BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 augustus 2025 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 18:29 schreef Gerard_FR het volgende:
Het voetbal veranderd al sneller dan Feyenoord kan veranderen, de komende 5/10 jaar wordt er een wereldcompetitie uitgerold waar we nooit meer bijkomen.
Deze club wel en kan je nagaan in welke corrupte tijdperk wij leven.
De schulden van FC Barcelona waren begin 2025 rond de 1,3 miljard euro. In mei 2025 werd dit bedrag nogmaals genoemd door AD.nl. De club opereerde medio 2025 echter weer binnen de financiële kaders van La Liga, met een gecontroleerde nettoschuld van circa 500 miljoen euro, exclusief de langlopende financiering van het Espai Barça-project, volgens
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2025 - 20:29   quote  deeplink  
Infantino / Trump ook reclame voor het voetbal 🤣
Bowie
 Bowie - zaterdag 30 augustus 2025 - 20:38   quote  deeplink  
Meer dan eens met je eerdere hartekreet/bericht over het verdwaasde zure hier bij sommigen, Stylzz.

Soms denk ik dat het al maart 2026 is en wij samen met Twente strijden om plek 5/6 in een desolaat seizoen.

En deze speler deugtn, en die is nog slechter en van Persie is een minkukel en te Kloese een achterlijke dwaas. WIJ ZIJN DE CLUB MET HET SLECHTSTE BELEID VAN NL.

Gelukkig is het pas 30/8, hebben we 6 uit s terwijl snaveltjes na 4 wedstrijden al 4 verliespunten hebben en ik met mijn schele oog over het toesenbord zie dat de lampies nou ook niet echt overtuigen.

WAT EEN KUTCLUB ZIJN WE TOCH........
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 augustus 2025 - 13:13   quote  deeplink  
Lukt het, Dennis?
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 augustus 2025 - 14:02   quote  deeplink  
Feyenoord kennende, komt er na de wedstrijd meestal in deze fase transfer nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 augustus 2025 - 14:06   quote  deeplink  
Nadje tekend voor 1 seizoen bij stadsgenoot Excelsior
CobusIII
 CobusIII - zondag 31 augustus 2025 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 14:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nadje tekend voor 1 seizoen bij stadsgenoot Excelsior
Lijkt me goed
MMM
 MMM - maandag 01 september 2025 - 15:28   quote  deeplink  
Wat mij betreft weer een belachelijke en trieste transferperiode.

-Keepersprobleem is niet opgelost.

-De achterhoede staat, maar als er maar 1 wegvalt heb je een gigantisch probleem. Veel te krap

-Het middenveld is top.

-De voorhoede is ver, ver ondermaats. Linskbuiten, spits en rechtsbuiten. Nergens ook maar één zekerheidje. En daar is dan verdomme meer dan 20 miljoen aan uitgegeven.

Maanden bezig om een topspits binnen te halen en dan is dit het resultaat. Ga nou eens voor kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Hoelang mag deze man nog rotzooien op technisch gebied? Wat een schande.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - maandag 01 september 2025 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 15:28 schreef MMM het volgende:

-De achterhoede staat, maar als er maar 1 wegvalt heb je een gigantisch probleem. Veel te krap

-Het middenveld is top.

-De voorhoede is ver, ver ondermaats. Linskbuiten, spits en rechtsbuiten. Nergens ook maar één zekerheidje. En daar is dan verdomme meer dan 20 miljoen aan uitgegeven.

Maanden bezig om een topspits binnen te halen en dan is dit het resultaat. Ga nou eens voor kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Hoelang mag deze mag nog rotzooien op technisch gebied? Wat een schande.
Ik denk dat de achterhoede ook wel op orde is, daar kunnen we best wel het één en ander tijdelijk opvangen. Voorhoude, met name de flanken zijn op dit moment zwak. Geen idee wat voor rek daar nog inzet, maar Slory maakt op mij nog de beste indruk van het stel. Ueda moet gewoon heel blijven en zijn doelpuntjes maken.
Europees boeit het me niet. Gewoon bij de eerste 2 eindigen is belangrijk.
VVout
 VVout - maandag 01 september 2025 - 15:52   quote  deeplink  
3 uit 3 en gaan dit lekker doorzetten. Half 2026 nog eens 50 tot 100 miljoen bijschrijven en aandelen van de Kuip zelf in de hand en geld over voor nieuwe spelers.

Tot nu toe loopt het nog gesmeerd en toch maar miepen.
MMM
 MMM - maandag 01 september 2025 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 15:52 schreef VVout het volgende:
3 uit 3 en gaan dit lekker doorzetten. Half 2026 nog eens 50 tot 100 miljoen bijschrijven en aandelen van de Kuip zelf in de hand en geld over voor nieuwe spelers.

Tot nu toe loopt het nog gesmeerd en toch maar miepen.
Het is geen Noord-Korea.
MMM
 MMM - maandag 01 september 2025 - 16:03   quote  deeplink  
En je mag je ergeren aan mijn berichten, je bent niet de enige ;)

Ik zeg wat ik voel en zie. Goed is goed, slecht is slecht. Niet alles kan goed gaan, fouten maken mag en is normaal. Maar ik vind dat er op technisch vlak de laatste 3 jaar ontzettend veel fout gaat.

Kijk alleen al naar de staat van de huidige voorhoede. Ik vind het topclub onwaardig dat je daar geen enkel zekerheidje heb lopen. Had dan die 17 miljoen aan 1 klapper uitgegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door MMM --
kenny
 kenny - maandag 01 september 2025 - 16:08   quote  deeplink  
mee eens hoor ook ik vind dat te kloese er een zooitje van maakt , grossiert in aan trekken van middelmaat , als je nu ook weer kijkt hoe groot de lijst is met speler waar je niet vanaf komt en die dan maar weer noodgedwongen verhuurd , gaat nergens over
VVout
 VVout - maandag 01 september 2025 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 15:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Het is geen Noord-Korea.
Het is er anders wel uitgevonden praktisch...

3-kids-v3.png

Een mening verkondigen doe je een keer, maar tref dit minstens 3 keer per page aan.
MMM
 MMM - maandag 01 september 2025 - 16:20   quote  deeplink  
Dit was de eindbalans voor de inkomende transfers.
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 september 2025 - 16:21   quote  deeplink  
Opnieuw geen al te beste window...
CobusIII
 CobusIII - maandag 01 september 2025 - 16:34   quote  deeplink  
Je hoopt altijd meer, maar voor nu gematigd tevreden over de selectie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2025 - 16:58   quote  deeplink  
te Kloese is pas echt te beoordelen als we verder in het seizoen zijn.
Als we in oktober 1e of 2e staan, met goed spel en alleen maar beter, dan heeft te Kloese het ook goed gedaan.
Leuv
 Leuv - maandag 01 september 2025 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 16:03 schreef MMM het volgende:
En je mag je ergeren aan mijn berichten, je bent niet de enige ;)

Ik zeg wat ik voel en zie. Goed is goed, slecht is slecht. Niet alles kan goed gaan, fouten maken mag en is normaal. Maar ik vind dat er op technisch vlak de laatste 3 jaar ontzettend veel fout gaat.

Kijk alleen al naar de staat van de huidige voorhoede. Ik vind het topclub onwaardig dat je daar geen enkel zekerheidje heb lopen. Had dan die 17 miljoen aan 1 klapper uitgegeven.
Ik erger me niet aan jouw berichten. Ik ben het volledig met jouw berichtgeving eens en had hem er al lang uitgetrapt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2025 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 16:20 schreef MMM het volgende:
Dit was de eindbalans voor de inkomende transfers.
Is nog niet af hè
Pas als dat vette wijf zingt.
Wat AD ook zegt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2025 - 18:41   quote  deeplink  
Overigens hebben we achterin in mijn optiek keuze
Drie RB
Twee LB (plus een half)
Behoorlijk wat CV, alleen twee stuk. Maar die heb je wel en kun je niet zo maar vanaf of vervangen.
Middenveld lijkt prima
Voorin is t grootste vraagteken
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 september 2025 - 20:09   quote  deeplink  
De aankopen Steijn, Valente, de 2 centrale verdedigers, Bos... prima

De aankopen vanaf Borges, Tengstedt etc nog afwachten.

Maar vergeet niet dat aankopen als Paixao, Sinistera, Wieffer en Timber ook hun tijd nodig hadden, en hebben gekregen.

Vorig jaar heeft hij zwaar gefaald in meerdere opzichten.

Nu moet je een 3 maandjes verder zijn voor een oordeel van dit seizoen.

Dennis was dead, long live Dennis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Cruzcontrol --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2025 - 20:51   quote  deeplink  
Aardig war B-garnituur weten te slijten. Wel door hem gehaald. Heeft geleerd, e.e.a. lijkt nu beter op orde. Met nog wat veel verhuur
Maar moet zich nog wel uitwijzen.
Wel ruim 45 miljoen winst op transfers over weten te houden.
Voorlopige balans: voldoende.
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 september 2025 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:
Aardig war B-garnituur weten te slijten. Wel door hem gehaald. Heeft geleerd, e.e.a. lijkt nu beter op orde. Met nog wat veel verhuur
Maar moet zich nog wel uitwijzen.
Wel ruim 45 miljoen winst op transfers over weten te houden.
Voorlopige balans: voldoende.
Haalt net zo rap weer nieuwe B-garnituur
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2025 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 20:56 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haalt net zo rap weer nieuwe B-garnituur
Dennis loves bitterballen.
kenny
 kenny - maandag 01 september 2025 - 22:17   quote  deeplink  
derde jaar op rij drama met die beunhaas
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2025 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dennis loves bitterballen.
🤣
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2025 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 18:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is nog niet af hè
Pas als dat vette wijf zingt.
Wat AD ook zegt
Zal na Larin toch wel klaar zijn?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2025 - 09:37   quote  deeplink  
Denk t ook
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 september 2025 - 11:27   quote  deeplink  
Jep alles dubbel ingevuld nu, ook aangezien rvp slory en sliti erbij wil laten, dan had hij evt nog ervaren man kunnen halen ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door bijft007 --
kenny
 kenny - dinsdag 02 september 2025 - 11:56   quote  deeplink  
het is te hopen dat hij kasanwerjo , bullaude , 't zand , nieuwkoop , trauner , mitchell en nadje nog weet te slijten
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 september 2025 - 12:22   quote  deeplink  
Trauner ( wel opletten ) heeft gezegd bij Feyenoord zijn cariere te willen afsluiten
Nadje dacht ik verhuurd
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 september 2025 - 12:54   quote  deeplink  
Trauner gewoon blijven als enige van het rijtje dan al zal Nieuwkoop ook nog blijven, ook omdat je anders nog 1 cv moet halen, de rest zullen ze echt nog wel oplossing voor proberen te vinden, al dacht ik er paar al weg van waren nadje? Mitchell? Gaan het wel zien, belangrijkste is elftal op orde is wat zo lijkt qua dubbel bezetting ed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door bijft007 --
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2025 - 12:58   quote  deeplink  
Trauner en Nieuwkoop gewoon nog prima bruikbaar en als ze vanaf de bank moeten toekijken zeuren ze ook niet.
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2025 - 13:58   quote  deeplink  
Hoe kun je spelers 'prima bruikbaar' noemen als ze meer dan 50% van de wedstrijden niet kunnen spelen wegens blessures?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 september 2025 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 15:28 schreef MMM het volgende:

-Het middenveld is top.

Hoelang mag deze man nog rotzooien op technisch gebied? Wat een schande.
Het is geen FIFA of Football Manager hè? Zo eenvoudig is het in de praktijk echt niet altijd.

- Keepersprobleem? We hebben 2 goede keepers. Ja, Bijlow moet fit gaan worden. Maar met Wellenreuther hebben we een prima keeper staan.

- Backs: Read, Nieuwkoop, Lotomba, Bos, Smal. Lijkt me prima bezet.
- Centraal achterin: Ahmedhodzic, Watanabe, Trauner, Beelen, Jeng. 5 spelers voor 4 posities. Ja, Beelen is er lang uit en Trauner heeft met enige regelmaat een blessure. Maar je kunt als Feyenoord niet nog 2 (ervaren) spelers halen die basiswaardig zijn. We zijn geen Chelsea met 50 selectiespelers en zoveel transfergeld + salarismogelijkheden.

- Middenveld is inderdaad top.

- Voorhoede: Hadj Moussa is gebleven, die kon ook naar Benfica. Zal dan toch niet zo slecht zijn of wel? Vorig jaar ook van grote waarde geweest, zelfs in de CL. Laat hem even in vorm komen. Ueda lijkt zijn draai te gaan vinden. Gaat gewoon 15-20 goals maken in de competitie. Linksvoor hebben we een aantal talenten met Sauer, Slory, Sliti, Diarra. Een Paixao kun je niet 1 op 1 vervangen. Een speler als Ruben van Bommel, die je gewoon meer dan 15 miljoen had gekost, gaat ook niet constant presteren nog. Je wil je (grote) talenten ook de kans geven.
En Tengstedt en Borges kun je nog niets van zeggen. Geef spelers eerst de kans. Bovendien zie ik Borges als rechtsbuiten en niet als linksbuiten. En Larin zal gehaald zijn als derde spits om verschillende type spitsen in te kunnen brengen voor de situaties die komen gaan.

Ja, de transferperiode zit er bijna op. Inkomend zal er niets meer bijkomen. Maar je kunt nu nog geen afrekening maken als er spelers zijn die je nog helemaal niet hebt zien spelen (Jeng, Larin) of spelers bijna niet hebt gezien (Borges, Tengstedt).

Bovendien: 9 punten uit 3 wedstrijden. Het glas is halfvol! Hup Feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2025 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 13:58 schreef MMM het volgende:
Hoe kun je spelers 'prima bruikbaar' noemen als ze meer dan 50% van de wedstrijden niet kunnen spelen wegens blessures?
Omdat ze nu ook veel minder gaan spelen en geen basis zijn

Dus de kans dat ze geblesseerd zijn wanneer nodig is een stuk kleiner
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 september 2025 - 14:35   quote  deeplink  
Bruikbaar in de zin van als er echt nood aan de man is en op dat moment fit zijn zoals afg weekend met Nieuwkoop dan, trauner zou normaliter meer aan spelen toe geheel seizoen moeten komen qua kwaliteiten

En je met Ahmed wattenabe en trauner 3 spelers hebt mekaar niet veel ontloop qua kwaliteiten, die zweed verwacht ik niet zelfde niveau nog en puur als backup gehaald is voor lcv

FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2025 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omdat ze nu ook veel minder gaan spelen en geen basis zijn

Dus de kans dat ze geblesseerd zijn wanneer nodig is een stuk kleiner
Logica.
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2025 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 13:58 schreef MMM het volgende:
ZZ zij het al, om de andere ook rust te geven omdat er veel wedstrijden zijn. Je wilt er toch wel vanuit gaan dat we Europees nog ff mee doen en de beker. Daarbuiten zit je ook nog met internationale verplichtingen, blessures en ramadan. Als deze het doen, zijn ze zeer gemotiveerd en kunnen nog potten breken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 september 2025 - 16:34   quote  deeplink  
Nieuwkoop en Trauner: ervaring zat om er te staan als het moet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 september 2025 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 14:35 schreef bijft007 het volgende:
Bruikbaar in de zin van als er echt nood aan de man is en op dat moment fit zijn zoals afg weekend met Nieuwkoop dan, trauner zou normaliter meer aan spelen toe geheel seizoen moeten komen qua kwaliteiten

En je met Ahmed wattenabe en trauner 3 spelers hebt mekaar niet veel ontloop qua kwaliteiten, die zweed verwacht ik niet zelfde niveau nog en puur als backup gehaald is voor lcv
Die Zweed word een killer van een verdediger.
Ik durf die voorspelling wel te maken😬
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2025 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 16:30 schreef VVout het volgende:

[..]

ZZ zij het al, om de andere ook rust te geven omdat er veel wedstrijden zijn. Je wilt er toch wel vanuit gaan dat we Europees nog ff mee doen en de beker. Daarbuiten zit je ook nog met internationale verplichtingen, blessures en ramadan. Als deze het doen, zijn ze zeer gemotiveerd en kunnen nog potten breken.
Vraag ik me af. Vooral bij Nieuwkoop zit een blessure in een klein hoekje.

Plus Trauner is al 1,5 jaar niet goed genoeg meer en Nieuwkoop is nooit goed genoeg geweest.
VVout
 VVout - dinsdag 02 september 2025 - 18:27   quote  deeplink  
Trauner is tegen willens en wetens een beetje afgebrand. Werd tegen willens en wetens iedere keer weer opgesteld. Hopelijk nu een beetje hersteld en te gebruiken zoals het hoort-
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2025 - 18:40   quote  deeplink  
Mening is gevormd. Wat je ook tegenwerpt zal niet meer veranderen
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2025 - 18:51   quote  deeplink  
Lees laatste pagina’s van het Trauner topic maar terug. Bovengenoemde deelt die mening zelfs ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2025 - 18:53   quote  deeplink  
Klopt. Wel als basis. Maar aks tweede derde keuze?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 02 september 2025 - 19:33   quote  deeplink  
We gaan ze allemaal nodig hebben.

Denk verder dan de basis elf, je gaat een lang en zwaar seizoen tegemoet.

Denk dat er nu veel meer keuze gaat zijn vanaf de bank, en dat je eerder kunt wisselen en spelers fit kunt houden op die manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door Cruzcontrol --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 02 september 2025 - 19:56   quote  deeplink  
Dat is grootste winst tov meeste seizoenen hiervoor, qua kwaliteiten zal het vast nog wel beter kunnen hoor, maar dit is al een goed begin en nauwelijks gewend als fan.

MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2025 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2025 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
Klopt. Wel als basis. Maar aks tweede derde keuze?
Ik vind dat een derde cv eigenlijk qua kwaliteit tegen de beste twee aan moet schuren. Trauner is waanzinnig geweest maar is op. Als er met Watanabe of Ahmedhodzic voor langere periode iets zou gebeuren hebben we wel een groot probleem.

Maar ik sta daar alleen in misschien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0615158