|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:22 schreef MMM het volgende:Nu je dat onbenul laat zitten dit seizoen. Wie gaat de trainer voor komend seizoen aanstellen? Ik denk dat beide weg zijn ( aanname)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En daar zit het gevaar.
Er moet NU een TD zijn met de focus op het aankomende seizoen. De nieuwe TD moet een nieuwe trainer aanstellen en vervolgens de selectie samenstellen.
Er word bij Feyenoord alleen naar het hier en nu gekeken. Ook volgend seizoen zal een mislukking worden als er niet vlug dingen veranderen, haal deze post maar terug over 8 maanden.
En als ze echt door willen met RvP na dit seizoen zijn ze nog dommer dan ik dacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar denk jij niet,dat met terugkerende blessure gevallen. Er een sterket team zou kunnen staan, volgend seizoen Ik denk ( aanname) dat RvP er niet meer bij zal zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:38 schreef piet de paler het volgende:Maar denk jij niet,dat met terugkerende blessure gevallen. Er een sterket team zou kunnen staan, volgend seizoen Ik denk ( aanname) dat RvP er niet meer bij zal zijn Als je alle linies gaat bekijken, moet er heel veel gebeuren.
Ervan uitgaande dat Read, Moussa en Ueda vertrekken: Aankoop, aankoop, Watanabe, aankoop, Bos; Targhalline, Valente, Steijn; aankoop, aankoop, aankoop.
En dan zeg ik niet dat de genoemde namen allemaal goed genoeg zijn of voldoen.
Tevens maak ik me grote zorgen als we per ongeluk wél tweede worden. Dan zullen ze nog zo gek zijn ook om door te gaan met RvP. Dat is mijn grote angst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis nu wel nogmaals duidelijk overigens. Hij gaat RVP er niet uitgooien. Niet in het restant van het seizoen in ieder geval. Dus hun lot is verbonden.
Zijn na de klassieker ook nog maar 6 wedstrijden (eventuele playoffs buiten beschouwing gelaten). Dus je kunt je ook wel afvragen of wat dat betreft het moment gepasseerd is om het te doen. Als je hem eruit zou mikken dan ga je puur nog voor schokeffect. Een mentale reset. Iets opbouwen voor de laatste potjes zit er dan niet echt meer bij.
Al zou je kunnen zeggen natuurlijk dat een schokeffect voor zondag of de wedstrijd tegen bijvoorbeeld NEC wel heel lekker zou zijn.
Nou, we gaan zondag denk ik al zien of deze steunbetuiging van Dennis en de komst van Dickie helpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien is DtK zijn eigen exit ook al aan t voorbereiden Geef m geen ongelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had de komende x jaar de AD van Feyenoord kunnen zijn.
Toen kreeg hij het te hoog in z’n bolletje en hield de TD functie te lang vast.
De AD Te Kloese had normaliter ook allang ingegrepen rondom RvP. Daar ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik kan niet in zijn hoofd kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee. Maar er is geen enkele reden om de trainer te laten zitten.
Tenzij je TD bent en dit de tweede flater is wat betreft het aantrekken van trainers. Dan word het wel heel erg lastig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou ook kunnen ja. Dat hij er zelf na dit seizoen een streep onder zet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| De focus moet op volgend seizoen op dat niveau! Nu. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We gaan het zien. Dennis houdt zich wel doofstom. Als zijn vertrek (of dat nu van de zomer is of wat later) al in de steigers staat, zou dat een en ander wel verklaren.
Maar goed, het is uiteraard niet de enige mogelijke verklaring. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dennis spreekt zich uit: Robin maakt seizoen af. Advocaat is het middel om de focus op RvP tijdelijk wat af te romen. In geval er geen ommekeer komt: exit van persie definitief. Is kop van Jut immers, helpt geen Advocaat aan. Dennis ontslaat Robin en haalt van Wonderen als td binnen. En gaat zelf door als ad. En is daarmee uit de wind. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:Dennis spreekt zich uit: Robin maakt seizoen af. Advocaat is het middel om de focus op RvP tijdelijk wat af te romen. In geval er geen ommekeer komt: exit van persie definitief. Is kop van Jut immers, helpt geen Advocaat aan. Dennis ontslaat Robin en haalt van Wonderen als td binnen. En gaat zelf door als ad. En is daarmee uit de wind. Beste een realistisch scenario. Alleen je laatste punt niet. Ik zie deze storm voor Te Kloese niet meer overwaaien. Die blijft onder vuur liggen totdat hij weg is. Daarvoor heeft hij echt te lang gewacht met het aanstellen van een TD en het ingrijpen bij RvP (immers nog steeds niet ingegrepen). Advocaat is een noodgreep, maar ook hij kan RvP niet meer redden nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De huiskrant zit weer vuistdiep in de reet van DtK, aan de column van Valentijn te zien.
Marcel van der Kraan, huisvriend van van Persie, zal trots zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2026 - 20:02 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Beste een realistisch scenario. Alleen je laatste punt niet. Ik zie deze storm voor Te Kloese niet meer overwaaien. Die blijft onder vuur liggen totdat hij weg is. Daarvoor heeft hij echt te lang gewacht met het aanstellen van een TD en het ingrijpen bij RvP (immers nog steeds niet ingegrepen). Advocaat is een noodgreep, maar ook hij kan RvP niet meer redden nu. Zou kunnen hoor, mogelijk is de schade mede door Dennis te groot voor het Legioen. Zal ook nauw samenhangen met aanstellingen na RvP en zijn communicatie naar buiten toe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 - 08:03 schreef MMM het volgende:De huiskrant zit weer vuistdiep in de reet van DtK, aan de column van Valentijn te zien. Marcel van der Kraan, huisvriend van van Persie, zal trots zijn. Bij ons zij er duidelijk 2 kampen en dat zie je bij het stadion ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Goed verhaal van zijn kant, maar op dit moment zullen het er maar weinig slikken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste 2 seizoenen op sportief (en dus financieel) vlak toch negatiever balans, als td. Maar lang niet al z'n daden waren ruk. Heeft ook behoorlijk wat transferinkomsten kunnen genereren. Mede door Slot maar ook door hemzelf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 - 13:50 schreef FR-Henk het volgende:Laatste 2 seizoenen op sportief (en dus financieel) vlak toch negatiever balans, als td. Maar lang niet al z'n daden waren ruk. Heeft ook behoorlijk wat transferinkomsten kunnen genereren. Mede door Slot maar ook door hemzelf. Is ook waar, maar met genoeg onvoldoendes erna is het rapport niet best. |
|
|
|