|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2025 - 22:49 schreef Leuv het volgende:Het is precies zoals er hier gezegd wordt Arnessen heeft het fundament gelegd en te Kloese brak het na binnenkomst al snel weer af. Het is dat Slot het nog enigszins wist te beperken maar die is tijdig vertrokken. Het verval is bijna onomkeerbaar en kan alleen worden opgelost met een goede en sterke TD en een duidelijke structuur. Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar zie deze dictator maar eens op die gedachte te krijgen. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer word er iemand wakker? Deze man heeft de club volledig kapot gemaakt.
En je hoort NIETS over zijn positie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 22:56 schreef MMM het volgende:Wanneer word er iemand wakker? Deze man heeft de club volledig kapot gemaakt. En je hoort NIETS over zijn positie. volkomen mee eens , alles wat onder slot is opgebouwd breek deze klootzak weer af , haalt de verkeerde spelers en stelt na de miskleun priske doodleuk een onervaren trainer aan die alles verkeerd heeft gedaan bij heerenveen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En wanneer gaat hij publieke verantwoording afleggen voor zijn verkeerde keuzes qua trainers en schandalige miskopen bij een neutrale krant of omroep?
Of moeten zijn vriendjes van de Telegraaf dat weer doen en een positief stuk schrijven?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| je moet hem per direct van de post TD halen voordat hij nog meer brokken veroorzaakt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Gewoon per 1/1 een TD aanstellen.......voor mijn part Overmars |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We gooien alles op één hoop en geven Dtk de schuld. Als je spelers aankoopt zitten er altijd spelers tussen die niet renderen om wat voor reden dan ook. Daarnaast heb je ook een trainer die ze goed moet neerzetten en vertrouwen moet geven. tot slot moeten de spelers ook heel blijven. Dat is in de meeste gevallen niet altijd te voorzien (bij feyenoord gaat op dat vlak wel heel erg veel fout, maar is niet de fout van dtK)
Aankopen: - Steijn. goede aankoop, maar te duur en te snel veel verantwoordelijkheid gegeven (keuze trainer) - Valente, prima aankoop, zogenoemde revelatie van het jaar - Watanabe prima aankoop - Anel prima aankoop - Moder prima aankoop maar nu stuk - Lotomba goede aankoop, deed het voor zijn blessure zeer verdienstelijk, na zeer zware blessure ver teruggevallen - hwang prima aankoop, blessures - borges, moeilijk te beoordelen, maar wel veel geld gekost. v Persie ziet meer in jeugd tengstedt, idem - Bos, goede aankoop maar moet op niveau komen - Diarra, gokje, geen idee - Jeng, meteen zware blessure, maar beloftevol
Daarnaast bij de andere spelers bijzonder veel blessures, waardoor instromers niet in een geoliede machine vertrouwen op kunnen doen. De blessures zie ik grotendeel als een stafprobleem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2025 - 14:34 schreef CobusIII het volgende:We gooien alles op één hoop en geven Dtk de schuld. Als je spelers aankoopt zitten er altijd spelers tussen die niet renderen om wat voor reden dan ook. Daarnaast heb je ook een trainer die ze goed moet neerzetten en vertrouwen moet geven. tot slot moeten de spelers ook heel blijven. Dat is in de meeste gevallen niet altijd te voorzien (bij feyenoord gaat op dat vlak wel heel erg veel fout, maar is niet de fout van dtK) Aankopen: - Steijn. goede aankoop, maar te duur en te snel veel verantwoordelijkheid gegeven (keuze trainer) - Watanabe prima aankoop - Anel prima aankoop - Moder prima aankoop maar nu stuk - Lotomba goede aankoop, deed het voor zijn blessure zeer verdienstelijk, na zeer zware blessure ver teruggevallen - hwang prima aankoop, blessures - borges, moeilijk te beoordelen, maar wel veel geld gekost. v Persie ziet meer in jeugd tengstedt, idem - Bos, goede aankoop maar moet op niveau komen - Diarra, gokje, geen idee - Jeng, meteen zware blessure, maar beloftevol Daarnaast bij de andere spelers bijzonder veel blessures, waardoor instromers niet in een geoliede machine vertrouwen op kunnen doen. De blessures zie ik grotendeel als een stafprobleem Hehe eentje met een. goed beeld .....ik dacht dat ik de enige was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we Lotomba een goede aankoop gaan noemen is eigenlijk het hele stuk al niet meer te lezen.
Die was vorig jaar al een ramp. Heel raar dat bij sommigen het idee leeft dat hij toen bruikbaar was. Vanaf dag 1 een ramp.
Ahmedhodzic en Watanabe tonen ook hun gebreken. Dus daar vind ik de term goede aankopen ook discutabel. Vooral Ahmedhodzic heeft heel veel gebreken.
Moder mwah. Hwang overschat
Bos al een goede aankoop noemen, bijzonder. Die moet nog heel, heel veel stappen maken.
Er kunnen altijd mindere spelers bijzitten wanneer je ze aantrekt. Maar DtK heeft tientallen miljoenen uitgegeven aan rommel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2025 - 15:54 schreef MMM het volgende:Als we Lotomba een goede aankoop gaan noemen is eigenlijk het hele stuk al niet meer te lezen. Die was vorig jaar al een ramp. Heel raar dat bij sommigen het idee leeft dat hij toen bruikbaar was. Vanaf dag 1 een ramp. Ahmedhodzic en Watanabe tonen ook hun gebreken. Dus daar vind ik de term goede aankopen ook discutabel. Vooral Ahmedhodzic heeft heel veel gebreken. Moder mwah. Hwang overschat Bos al een goede aankoop noemen, bijzonder. Die moet nog heel, heel veel stappen maken. Er kunnen altijd mindere spelers bijzitten wanneer je ze aantrekt. Maar DtK heeft tientallen miljoenen uitgegeven aan rommel 3e man op deze positie........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja en nummer 2 is ook al niet goed genoeg en altijd ziek, zwak of misselijk. Tel uit je winst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nummer 1 en 2 niet inzetbaar dus een veel mindere speler. Stel je voor dat je nummer 3 ook heel goed is??????????? Dat kunnen alleen Barcelona enzv |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En aan de nummer 3 op welke positie dan ook moet je geen miljoenen uitgeven natuurlijk. Tenzij ze jong zijn en er nog veel groei in zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2025 - 16:41 schreef piet de paler het volgende:Nummer 1 en 2 niet inzetbaar dus een veel mindere speler. Stel je voor dat je nummer 3 ook heel goed is??????????? Dat kunnen alleen Barcelona enzv 2 is ook al niet goed genoeg!!!!!!!
En je geeft tonnen aan salaris uit aan nummer 2 en 3. En transfersommen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2025 - 15:54 schreef MMM het volgende:Als we Lotomba een goede aankoop gaan noemen is eigenlijk het hele stuk al niet meer te lezen. Die was vorig jaar al een ramp. Heel raar dat bij sommigen het idee leeft dat hij toen bruikbaar was. Vanaf dag 1 een ramp. Ahmedhodzic en Watanabe tonen ook hun gebreken. Dus daar vind ik de term goede aankopen ook discutabel. Vooral Ahmedhodzic heeft heel veel gebreken. Moder mwah. Hwang overschat Bos al een goede aankoop noemen, bijzonder. Die moet nog heel, heel veel stappen maken. Er kunnen altijd mindere spelers bijzitten wanneer je ze aantrekt. Maar DtK heeft tientallen miljoenen uitgegeven aan rommel Precies zo is het. Het is bij veel aankopen alleen maar hopen dat ze niet stuk gaan of dat ze gaan renderen. Maar stuk waren de meesten al. Er zijn muv Valente alleen maar onzekerheden gehaald voor verschrikkelijk veel geld. Niet alleen het niveau in wedstrijden is daardoor gedaald, ook in trainingen is het niveau dramatisch en gaat dit ten koste van de ontwikkeling van de eigen jeugd. Volledig wanbeleid en dit heeft ons jaren terug geworpen in de ontwikkeling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krabby:
‘Feyenoord heeft een groter probleem dan alleen de trainer’
‘Alles lijkt verdwenen uit de Kuip. Alle kernwaarden waar Feyenoord 1,5 jaar geleden nog voor stond zijn weg’
‘Het ontslag van Priske kostte Feyenoord MILJOENEN. Het was een fout die Te Kloese later toegaf. Hij kreeg nog een kans, al moet hij die wel pakken’
‘Hoewel Te Kloese in februari wist dat hij zich niet opnieuw een fout kon permitteren, koos hij vrij snel voor RvP’
‘Dat de vragen over waar het fout is gegaan moet worden beantwoorden door beleidsbepalers, directie en RvC, onder wier leiding het allemaal is gebeurd, geeft ook weinig vertrouwen’ |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 08:25 schreef MMM het volgende:Krabby: ‘Feyenoord heeft een groter probleem dan alleen de trainer’ ‘Alles lijkt verdwenen uit de Kuip. Alle kernwaarden waar Feyenoord 1,5 jaar geleden nog voor stond zijn weg’ ‘Het ontslag van Priske kostte Feyenoord MILJOENEN. Het was een fout die Te Kloese later toegaf. Hij kreeg nog een kans, al moet hij die wel pakken’ ‘Hoewel Te Kloese in februari wist dat hij zich niet opnieuw een fout kon permitteren, koos hij vrij snel voor RvP’ ‘Dat de vragen over waar het fout is gegaan moet worden beantwoorden door beleidsbepalers, directie en RvC, onder wier leiding het allemaal is gebeurd, geeft ook weinig vertrouwen’ De laatste zin is de crux in het verhaal.
Ze houden elkaar allemaal de handen boven het hoofd.
- De RVC & de beleidsbepalers wilde heel graag V.Persie. - V.Persie wilde z.s.m trainer van Feyenoord worden. - DtK wil graag als AD & TD fungeren.
Je ziet dat V.Persie nooit kritiek heeft op DtK. DtK 0 kritiek heeft op v.Persie De RVC & de beleidsbepalers hebben hun zin dus laten de situatie voor wat het is.
Dit is echt gewoon weer de periode onder MvG & GvB. Incidenteel Ok presteren in de ED, Kut presteren in Europa & niemand die ingrijpt.
De waarde van de selectie keldert met de wedstrijd. Wanneer Feyenoord over 5 wedstrijden is gezakt naar plek 5 gebeurd er nog niks. Daar kan je vanuit gaan. Alles wordt dan kapot gebagatelliseerd.
Dit is echt een horror seizoen.
De periode onder Arnesen lijkt steeds meer op een incidentele correcte koerswijziging te duiden. Ik heb het idee dat iedereen bovenin het juist prima vind dat Feyenoord de eeuwige derde club van NL is met een incidentele uitschieter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 09:07 schreef DMD het volgende:[..] De laatste zin is de crux in het verhaal. Ze houden elkaar allemaal de handen boven het hoofd. - De RVC & de beleidsbepalers wilde heel graag V.Persie. - V.Persie wilde z.s.m trainer van Feyenoord worden. - DtK wil graag als AD & TD fungeren. Je ziet dat V.Persie nooit kritiek heeft op DtK. DtK 0 kritiek heeft op v.Persie De RVC & de beleidsbepalers hebben hun zin dus laten de situatie voor wat het is. Dit is echt gewoon weer de periode onder MvG & GvB. Incidenteel Ok presteren in de ED, Kut presteren in Europa & niemand die ingrijpt. De waarde van de selectie keldert met de wedstrijd. Wanneer Feyenoord over 5 wedstrijden is gezakt naar plek 5 gebeurd er nog niks. Daar kan je vanuit gaan. Alles wordt dan kapot gebagatelliseerd. Dit is echt een horror seizoen. De periode onder Arnesen lijkt steeds meer op een incidentele correcte koerswijziging te duiden. Ik heb het idee dat iedereen bovenin het juist prima vind dat Feyenoord de eeuwige derde club van NL is met een incidentele uitschieter. Van Persie heeft juist ontzettend veel kritiek op te Kloese. Hij speelt met eigen jeugd en passeert de aankopen die voor veel geld zijn gehaald. Hoe groot wil je kritiek wel niet hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dennis weer eens op vakantie zag ik op X.

Fijne vakantie Dennis. Gelukkig is er hier niks te doen. Stel we verliezen zondag, gebeurd er dus niks.
Geniet ervan. Het zullen zware maanden geweest zijn na het gevoerde wanbeleid. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 09:17 schreef Leuv het volgende:[..] Van Persie heeft juist ontzettend veel kritiek op te Kloese. Hij speelt met eigen jeugd en passeert de aankopen die voor veel geld zijn gehaald. Hoe groot wil je kritiek wel niet hebben. Die kritiek "uit" die niet zodanig.
Het inpassen van de eigen jeugd valt reuze mee. Er valt incidenteel iemand in.
Slory maakte een "fout" tegen AZ en die hebben we de eerste seizoenshelft niet meer gezien afgezien van afgelopen bekerwedstrijd.
Borges & Diarra hebben meer kansen gekregen dan Slory, Sliti & Kraaijeveld bij elkaar en 0 gepresteerd.
V.Persie maakt er een rotzooi van. DtK maakt er een rotzooi van. De RVC en de beleidsbepalers verder, maken er een rotzooi van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hou niet van onrust, maar vertrouwen is ver te zoeken en vragen zijn meer als op hun plaats.
Het intensief zoeken naar bepaalde plaatjes en insinuaties zo naar de voorgrond te halen vind ik dan weer minder nodig, maar als er verder niets gebeurt wel aan de tijd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 10:06 schreef DMD het volgende:[..] Die kritiek "uit" die niet zodanig. Het inpassen van de eigen jeugd valt reuze mee. Er valt incidenteel iemand in. Slory maakte een "fout" tegen AZ en die hebben we de eerste seizoenshelft niet meer gezien afgezien van afgelopen bekerwedstrijd. Borges & Diarra hebben meer kansen gekregen dan Slory, Sliti & Kraaijeveld bij elkaar en 0 gepresteerd. V.Persie maakt er een rotzooi van. DtK maakt er een rotzooi van. De RVC en de beleidsbepalers verder, maken er een rotzooi van. Ik vind persoonlijk niet dat van Persie er een rotzooi van maakt. Ik ben niet altijd bij trainingen aanwezig dus dat kan ik niet beoordelen maar gezien de wedstrijden vind ik zijn keuzes vaak goed te volgen en uitlegbaar. Dat ze niet altijd goed uitpakken ligt toch echt aan de kwaliteit van de spelers.
Waar ik mij wel aan stoor ik de onkunde van spelers bij vrije trappen, corners etc... Maar kun je dit een trainer aanrekenen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijkt me dan weer wel toch? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 11:29 schreef Leuv het volgende:[..] Ik vind persoonlijk niet dat van Persie er een rotzooi van maakt. Ik ben niet altijd bij trainingen aanwezig dus dat kan ik niet beoordelen maar gezien de wedstrijden vind ik zijn keuzes vaak goed te volgen en uitlegbaar. Dat ze niet altijd goed uitpakken ligt toch echt aan de kwaliteit van de spelers. Waar ik mij wel aan stoor ik de onkunde van spelers bij vrije trappen, corners etc... Maar kun je dit een trainer aanrekenen? Bijlow verwoorde het uitstekend; Er is geen samenhang/geen teamgevoel.
Als trainer ben je toch echt verantwoordelijk voor het smeden van een team vanuit 11 individuen die je in je schoot geworpen krijgt. Als je dat al niet kan na 1 jaar, waar is een trainer dan wel verantwoordelijk voor? Een trainer bepaalt de tactiek, de opstelling, de aanvoerder en het wissel beleid. Hier heeft een trainer o.a zowaar directe invloed op.
- De opstelling tegen Braga? V.Persie - De keuze voor de aanvoerders (steijn/HM/read) V.Persie - Het wissel beleid dat 2/3 keer verkeerd uitpakt? V.Persie - Het blijven vasthouden aan HM & Timber? V.Persie - Inflexibel zijn wat betreft de tactiek? V.Persie
Onder Advocaat kregen we elke week te horen dat de selectie niet goed genoeg was en het absolute bagger voetbal, het resultaat was van de "matige" selectie. Slot zorgde voor een super seizoen erna met bijna dezelfde selectie. Zie je de parallellen met dit seizoen al?
Ik reken V.Persie niet alle malaise aan, want DtK maakt de fout om v.Persie uberhaupt aan te stellen. Een trainer die na een half seizoen Heerenveen opeens goed genoeg was om Feyenoord te trainen. Wie houdt je voor de gek dan?
Deze kan echt 1 op 1 in het straatje van MvG die van plan was om Dirk Kuyt trainer van Feyenoord 1 te maken.
Stel je voor dat Arnesen daar geen stokje voor gestoken had en we geen Arne Slot hadden maar Dirk Kuyt de afgelopen jaren. Het resultaat kan je dit seizoen zien. Wat we voorgeschoteld krijgen zouden we voorgeschoteld krijgen wanneer Dirk Kuyt trainer was geweest.
De lat ligt zo bizar laag. V.Persie presteert in alles slechter dan Priske, maar treft dan opeens geen blaam ofzo.
Wat mij betreft vertrekken DtK & V.Persie vandaag nog en wordt Arnesen op de blote knieën terug gevraagd. Dat blijft jammer genoeg een dagdroom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even realistisch zonder emotie.
Denken we nu heus, dat indien TK opstapt, er direct een nieuwe directeur stast ? Ik denk weer tijdverlies met de stappen die we nu maken, zoals kopen stadion enzv . En denken we dat er met die nieuwe directeur er direct alles beter wordt. Dit geldt hetzelfde voor een nieuwe trainer.
Het enige wat wel snel moet ,is het aanstellen van een TD , die kan beginnen voor VOLGEND seizoen de selectie te bekijken . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 13:10 schreef piet de paler het volgende:Even realistisch zonder emotie. Denken we nu heus, dat indien TK opstapt, er direct een nieuwe directeur stast ? Ik denk weer tijdverlies met de stappen die we nu maken, zoals kopen stadion enzv . En denken we dat er met die nieuwe directeur er direct alles beter wordt. Dit geldt hetzelfde voor een nieuwe trainer. Het enige wat wel snel moet ,is het aanstellen van een TD , die kan beginnen voor VOLGEND seizoen de selectie te bekijken . Helemaal eens met je Piet.
Natuurlijk zijn we allemaal teleurgesteld op dit moment. Maar laten we niet in paniek raken. Hopen dat de ziekenboeg de komende weken weer een beetje leeg gaat stromen en dat we beter gaan spelen met minder doordeweekse potjes. En dat we aan het einde in ieder geval 2e staan.
Voor langere termijn inderdaad wel verstandig om een technische man te hebben met genoeg tijd en een fijn netwerk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
DtK moet niet opstappen, maar had 2 seizoenen geleden al opzij moeten stappen voor een volwaardige, van hem onafhankelijke, TD.
Als AD prima, voor organisatie van samengaan club als 1 geheel, maar dan kun je niet t technisch beleid er nog ff bij doen.
Dus ja, ego opzij Dennis, voordat al t zuurverdiende geld helemaal verdampt is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: quote:Op donderdag 18 december 2025 - 15:54 schreef MMM het volgende:Ahmedhodzic en Watanabe tonen ook hun gebreken. Dus daar vind ik de term goede aankopen ook discutabel. Vooral Ahmedhodzic heeft heel veel gebreken. Achteraf is het mooi wonen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stoute Dennis, stoute Robin. 10 wedstrijden aan kop en door jullie gaat het mis. Zoiets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals we krijgen als Kerst cadeau Utrecht wint van psv Nec van Ajax En wij winnen met hangen en wurgen ( en steun van de echte supporters) van Twente. Daarna wonden likken en doorrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zijn gebreken zijn de laatste wedstrijden steeds duidelijker.
Opbouwend vanaf dag 1 niet goed, verdedigend wel. Als dat verdedigende dan ook de wensen overlaat, word het wel lastig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dennis en Robin leveren fantastisch werk! 3 wedstrijden winnen van de 11 is eigenlijk een geweldige prestatie.
De aankopen van Dennis, welke tientallen miljoenen hebben gekost, renderen weer erg goed en Robin heeft het tactisch goed voor elkaar.
Niks aan de hand inderdaad!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:18 schreef MMM het volgende:[..] Dennis en Robin leveren fantastisch werk! 3 wedstrijden winnen van de 11 is eigenlijk een geweldige prestatie. De aankopen van Dennis, welke tientallen miljoenen hebben gekost, renderen weer erg goed en Robin heeft het tactisch goed voor elkaar. Niks aan de hand inderdaad! Als ik sommige reacties lees en de media mag geloven dan beleeft Feyenoord eigenlijk een meer dan prima seizoen.
Geen daden, maar woorden! Dat is Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:28 schreef DMD het volgende:[..] Als ik sommige reacties lees en de media mag geloven dan beleeft Feyenoord eigenlijk een meer dan prima seizoen. Geen daden, maar woorden! Dat is Feyenoord. Bizar inderdaad. Alsof de waarheid niet gezegd mag worden omdat dat onrust veroorzaakt..
Nee liever de kop in het zand en doen alsof er niets aan de hand is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:45 schreef MMM het volgende:[..] Bizar inderdaad. Alsof de waarheid niet gezegd mag worden omdat dat onrust veroorzaakt.. Nee liever de kop in het zand en doen alsof er niets aan de hand is. Nou jij hebt gelijk ????!!!! En nu .? Michel Kramer zij het ook een td aanstellen en doorrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:[..] Nou jij hebt gelijk ????!!!! En nu .? Michel Kramer zij het ook een td aanstellen en doorrrrrrrrrrrrrrrr 3 jaar te laat! Iedereen zag het.
En dan na een nieuwe TD doodleuk vergeten dat de huidige TD tientallen miljoenen heeft verkwanseld? Plus de huidige TD doet geen afstand van zijn functie. Dus we kunnen praten over een nieuwe TD tot we een ons wegen.
En dan zitten we nog met een incapabele trainer. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Tja, ik zit er een beetje tussen in. Ik vind de selectie redelijk op orde, maar ben nogal kritisch op van persie en zijn staf. Spelers gaan met steeds minder vertrouwen spelen, zijn niet fit en het resultaat is matig. het is gewoon een beginnend trainer dus een zeer groot risico die ze wat mij betreft niet hadden moeten nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:18 schreef MMM het volgende:[..] Dennis en Robin leveren fantastisch werk! 3 wedstrijden winnen van de 11 is eigenlijk een geweldige prestatie. De aankopen van Dennis, welke tientallen miljoenen hebben gekost, renderen weer erg goed en Robin heeft het tactisch goed voor elkaar. Niks aan de hand inderdaad! Talloze blessures. Maar zinloze discussie dit. Ik geef het nog tot maart tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegenwoordig boeit t me niet zo veel qua resultaat. T is goed of de volgende keer beter. Ik word te oud voor dat hysterische gedoe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zit in de Nederlandse aart, anarchie prediken, waar je alleen schade mee aanricht. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:[..] Nou jij hebt gelijk ????!!!! En nu .? Michel Kramer zij het ook een td aanstellen en doorrrrrrrrrrrrrrrr Alleen een TD aanstellen gaat het oplossen?
Dat gebeurd o.a door de AD & de RVC.
Wie is onze AD ook alweer? En dan de RVC die DtK de hand boven het hoofd houden, de huidige constructie prima vinden en een OK gaven op RvP als trainer.
Dezelfde partijen die de beste TD die Feyenoord heeft gehad in Arnesen de organisatie uit gewerkt hebben. Dat geeft echt vertrouwen inderdaad.
Dat wordt als een slager die zijn eigen vlees keurt. Kortzichtigheid ten top dit.
In alles is Feyenoord eigenlijk een compleet ambitieloze organisatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 13:53 schreef DMD het volgende:[..] Alleen een TD aanstellen gaat het oplossen? Dat gebeurd o.a door de AD & de RVC. Wie is onze AD ook alweer? En dan de RVC die DtK de hand boven het hoofd houden, de huidige constructie prima vinden en een OK gaven op RvP als trainer. Dezelfde partijen die de beste TD die Feyenoord heeft gehad in Arnesen de organisatie uit gewerkt hebben. Dat geeft echt vertrouwen inderdaad. Dat wordt als een slager die zijn eigen vlees keurt. Kortzichtigheid ten top dit. In alles is Feyenoord eigenlijk een compleet ambitieloze organisatie. Ik
De RVC die teKloese een hand boven het hoofd houdt ????? Zolang er winst gehaald wordt en bestuurlijk geen fouten is daar geen sprake van. Arnesen eens goed eens nalezen waarom , officieel en niet van horen van of gelezen op FB
Ambitieloos mmmmmm stadion in bezit bvo, verbouwingen tja ....
En ja voor volgend seizoen lost een td veel op
Prettige feestdage Zondag zit ik er weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 14:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik De RVC die teKloese een hand boven het hoofd houdt ????? Zolang er winst gehaald wordt en bestuurlijk geen fouten is daar geen sprake van. Arnesen eens goed eens nalezen waarom , officieel en niet van horen van of gelezen op FB Ambitieloos mmmmmm stadion in bezit bvo, verbouwingen tja .... En ja voor volgend seizoen lost een td veel op Prettige feestdage Zondag zit ik er weer Ambitieloos ja.
Hoe vaak is Feyenoord nou echt kampioen geworden deze eeuw? 2x. Hoe vaak hebben we als club tot het einde mee gestreden tot het kampioenschap afgezien van de jaren dat we kampioen zijn geworden in deze eeuw? 1x onder koeman in het jaar van Guidetti. Hoe vaak is er "goed" gepresteerd in Europa deze eeuw? 1x de Uefa cup gewonnen, 1 Jaar onder Fred Rutten, 3 jaar onder Slot en 1 Jaar onder Priske.
Dit vind je niet karig voor een topclub?
Telkens als er een beetje geld is wordt het als water uit gegeven en worden slechte prestaties met de mantel der liefde bedekt.
Alles onder het mom van "achter je club blijven staan".
Waarom Arnesen moest vertrekken is nooit openbaar gemaakt. Zolang er geen duidelijkheid is waarom die is vertrokken, trek ik zelf de conclusie dat die tegen teveel "verkeerde" schenen heeft getrapt. Het is enigzins grappig dat de beste Feyenoord jaren kwamen door een keuze die gemaakt is door Arnesen waar echt de ambitie van af spatte.
Een nieuwe TD zal er een zijn die werkt onder DtK en dus 0 mandaat zal krijgen. Niks anders dan een spreekpop van DtK.
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja het is karig maar met minder €€€€€€€ kun je niet veel. Met stadion wel. En 2 e plek is gewoon haalbaar,. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 15:15 schreef DMD het volgende:[..] Ambitieloos ja. Hoe vaak is Feyenoord nou echt kampioen geworden deze eeuw? 2x. Hoe vaak hebben we als club tot het einde mee gestreden tot het kampioenschap afgezien van de jaren dat we kampioen zijn geworden in deze eeuw? 1x onder koeman in het jaar van Guidetti. Hoe vaak is er "goed" gepresteerd in Europa deze eeuw? 1x de Uefa cup gewonnen, 1 Jaar onder Fred Rutten, 3 jaar onder Slot en 1 Jaar onder Priske. Dit vind je niet karig voor een topclub? Telkens als er een beetje geld is wordt het als water uit gegeven en worden slechte prestaties met de mantel der liefde bedekt. Alles onder het mom van "achter je club blijven staan". Waarom Arnesen moest vertrekken is nooit openbaar gemaakt. Zolang er geen duidelijkheid is waarom die is vertrokken, trek ik zelf de conclusie dat die tegen teveel "verkeerde" schenen heeft getrapt. Het is enigzins grappig dat de beste Feyenoord jaren kwamen door een keuze die gemaakt is door Arnesen waar echt de ambitie van af spatte. Een nieuwe TD zal er een zijn die werkt onder DtK en dus 0 mandaat zal krijgen. Niks anders dan een spreekpop van DtK. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 11:45 schreef MMM het volgende:[..] Bizar inderdaad. Alsof de waarheid niet gezegd mag worden omdat dat onrust veroorzaakt.. Nee liever de kop in het zand en doen alsof er niets aan de hand is. Jouw waarheid en je mag zeggen wat je wil. Iedereen ziet dat het niet goed gaat. Vind het kortzichtig om nu mensen weg te sturen, alsof het vanaf dan beter zal gaan. Van Bronckhorst had toen ook zo'n periode van 7 wedstrijden geen winst.. Ook net beginnend trainer.
10 blessures en een spelend deel al langer aan rust toe. Als je dat niet ziet.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| We weten mits fit we heel goed kunnen voetballen |
|
|
|