je betaald is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat is te makkelijk, het was niet alsof hij hier wekelijks de pannen van het dak speelde.
Integendeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een betere club ging er nooit komen. Nog een jaar bij ons en we hadden nog maar de helft gepakt. Ook bij ons heeft hij langdurige periodes gehad van bagger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan had hij hier jaren mogen blijven van mij.
Garantie voor 20+ goals per seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het een luie Hongaar zou zijn wel, maar ben bang dat het uitdraait op een luie hamster. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoveelste in rij van uitgaande transfers die t moeilijk heeft.
Eredivisie is een speeltuin. Wel leuk om te zien af en toe. .
Italiaans voetbal is vaak helemaal niet om aan te gluren. Maar voor een spits wel des te moeilijker denk ik.
De reden dat we spelers duur nog kunnen verkopen is puur door de Europese prestaties. Paar doelpunten in CL levert meer op dan 20 in de Eredivisie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zaterdag Zondag Maandag Dinsdag
LCV Eerste spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Spitsen genoeg en een LCV zou leuk zijn maar nog leuker als Jan Plug door kan breken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je kunt ook je geld vasthouden om de club een financieel stabieler fundament te geven.
En veel en zwaar uitgeven met een trainer die eerst nog meer moet bewijzen, das pas een risico. DtK kijkt ook vooruit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gimenez is een middelmatige spits met af en toe een uitschieter. Hooguit subtop. Goed aan verdiend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schei toch uit. Hoe kun je het zeggen?
3 spitsen waarvan er 2 ver, ver ondermaats zijn en Tengstedt zal niet voor niks als derde spits gehaald zijn.
En Jan Plug is totaal geen Eredivisie niveau. Leuk voor Dordt misschien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 09:52 schreef FR-Henk het volgende:Je kunt ook je geld vasthouden om de club een financieel stabieler fundament te geven. En veel en zwaar uitgeven met een trainer die eerst nog meer moet bewijzen, das pas een risico. DtK kijkt ook vooruit. Dat is diezelfde trainer die in juni 2024 te weinig ervaring had en begin 2025 voor een transfersom is gehaald door Te Kloese toch?
Dan ook niet zeuren als we weer plek 2 mislopen. Met deze voorhoede valt er weinig eer te behalen. Laat staan als Ahmedhodzic of Watanabe geblesseerd raakt. Achterin is het kwalitatief echt om te huilen. Die twee centrale zijn betrouwbaar en Read. Alle back-op opties en beide linksbacks..
Plus dan heeft diezelfde DtK er WEER een gigantische pestbende van gemaakt door bakken met geld uit te geven aan breedteaankopen terwijl de basiself niet eens op orde is. Had die 17 miljoen van Borges en Tengstedt uitgegeven aan ÉÉN goede spits.
Ik snap echt niks van sommigen hier, ieder zijn mening uiteraard. Maar als je nu, na 3 jaar nog niet ziet wat voor teringbende DtK er inkomend van maakt. Dan heb je echt een plaat voor je kop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:05 schreef MMM het volgende:[..] Schei toch uit. Hoe kun je het zeggen? 3 spitsen waarvan er 2 ver, ver ondermaats zijn en Tengstedt zal niet voor niks als derde spits gehaald zijn. En Jan Plug is totaal geen Eredivisie niveau. Leuk voor Dordt misschien. Ueda 2 uit 2 en weet ballen redelijk tot goed vast te houden. Jan Plug is gehaald omdat hij het in zich heeft, aan de staf het er uit te halen en legioen om er achter te halen.
Is in een paar jaar tijd aardig wat realisme verloren gegaan niet en denken dat we Bayern zijn of zo? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:22 schreef VVout het volgende:[..] Ueda 2 uit 2 en weet ballen redelijk tot goed vast te houden. Jan Plug is gehaald omdat hij het in zich heeft, aan de staf het er uit te halen en legioen om er achter te halen. Is in een paar jaar tijd aardig wat realisme verloren gegaan niet en denken dat we Bayern zijn of zo? Nou nou, 2 uit 2.. En de potjes tegen Fenerbahçe? Toen hij weer eens een bal van zijn voet liet springen waardoor een 100% kans geen kans werd? Dat zijn de momenten waar het om gaat. Daar kon de club veel geld verdienen.
Jan Plug is niet gehaald, is jeugd. En niet goed genoeg. Kijk die pot tegen Nice nog eens terug. Als je top Eredivisie wil spelen en wil presteren in de EL kun je niet met dit soort spelers komen. Verhuren aan een KKD club is veel realistischer.
Als er kwaliteit gekocht was, waren we samen met PSV de top van NL geweest ja..
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:10 schreef MMM het volgende:[..] Dat is diezelfde trainer die in juni 2024 te weinig ervaring had en begin 2025 voor een transfersom is gehaald door Te Kloese toch? Dan ook niet zeuren als we weer plek 2 mislopen. Met deze voorhoede valt er weinig eer te behalen. Laat staan als Ahmedhodzic of Watanabe geblesseerd raakt. Achterin is het kwalitatief echt om te huilen. Die twee centrale zijn betrouwbaar en Read. Alle back-op opties en beide linksbacks.. Plus dan heeft diezelfde DtK er WEER een gigantische pestbende van gemaakt door bakken met geld uit te geven aan breedteaankopen terwijl de basiself niet eens op orde is. Had die 17 miljoen van Borges en Tengstedt uitgegeven aan ÉÉN goede spits. Ik snap echt niks van sommigen hier, ieder zijn mening uiteraard. Maar als je nu, na 3 jaar nog niet ziet wat voor teringbende DtK er inkomend van maakt. Dan heb je echt een plaat voor je kop. DtK heeft fouten gemaakt. En teveel missers op wel goede investeringen. En heeft ook prijzen gehaald. Teringbende? Schei toch uit, je kunt mis zitten met spelers, zaakwaarnemers stellen hoge eisen... Daar trapt Dtk niet in. Wederom bouwt ie reserve op en beziet of RvP en deze selectie de goede kant uit rolt. Dat risico moet nu nog. Met een bak liggend geld komende jaren kun je beter doorpakken. Je hebt een plaat voor je kop als je het niet genuanceerder bekijkt. Over langere termijn.
Maar verschil van zienswijze is er. Das duidelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] DtK heeft fouten gemaakt. En teveel missers op wel goede investeringen. En heeft ook prijzen gehaald. Teringbende? Schei toch uit, je kunt mis zitten met spelers, zaakwaarnemers stellen hoge eisen... Daar trapt Dtk niet in. Wederom bouwt ie reserve op en beziet of RvP en deze selectie de goede kant uit rolt. Dat risico moet nu nog. Met een bak liggend geld komende jaren kun je beter doorpakken. Je hebt een plaat voor je kop als je het niet genuanceerder bekijkt. Over langere termijn. Maar verschil van zienswijze is er. Das duidelijk. Dus iemand mag van jou drie jaar mis zitten wat betreft inkomende spelers? Dan mag diegene dat gewoon lekker blijven doen naast zijn rol als AD?
Eerst Priske aanstellen, lachwekkend geweest als je paar maanden terug alles las. Diezelfde Priske opzadelen met een matige selectie. En nu doe jij gewoon weer precies hetzelfde met van Persie. Jij vind het prima dat DtK hem opzadelt met een selectie die niet in balans is en op meerdere plekken kwaliteiten mist. En nee, ik sta ook nog niet op de banken bij RvP.
Geld moet rollen om geld te kunnen blijven verdienen. En dan wel goed uitgeven. Nu weer CL mislopen heeft desastreuze gevolgen. En die kans is best aanwezig als dit de selectie is waar we het mee moeten doen.
Een goede LCV en een goede spits kunnen een wereld van verschil maken. Lossen die alle gemaakte problemen op? Nee, maar het zou wel bij kunnen dragen aan plek 2.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:40 schreef MMM het volgende:[..] Dus iemand mag van jou drie jaar mis zitten wat betreft inkomende spelers? Dan mag diegene dat gewoon lekker blijven doen naast zijn rol als AD? Eerst Priske aanstellen, lachwekkend geweest als je paar maanden terug alles las. Diezelfde Priske opzadelen met een matige selectie. En nu doe jij gewoon weer precies hetzelfde met van Persie. Jij vind het prima dat DtK hem opzadelt met een selectie die niet in balans is en op meerdere plekken kwaliteiten mist. En nee, ik sta ook nog niet op de banken bij RvP. Geld moet rollen om geld te kunnen blijven verdienen. En dan wel goed uitgeven. Nu weer CL mislopen heeft desastreuze gevolgen. En die kans is best aanwezig als dit de selectie is waar we het mee moeten doen. Een goede LCV en een goede spits kunnen een wereld van verschil maken. Lossen die alle gemaakte problemen op? Nee, maar het zou wel bij kunnen dragen aan plek 2. Je doet nou net alsof alle nieuwe spelers missers waren. En vorig seizoen waren we goed bezig in de CL. Met vaak 4 tot 6 blessures onder basisspelers. En Priske deed dat ook, en dan is het DtK die de toenemende mismatch tussen/binnen staf vooruit had moeten weten?
Geld moet rollen ja. Met benul. Langer sparen om die geweldige aankoop te doen. En in de EL meer kans je (spelers) te etaleren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je doet nou net alsof alle nieuwe spelers missers waren. En vorig seizoen waren we goed bezig in de CL. Met vaak 4 tot 6 blessures onder basisspelers. En Priske deed dat ook, en dan is het DtK die de toenemende mismatch tussen/binnen staf vooruit had moeten weten? Geld moet rollen ja. Met benul. Langer sparen om die geweldige aankoop te doen. En in de EL meer kans je (spelers) te etaleren. Het merendeel van de nieuwe spelers zijn missers. En dan ook nog vaak de spelers die veel geld hebben gekost. En in een selectie die niet in balans is, is ook zijn schuld.
De aanstelling van Priske was al een blunder. De eerste vraag die je stelt is, wij spelen al jaren 4-3-3. Wat ben jij van plan? Te Kloese had een aantal weken na de aanstelling van Priske al spijt. Veelzeggend.
Langer sparen om die geweldige aankoop te doen? Al zijn dure aankopen zijn missers. Hij moet van dit takenpakket afgehaald worden. Dat zeg ik al tijden. Dan hadden we deze zomer geen 17 miljoen uitgegeven aan breedtespelers Tengstedt en Borges. Daar had je 1 geweldige aankoop van kunnen doen (met een andere TD)
Spelers worden meer waard in de CL, dat hebben we wel gezien de laatste jaren. Minimaal in de EL.
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vorig jaar was een grote, en dure misser. Op meerdere gebieden.
Achterin en voorin mag nu zeker kwaliteit bij.
Maar als dat niet haalbaar is, dan t geld op zak houden, en zeker niet besteden aan middelmatige opvulling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:58 schreef MMM het volgende:[..] Het merendeel van de nieuwe spelers zijn missers. En dan ook nog vaak de spelers die veel geld hebben gekost. En in een selectie die niet in balans is, is ook zijn schuld. De aanstelling van Priske was al een blunder. De eerste vraag die je stelt is, wij spelen al jaren 4-3-3. Wat ben jij van plan? Te Kloese had een aantal weken na de aanstelling van Priske al spijt. Veelzeggend. Langer sparen om die geweldige aankoop te doen? Al zijn dure aankopen zijn missers. Hij moet van dit takenpakket afgehaald worden. Dat zeg ik al tijden. Dan hadden we deze zomer geen 17 miljoen uitgegeven aan breedtespelers Tengstedt en Borges. Daar had je 1 geweldige aankoop van kunnen doen (met een andere TD) Spelers worden meer waard in de CL, dat hebben we wel gezien de laatste jaren. Minimaal in de EL. Volledig mee eens. Sterker nog hij is totaal verantwoordelijk en stelt geen goede TD aan die beleid gaat voeren. Wanneer je op deze manier de club runt ben je niet capabel genoeg de club te runnen. Heel simpel, besturen is ook durven te delegeren en deze manier van besturen kan hij niet. Dus volledig ongeschikt als bestuurder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De verdienste van de afgelopen jaren stromen niet alleen naar de selectie helaas. Als ik het goed gelezen heb willen ze de aandelen van de Kuip in handen krijgen. De VVF uitkopen en het stadion updaten. Zou een mooie ontwikkeling zijn voor de club maar door deze ontwikkelingen is scouting en investeren met gerichte aankopen zo belangerijk . Ook de balans tussen eigen talent en aankopen. Arnessen leek het een stuk beter te doen zonder geld dan DTK met geld . Eigenlijk staat Arnessen aan het succes wat Feyenoord de afgelopen 4 jaar heeft gehad. Maar we hebben nog een paar dagen voor aankopen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Investeren doe je met liggend geld, niet met luchtfietserij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 11:37 schreef Leon FR1908 het volgende:De verdienste van de afgelopen jaren stromen niet alleen naar de selectie helaas. Als ik het goed gelezen heb willen ze de aandelen van de Kuip in handen krijgen. De VVF uitkopen en het stadion updaten. Zou een mooie ontwikkeling zijn voor de club maar door deze ontwikkelingen is scouting en investeren met gerichte aankopen zo belangerijk . Ook de balans tussen eigen talent en aankopen. Arnessen leek het een stuk beter te doen zonder geld dan DTK met geld . Eigenlijk staat Arnessen aan het succes wat Feyenoord de afgelopen 4 jaar heeft gehad. Maar we hebben nog een paar dagen voor aankopen. eens , te Kloese is totaal ongeschikt als TD , ook deze transfer window weer een groot drama , ik kan werkelijk niet begrijpen waarom RvC niet ingrijpen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 10:58 schreef MMM het volgende:[..] Het merendeel van de nieuwe spelers zijn missers. En dan ook nog vaak de spelers die veel geld hebben gekost. En in een selectie die niet in balans is, is ook zijn schuld. De aanstelling van Priske was al een blunder. De eerste vraag die je stelt is, wij spelen al jaren 4-3-3. Wat ben jij van plan? Te Kloese had een aantal weken na de aanstelling van Priske al spijt. Veelzeggend. Langer sparen om die geweldige aankoop te doen? Al zijn dure aankopen zijn missers. Hij moet van dit takenpakket afgehaald worden. Dat zeg ik al tijden. Dan hadden we deze zomer geen 17 miljoen uitgegeven aan breedtespelers Tengstedt en Borges. Daar had je 1 geweldige aankoop van kunnen doen (met een andere TD) Spelers worden meer waard in de CL, dat hebben we wel gezien de laatste jaren. Minimaal in de EL. Spijt over Priske na paar weken? BIJ DtK? Nooit gelezen. En die 4-3-3? Daar kwam Priske snel op terug. Het kan dat je in overleg een ander experiment waagt. Das mijn versie.
Priske aanstellen was geen blunder. De match met spelers bleek steeds minder te worden. Das dus heel anders. En dat kan ook Dennis niet voorzien. Priske was succesvol daarvoor, 2 seizoenen lang.
CL brengt meer op. Maar we zijn qua fundament nog geen structurele CL kandidaat.
1 ding: ik ben nog niet gerust op de spelvisie en inzichtelijke kwaliteiten van RvP.
Ander ding: er is deze zomer aardig wat spelers geloosd en wel degelijk kwaliteit gehaald. En daar was RvP bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Spijt over Priske na paar weken? BIJ DtK? Nooit gelezen. En die 4-3-3? Daar kwam Priske snel op terug. Het kan dat je in overleg een ander experiment waagt. Das mijn versie. Priske aanstellen was geen blunder. De match met spelers bleek steeds minder te worden. Das dus heel anders. En dat kan ook Dennis niet voorzien. Priske was succesvol daarvoor, 2 seizoenen lang. CL brengt meer op. Maar we zijn qua fundament nog geen structurele CL kandidaat. 1 ding: ik ben nog niet gerust op de spelvisie en inzichtelijke kwaliteiten van RvP. Ander ding: er is deze zomer aardig wat spelers geloosd en wel degelijk kwaliteit gehaald. En daar was RvP bij. Snel op terug, dat duurde wel erg lang. DtK heeft Priske gewoon slecht gescout wat dat betreft. Heeft een 7 a 8 miljoen gekost in een half jaar, en dan nog weer een afkoopsom voor RvP, die je een half jaar eerder in huis had.
Haal gewoon kwaliteit spelers, daar kan elke coach wat mee, en kun je een coach ook echt beoordelen.
Ik geef mijn oordeel pas over een maand of 3. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad, in mijn geval half oktober, als er amper ontwikkeling zichtbaar is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jup en liggend geld creëer je op het veld met een technisch goed beleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Spijt over Priske na paar weken? BIJ DtK? Nooit gelezen. En die 4-3-3? Daar kwam Priske snel op terug. Het kan dat je in overleg een ander experiment waagt. Das mijn versie. Priske aanstellen was geen blunder. De match met spelers bleek steeds minder te worden. Das dus heel anders. En dat kan ook Dennis niet voorzien. Priske was succesvol daarvoor, 2 seizoenen lang. CL brengt meer op. Maar we zijn qua fundament nog geen structurele CL kandidaat. 1 ding: ik ben nog niet gerust op de spelvisie en inzichtelijke kwaliteiten van RvP. Ander ding: er is deze zomer aardig wat spelers geloosd en wel degelijk kwaliteit gehaald. En daar was RvP bij. Dennis te Kloese, algemeen directeur van Feyenoord, bevestigt dat hij nooit met hoofdtrainer Brian Priske heeft gesproken over een verandering van spelsysteem. Bij zijn aanstelling begin dit seizoen werd er vanuit gegaan dat de club vasthoudt aan het traditionele 4-3-3-systeem waar Feyenoord jarenlang op gebouwd is. Priske voerde echter een systeemwissel door, wat voor Te Kloese onverwacht was.
Dat kan toch niet? Dat is één van de eerste dingen die je bespreekt. Spijt had hij, heeft destijds in het AD gestaan die meerdere bronnen had gesproken . Ik heb zelfs een stuk daarvan hier geplaatst toen. Maar de zoekmachine hier is een ramp. AD helpt me ook niet
Te weinig geloosd en te weinig kwaliteit gehaald. Voor geïnvesteerd in kwantiteit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gevonden. Bron was idd AD |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd De kip met de gouden eieren is de laatste jaren gewoon Feyenoord één gebleken.
Dan kun je die kip wel slachten en pronken dat je t hok bezit, maar dan zal je snel van een kouwe kermis thuiskomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je daar een punt. Dat komt idd heel onprofessioneel over. Maar hopen dat ie met RvP wel z'n huiswerk goed heeft gedaan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 16:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb je daar een punt. Dat komt idd heel onprofessioneel over. Maar hopen dat ie met RvP wel z'n huiswerk goed heeft gedaan. ook RvP is een gok , heeft het niet best gedaan bij heerenveen en is heel onervaren , half jaar daarvoor vond te kloese hem niet goed genoeg het geeft maar aan dat te kloese maar wat doet (ik moet wel erbij zeggen dat ik een v persie fan ben en hoop dat hij het goed gaat doen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier hoor je ook al stervensbegeleidingsmuziek |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat niet maar iedereen mag of kritisch of positief naar alles kijken. Eind van het seizoen word de waarheid gepresenteerd. In mijn geval hoop ik dat het mee gaat vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt Leon. Dit forum is echt sinds Slot en zelfs toen bij sommige zuurder dan een citroen in azijn. Ik ben soms ook wel negatief, tijdens wedstrijden wel vaker, maar sommigen hier zijn zo negatief die hebben alleen maar minsymbolen op hun toetsenbord.
Ik kan t vaak niet eens meer serieus nemen want alles wordt als eerste negatief benaderd. Prima hoor, maar ik vind t in veel gevallen gewoon ridicuul. Ik ben echt bang dat mensen echt vergeten welke club je support en in welke situatie we zitten. Totaal onrealistische football manager gedachten over alles.
Als je er zo in zit zal je vaak teleurgesteld zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha je heb een punt maar we zijn groot worden met teleurstellingen. Het zit nu eenmaal in onze gene dat doemscenarios altijd op de loer liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat is wel waar. Maar dat was altijd andersom. Dat er meer verwacht werd dan je kreeg. In t voetbal. Nu begint t al voor t voetbal. Alles is ruk voor ze een bal geraakt hebben |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ieder zijn mening.
Ik laat mij niet in één of ander pro of contra kamp duwen, zoals sommigen hier..
Ben objectief, vorig jaar GROTE fouten gemaakt, CL kwalificatie via plaats 2 was een zekerheid, met de neuzen op hun gat liggend.
Hopelijk krijgen we dit jaar een prachtig Europees seizoen en dito Eredivisie, met CL kwalificatie.
En geloof me, ik heb begin jaren 90 met amper 5.000 in de oude kille Kuip gezeten.
Juist daarom moet je doorzetten als club zijnde!
En het Feyenoord één bepaald alles!
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ieder z’n ding. Als je op de top van de berg zit en je flikkert er zo hard van af in nog geen 1,5 jaar tijd en je ziet wat voor grove fouten er gemaakt zijn..
Dat wijzen naar welke club we supporten word ik altijd zo simpel van. Dat veel in het verleden kut is gegaan, betekent niet dat dat nu weer zo moet gaan.
De start van Arne had een kantelpunt moeten zijn in de geschiedenis van de club. Dat is het ook geweest, alleen voor maar 3 jaar. En dat terwijl de Eredivisie, op PSV na, qua concurrentie zwakker is dan jaren terug. Met goed beleid waren we vorig jaar, dit jaar en de komende jaren minimaal eenvoudig tweede geworden.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t zo eenvoudig was, dan was t wel gebeurd. Maar dit heeft eigenlijk weinig zin allemaal, want iedereen herhaalt toch wat hij vindt, zonder dat er iets veranderd in denkwijze of visie. Dus ik wens een ieder veel wijsheid en sterkte de komende jaren. Want hoe je t graag zou zien of vindt dat t zou moeten zijn, wordt t nooit. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het voetbal veranderd al sneller dan Feyenoord kan veranderen, de komende 5/10 jaar wordt er een wereldcompetitie uitgerold waar we nooit meer bijkomen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 - 18:29 schreef Gerard_FR het volgende:Het voetbal veranderd al sneller dan Feyenoord kan veranderen, de komende 5/10 jaar wordt er een wereldcompetitie uitgerold waar we nooit meer bijkomen. Wellicht, het voetbal bevind zich ook nog steeds in een enorme bubbel.
Achter de grootste clubs zit vooral geld uit het midden oosten of ander grootkapitaal waar roi het onderspit delft t.o.v prestige.
Een PSG heeft vorig jaar 144M verdient aan Europese premies met het winnen van de CL. Om deze te winnen hebben ze door de jaren heen 2 Miljard uitgegeven.
Dit is niet iets wat ze even terugverdienen met het verkopen van wat spelers en shirtjes. Bij elk normaal bedrijf zou je ook voor gek verklaard worden als dit je businessmodel is.
De inkomsten staan absoluut niet gelijk aan de uitgaven en dat geld voor meer dan 1 club in het Europese topvoetbal.
Het is afwachten hoe lang dit nog door kan gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2025 door DMD -- |
|
|
|