|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet kunnen, als je het maar goed doet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is niet zo rvc is er ook nog. Lees even besluitvorming bvo Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gaat ie naar de OQ of de Mayfair ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Lekker op vakantie? Klootzak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Mislintat heeft minder schade aangericht dan deze sloper. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
meest waardeloze TD in feyenoords geschiedenis , zelfs v Geel deed het nog beter , wat heeft deze man een hoop bagger aangetrokken misschien wel net zo erg is de RvC die dit allemaal maar goed keuren , maarja zolang troost daarin zit kan je het verwachten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jouw waarheid en je mag zeggen wat je wil. Iedereen ziet dat het niet goed gaat. Vind het kortzichtig om nu mensen weg te sturen, alsof het vanaf dan beter zal gaan. Van Bronckhorst had toen ook zo'n periode van 7 wedstrijden geen winst.. Ook net beginnend trainer. 10 blessures en een spelend deel al langer aan rust toe. Als je dat niet ziet.... Blijf je maar verschuilen achter de blessures in plaats van het gevoerde wanbeleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na vandaag 9 keer verloren in 12 wedstrijden. En nog moet er volgens sommigen niet ingegrepen worden.
Feyenoord is subtop. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ondertussen in Mexico...
 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 15:25 schreef MMM het volgende:Na vandaag 9 keer verloren in 12 wedstrijden. En nog moet er volgens sommigen niet ingegrepen worden. Feyenoord is subtop. Zoals we vandaag spelen niet eens. Dan ben je over een heel seizoen rechterrijtje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou als er nu een TD komt! Wie zou dit dan moeten zijn ? Ik denk dat deze vraag het moeilijkst is, En denken we dat hij voor dit seizoen nog waarde heeft ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Voor dit seizoen ben je al te laat waarschijnlijk, maar voor aankomende zomer (en als voorbereiding daarop) heb je nog wel een paar maanden de tijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En wellciht heb je je gewenste TD al in huis. Ruijl schijnt er intern goed op te staan. Maar misschien wil je iemand met meer ervaring. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Het is tijd om te vertrekken Dennis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En dan is alles opgelost ? We gaan beter voetballen Alle plannen van eenwording weg ! Je vindt zo een nieuwe voorzitter Realisme moet je hebben , en rust. Misschien eens stoppen met een zondebok zoeken. Zo komen we niet verder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| En weer in een vacuüm belanden, werkt op zekers niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou hij mag Sjaak meenemen hoor . Halen we Arnesen er voor terug. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Beide mogen inderdaad moven. Eenhoorn, Arnesen, Huiberts lijkt mij een mooi trio om onze club structureel naar de top te brengen. Je moet in ieder geval durven de macht ook af en toe uit handen te geven en dat durft te Kloese niet. Bovendien valt mij zijn voetbalkennis maar ook zijn netwerk ontzettend tegen. Wat hij grote talenten vindt zitten gewoon bij Dordrecht op de bank. Het is werkelijk treurig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 11:12 schreef Leuv het volgende:Beide mogen inderdaad moven. Eenhoorn, Arnesen, Huiberts lijkt mij een mooi trio om onze club structureel naar de top te brengen. Je moet in ieder geval durven de macht ook af en toe uit handen te geven en dat durft te Kloese niet. Bovendien valt mij zijn voetbalkennis maar ook zijn netwerk ontzettend tegen. Wat hij grote talenten vindt zitten gewoon bij Dordrecht op de bank. Het is werkelijk treurig. Eens ook met jou rijtje vervangers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De club is doodziek. Ruijl is de hoofdschuldige, die moet het veld ruimen.
Dennis treft geen blaam. Een grove schande |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 14:01 schreef MMM het volgende:De club is doodziek. Ruijl is de hoofdschuldige, die moet het veld ruimen. Dennis treft geen blaam. Een grove schande Juist, ook de rvc is schuldig Niet een man , maar het staat stoer, kunnen we dadelijk weer roepen dat hij K moet krijgen, of oprotten. Echt aantrekkelijke baan dat directeur zijn .....er staan een hoop mensen te trappelen. Om deze baan met deze fijne supporters (Gelukkig een groot deel trouwe en realistische supporters) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 14:01 schreef MMM het volgende:De club is doodziek. Ruijl is de hoofdschuldige, die moet het veld ruimen. Dennis treft geen blaam. Een grove schande Je vergeet een stukje van t bericht. Over iets met een nieuwe TD. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 14:01 schreef MMM het volgende:De club is doodziek. Ruijl is de hoofdschuldige, die moet het veld ruimen. Dennis treft geen blaam. Een grove schande Daarom Ruijl wegsturen. Heeft hij zelf niet aangetrokken, dus makkelijk afschuiven. Althans zo lijkt het.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ruijl gebruiken als zondebok enzo kan te kloese zijn handjes weer schoon wassen , het is werkelijk niet te geloven het was te verwachten dat ze v persie er niet uit gooien , zouden ze dat wel doen dan moet te kloese er ook uit , en dat doen de overlevers niet te kloese , v bodegem en troost zijn overlevers die onze club niks verder helpen , ik zou eenhoorn eens gaan polsen en misschien dat huiberts dan wel mee wil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruijl schijnt niet te functioneren. Dat kan. Ze zeggen ook dat ze op zoek gaan naar een TD. Ik hoop dan ook dat dit echt zo gaat zijn.
Is het laatste niet het geval, dan is het allemaal onzin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Dus Martin en Annet kunnen terugkomen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Ruijl schijnt niet te functioneren. Dat kan. Ze zeggen ook dat ze op zoek gaan naar een TD. Ik hoop dan ook dat dit echt zo gaat zijn. Is het laatste niet het geval, dan is het allemaal onzin. Ho even die met die bolle kop is toch eindverantwoordelijke? Komt weer lekker weg zo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 14:01 schreef MMM het volgende:De club is doodziek. Ruijl is de hoofdschuldige, die moet het veld ruimen. Dennis treft geen blaam. Een grove schande Inderdaad ,het is allemaal zo voorspelbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Oprotten Dennis en neem Sjaak mee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nemen ze dan toch ook zijn TD-schap af. Of wil je ook op zoek naar een nieuwe AD? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We mogen hem bedanken voor bewezen diensten inderdaad. En opzoek gaan naar een nieuwe AD en TD en liefst ook een nieuwe betrouwbare commissaris.
De namen die Leuv noemde zijn wat mij betrefd allemaal welkom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huiberts past niet. Vind hijzelf ook trouwens. En Eenhoorn zou dan een AD zijn, maar ligt ook niet zo lekker meer geloof ik Een goede TD is t belangrijkste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We mogen hem bedanken voor bewezen diensten inderdaad. En opzoek gaan naar een nieuwe AD en TD en liefst ook een nieuwe betrouwbare commissaris. De namen die Leuv noemde zijn wat mij betrefd allemaal welkom Wie is we , wij hebben niets te vertellen. De rvc, en die zijn voorzichtig, nogmaals teKloese heeft als bestuurder niets fout gedaan. Als TD is een ander verhaal, maar dat is met toestemming van de rvc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 17:30 schreef Stylzz het volgende:Huiberts past niet. Vind hijzelf ook trouwens. En Eenhoorn zou dan een AD zijn, maar ligt ook niet zo lekker meer geloof ik Een goede TD is t belangrijkste. Huiberts wil meer tijd aan zijn gezin besteden had ik gelezen dus die zal idd niet komen. Maar Eenhoorn Huiberts en Arnesen zijn geweldige namen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 18:09 schreef piet de paler het volgende:[..] Wie is we , wij hebben niets te vertellen. De rvc, en die zijn voorzichtig, nogmaals teKloese heeft als bestuurder niets fout gedaan. Als TD is een ander verhaal, maar dat is met toestemming van de rvc. Allemaal wegwezen Piet als je straks met je 2de seizoenskaart wil gaan genieten van mooi voetbal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp je, maar beslissingen worden niet genomen alleen door een voorzitter. Ik denk dat je moet gaan schoffelen in de rvc. En is de tijd niet gekomen , dat feyenoord de beurs op gaat ???????!! Het sentiment Feyenoord is van ons is al jaren een loze kreet |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 december 2025 - 09:07 schreef DMD het volgende:[..] De laatste zin is de crux in het verhaal. Ze houden elkaar allemaal de handen boven het hoofd. - De RVC & de beleidsbepalers wilde heel graag V.Persie. - V.Persie wilde z.s.m trainer van Feyenoord worden. - DtK wil graag als AD & TD fungeren. Je ziet dat V.Persie nooit kritiek heeft op DtK. DtK 0 kritiek heeft op v.Persie De RVC & de beleidsbepalers hebben hun zin dus laten de situatie voor wat het is. Dit is echt gewoon weer de periode onder MvG & GvB. Incidenteel Ok presteren in de ED, Kut presteren in Europa & niemand die ingrijpt. De waarde van de selectie keldert met de wedstrijd. Wanneer Feyenoord over 5 wedstrijden is gezakt naar plek 5 gebeurd er nog niks. Daar kan je vanuit gaan. Alles wordt dan kapot gebagatelliseerd. Dit is echt een horror seizoen. De periode onder Arnesen lijkt steeds meer op een incidentele correcte koerswijziging te duiden. Ik heb het idee dat iedereen bovenin het juist prima vind dat Feyenoord de eeuwige derde club van NL is met een incidentele uitschieter. Voortschrijdend inzicht.
Arnesen gaat trouwens never nooit onder DtK werken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Een TD is een cruciale positie.
Veeeeeel belangrijker dan een AD.
Zeker een AD die denkt alles er wel even bij te doen.
TD ben je 24/7, vinger aan de pols.
Ik denk dat de overlevers Troost en Dennis de eer aan hunzelf moeten houden.
Weg! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 20:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Een TD is een cruciale positie. Veeeeeel belangrijker dan een AD. Zeker een AD die denkt alles er wel even bij te doen. TD ben je 24/7, vinger aan de pols. Ik denk dat de overlevers Troost en Dennis de eer aan hunzelf moeten houden. Weg! De TD gaat onder DtK werken.
Ik kan iedereen nu al op een presenteerblaadje geven dat het iemand wordt zonder sterke persoonlijkheid, een ja knikker en vooral mee gaat in de stroming die er nu heerst.
DtK gaat de volledige "macht" als zijnde TD nooit compleet uit handen geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 20:09 schreef DMD het volgende:[..] De TD gaat onder DtK werken. Ik kan iedereen nu al op een presenteerblaadje geven dat het iemand wordt zonder sterke persoonlijkheid, een ja knikker en vooral mee gaat in de stroming die er nu heerst. DtK gaat de volledige "macht" als zijnde TD nooit compleet uit handen geven. Als t een echte TD is, is t een dagelijks bestuur positie en staat hij op gelijke hoogte als de AD. Is t weer een TM variant dan verandert er niets |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Vis rot vanaf de kop. Dennis fungeert als een tijdje als anker |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2025 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Als t een echte TD is, is t een dagelijks bestuur positie en staat hij op gelijke hoogte als de AD. Is t weer een TM variant dan verandert er niets Als t een echte TD is sure ja.
Het feit dat zowel DtK als de RVC het allemaal prima vinden gaan en ze van Ruijl de kop van jut maken, wat denk je dan hoe de TD positie bekleed wordt?
Dat wordt gewoon een jaknikker zonder ruggegraat die ze zo voor de bus kunnen gooien mocht het mis gaan. Ik zou als supporter niet de hoop hebben dat het enigzins anders wordt met de huidige RVC en DtK.
Dit is gewoon een patroon wat zich al jaren herhaalt. Het aanstellen van Arnesen, was een gouden greep van iemand (ik weet niet van wie), maar Arnesen vonden ze naar mijn idee een te sterke persoonlijkheid die tegen de "verkeerde" schenen heeft getrapt.
Arnesen had bijvoorbeeld nooit en te nimmer RvP aangesteld als trainer. Kuyt had die al afgeblazen en RvP zat nagenoeg in hetzelfde schuitje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Ruijl (of zijn opvolger) TD wordt gemaakt zou Dennis in principe niet zoveel te willen meer hebben. Over de directeurs gaat de RvC.
In de huidige constructie valt die hele technische portefeuille (inlusief Ruijl) wel onder Dennis.
Maar goed, zelfs al zou Dennis de beste AD/TD ter wereld zijn, dan nog is het onwenselijk. Teveel wordt opgehangen aan 1 persoon. Dat is ongezond zolang die er is en het probleem is ook groter wanneer ie vertrekt (omdat je zo'n gat nooit snel kan opvullen).
En het takenpakket is ook gewoon veel te veel voor een persoon.
Verder is het voor ons lastig te oordelen over Ruijl. Dan moet je er intern bijzitten om te weten hoe die functioneert. Maar dat het allemaal onder de verantwoordelijk van Dennis valt is wel duidelijk. Dat is ook niet zo moeilijk, aangezien spreekwoordelijk 95% van de organisatie aan hem hangt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb moeite met t geloven in een organisatie dat zichzelf bewust in stand houdt om er zelf beter van te worden. Daarvoor zijn er veel te veel mensen, en dus belangen, betrokken in zo’n organisatie. Plus veelal zo veel controlerende organen. Nu weet ik dat mensen gaan roepen ‘die zijn allemaal hetzelfde’. Dat geloof ik ook niet. DtK is geen dictator. Die kan niets zelfstandig bepalen. Daarnaast is DtK juist iemand niet uit het standaard ‘old boys network’.
De keuzes die gemaakt zijn, zijn niet de juiste. Ik denk dat er op te veel borden tegelijk geschaakt is en daarmee het belangrijkste vergeten: het voetbal. En daardoor is er de jaren te weinig gelet op de kwaliteit van aankopen. Er zijn keuzes gemaakt om slechte keuzes te maskeren.
Dus ja er moet zeker wat gebeuren. Maar je kunt t niet ophangen aan 1 persoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2025 door Stylzz -- |
|
|
|