|
|
piet de paler
|
|
|
Als deze suppoters eens zelf kritisch zijn,heb ik ook een leuk spandoek " hoeveel hebben jullie de club gekost ? En hoeveel imsgo schade hebben jullie de normale supporter gebracht " |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:Als deze suppoters eens zelf kritisch zijn,heb ik ook een leuk spandoek " hoeveel hebben jullie de club gekost ? En hoeveel imsgo schade hebben jullie de normale supporter gebracht " Minder dan Borges |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:Als deze suppoters eens zelf kritisch zijn,heb ik ook een leuk spandoek " hoeveel hebben jullie de club gekost ? En hoeveel imsgo schade hebben jullie de normale supporter gebracht " Lol.
Er zijn inderdaad supporters die de club geld kosten.
Alleen zonder de supporters zou Feyenoord niks anders dan een subtop club in NL zijn.
Het enige wat Feyenoord een topclub maakt is het stadion i.c.m de supporters.
Het beleid en bestuur heeft niks maar ook echt niks te maken met een topclub mentaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 18:50 schreef piet de paler het volgende:Zouden jullie tevreden zijn met het duo Huijberts en Eenhoorn. Of minimaal 1 hiervan ? Nee |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 18:50 schreef piet de paler het volgende:Zouden jullie tevreden zijn met het duo Huijberts en Eenhoorn. Of minimaal 1 hiervan ? Zolang de RVC zit waar het zit niet.
Daar zit vooral het rot wat Feyenoord klein houdt als club en niet de volledige potentie wil benutten die het heeft. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 26 januari 2026 - 21:48 schreef DMD het volgende:[..] Zolang de RVC zit waar het zit niet. Daar zit vooral het rot wat Feyenoord klein houdt als club en niet de volledige potentie wil benutten die het heeft. eens , zolang troost en v bodegem er zitten komt eenhoorn niet , die moet ze niet vind ze eng |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel grappig. Ze roepen boe omdat de scouting gepasseerd wordt Maar diezelfde scouting plaatsten wel de spelers die nu (nog) niet voldoen op de lijstjes.
Ach ja. We gaan t zien komende weken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Een hoop geroep op social media dag in dag uit, waar de zelfde mensen 30 jaar geleden alleen zondagmiddag om 14:30 konden mekkeren. Soms geloven ze het zelf ook nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig is dat er een groep ‘aandeelhouders’ is die denken dat mensen niet doorhebben dat ze roeptoeteren met een dubbele agenda. Eenwording en stabiliteit is t ergste wat hen kan gebeuren. Dan zijn ze hun macht kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 - 10:48 schreef VVout het volgende:Een hoop geroep op social media dag in dag uit, waar de zelfde mensen 30 jaar geleden alleen zondagmiddag om 14:30 konden mekkeren. Soms geloven ze het zelf ook nog. Ja en daarna het veld op rennen om de ongenoegen te uiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet vaak gebeurd dacht ik, was er wel bij ooit :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nee niet vaak inderdaad en was er ook een keer bij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Stond voor het hek voor S en had eigenlijk geen keus mee te gaan. Een maat van me rende de catacombe nog in en kwam er nog harder uitgerend met ME achter zich aan 😆Daarna maar zelf wat gaan voetballen en na vriendelijk verzoek afgetaaid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 - 16:21 schreef VVout het volgende:Stond voor het hek voor S en had eigenlijk geen keus mee te gaan. Een maat van me rende de catacombe nog in en kwam er nog harder uitgerend met ME achter zich aan 😆Daarna maar zelf wat gaan voetballen en na vriendelijk verzoek afgetaaid. Dat is het he ,je word gewoon meegezogen door de menigte of omgeving. Ik heb vroeger veel gezien en meegemaakt rondom de club. Maar van die jongens van toen leven er niet veel meer . Allemaal treurige verhaaltjes. Blij dat ik meer interesse had in meisjes dan Feyenoord destijds haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Geen idee of het waar is, maar Rutger meldt op X dat Te Kloese een verbeterd contract gaat krijgen... Ik zou niet weten waarom hij een verbeterd contract zou moeten krijgen, maar goed.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou krankzinnig zijn. Heeft de club compleet verwoest met zijn wanbeleid.
De club is doodziek als dit klopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
| Er zijn geen heilige huisjes.. we gaan evalueren, maar alles blijft gewoon zoals het was. Te Kloese gaat dit echt niet vrijwillig afstaan. Geloof ik niets van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb er niet zoveel moeite mee als hij blijft als AD. En als ze binnen Feyenoord over dat aspect wel tevreden zijn, kan ik me iets bij voorstellen.
Maar er moet wel een ander naast als TD. Al zou het 'maar' Ruijl zijn, als die goed functioneert in zijn huidige rol. En ruim voor het einde van het seizoen, zodat die TD de voorbereiding op de zomerse transferperiode kan doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik heb er niet zoveel moeite mee als hij blijft als AD. En als ze binnen Feyenoord over dat aspect wel tevreden zijn, kan ik me iets bij voorstellen. Maar er moet wel een ander naast als TD. Al zou het 'maar' Ruijl zijn, als die goed functioneert in zijn huidige rol. En ruim voor het einde van het seizoen, zodat die TD de voorbereiding op de zomerse transferperiode kan doen. Eens ,en als hij de eenwording voor elkaar krijgt is dat best een prestatie. Maar een goede TD is een must |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
| Daar ben ik het wel mee eens. Belangrijkste is dat er een andere TD komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en dat had hij voor zijn eigen houdbaarheidsdatum allang moeten bewerkstelligen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:42 schreef feyenoord!!! het volgende:Er zijn geen heilige huisjes.. we gaan evalueren, maar alles blijft gewoon zoals het was. Te Kloese gaat dit echt niet vrijwillig afstaan. Geloof ik niets van. eens , krankzinnig ook dat troost bodegem en te kloese zijn gaan evalueren en de uitkomst is Ruijl , lekker makkelijk geven Ruijl de schuld van slechte aankoop beleid en we blijven weer lekker zitten
onze club is verrot met deze 3 klootzakken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| En wat dan als Ruijl hier wel gewoon een vinger in de pap had? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ruijl is een technisch medewerker te kloese blijft eind verantwoordelijke , ik zal niet zeggen dat ook ruijl geen fouten heeft gemaakt maar het is zo makkelijk je handjes schoon te wassen en een werknemer de schuld te geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er wordt nu een frame gecreëerd dat er drie personen de oorzaak zijn van alles. Je ziet dat een, prominente, groep 'supporters' telkens naar deze drie personen wijzen. Alles wordt langzaam gedraaid om deze mensen in een slecht daglicht te zetten. Timber is opeens weggepest. Bijlow verkocht omdat hij te veel weerwoord gaf. Dat soort dingen. En dan schermen met 'we weten veel meer en als we dat naar buiten brengen, dan is de beer los'.
Nou DOE dat dan ook. Op deze wijze beschadigen ze de club nog meer dan het niet presteren van bepaalde personen in de organisatie. Ze houden juist zaken tegen als stadion ontwikkeling, eenwording etc. En ik durf te stellen uit eigen belang. Bang om zelf de macht kwijt te raken die ze nu door lijntjes hebben, bang om t stoeltje kwijt te raken etc.
T wordt zo erg op de man gespeeld de laatste tijd. Het is om te kotsen en gaat elke fatsoensnormen voorbij. Maar goed, dat is de maatschappij tegenwoordig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Er wordt nu een frame gecreëerd dat er drie personen de oorzaak zijn van alles. Je ziet dat een, prominente, groep 'supporters' telkens naar deze drie personen wijzen. Alles wordt langzaam gedraaid om deze mensen in een slecht daglicht te zetten. Timber is opeens weggepest. Bijlow verkocht omdat hij te veel weerwoord gaf. Dat soort dingen. En dan schermen met 'we weten veel meer en als we dat naar buiten brengen, dan is de beer los'. Nou DOE dat dan ook. Op deze wijze beschadigen ze de club nog meer dan het niet presteren van bepaalde personen in de organisatie. Ze houden juist zaken tegen als stadion ontwikkeling, eenwording etc. En ik durf te stellen uit eigen belang. Bang om zelf de macht kwijt te raken die ze nu door lijntjes hebben, bang om t stoeltje kwijt te raken etc. T wordt zo erg op de man gespeeld de laatste tijd. Het is om te kotsen en gaat elke fatsoensnormen voorbij. Maar goed, dat is de maatschappij tegenwoordig. ja er wordt ook erg op de man gespeeld , logisch toch al zijn zij de hoofdverantwoordelijken , van Troost is al jaren bekend dat het een enge glibber is die werkelijk niks toevoegd in welke functie dan ook die hij heeft bekleed
en ja te kloese , als AD heb ik niet veel over deze man te klagen eerlijk gezegd , over TD des te meer , we zien toch met zijn allen dat hij er een GROTE teringzooi van heeft gemaakt en dat zijn geen aannames maar feiten
daar moeten wij dan maar over zwijgen en mogen daar geen mening over hebben ? we kunnen moeilijk de toilet juffrouw de schuld geven toch ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een grote teringzooi is echt zwaar overdreven. Dat t nu niet goed gaat is helder. En Feyenoord wordt niet bestuurd door drie personen. Zo werkt t gewoon niet. Maar hier had ik t niet over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is allemaal een complot. Ook als het niet zo is/hoeft te zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T's om doodziek van te worden, elke keer een paar keer per week het zelfde gedram. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, dat mag VV. Soms lees ik het wel, vaker lees ik het niet. Tis betrokkenheid. Onverschilligheid is alarmerender. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gewoon 2e worden heb er toch vertrouwen in. Moder terug,en meerderen gaan volgen. Die gaan het zelf regelen achter in en op het middenveld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: volkomen mee eens , gelukkig roept het ook eens een journalist uit het rotterdamse met erg veel inside informatie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 - 22:02 schreef kenny het volgende:[..] volkomen mee eens , gelukkig roept het ook eens een journalist uit het rotterdamse met erg veel inside informatie Ik hoop niet dat hij de laatste is die dit aankaart. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 - 17:11 schreef piet de paler het volgende:[..] Gewoon 2e worden heb er toch vertrouwen in. Moder terug,en meerderen gaan volgen. Die gaan het zelf regelen achter in en op het middenveld Geen enkele speler gaat dit omdraaien.
Eerst was het Timber, toen Hwang en nu is opeens Moder de verlosser.
Het begint bij de trainer. Die is kwaliteit loos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Het team gaat het omdraaien, en de terugkomende blessure gevallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| kan die schijnheilige kop niet meer zien of luchten , deze man helpt onze club aardig naar de kloten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut Tom
 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dat wordt al het hele jaar geroepen.
Elke speler die terug is gekomen van een blessure heeft het verschil niet gemaakt.
Het is geen film waar een goede afloop uit het niets tevoorschijn komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jij schildert het af als een horror film. Ik denk echt dat het goed gaat komen voor de 2e plaats |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Kan je alleen maar links laten leggen deze aantijgingen elke keer. Kan altijd beter maar ook nog 10 keer slechter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 - 21:47 schreef VVout het volgende:Kan je alleen maar links laten leggen deze aantijgingen elke keer. Kan altijd beter maar ook nog 10 keer slechter. Ik weet ook dat er veel dingen fout zijn gegaan. Je kan het gebeurde niet terug draaien. Maar de hetze die nu gericht is tegen bestuur en team is VIND IK. Supporter onwaardig, het lijkt wel of sommigen het heerlijk vinden, als Feyenoord morgen verliest, en het liefst vernederd wordt. Het is een combinatie van teleurstellende aankopen, en veel blessure pech. Maar je moet toch je ploeg blijven supporten ? Het is een utopie dat je denkt dat alles oplost als je alles ontslaat. Maak dit seizoen af en support je club voor die 2e plaats.
Nou kom maar weer met je haat postts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja dat kan, maar hij blijft AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|