|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 - 15:43 schreef MMM het volgende:Uit:Nieuwkoop Trauner Tsongui Kasanwirjo Mitchell Zerrouki Nadje‘t Zand Bullaude Stengs CarranzaUeda Lozen die hap 5 over van t lijstje. Waarvan Bullaude en ‘t Zand mogelijk nog gaan.
Hopelijk zien we de verhuurde spelers niet meer terug, zou een goed teken zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was ook wel erg veel allemaal, je zal maar jarig zijn en moet trakteren op de club😛 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi opgeruimd, hopelijk komt de rest wat beter uit de verf dit seizoen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 19:58 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind dat een derde cv eigenlijk qua kwaliteit tegen de beste twee aan moet schuren. Trauner is waanzinnig geweest maar is op. Als er met Watanabe of Ahmedhodzic voor langere periode iets zou gebeuren hebben we wel een groot probleem. Maar ik sta daar alleen in misschien. Ik snap je punt, maar je derde en vierde cv zijn gewoon Trauner en Beelen. Dat Beelen langdurig afwezig is, is gewoon heel vervelend. Maar nog een vijfde cv die qua kwaliteit moet aansluiten bij de basis, kost je veel salaris. Dan heb je 5 centrale verdedigers die heel fors verdienen. Dat is bij onze club financieel gewoon niet haalbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:33 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik snap je punt, maar je derde en vierde cv zijn gewoon Trauner en Beelen. Dat Beelen langdurig afwezig is, is gewoon heel vervelend. Maar nog een vijfde cv die qua kwaliteit moet aansluiten bij de basis, kost je veel salaris. Dan heb je 5 centrale verdedigers die heel fors verdienen. Dat is bij onze club financieel gewoon niet haalbaar. Daarom had je Trauner afgelopen winter aan Hoffenheim moeten verkopen. Was de perfecte uitweg geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als Trauner slecht 1/3 van de wedstrijden speelt is het al renderend en blijft iedereen gewoon heel. Vergeet ook niet de ervaring van deze speler niet, kan een enorme input geven aan de nieuwelingen. Ik ben blij dat hij er nog is en hoop dat hij dit seizoen een beetje meer voorspoed beleefd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 11:07 schreef VVout het volgende:[..] Als Trauner slecht 1/3 van de wedstrijden speelt is het al renderend en blijft iedereen gewoon heel. Vergeet ook niet de ervaring van deze speler niet, kan een enorme input geven aan de nieuwelingen. Ik ben blij dat hij er nog is en hoop dat hij dit seizoen een beetje meer voorspoed beleefd. zeer mee eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat hij zijn positie in de pikorde ook accepteert en niet gaat muiten. Dat gecombineerd met zijn kwaliteiten is eigenlijk ideaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner ervaar ik intussen als een Feyenoorder. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en nee. Vergeet niet dat je dankzij en ondanks hen bent waar je nu bent |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hou het op ja , deze twee engerds vonden zichzelf belangrijker dan de club feyenoord ,het zijn overlevers die weinig goeds hebben bijgedragen , we hadden ook een stuk verder kunnen zijn zonder deze twee zo kan je het ook bekijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik een aanname Ik kan dat niet goed beoordelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus ze stappen op, al bekend wie ze op gaat volgen dan? Zonder dat kan ik echt onmogelijk beoordelen of ik blij of bezorgd moet zijn! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dankzij hun ook geld gehad ipl aandelen etc toch dus is wat te makkelijk lijkt me om ze nu neer te sabelen, nu hebben we zelf poen maar mede dankzij hun nog in leven gebleven en wat centjes gehad om überhaupt een speler te kunnen kopen of schulden af te betalen
Keerzijde is nog meer mensen binnen een organisatie die goedkeuring moeten geven voor zaken, wat processen wat ingewikkelder maakt, dus momenteel komt het niet meer ten goede, maar je moet niet vergeten waarom ze er zitten en in welke nood we toen zaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 13:29 schreef VVout het volgende:Dus ze stappen op, al bekend wie ze op gaat volgen dan? Zonder dat kan ik echt onmogelijk beoordelen of ik blij of bezorgd moet zijn! Precies. Zolang je niet weet wie je ervoor voor terug krijgt nog maar niet juichen. Het bobo circuit loopt over van de engnekken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 16:01 schreef tomson het volgende:[..] Precies. Zolang je niet weet wie je ervoor voor terug krijgt nog maar niet juichen. Het bobo circuit loopt over van de engnekken... bodegem en troost zijn vrij grote engnekken , hier kan je als club alleen maar blij mee zijn ik heb nog steeds de hoop dat Eenhoorn binnen gehengeld gaat worden , saillant gegeven is dat Eenhoorn niks te maken wil hebben met deze twee engnekken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tekloese aanstellen als dictator .......... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op de valreep een spits en en een linksbenige centrale verdediger op de hand hebben is knap. Waren tal van opties mislukt misschien, maar toch niet verzaakt. Nu hopen dat het ook nog spelers zijn die ons blij gaan maken, is er weer een mooie klus geklaard. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dankzij je contacten in Mexico is Baullade tóch vertrokken en een contractverlenging met Timber is aanstaande. Complimenten weer voor je Dennis. Robert Eenhoorn straks al logische vervanger van Toon van Bodegom en we kunnen echt jaren vooruit en omhoog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van mij mag Toon van Bodegom gewoon blijven, we zijn goed bezig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie liever Leuv op die functie.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
😁 en eens hoor VVout. Maar deze week waren er nieuws dat hij febr volgend jaar afscheid zal nemen, termijn is dan ook bijna afgelopen. Troost idem, da's verre van verlies maar van Bodegom heeft absoluut prima werk verricht. Alles is begonnen met eerst zijn persoonlijke overeenkomst met Arnesen, ontstaan in een wegrestaurant in het zuiden van het land en daarna met persoonlijk akkoord met te Kloese, iets verder dit keer nl in California. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind de kritiek op van Bodegom ook raar |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik ook maar dit zijn juist van die functies waar je vriendjes moet zijn of moet hebben. Helaas omdat ik alleen maar aan de club denk heb ik weinig vrienden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2025 - 11:27 schreef Leuv het volgende:[..] Ik ook maar dit zijn juist van die functies waar je vriendjes moet zijn of moet hebben. Helaas omdat ik alleen maar aan de club denk heb ik weinig vrienden. Worden wij toch vrienden MAAT..!💋 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Alleen na een cursus bij die tjakkkkaaaaa man |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat lees ik nu op fc update Feyenoord financieel in zeer goede doen , door teKloese ........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuk is van de Telegraaf.
Wij van wc eend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wel heel cynisch We staan er financieel ook goed voor. Beter dan ooit Zaak is dat zo te houden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet je zelf weten of je het boeiend vind of niet.
Het is denk ik wel relevant dat een en ander met Arnesen is begonnen. En daarna Slot. En daarna Te Kloese.
Kritiek op Dennis is regelmatig wat eenzijdig, maar dan hoeven we ook niet van het ene uiterste in het andere uitsterste vervallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t relevant voor t stuk is de vraag. Welke rol van Te Kloese hebben we t over Als AD? Er zijn meer mensen die bijgedragen hebben die ongetwijfeld niet genoemd zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat de Telegraaf zich voor t karretje van te Kloese laat spannen geloof ik niet in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 september 2025 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:Is t relevant voor t stuk is de vraag. Welke rol van Te Kloese hebben we t over Als AD? Er zijn meer mensen die bijgedragen hebben die ongetwijfeld niet genoemd zijn Dat de koffiejuffrouw niet genoemd wordt, snappen we allemaal. Maar goed financieel beleid en sportieve prestaties gaan vaak hand in hand. En niet noodzakelijk in die volgorde. Om maar aan te geven, de club stond niet aan de afgrond toen Te Kloese kwam. We hadden een goede TD en ditto trainer.
Dat maakt het relevant om aan te geven wat zijn bijdrage is geweest. Je moet immers weten in welke staat hij de club aantrof. De sportieve basis was al voor een groot deel gelegd, voor pakweg 21-22-23. Tijdens die jaren en zeker daarna heeft hij uiteraard ook zijn bijdrage (in positieve en negatieve zin) gehad, zeker toen hij zowel AD als TD werd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat geloof ik ook niet zo. |
|
|
|