|
|
MMM
|
|
|
ECL: Feyenoord - Maccabi Haifa (donderdag 9 december 2021, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 9 december 2021, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon de centjes meepakken, 5-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow, Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Sinisterra
Zoiets misschien morgen? Of zou Slot niet zoveel wijzigingen door willen voeren? Pedersen en Sinisterra zou ik ook liever wat rust geven.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2021 - 08:44 schreef MMM het volgende:Bijlow, Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Sinisterra Zoiets misschien morgen? Of zou Slot niet zoveel wijzigingen door willen voeren? Pedersen en Sinisterra zou ik ook liever wat rust geven.. Ik denk ook aan Hartjes en Milambo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Juich ik nog meer toe dan Diemers en Teixeira. Maar weet niet of Slot dat doet. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Teixeira viel laatste keer sterk in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wat een luxe dat je. Een B team kan opstellen op sommige posities |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dat je in de positie bent om ze in een wedstrijd te testen zonder dat t je al te veel kost. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Inderdaad een verdienste van de hele selectie (incl.staf),dat je er zo lekker voorstaat. Basis spelers zo veel mogelijk rust geven zou ik denken. Echter valt er voor Feyenoord begrippen ook nog een aardige stuiver te verdienen. Ik ben benieuwd naar de opstelling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
5-4 Voor beiden geld op het spel, maar verder vrijuit voetballen. Semi-oefenwedstrijd. Ook Maccabi zal spelers sparen, met het oog op eigen competitie en positie die ze er bezetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de laatste groepswedstrijd van Feyenoord in de Europa League lonkt een kans voor Reiss Nelson. Het Algemeen Dagblad verwacht de huurling van Arsenal in de basisopstelling.
Nelson kwam eind augustus over van Arsenal, maar heeft de hooggespannen verwachtingen nog niet kunnen waarmaken. Niet omdat hij teleurstelt, maar omdat trainer Arne Slot geen plek heeft voor de 'vreselijk snelle' aanvaller. "Op links staat Luis Sinisterra, die het uitstekend doet", wordt Slot geciteerd door het AD.
Slot heeft Nelson de tijd gegeven. "Reiss heeft wat langer nodig gehad om fit te worden en zoals gezegd heeft hij met Sinisterra gewoon een heel goede speler voor zich", aldus de trainer. "Maar ja, zware concurrentie had Aursnes ook. En die speelt heel veel. In zo'n situatie is het zaak te blijven leveren op het trainingsveld."
Donderdagavond krijgt Nelson hoogstwaarschijnlijk een basisplaats tegen Maccabi Haifa. Feyenoord is al groepswinnaar en dus kan Slot een aantal vaste waarden rust geven. Alireza Jahanbakhsh kan bovendien niet in actie komen, omdat hij als Iraniër in de problemen kan komen als hij tegen een ploeg uit Israël speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2021 - 08:44 schreef MMM het volgende:Bijlow, Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Sinisterra Zoiets misschien morgen? Of zou Slot niet zoveel wijzigingen door willen voeren? Pedersen en Sinisterra zou ik ook liever wat rust geven.. Ik zat dichtbij, alleen Bannis fout. Thanks voor het belletje Arne.
Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is nog steeds best een aardig elftal vind ik zelf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pedersen en Senesi waren blijkbaar niet te vervangen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee die staat nu LB. En de vervanger van Pedersen staat nu RCV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel goed om Malacia even in de rustmodus te zetten. Heeft zo'n beetje alles gespeeld. 1 van de weinigen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Diemers in een Feyenoord tenue blijft een schande. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diemers. 1 hoekschop en meteen assist. 1 vrije schop, en eindelijk 1 op doel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een geweldenaar is het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dadelijk verovert ie nog een basisplaats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben al op zoek naar zijn fanclub. Zit in krommenie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaja, Die Diemers kan in 10 minuten over dit seizoen al veelbelovende cijfers openbaren. Cashen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we hopen dat ie goed speelt toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt wel, dat zou een enorme meevaller zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat de UEFA nu niet alsnog volle trappen ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou die dekselse UEFA toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, publiek gaat nu vanaf hoogwerkers kijken, gooien vuurwerk in het stadion en laten opblaasbare bananen neerdalen. Het mag allemaal. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Leuk om de andere jongens om eens aan het echte werk te zien. Benieuwd wie positief opvallen gaat. Ik voorspel een 9 - 0 overwinning. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2021 - 09:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Leuk om de andere jongens om eens aan het echte werk te zien. Benieuwd wie positief opvallen gaat. Ik voorspel een 9 - 0 overwinning. Denk je dat Maccabi Haifa met een G-team aan zal treden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-2 maar er gaat een hoop duidelijk worden..........(denk ik ) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Waar ben je bang voor Nibke? Gooi het in de groep! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk nu eens naar de wedstrijden waarop hij is gekocht. Echt zo slecht is hij niet, en als zijn handeling snelheid omhoog gaat..........dan kan het toch een bruikbare jongen zijn. Ik zeg uitlenen aan Sparta en dan gaan beslissen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2021 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:Kijk nu eens naar de wedstrijden waarop hij is gekocht. Echt zo slecht is hij niet, en als zijn handeling snelheid omhoog gaat..........dan kan het toch een bruikbare jongen zijn. Ik zeg uitlenen aan Sparta en dan gaan beslissen Over wie heb je het? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diemers is 28 jaar, zijn handelinssnelheid gaat natuurlijk nooit meer omhoog. Afschrijven en wegwezen.
Totaal niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoezo afschrijven? Je kunt echt nog wat vangen voor hem. Zo slecht is hij nou ook weer niet. Kan prima mee in de subtop/middenmoot.
Als je een andere auto wilt omdat de huidige niet meer voldoet, schrijf je hem toch ook niet af, terwijl hij nog wel even mee kan? Natuurlijk probeer je er nog zoveel mogelijk voor te krijgen....
Maar goed. Je wilt aangeven dat je hem maar niets vindt? Dat kan. Mag van mij ook wel verkocht worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diemers zal ook wel weggaan, in de winter of na het seizoen. Kan niet mee in het tempo en het spelconcept wat Slot heeft neergezet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooraf al lekker zagen. Mooi man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2021 - 15:00 schreef Arie.Klooster het volgende:Hoezo afschrijven? Je kunt echt nog wat vangen voor hem. Zo slecht is hij nou ook weer niet. Kan prima mee in de subtop/middenmoot. Als je een andere auto wilt omdat de huidige niet meer voldoet, schrijf je hem toch ook niet af, terwijl hij nog wel even mee kan? Natuurlijk probeer je er nog zoveel mogelijk voor te krijgen.... Maar goed. Je wilt aangeven dat je hem maar niets vindt? Dat kan. Mag van mij ook wel verkocht worden. Barcelona heeft nieuwe spelers nodig. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ben nergens bang voor, maar 9-0 wordt het nog in geen 9 jaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Proest, vuurwerk ook nog niet te vergeten .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als iedereen nu alvast zegt dat Diemers, Linssen 10 x kut zijn, hoeft dat niet 10 keer herhaald te worden tijdens de wedstrijd. Behalve als je dementerend bent.
Eigenlijk hoop ik vooral dat ie scoort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wonderen zijn de wereld nog niet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo weer lekker kijken,baal nog steeds dat ik zondag onverwachts gemist heb. Biertje erbij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: goed plan biertje erbij |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2021 - 13:38 schreef MMM het volgende:Diemers is 28 jaar, zijn handelinssnelheid gaat natuurlijk nooit meer omhoog. Afschrijven en wegwezen. Totaal niet goed genoeg. eens , gaat ook weg gelukkig |
|
|
|