BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2026 - 17:22   quote  deeplink  
Eigen ontslag en die van de trainer.
Stukje R.v.C ook per direct weg.
kenny
 kenny - zondag 01 februari 2026 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2026 - 15:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mag het niet zeggen maar hoop toch dat er supporters acties volgen.
Kan gewoon zonder geweld
+1 zonder geweld natuurlijk
kenny
 kenny - zondag 01 februari 2026 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2026 - 16:04 schreef MMM het volgende:
Ik ben me er van bewust dat ik heel veel in herhaling val met mijn berichten. Sommigen worden er (terecht) moe van. Maar alles blijft maar hetzelfde bij m’n club, er gebeurt niets. De wereld lag echt aan onze voeten, half 2024. Dit had echt de ommekeer in de historie van Feyenoord moeten zijn. Maar we zijn nu weer beland in het Feyenoord voor tijdperk Slot.

Er word al maanden teveel gekeken naar de ranglijst. Ja we staan nog tweede maar die zijn we volgende week al kwijt. Daarom erger ik me ook zo aan Piet en andere positivo’s. We hebben in 3 maanden tijd maar 5 potjes gewonnen, 9 verloren en 2 gelijk. Eredivisie, beker en EL.

Hoe is het mogelijk dat er niets gedaan word? Waarom word er niet gekeken naar wat het beste is voor de club? Het werkt niet met van Persie, laten we dat nou accepteren en stoppen met hem. Het werkt al 3 jaar niet met de dubbelrol van DtK, laten we stoppen daarmee en kiezen voor een nieuwe man.

Waarom grijpt niemand in en gaat de club kapot? Ik word er heel treurig van.
volkomen mee eens M , ook ik roep het al tijden tot vervelens toe , het komt gewoon dat we onze club zien afglijden door het huidige bestuur

en trek je niets aan van piet , beste vent alleen leeft hij in een positieve bubbel
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 februari 2026 - 19:30   quote  deeplink  
Wat is er erg om lichtpuntjes te zien,?
Het blijft mij hoop geven.
En ja ik ben ook teleurgesteld in trainer en selectie
DMD
 DMD - zondag 01 februari 2026 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2026 - 16:04 schreef MMM het volgende:
Ik ben me er van bewust dat ik heel veel in herhaling val met mijn berichten. Sommigen worden er (terecht) moe van. Maar alles blijft maar hetzelfde bij m’n club, er gebeurt niets. De wereld lag echt aan onze voeten, half 2024. Dit had echt de ommekeer in de historie van Feyenoord moeten zijn. Maar we zijn nu weer beland in het Feyenoord voor tijdperk Slot.

Er word al maanden teveel gekeken naar de ranglijst. Ja we staan nog tweede maar die zijn we volgende week al kwijt. Daarom erger ik me ook zo aan Piet en andere positivo’s. We hebben in 3 maanden tijd maar 5 potjes gewonnen, 9 verloren en 2 gelijk. Eredivisie, beker en EL.

Hoe is het mogelijk dat er niets gedaan word? Waarom word er niet gekeken naar wat het beste is voor de club? Het werkt niet met van Persie, laten we dat nou accepteren en stoppen met hem. Het werkt al 3 jaar niet met de dubbelrol van DtK, laten we stoppen daarmee en kiezen voor een nieuwe man.

Waarom grijpt niemand in en gaat de club kapot? Ik word er heel treurig van.
Er wordt niets gedaan omdat de mensen die er zitten niet het beste voor hebben met Feyenoord, maar alleen met zichzelf.

DtK speelt graag AD & TD.
De RVC wilde graag een coach op basis van sentiment = v.Persie
V.Persie wilde z.s.m trainer van Feyenoord worden.

DtK stelt v.Persie aan.
De RvC is blij en laat DtK doen en laten wat die wil
V.Persie is blij en heeft 0 kritiek op het beleid van DtK.

Als je de situatie vanuit deze bril bekijkt dan is de huidige situatie en de status quo die in stand gehouden wordt heel logisch.

Ze houden allemaal elkaar de handen boven het hoofd en vinden het prima dat Feyenoord de eeuwige derde club van NL blijft met een kampioenschap eens per 2 decennia.

De supporters blijven supporten, het stadion blijft vol en het boeit ze allemaal weinig.

De enige die het beste voor had met de club Feyenoord was Arnesen. Een persoon die eigenlijk 0 historische banden had met Feyenoord, heel ironisch.

Niet alleen v.Persie moet eruit, maar de laag boven hem en de laag boven die laag ook. Anders krijg je dat dezelfde mensen die v.Persie aanstellen de volgende ambitie loze aanstelling als trainer zullen doen.

Dat zal dan een V.Bommel zijn of iets fantasieloos in die hoek.

Dan kan iedereen wel lachen om Ajax en het beleid dat ze voeren, maar die ontslaan de trainer wel en zelfs in een van de slechtste seizoenen die ze ooit draaien zullen ze nog 2de worden.

Dat zegt echt meer dan voldoende over de ambitie van de club Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2026 - 22:01   quote  deeplink  
Is die dikke al TD af?
Leuv
 Leuv - zondag 01 februari 2026 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2026 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is die dikke al TD af?
Pek en veren de Kuip uit jagen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2026 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2026 - 22:38 schreef Leuv het volgende:

[..]

Pek en veren de Kuip uit jagen.
Het de hoogste tijd!
MMM
 MMM - maandag 02 februari 2026 - 08:52   quote  deeplink  
“Als de clubleiding echt denkt: we staan nog steeds tweede en Ajax won ook niet, dus we gaan zo verder, dan kun je beter ophouden.”
MMM
 MMM - maandag 02 februari 2026 - 09:29   quote  deeplink  
10 februari 2025: Feyenoord staat in de tussenronde CL, 3e in de competitie met 42 punten (12 punten achter ajax). Priske ontslagen.

2 februari 2026: Feyenoord kansloos uitgeschakeld in de EL, virtueel 3e in de competitie met 39 punten (17 punten achter psv)

Waar blijft het ontslag van RvP en je eigen aftreden?
kenny
 kenny - maandag 02 februari 2026 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 09:29 schreef MMM het volgende:
10 februari 2025: Feyenoord staat in de tussenronde CL, 3e in de competitie met 42 punten (12 punten achter ajax). Priske ontslagen.

2 februari 2026: Feyenoord kansloos uitgeschakeld in de EL, virtueel 3e in de competitie met 39 punten (17 punten achter psv)

eens , ik ben bang dat er weinig gaat veranderen , v bodegem troost en te kloese dekken elkaar af om maar in het pluche te kunnen blijven zitten

en dan komt het stadion dossier er op de achtergrond nog bij , alle kaarten zijn gezet op de eenwording ook vanuit financieel oogpunt , dan komt zo'n ontslag met de daarbij horende ontslag premie ook verrot slecht uit

ik denk dat ze echt hopen het uit te kunnen zingen tot de zomerstop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2026 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2026 - 10:47   quote  deeplink  
Nogmaals. Die drie kunnen elkaar niet dekken. Zitten sowieso in andere takken van de structuur en er zijn in die lagen meer beslissers.
T probleem zit veel dieper en complexer.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 februari 2026 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 09:29 schreef MMM het volgende:

Er lijkt niets te gebeuren...
kenny
 kenny - maandag 02 februari 2026 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:
Nogmaals. Die drie kunnen elkaar niet dekken. Zitten sowieso in andere takken van de structuur en er zijn in die lagen meer beslissers.
T probleem zit veel dieper en complexer.
in theorie misschien niet maar in de praktijk zeker wel , hoe verklaar jij dat zo'n troost er al jaar en dag rond loopt en alle functies bijna heeft bekleed en werkelijk op geen enkele functie heeft geleverd , en dood leuk wordt weer een nieuwe functie verzonnen voor hem
dat deugd niet en stinkt
MMM
 MMM - maandag 02 februari 2026 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 10:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Er lijkt niets te gebeuren...
Bizar is het.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 februari 2026 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 13:17 schreef van geil het volgende:
Cashen
.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 februari 2026 - 16:23   quote  deeplink  
Lekker aanmodderen
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2026 - 16:37   quote  deeplink  
Had de verlenging geluisterd van Rijnmond.
Daar kan ik me wel in vinden. Directie etc nu naar huis sturen los je nu op dit moment niets mee op. Anders dan dat het wel lekker land bij de supporters.

Qua RvP moet je nu iets. Je moet OF communiceren dat je nog steeds achter m staat, maar m dan hulp van buitenaf verplichten, OF je moet m ontslaan.

Niks doen en stite is echt onzinnig
MMM
 MMM - maandag 02 februari 2026 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden. Directie etc nu naar huis sturen los je nu op dit moment niets mee op. Anders dan dat het wel lekker land bij de supporters.

Qua RvP moet je nu iets. Je moet OF communiceren dat je nog steeds achter m staat, maar m dan hulp van buitenaf verplichten, OF je moet m ontslaan.

Er moet binnen nu en een maand een nieuwe TD zijn. Er is voldoende tijd, 3 jaar, geweest om te kijken wie daarvoor in het plaatje past. De nieuwe TD kan dan gaan werken aan de selectie en staff voor komend seizoen. Die voorbereidingen moeten echt uiterlijk begin maart beginnen.

Of DtK nog aan kan blijven als algemeen directeur twijfel ik voor mezelf al maanden over. Hij heeft dermate veel schade aangericht dat het wel een moeilijk verhaal is inmiddels. Zeker als hij RvP nog langer laat zitten. Elk puntverlies zal ook de status van DtK nog verder naar beneden brengen.

RvP moet er vandaag nog uit. Achter hem blijven staan is zinloos. Welke trainer bij een topclub mag 5 keer winnen in 19 potjes zonder consequenties? Wanneer is genoeg genoeg? Dat punt was maanden terug eigenlijk al bereikt..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 februari 2026 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 16:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Er moet binnen nu en een maand een nieuwe TD zijn. Er is voldoende tijd, 3 jaar, geweest om te kijken wie daarvoor in het plaatje past. De nieuwe TD kan dan gaan werken aan de selectie en staff voor komend seizoen. Die voorbereidingen moeten echt uiterlijk begin maart beginnen.

Of DtK nog aan kan blijven als algemeen directeur twijfel ik voor mezelf al maanden over. Hij heeft dermate veel schade aangericht dat het wel een moeilijk verhaal is inmiddels. Zeker als hij RvP nog langer laat zitten. Elk puntverlies zal ook de status van DtK nog verder naar beneden brengen.

RvP moet er vandaag nog uit. Achter hem blijven staan is zinloos. Welke trainer bij een topclub mag 5 keer winnen in 19 potjes zonder consequenties? Wanneer is genoeg genoeg? Dat punt was maanden terug eigenlijk al bereikt..
Gaf RvP nog enige tijd om na winterstop aanpassingen te plegen in tactische speelwijze en de talenten van spelers beter te scannen.
Daar is niets van te zien. Dat ook is hem te verwijten. Valente cs. worden niet beter.
Er is geen verbetering waar te nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 februari 2026 - 17:58   quote  deeplink  
Is die dikke al weg ?
R()b
 R()b - maandag 02 februari 2026 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is die dikke al weg ?
ZUCHTTT Nee nog niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 februari 2026 - 19:27   quote  deeplink  
Word weer het pad van de lange adem bewandelen dan :-(
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 februari 2026 - 19:29   quote  deeplink  
Valt mij tegen, een voorzitter moet bij een crisis het woord nemen.
MMM
 MMM - maandag 02 februari 2026 - 22:37   quote  deeplink  
Eigen belang boven clubbelang.

Kan niet langer aanblijven, ook niet alleen als AD.

Oprotten
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 03 februari 2026 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:

Op dat punt ben ik het eens met jou en Rijnmond. Je lost er zeker sportief gezien het niet direct mee op. Maar stil blijven zitten, schiet ook niet op. Er is toch echt geen enkel aanknopingspunt meer?

Maar onze directie en RvC doen niets. Geen ontslag, geen communicatie, geen verplichte hulp. Onze directie geeft niet eens een interview, terwijl we week na week verliezen en de problemen alsmaar groter worden. Tel daarbij op dat de RvC ook al lange tijd niets gedaan heeft aan de dubbelrol van Te Kloese (hoe kan dit bij een professionele organisatie?). Dan snap ik dat er inmiddels veel mensen zijn die zeggen dat er ook op dat vlak wat moet veranderen.

En ja, dat kan niet allemaal tegelijk. Maar je kunt wel RvP ontslaan en een interim trainer aanstellen. Eventueel bel je Dick Schreuder al. Te Kloese kun je denk ik relatief snel vervangen door Eenhoorn. Dan kun je daarmee op zoek naar een TD. De RvC wissel kan daarna. De termijnen van Troost en v. Bodegom lopen toch af. En het is kennelijk niet gebruikelijk om langer dan 8 jaar te zitten. Dus waarom zouden zij wel langer moeten zitten, terwijl het niet aantoonbaar is dat zij iets goeds hebben gedaan? Dan kun je die ook rustig gaan vervangen.

Het kan best, maar men wil niet. Het meest bijzondere vind ik dat we de directie/RvC al weken/maandenlang niet horen. Ze laten van Persie gewoon bungelen.
kenny
 kenny - dinsdag 03 februari 2026 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2026 - 22:37 schreef MMM het volgende:
Eigen belang boven clubbelang.

Kan niet langer aanblijven, ook niet alleen als AD.

Oprotten
zo denk ik er ook over , niet alleen te kloese ook de bezem door de RvC
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 februari 2026 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 12:02 schreef kenny het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over , niet alleen te kloese ook de bezem door de RvC
Bestuur technisch bijna niet mogelijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 18:50   quote  deeplink  
Dit krijg je ervan wanneer je dingen persoonlijk maakt.
Tokkies Will be tokkies

Feyenoord-directeur Dennis te Kloese wordt sinds afgelopen zondag, toen de Rotterdamse club met 3-0 verloor bij PSV, veelvuldig telefonisch lastiggevallen en bedreigd. Dat laat de politie weten in een persbericht. (AD)
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 februari 2026 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:
Dit krijg je ervan wanneer je dingen persoonlijk maakt.
Tokkies Will be tokkies

Feyenoord-directeur Dennis te Kloese wordt sinds afgelopen zondag, toen de Rotterdamse club met 3-0 verloor bij PSV, veelvuldig telefonisch lastiggevallen en bedreigd. Dat laat de politie weten in een persbericht. (AD)
Ik keur iedere vorm van agressie af maar hij heeft het er wel degelijk zelf naar gemaakt door de macht zo idioot naar zich toe te trekken. Er is geen enkel bedrijf laat staan voetbalbedrijf dat op deze manier zijn managementteam heeft ingericht.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 19:04   quote  deeplink  
Nee. Niemand doet dit zelf.
Bespottelijk dit
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2026 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:
Nee. Niemand doet dit zelf.
Bespottelijk dit
Ik hou niet van tokkies maar ook niet van witte boord criminelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:10 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik hou niet van tokkies maar ook niet van witte boord criminelen.
Dit soort opmerkingen zorgt juist voor dit soort situaties.
Die man doet zijn werk. Misschien niet goed op dit moment. Maar t is geen crimineel.
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2026 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen zorgt juist voor dit soort situaties.
Die man doet zijn werk. Misschien niet goed op dit moment. Maar t is geen crimineel.
Hou toch op man, mijn opmerking wordt door hooguit 4,5 mens en een goudvis gelezen.
Ga even ergens anders deugen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:17 schreef R()b het volgende:

[..]

Hou toch op man, mijn opmerking wordt door hooguit 4,5 mens en een goudvis gelezen.
Ga even ergens anders deugen.
Niets met deugen te maken
En ook t punt niet

Deze bedreigingen leiden helaas ook weer de aandacht af van t probleem en verleggen t naar een ander onderwerp
T is gewoon dom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2026 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 19:47   quote  deeplink  
https://www.politie.nl/nieuws/2026/februari/3/07-onderzoek-naar-telefonische-bedreigingen-feyenoord-directeur-te-kloese.html
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 februari 2026 - 19:52   quote  deeplink  
Bedreigingen slaan nergens op. Jammer dat het niet fatsoenlijk kan blijven. Het wel of niet functioneren van Dennis staat volledig los van het gegeven dat je hem niet op gaat bellen om hem de huid vol te schelden.

Zou niet controversieel moeten zijn. Zijn zat manieren om onvrede op een normale manier te uiten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2026 - 19:53   quote  deeplink  
Ronduit belachelijk
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2026 - 20:22   quote  deeplink  
Ook heel erg fijn dat er op achterbakse wijze dan een mobiel nummer gelekt wordt.
tomson
 tomson - dinsdag 03 februari 2026 - 20:29   quote  deeplink  
Bedreiging is altijd een no go.. Die kliek die denkt dat de club rond hen draait.
Het is niet voor t eerst bij ons he, ze hebben al voor veel minder bij mensen
in de tuin gestaan die mafketels. Moet wel aantekenen dat DTK zn hand compleet
overspeeld heeft bij Feyenoord. 1 pet teveel op zn hoofd en dat stug volhouden ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2026 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2026 - 20:45   quote  deeplink  
Zie hier ook de dubbele agenda. Van die groep.
Laat je niets wijs maken, DtK doet veel fout op dit moment, maar is ook bezig met dingen die goed voor de club zijn maar V-aandeelhouders niet zint. Hier zit veel eigenbelang

https://x.com/jandeknecht1970/status/2018769358328037406?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ

Desalniettemin moet er wat veranderen hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 februari 2026 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Laat je niets wijs maken, DtK doet veel fout op dit moment, maar is ook bezig met dingen die goed voor de club zijn maar V-aandeelhouders niet zint. Hier zit veel eigenbelang

https://x.com/jandeknecht1970/status/2018769358328037406?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ

Eens dat valt niet te ontkennen .
Hoop dat die persoon snel aangehouden word.
Maar ook dat er bij het technisch gedeelte drastische maar
goede maatregels worden uitgevoerd.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 februari 2026 - 10:06   quote  deeplink  
Laatste dag, niet gelukt. Goh.
VVout
 VVout - woensdag 04 februari 2026 - 10:08   quote  deeplink  
Benda niet echt verrast hoor!
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 februari 2026 - 10:56   quote  deeplink  
De window moest ook niet langer Duran
kenny
 kenny - woensdag 04 februari 2026 - 11:03   quote  deeplink  
wat een brandhout heeft deze bokkenlul toch binnen gehaald , ook deze transfer periode blonk hij weer uit
netsurfer
 netsurfer - woensdag 04 februari 2026 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2026 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:

Bedreigingen zijn uiteraard belachelijk en verwerpelijk.

Het rare is dat te Kloese 2 jaar geleden nog als held werd gezien, met zijn Zuid-Amerikaanse connecties. Allemaal waan van de dag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 februari 2026 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2026 - 11:22 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Bedreigingen zijn uiteraard belachelijk en verwerpelijk.

Het rare is dat te Kloese 2 jaar geleden nog als held werd gezien, met zijn Zuid-Amerikaanse connecties. Allemaal waan van de dag.
Gimenez kwam echt uit zijn koker.
En als eenwording is gerealiseerd is dat natuurlijk het
beste wat Feyenoord is overkomen in de laatste weet ik het niet
hoeveel jaren.
Wij zien graag het voetbal van de afgelopen jaren want daar
zijn we supporter voor .
Ik denk en hoop dat er op de achtergrond veel meer speelt wat erg even
belangrijker is dan de stand op de ranglijst.
De namen Gudde en van Geel liggen ons ook niet lekker gezien naar
het verleden.
Maar het zijn wel de mannen die er voor gezorgd hebben dat er een
nieuwe trainingcomplex is en een totaal verbouwd Varkenoord.
Waar de club nog jaren en jaren mee vooruit kunnen.
Als Dennis ook met zo'n project bezig is en dat is hij ,dan
is hij misschien wel een betere AD als we denken.
Dat hij de taken TD erbij is gaan doen heeft misschien te maken met
veel minder ruis op de lijn in het voltooien van het uiteindelijke doel.
Maar goed het is maar een gedachte van me.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2026 - 13:00   quote  deeplink  
Feitelijk mis je gewoon communicatie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 februari 2026 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2026 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:
Feitelijk mis je gewoon communicatie.
Ja en dat is de reden waarom dingen een eigen leven gaan leiden.
Maar het kan zijn dat bepaalde zaken absoluut niet naar buiten gebracht
mogen worden ivm een groot nadeel.
Niemand weet het?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese topic

0.0634858