|
|
Leuv
|
|
|
Tsja dat krijg je als je geen TD aantrekt en denkt het allemaal maar zelf te kunnen doen. Gaat het eindelijk een beetje goed en hebben we hoop op meer zijn er altijd wel haantjes die denken te weten hoe het moet en zo vallen we naar iedere opleving weer knetterhard terug. Het is droevig hoe onze mooie club al decennia lang naar de verdoemenis wordt geholpen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
hij moet volgende zomer wel beter zijn best doen op de markt want tot nu toe heeft hij als td gefaald. ueda 10 miljoen, ivanusec 9 miljoen, zerrouki 8 miljoen. allemaal op de bank en maken feyenoord niet sterker. teveel geld uit gegeven aan middelmaat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2024 - 07:00 schreef coenjo het volgende:hij moet volgende zomer wel beter zijn best doen op de markt want tot nu toe heeft hij als td gefaald. ueda 10 miljoen, ivanusec 9 miljoen, zerrouki 8 miljoen. allemaal op de bank en maken feyenoord niet sterker. teveel geld uit gegeven aan middelmaat volkomen mee eens , tel er de miskleun met Rodríguez erbij op , ik ben wel dik tevreden met te Kloese maar aankomende zomer moet er wel daadwerkelijke versterkingen komen zeker als je Slot tevreden wil houden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot heeft alle aankopen zelf geaccordeerd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopen op 1-2 buitenspelers van stuk meer kwaliteit dan ali dilrosun, maar selectie zal op meerdere vlakken versterkt moeten worden aangezien er vast paar sterkhouders weggaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is toch ook prima. We doen t toch helemaal niet slecht. Bekerfinale Europees overwinterd Waarschijnlijk tweede.
Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:Is toch ook prima. We doen t toch helemaal niet slecht. Bekerfinale Europees overwinterd Waarschijnlijk tweede. Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002 Vind ik ook. We zijn verwend, maar volgend seizoen een echte topper erbij. We willen CL overwinteren denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ivanusec en Zerrouki maken Feyenoord wel sterker, needs time. Over Ueda heb ik meer zorg, ja. Dus gefaald als te? Dat blijkt in najaar wel. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:Is toch ook prima. We doen t toch helemaal niet slecht. Bekerfinale Europees overwinterd Waarschijnlijk tweede. Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002 inderdaad , zolang de groei er maar in blijft, te Kloese zal misschien wel meer met de scouting moeten gaan overleggen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:Is toch ook prima. We doen t toch helemaal niet slecht. Bekerfinale Europees overwinterd Waarschijnlijk tweede. Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002 we doen het prima omdat andere clubs falen. het is een vertekend beeld. het spel word met de week slechter, europees geen succes, tja de beker.. minteh wil hij langer huren, geen goeie vleugelspelers al een paar jaar op rij. plus alle miljoenen zitten op de bank. hadden ze beter in de vleugels kunnen steken dus verkeerd ingekocht met het geld wat er beschikbaar was qua stand lijkt het een prima seizoen maar het spel is al het hele seizoen niet om aan te gluren. doordat we 4/5 toppers in de selectie hebben krijgen we weinig doelpunten tegen, dat is het geluk. aanvallend is het helemaal niks en het middenveld is niet in balans. als algemeen directeur prima, als td een 4 de td is verantwoordelijk voor de aankopen. niet de trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat het wel heel snel normaal gevonden is je binnen 3 jaar vast titelkandidaat bent geworden hoor en zeker met punten aantal prima cijfers,,, en zoals ze zeggen is er komen 1 maar er blijven 2e, en moet zeggen dat onze beleidsbepalers er toch aardig in geslaagd zijn, en Europees geen succes, ja dat je gelijk roma treft is ook wel gewoon pech, want we zijn wel vrij rap degelijk dichter bij de Europese sub/top aangeslopen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En kijk ook maar om je heen naar andere clubs dat spelers halen op n bepaald niveau gewoon rete lastig is, want pakweg 4 jaar geleden waren alle aankopen bij wijze van basis materiaal, nu komt fase eraan het lastig gaat zijn directe basis kwaliteit te halen omdat die doorgaans veel meer centjes kosten op enkele goed gescoute voltreffers meevallers na wat je altijd kunt hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 14:58 schreef bijft007 het volgende:Ik denk dat het wel heel snel normaal gevonden is je binnen 3 jaar vast titelkandidaat bent geworden hoor en zeker met punten aantal prima cijfers,,, en zoals ze zeggen is er komen 1 maar er blijven 2e, en moet zeggen dat onze beleidsbepalers er toch aardig in geslaagd zijn, en Europees geen succes, ja dat je gelijk roma treft is ook wel gewoon pech, want we zijn wel vrij rap degelijk dichter bij de Europese sub/top aangeslopen aanvallend ga je het schip in tegen roma al 3x op rij verdedigend niet. we hadden met iets meer kwaliteit voorin gewoon door gegaan je wist dat je je in de zomer moest versterken op de flanken om mee te kunnen doen in de cl niks gekocht. ja zerrouiki, ueda en ivanusec voor al je geld zo,n beetje terwijl wieffer gewoon bleef, ueda als 2e spits voor een veel te hoog bedrag werd aangekocht en een ivanusec wat gewiin geen vleugel aanvaller is. ja hij kan er spelen maar dat is het ook. vervolgens overwinter je in europa en zie je dat er wat nodig is oip de flanken. nee hoor weer niks, de laatste dag zal alles nog eens gebeuren. dat je niet verder in europa gaat is volledig te wijten aan verkeerde aankopen. je had door kunnen stomen, en dat kan nog steeds met de aantallen miljoenen die er aan komen beginnen met 2 zeer goede vleugels aanvallers en een goede 10 ze moeten nu door klappen om alles voorbij te streven en de mintehs van deze wereld mooi laten waar ze zitten psv is een goed voorbeeld, die hebben de miljoenen in de aanval gestoken en directe versterking gehaald. wij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Konden we ook niet. Want wij kunnen die salarissen niet betalen. Dat was t verschil. Lozano kunnen wij niet betalen. Die gehuurde ook niet. Overigens doen wij t qua punten beter dan vorig jaar. Ik vind t knap gezien waar we vandaan komen maar mensen vergeten snel |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We kunnen dit topic beter hernoemen naar het grote aannames topic. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:Konden we ook niet. Want wij kunnen die salarissen niet betalen. Dat was t verschil. Lozano kunnen wij niet betalen. Die gehuurde ook niet. Overigens doen wij t qua punten beter dan vorig jaar. Ik vind t knap gezien waar we vandaan komen maar mensen vergeten snel ja je blijft maar door gaan over waar we vandaan komen, we leven niet in meer het verleden maar daar gaat het niet over toch? het gaat over de aankopen van te kloese en waarom vergelijk je met lozano? er is meer in de wereld te krijgen hoor voor veel minder salaris het gaat er over dat de miljoenen in de verkeerde spelers zijn gestoken.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De aankopen zijn in hun segment prima Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet. Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit. De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken. Volgend jaar moet t weer wat beter.
Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens. We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV.
Dus super knap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:De aankopen zijn in hun segment prima Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet. Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit. De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken. Volgend jaar moet t weer wat beter. Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens. We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV. Dus super knap. Zo is dat! In amper 3 jaar tijd halen we jaaaaaaaaaaaaaaaren van wanbeleid in, en komen we stapje voor stapje verder! Ga zo door Feijenoord! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja, ook ik heb het volste vertrouwen in de toekomst met/door ten Kloese, blijf het zeggen met sterke rugdekking van van Bodegom. Denk dat er deze zomer doorgeschakeld gaat worden. Geruchten beweren dat de kas nu al goed gevuld is, komt de CL volgend seizoen bij én de opbrengsten van de verkopen.
Het is hem wel toevertrouwd deze klus. Bol ervaring en met een netwerk dat mondiaal genoemd kan worden, zag onlangs een video van de club over bezoek trainer Mexico waaruit bleek dat geregeld trainers van de nationale elftallen op bezoek komen bij de club. Heeft inmiddels ook hoge functie bij UEFA, Zuid-Amerika is zijn achtertuin.
Samen met nu nog Slot en over 1 jaar van Persie moet deze man de échte bouwer van de club worden genoemd. Combinatie van Brox en van den Herik. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:De aankopen zijn in hun segment prima Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet. Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit. De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken. Volgend jaar moet t weer wat beter. Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens. We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV. Dus super knap. dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen? nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt.
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 20:44 schreef coenjo het volgende:[..] dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen? nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt. 3x internationals. Kwestie van goed inpassen en wennen aan de spelstijl. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2024 - 20:44 schreef coenjo het volgende:[..] dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen? nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt. Je stelt dat het reeds miskopen zijn. Dat kan niemand vooraf bij aankoop geheel zeker weten. Ook jij niet. Timber, ook heel snel verguisd. Zie wat hij nu laat zien. Beelen, stuk goedkoper, en wat laat ie even zien? Bedrijfsongevallen komen overlal voor, onverwachte doorbraken, gehaald voor lage prijs kunnen we ook legio noemen: Wieffer bijvoorbeeld. Het is absurd om hierop het algeheel beleid van ten Kloese op los te laten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Coenjo Laat ons eens zwelgen in jou aankoop beleid. Wie had jij dan gekocht?
Ben benieuwd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje timide vandaag in zijn toespraak en zoekende naar de juiste woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou kunnen en dat zou dan ook weer mooi zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vond ik wel mooi eigenlijk, niet zo'n type die zichzelf graag hoort praten en op de voorgrond zet, maar weet dat het vandaag om Arne zijn afscheid ging. Prima! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeten de ogen ook niet sluiten voor het transferbeleid afgelopen zomer.
Beelen is een goede aankoop gebleken. Stengs heeft zijn waarde gehad.
Maar Zerrouki is een miskoop, net als van de Belt. Ueda zie ik niks interessants in. Ivanusec is een goede voetballer maar geen linksbuiten maar ook geen 10. Dat zijn toch aardig wat miljoenen.
Komende zomer moet het wel echt beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het seizoen zit erop, tijd om wat kritische noten te kraken. ;)
Nadat Arnesen vertrok definitief vertrok na de zomerse transerperiode van twee jaar terug, hebben Te Kloese en Slot 3 transferperiodes samen gedaan. Natuurlijk zit er nog een heel team achter met de scouting, analisten en assistenten etc. Maar toch, Te Kloese en Slot deden het vooral samen, zonder een echte TD. Dus misschien relevant dat te evalueren. Ook omdat het nog niet helemaal duidelijk is of we zonder TD blijven werken of dat er een nieuwe trainer én een nieuwe TD komt.
Hieronder zijn de spelers die ze hebben binnengehaald. Er zijn er een aantal gefilterd Van Sas en Lamprou hebben niet gespeeld, maar dat was ook niet de verwachting, zeker mbt Lamprou. Minteh is natuurlijk slechts gehuurd en de jongens bij Dordt is een lange termijn project. Verder zijn de opties van Wellenreuther en Sauer gelicht, maar die zaten daarvoor al bij Feyenoord.
Dus wat overblijft zijn de spelers die echt voor Feyenoord 1 en voor meerdere seizoenen zijn vastgelegd, in de 3 meest recente transferperiodes Naam + bedrag in miljoenen dat voor ze betaald is. In totaal iets meer dan 40 miljoen (transferbedragen via transfermarkt.nl). De werkelijke bedragen zullen ongetwijfeld iets afwijken (en je hebt ook nog mogelijke bonussen natuurlijk).
Ueda - 8 Ivanusec - 7.8 Zerrouki - 7.2 Stengs - 6 Lingr - 4 Beelen - 2.7 Kasanwirjo - 2 Nieuwkoop - 2 Van den Belt - 0.85 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:32 schreef MMM het volgende:Moeten de ogen ook niet sluiten voor het transferbeleid afgelopen zomer. Beelen is een goede aankoop gebleken. Stengs heeft zijn waarde gehad. Maar Zerrouki is een miskoop, net als van de Belt. Ueda zie ik niks interessants in. Ivanusec is een goede voetballer maar geen linksbuiten maar ook geen 10. Dat zijn toch aardig wat miljoenen. Komende zomer moet het wel echt beter. haha, was er ook al mee bezig ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, ik zie 1 voltreffer (Beelen). Maar zeker kijkend naar de top 5 van duurste inkomende transfers, valt het eigenlijk nogal tegen. Alleen Stengs heeft echt zijn waarde gehad, al vond ik hem wel behoorlijk terugvallen tweede seizoenshelft. De andere 4 hebben af en toe hun inbreng gehad, maar toch eigenlijk alleen in de breedte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zet t gewoon af tegen t resultaat wat je dit jaar behaalt. Dan zijn dat prima afschrijvingen. Merendeel heeft nog minimaal dezelfde waarde of meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan is ruim 40 miljoen een hoop geld voor wat vooralsnog overwegend selectievulling is. Als iedereen fit is spelen er van de rijtje 1 of 2. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:Zet t gewoon af tegen t resultaat wat je dit jaar behaalt. Dan zijn dat prima afschrijvingen. Merendeel heeft nog minimaal dezelfde waarde of meer. Nog wel inderdaad, das het goede nieuws. Maar ik had liever gehad dat er wat meer zich het elftal in hadden gespeeld. Of lieten zien dat dat volgend jaar echt staat te gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan verkoop je ze weer door en neem je je verlies. Dit is iets wat bij een topclub hoort. Gebeurt bij andere clubs vaker. Bij ons deed dit altijd meteen veel pijn. Nu nauwelijks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan is ruim 40 miljoen een hoop geld voor wat vooralsnog overwegend selectievulling is. Als iedereen fit is spelen er van de rijtje 1 of 2. Eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:Dan verkoop je ze weer door en neem je je verlies. Dit is iets wat bij een topclub hoort. Gebeurt bij andere clubs vaker. Bij ons deed dit altijd meteen veel pijn. Nu nauwelijks. Het doet (nog) geen pijn, ook omdat Feyenoord er op dit moment goed op staat. Ook internationaal. Maar er moet nog wel echt bewezen worden dat het fundament niet broos is, mocht het bijvoorbeeld dadelijk onder 1 of 2 nieuwe trainers niet willen lukken.
Dat is voorlopig nog niet aan de orde natuurlijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Bovendien de insteek was ook meer om de inkomende tranfers van de afgelopen 3 periodes voetbaltechnisch te beoordelen. Dat valt nog zeker niet mee, maar tegelijkertijd is er, zoals je terecht zegt, zeker nog geen man overboord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop inderdaad dat dit zo blijft. Dat we missers kunnen veroorloven en we niet zo druk hoeven te maken over geld |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
afgelopen zomer was zwaar ruk met de aankopen daar mogen we best kritisch op wezen
nieuwkoop - is geen versterking heeft zwaar moeite om alles bij te benen en is nog steeds erg blessure goevoelig v/d Belt - het was te proberen maar mislukt zerrouki - miskoop Lingr - miskoop hoewel hij vaak een doelpuntje pikt komt hij zwaar te kort Stengs - geen versterking kan geweldig voetballen maar laat dit veel te weinig zien , kan niet bij een topclub Ueda - hier is echt veel te veel voor betaald en moet nog zien of hij het gaat redden Ivanusec - hetzelfde verhaal als ueda , hoe kan je zoiets scouten ? Beelen - is een prima aankoop zeker voor weinig geld , moet nog wel paar stapjes zetten maar komt wel goed
we mogen toch wel concluderen dat dit zwaar kut is , welke speler heeft ons nu sterker gemaakt ? , dit moet deze zomer toch echt veel beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch hebben ze allemaal hun waarde gehad dit seizoen. Maar had je er meer van verwacht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het seizoen zit erop, tijd om wat kritische noten te kraken. ;) Dus wat overblijft zijn de spelers die echt voor Feyenoord 1 en voor meerdere seizoenen zijn vastgelegd, in de 3 meest recente transferperiodes Naam + bedrag in miljoenen dat voor ze betaald is. In totaal iets meer dan 40 miljoen (transferbedragen via transfermarkt.nl). De werkelijke bedragen zullen ongetwijfeld iets afwijken (en je hebt ook nog mogelijke bonussen natuurlijk). Ueda - 8 Ivanusec - 7.8 Zerrouki - 7.2 Stengs - 6 Lingr - 4 Beelen - 2.7 Kasanwirjo - 2 Nieuwkoop - 2 Van den Belt - 0.85 Enige nuance is op zijn plaats. Ueda- Is in principe voor volgend seizoen gehaald. Was niet te verwachten dat hij Gimenez meteen uit de basis zou spelen. Ivanusec- Zou er wel meteen moeten staan, maar past niet in het huidige systeem. Zerrouki- Was omstreden en blijft omstreden. Had er dit seizoen moeten staan. Stengs- Momenten speler. De ene keer briljant, de andere keer onzichtbaar. Gehaald om er meteen te staan. Lingr- Is voor volgend seizoen gehaald dus afwachten Beelen- Voor volgend seizoen gehaald maar is dit seizoen al doorgebroken kasanwirjo- geen idee Nieuwkoop- Voor bank gehaald, heeft boven verwachting gepresteerd Van den Belt- is voor volgend seizoen gehaald, kijken of hij dan kan aanhaken.
Wat mij betreft is er geen 40M afgeschreven maar is er in de breedte geïnvesteerd. De echte teleurstellingen zijn wat mij betreft Zerrouki (verwacht) en Ivanusec (verkeerd gescout, prima voetballer) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ivanusec is juist een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat. Zo slim, maar helaas fysiek (met name het explosieve in duels en meelopen) is bij hem beduudend (te) weinig. Als je dat weet te neutraliseren, heb je er een ontzettende goede speler aan. Hij is te weinig in zijn kwaliteit gezet.
Ueda moet nog los komen. Hij zou in het nieuwe seizoen dadelijk zomaar op dreef kunnen raken en, indien de rest leert hem goed te vinden, topscorer van Nedrland kunnen worden.
Lingr heeft niet heel veel kansen gehad. Supergemotiveerd, wil graag (misschien soms te?) maar komt denk ik net te kort. Kan nog komen, maar ik vrees van niet... is ook wel moeilijk te voorspellen.
Zerrouki speelt met juk op zijn schouders lijkt het. Hij moet toch beter kunnen? Of is dit net te hoog gegrepen voor hem? Viel overall dit jaar wel wat tegen, maar hoe speelt hij als hij wel vertrouwen heeft? Oogt nu vaak niet happy, zonder veel zelfvertrouwen.
V.d. Beld komt te kort.
Kasanwirjo heeft een dusdanige slechte indruk bij mij achtergelaten dat ik het totaal niet in hem zie.
Nieuwkoop doe je te kort. Hij heeft vechterskwaliteiten. Voetballend misschien niet de beste, maar zo slecht is dt nou ook weer niet. Maakt soms wat onhandige keuzes.
Stengs doet soms fantastis hé dingen, masr soms wil je hem.ook wel een schop.onder zijn hol geven omdat het er vaak uit ziet alsof hij duels slap aangaat. Toch geloof ik dat hij regelmatig rg goede cijfers heeft als het gast om bal afpakken..... ik heb een haatliefde bij deze voetballer. De ene keer geniet ik, de andere keer oogt het zo irritant slap. Zegt ws. meer over mij dan over hem gezien die statistieken hahaha.
Beelen staat nu met allemaal kanjers om hem heen. Benieuwd of hij doorgroeit indien dit wat minder zal zijn. Dan kan hij echt laten zien dat hij inderdaad top is. Zo lijkt het nu in elk geval wel. Bleef nagenoeg alle wedstrijden overeind en hoe! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben in eerste instantie vooral benieuwd naar onze nieuwe trainert. Kloese kan nu laten zien het op dit vlak ook goed weten in te vullen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik ben in eerste instantie vooral benieuwd naar onze nieuwe trainert. Kloese kan nu laten zien het op dit vlak ook goed weten in te vullen.. Eens, kan dan ook zelf zien welke spelers passen en waar aanvulling behoeft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2024 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik ben in eerste instantie vooral benieuwd naar onze nieuwe trainert. Kloese kan nu laten zien het op dit vlak ook goed weten in te vullen.. Idd, met Arne bewezen hoe bepalend een trainer is... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik vertrouw op te Kloese, kan ook een keertje een misser bij zitten natuurlijk. Dan is het zaak om snel afscheid te nemen, en te wisselen van trainer. Vooralsnog zie ik dat probleem niet, het oogt allemaal lekker rustig, je hebt niets aan stress natuurlijk. Ook erg benieuwd wie het wordt, dat zal de aankomende 2 weken wel bekend worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er gewoon wel zin in deze periode |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou R()b, ik hoop toch niet dat hij juist bij de aanstelling van een trainer die misser zal hebben. Je moet gewoon de best m8grlijje hebben, maar ja... wie is dat dan hè? Ik hoop in elk geval wel dat we bovenin blijven meedoen met het aantrekkelijke spel wat we de laatste jaren gezien hebben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo is het, wijze woorden van Traunert
Die beslissing is niet aan ons als spelers", antwoordt Trauner als De Telegraaf hem vraagt of Feyenoord een kopie van Slot moet gaan zoeken. "Anderen (directeur Dennis te Kloese red.) weten dat beter. Voor ons als spelers mag het niet uitmaken wie de nieuwe trainer wordt. We moeten het die trainer in ieder geval gemakkelijk maken, hem steunen en de weg die hij voorstelt bewandelen."
Feyenoord heeft onder Slot drie seizoenen gevoetbald op een manier waarbij de kwaliteiten van vrijwel alle spelers boven kwamen drijven. Die lijn wil Trauner doorzetten. "Daar moet je gebruik van maken. Echter zal Arne’s opvolger z'n eigen ideeën daaraan willen toevoegen. Als spelers moet je daarvoor openstaan. We moeten niet alles kopiëren. Iedere coach heeft z'n eigen kwaliteiten en die moet hij loslaten op Feyenoord. Het gaat erom dat de nieuwe trainer een duidelijk plan heeft en dat moeten we volgen", concludeert de 32-jarige stopper, die zondag zijn eerste goal in Feyenoord-dienst maakte. |
|
|
|