|
|
MMM
|
|
|
KNVB Beker: FC Twente - Feyenoord (woensdag 15 december 2021, 18:00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 15 december 2021, 18:00 uur Locatie: De Grolsch Veste, Enschede Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wordt minder lastig dan zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop op Dessers in de punt en Nelson op rechts. Maar zal wel niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop op een overwinning ...hoe....het zal me worst wezen..... Wen krieg den auch den sieg. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ben bang voor een lange avond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig beginnen we al om 18 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig beginnen we al om 18 |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Indd, maar zou niet fijn zijn met het oog op zondag. (oh nee, we kijken niet verder dan de eerstvolgende wedstrijd) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hopen dat we vlug op voorsprong kunnen komen , dan kan je spelers wisselen en rust geven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je bedoelt het Europese heldenteam :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens sommigen gingen we pas kansen creëren na het invallen van Jahan. Of het wisselen van Jens. Is dat zo, of komt t door vermoeidheid van de tegenstander? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2021 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:Volgens sommigen gingen we pas kansen creëren na het invallen van Jahan. Of het wisselen van Jens. Is dat zo, of komt t door vermoeidheid van de tegenstander? Ja en ja? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jazeker. Rukt ook totaal niet als je eruit vliegt CL plaats en Conference League gaat het nu om! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, 0-2. Wel alles uit de kast. Ook die beker doet er toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk geen verlenging met het oog op zondag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En geen gekke blessures. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik heb het gevoel dat de ware kracht van dit elftal er de komende 2 wedstrijden uit gaat komen.
Vanavond een "rustige"" 0-3 en zondag ook winnen en vooral ze voetballend en tactisch de baas zijn.
En dan alle kracht nodig om Heerenveen niet zoals vorig jaar een bananenschil te laten zijn.
Maar ik heb al meer aangegeven dat de blik van Slot bij een persconferentie vooraf vaak de trend zet voor de wedstrijd zélf.
Blik was duidelijk op de vragen over de beker als doel, bekerwinst is zeker iets wat Arne wil. En bij de vraag over Ajax thuis zondag en de vermeende interesse van die nare xlub in zijn persoon als Ten Hag gaat vertrekken. Toen werden de ogen heel klein, kleine pistooltjes als het ware en hij kon nog net een grom onderdrukken, liet het bij de woorden dat alleen vanavond op dit moment telt.
Arne Slot is al een hele grote, en gaat de rest van dit seizoen nog veel groter worden.
En ik denk oprecht dat hij geen Bergneus is, er komt geld aan bij de club, hij kan verder bouwen in de wetenschap dat de hele jeugdopleidinhg precies zo speelt als hij wenst. Daarom zet ik nu 100% in op zijn afwijzing naar 020 toe, kijk al uit naar dat heerlijke moment als ie het wereldkundig gaat maken.
Zo niet, dan heeft dit land er weer een gestoorde idioot bij, ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die beker rukt me geen zak nu. Vol gaan voor plaats 2 en de Conference League |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd Geld moeten we , en stel je voor dat je 2 e wordt CL ( misschien direct) dan cashen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beker is ook Europees toch. Lijkt me belangrijk zat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beker is belangwekkende buffer. Het is met zo'n smalle selectie te hoopvol om zelfs een 2e plaats te behalen. En Europees...Dat blijkt pas vanaf maart. En of de selectie dan niet op apegapen ligt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat is wel een valkuil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dessers spits, Jahanbakhsh rechts.
Ben benieuwd. Had liever Nelson gehad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökçü; Jahanbakhsh, Dessers en Sinisterra.
Dit is in mijn ogen de beste basis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida speelt ipv Pedersen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meteen geen zin meer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ajax geeft wel de basis rust. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja die spelen dan ook tegen Barendrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Juist daarom kun je beter direct uitstappen . Had absoluut met n b c elftal gespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Zin an, Opstelling ook mooi Hoppa winst 0-5 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Uiteindelijk kom je of Ajax of psv tegen en is de kans heel groot dat je er alsnog uit ligt. Competitie idd van veel groter belang. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce