|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - PEC Zwolle (zondag 21 november 2021, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 21 november 2021, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Martin van den Kerkhof |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2-0, geen volk op de trappen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel weer zin hoor om naar ons cluppie te kijken.
Al is het kijkgenot zonder publiek toch al gauw de helft minder.. Treurig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verheug me al op de achtergrondgeluiden met stemmingsakoestiek inclusief vuurwerk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Winnen telt, de rest boeit nu even niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja een virtueel vuurwerk hahahahaha of 1 man die viurwerk afsteekt ( zou je dan weer een boete krijgen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd in welke minuut er supporters het stadion binnenkomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat de deuren op slot gaan , en er ME is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik neem aan dat de voetballiefhebber en Feyenoorder wel relaxed van de bank kijken, wat er nu onderweg is komt onder normale omstandigheden deels al niet meer binnen.
Zie het bij andere clubs, vuurwerk op het veld gooien nou dan ben je echt een eikel. Ga dan gewoon ff. zitten en bekijk de wedstrijd en hou die kut fakkel in je hand of zo. Je gaat de spelers toch niet belagen voor wat een overheid beslist, lullo’s! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vorige keer hadden ze een sleutel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de perfecte wereld , zouden nu de gematigde ( wel fanatieke) fans, een cordon vormen om de kuip. Om de misbakseltjes buiten te houden. Maar tja dat is in de prefecte wereld, wij praten alleen over wat te doen. Bij goedemorgen Eredivisie werden toch wat dingen geroepn die ik niet wist, de aangehouden mensen bij het binnendringen van de stadions. Waren de meeste onder de 16 jaar. ik hoop dat het rustig blijft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk dat de jeugd ook een beangstigende toekomst voor zich zien en zich redelijk voor de gek gehouden voelen. Als ik me zou moeten verplaatsen in de tijd dat ik rond de 16 was feestend van party naar party en zou in één keer in een 1 1/2 meter maatschappij rollen met mondkapjes en schoolsluitingen.
Ik denk dat de meeste zich hier wel kunnen voorstellen wat er dan had gebeurt. Ik had zelf te maken woningnood en wachtlijsten van jaren, we pakte ook gewoon wat leeg stond.
Goed te praten is het nooit, maar probeer me het wel voor te stellen. De perfecte wereld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De zestienjarige is t probleem niet. Die zoeken hun weg. Zitten in zuip keten en zoeken elkaar gewoon op. Zie ik hier om me heen. Dat gaat wel, want heel veel mag pas vanaf 18 tegenwoordig. Die van net een paar jaar ouder. Die zitten echt klem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ondanks mijn fouten in het leven. Had ik wel idealen, dromen en een toekomstbeeld. ( is weinig van terecht gekomen op die leeftijd ( ook goede muziek maar dit terzijde) een goede opvoeding, en ontzag voor het gezag, en een visie over de wereld. Heeft de jeugd dit ook ............ Rondrijden in een bestelwagen, op de fiets maaltijden bezorgen. Pillen slikken inhoudloze muziek luisteren Heel veel van deze jeugd gaat rellen..... Er zijn er ook heel veel die wel de goede kant uitgaan. Maar dit is mijn mening Hopelijk blijft het rustig |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2021 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:In de perfecte wereld , zouden nu de gematigde ( wel fanatieke) fans, een cordon vormen om de kuip. Om de misbakseltjes buiten te houden. Maar tja dat is in de prefecte wereld, wij praten alleen over wat te doen. Bij goedemorgen Eredivisie werden toch wat dingen geroepn die ik niet wist, de aangehouden mensen bij het binnendringen van de stadions. Waren de meeste onder de 16 jaar. ik hoop dat het rustig blijft Eens, winst 4-0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop het........misschien krijgen we bij 3-0 wel wat spelers te zien , waar ik de ontwikkeling wel eens van wil zien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen PEC mag je best met twee buitenspelers spelen, vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En weer Toornstra op de rechtervleugel. Hoe dan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan komt er geen hond kijken,let maar op. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niks, zit op de bank. Gaat erom dat Slot Aursnes in de basis wil lijkt t. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ali raakt geen knikker, maar ik vond Nelson wel aardig invallen laatst... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en t is nog te vroeg om Toornstra al te slachtofferen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nelson beter terug naar Arsenal.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Gio, Jens naar Schotland halen...........? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerlijk zou dit het beste zijn. Ook voor Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zet Slot Kökcü op de rechtervleugel :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ik heb sterk het gevoel dat die het tempo niet aankan maar vond je nelson echt goed invallen? ik vond eig niet zo best |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op training geen slechte voetballer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pek gaat zwaar de bus parkeren, weinig voetbal vanmiddag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ja toe die dick zei dat ie nog bij fietstas op het veld stond 2 dagen geleden werd ik al weer simpel, wat een kut ploeg dat fietstas zeg… vraag me af of pec dat spel wel KAN uitvoeren |
|
|
|
|
pat
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2021 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo, en nu voetbal in plaats van corona en politiek :) |
|
|
|