|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| Zullen we dan ook gelijk Toon & Sjaak ff bedanken, hebben toch voor een mooie omslag gezorgd en Feyenoord weer in de lift gezet. |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| quote:Met respect dan ken je hun rol niet zo goedOp vrijdag 12 september 2025 - 09:59 schreef VVout het volgende:Zullen we dan ook gelijk Toon & Sjaak ff bedanken, hebben toch voor een mooie omslag gezorgd en Feyenoord weer in de lift gezet. |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| quote:Bodegom is persoonlijk afgereisd om bv te Kloese te overtuigen. Zonder Toon dus geen Dennis. Zo heeft ie zich ook bij Arnesen ingezet en hem uiteindelijk weer de deur gewezen. Allemaal dingetjes die we ons best bewust mogen zijn, voordat sommige hem liever kwijt dan rijk zijn. |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| quote:Verdiep je iets meer.......Op vrijdag 12 september 2025 - 15:44 schreef VVout het volgende:[..] Bodegom is persoonlijk afgereisd om bv te Kloese te overtuigen. Zonder Toon dus geen Dennis. Zo heeft ie zich ook bij Arnesen ingezet en hem uiteindelijk weer de deur gewezen. Allemaal dingetjes die we ons best bewust mogen zijn, voordat sommige hem liever kwijt dan rijk zijn. Zoek eens naar frauduleuze v Bodegom, gewoon doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door piet de paler --
 |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| quote:Bepaalde mensen noemen iets fraude en andere noemen het iets toe schuiven. Als je zaken doet, ga je tot op het randje, wijzers heb je al gauw. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Sowieso. Is ie voor fraude veroordeeld? |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Jij kijkt nooit op teletekst?? |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Nou dan issie niet veroordeeld voor fraude lijkt me. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Hoe komt die Framboos daar dan op..?????? |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| vast weer op telesekst gekeken |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Fraude is onbewezen gebleven. |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Nee ik weet dat hij niet zo goed lag ......... En een omstreden bestuurder is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door piet de paler --
 |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Bij ons niet percee slecht, maar kwam wel binnen bij ons inderdaad met een smetje/naam want was voor ons directeur bij een bedrijf 
 en was uiteindelijk dan niet bewezen fraude daar, ging erover en kwam wat aan het licht toen hij dubbele declaraties indiende bij een andere instantie, om mede daardoor met zn bedrijf geen verlies te draaien ed, maar uiteindelijk niet voldoende bewezen op meer dan dat dus tja .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door bijft007 --
 |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| Gewoon aantijgingen met een achtergrond uit specifieke hoek. Bewijs en veroordeling nooit aan de orde geweest. Struikelblok opzetten gewoon mislukt. Toon heeft gewoon veel gedaan voor Feyenoord, wat enkele niet te pruimen vinden en nu staan te kwijlen. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Piet is dan ook al wat ouder hè dus dat kan het kwijlen verklaren overigens houd hij wel van pruimen.. |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| 😂😂😂 maar laat hem het zijne denken. Misschien heeft er zelfs een frauduleuze transactie plaatsgevonden om bv Dennis over te halen en was er een dubbel factuurtje noodZAKELIJK! |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Te Kloese blijft in dubbelrol. 
 Lachwekkend en schandalig. Waarom grijpt niemand in?
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Ze zullen pas ingrijpen als hij meer onder druk komt te staan. Als de aankopen erg tegenvallen bijvoorbeeld. Of als Feyenoord buiten de top 2/3 valt oid. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Hm, t is een beetje wat je eruit haalt 

quote:Er staat nergens dat t zo blijft, dat zegt hij ook niet. Hij blijft vooralsnog wel eindverantwoordelijk en feitelijk is ie dat sowieso als directie. Ze richten zich nu alleen op andere zaken die meer prioriteit behoeven en zijn er mensen aangetrokken die hem ontlasten in de technische kant.De afgelopen transferperiode heeft Te Kloese genoeg hulp gekregen van Mark Ruijl, maar ook richting de toekomst blijft de algemeen directeur ook eindverantwoordelijk voor het technisch beleid. "Ik voel mij als algemeen directeur ook verantwoordelijk voor één van de grootste dossiers: het technisch beleid. Dat vind ik goed, want we zijn wel een voetbalclub. We hebben de structuur neergelegd en een hele positieve periode meegemaakt met de club in de afgelopen jaren"

Volgens Te Kloese is het wel belangrijk om constant te evalueren op ieders functie. "Ik kijk kritisch naar mijzelf. Of wij de juiste dingen goed doen en wat er beter kan. Daar sta ik altijd open voor. Ik ben nooit helemaal tevreden. Er zijn heel veel positieve dingen, maar we gaan hard aan de slag met andere zaken."

"Het is fijn dat wij financiële stappen hebben gemaakt, daar zijn wij trots op. Maar we willen nu de faciliteiten verbeteren, mensen behouden die kwaliteit leveren en onze internationale uitstraling versterken", spreekt Te Kloese ambitieus.

Nu snap ik wel dat mensen zullen roepen dat dit alleen maar trek-= of handpoppen van de Don zijn en dat hij als een dictator de vlag zwaait, maar das ook een mening. Ik heb daar in ieder geval niet echt hard bewijs van gezien. (ook niet van dat t niet zo is, is ook zo)
 |  |  | 

|  | 

|  | kenny 
 |  | 

|  |  
						| waar ik wel hard bewijs van heb gezien is dat hij zwaar verkeerd aankoop beleid voert , hij trekt maar spelers aan in de hoop dat het wat wordt , ik zie er geen visie in , natuurlijk heeft hij ook goede spelers aangetrokken maar grotendeels onbegrijpelijk 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2025 door kenny --
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| Bash uurtje weer begonnen? |  |  | 

|  | 

|  | CobusIII 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik denk dat als ons centraal duo de lijn doortrekt met waar het nu mee bezig is we zomaar over een transferwaarde spreken van 40M+ euro. Wie heeft het nog over het gemis van Hancko?Op dinsdag 16 september 2025 - 15:10 schreef kenny het volgende:waar ik wel hard bewijs van heb gezien is dat hij zwaar verkeerd aankoop beleid voert , hij trekt maar spelers aan in de hoop dat het wat wordt , ik zie er geen visie in , natuurlijk heeft hij ook goede spelers aangetrokken maar grotendeels onbegrijpelijk Dat er misperen zitten bij de aankopen is vervelend maar onvermijdelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door CobusIII --
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Ik wacht met mijn oordeel,als we verder zijn Aangekochte spelers nog weinig gezien en die ik zie vindt ik niet verkeerd.
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Verjaardag is 27 augustus. |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Haha! Is die dag uitgebreid gefeliciteerd hier.
 |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Daar is de fanclub toch voor om dat bij te houden? |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Nou dan moeten ze maar ff een jaartje wachten |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| quote:Doen ze zonder een Forum. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Alsnog gefeliciteerd Dennis |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Alvast gefeliciteerd Dennis! 
 Henkie FR zal t volgend jaar wel weer vergeten...

Ondanks zijn poster van jou boven zijn bedje.
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Dennis feliciteert jou terug. Iedereen blij.
 Slaap ze, Cruz.
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Ben paar dagen eerder jarig dan Dennis eigenlijk. Nog een Leeuw, Dennis net een Maagd.

Slaap lekker Henk, met deze xtra informatie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door Cruzcontrol --
 |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Zoals zij het beschrijven is een beetje sneu inderdaad. Maar dat is maar 1 kant van het verhaal. 
 Moet ook wel zeggen dat ik Been een vrij zwakke analist vind. Zou ook kunnen dat hij een beetje gepikeerd is omdat ze een ander hebben gekozen, zonder dat er heel veel achter zit.
 |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat hij een zwakke analist is, is toch geen reden om ‘m niet mee te nemen met de Business club?Op dinsdag 23 september 2025 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zoals zij het beschrijven is een beetje sneu inderdaad. Maar dat is maar 1 kant van het verhaal. Moet ook wel zeggen dat ik Been een vrij zwakke analist vind. Zou ook kunnen dat hij een beetje gepikeerd is omdat ze een ander hebben gekozen, zonder dat er heel veel achter zit. |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Is het verhaal van 1 kant Maar goed. Het oordeel is alweer gegeven.
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Bedoelde dat zijn 'analyse' over dit gebeuren misschien met een korrel zout genomen moet worden. Aangezien het niet echt een sterk punt van hem is. 
 En ook een beetje dat ze misschien liever een wat neutraler iemand hebben. Als zo iemand toch een soort van ambasadeur functie uitoefent. Iemand die wat minder vaak op tv is misschien.
 |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  | 

|  |  
						| Ah de huilanalyticus mag niet mee en gaat in de media nog ff lekker door met huilie huilie doen. Nou dan mag je van mij gewoon ff op je vingers getikt worden. Das niet klein, want niets is zo groot als Feyenoord en soms kan je gewoon te ver gaan. 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door VVout --
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Vind je? Stel ik word elke maand door mijn vorige werkgever uitgenodigd om de business club toe te spreken. Als ik dan morgen op een seminar mijn vorige werkgeven ga bekritiseren dat deze zijn bedrijfsvoering niet goed uitvoert, denk je dat ik dan komende maand nog uitgenodigd ga worden? 
 Heeft niets met klein zijn te maken. Heeft gewoon met belangen te maken. Vind t zelfs logisch. Sterker nog, ik vind dat je als analist helemaal geen nevenfuncties binnen een club zou moeten hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door Stylzz --
 |  |  | 

|  | 

|  | MightyAce 
 |  | 

|  |  
						| quote:Maar Feyenoord nodigt m al tijden uit terwijl hij analist is lijkt het.Op dinsdag 23 september 2025 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind je? Stel ik word elke maand door mijn vorige werkgever uitgenodigd om de business club toe te spreken. Als ik dan morgen op een seminar mijn vorige werkgeven ga bekritiseren dat deze zijn bedrijfsvoering niet goed uitvoert, denk je dat ik dan komende maand nog uitgenodigd ga worden? Heeft niets met klein zijn te maken. Heeft gewoon met belangen te maken. Vind t zelfs logisch. Sterker nog, ik vind dat je als analist helemaal geen nevenfuncties binnen een club zou moeten hebben. |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:Precies dit. Mario zit al jaren bij ESPN. 
 Omdat hij nu dus iets heeft gezegd wat niet bevalt, mag hij niet meer mee..
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat hij analist is, is voor Feyenoord t punt niet. Dat je de leiding bekritiseert, en de trainer ondermijnt, dan is dat niet in t belang van de club en vind ik het logisch dat je dan moet kunnen zeggen 'dan ben je nu ook even niet welkom in deze rol'.

Als oud-speler zou dat nooit een probleem zijn.
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dennis zegt dat het inderdaad dit laatste is.Op dinsdag 23 september 2025 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zoals zij het beschrijven is een beetje sneu inderdaad. Maar dat is maar 1 kant van het verhaal. Moet ook wel zeggen dat ik Been een vrij zwakke analist vind. Zou ook kunnen dat hij een beetje gepikeerd is omdat ze een ander hebben gekozen, zonder dat er heel veel achter zit. 
 ------------------------

De directeur onderstreept dat Been volledig vrij is in zijn rol als analist. "Het feit dat hij zich in zijn rol als analist uitlaat over Feyenoord, over mij, of over genomen beslissingen, is zijn goed recht en wordt volledig gerespecteerd."

Daarnaast licht Te Kloese toe hoe de selectie voor reizen verloopt. "Dat recht heeft hij, net zoals het ons goed recht is om uit een lange lijst van oud-spelers en -trainers die, net als Mario, in meer of mindere mate een plek in de rijke historie van Feyenoord hebben, afwisselend een selectie te mogen maken met betrekking tot uitnodigingen, reizen en verschillende evenementen. We kiezen per reis wie er mee gaat. Deze keer zijn dat André Bahia en Ben Wijnstekers."

https://1908.nl/artikelen/te-kloese-ontkracht-uitspraken-been-het-feit-dat-hij-zich-als-analist-uitlaat-wordt-volledig-respecteerd
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Ziedaar, verhaal vanuit andere zijde. |  |  | 

|  |