|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 reacties boven je in het filmpje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb het er net boven geplaatst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Wanbeleid -> Neverendingstory |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gejammer op de bühne. Van het zelfde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schijnt niet mee te vallen
 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Wat een gelul. Wanneer ze mij een goed aanbieding doen zou ik er best over na willen denken. Probleem is dat ze altijd in dezelfde vijver vissen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 16:16 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een gelul. Wanneer ze mij een goed aanbieding doen zou ik er best over na willen denken. Probleem is dat ze altijd in dezelfde vijver vissen. Eerst wilde jij bij de performance staf als fysiektrainer ,en nu weer als Technisch directeur. We hebben nog wel een functie bij Koemans als gevulde koekenbakker ,vind je dat misschien iets?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerst wilde jij bij de performance staf als fysiektrainer ,en nu weer als Technisch directeur. We hebben nog wel een functie bij Koemans als gevulde koekenbakker ,vind je dat misschien iets? Ache ja er zijn er hier genoeg die op alles reageren. Bij deze aan jou de eer.
Het gaat er om dat er genoeg TD”s zijn. Je moet het gewoon aandurven an doen. De excuses die gebruikt worden gebruikt TK om onze club nog verder in de ellende te brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 19:08 schreef Leuv het volgende:[..] Ache ja er zijn er hier genoeg die op alles reageren. Bij deze aan jou de eer. Het gaat er om dat er genoeg TD”s zijn. Je moet het gewoon aandurven an doen. De excuses die gebruikt worden gebruikt TK om onze club nog verder in de ellende te brengen. Ben het met je eens hoor |
|
|
|