|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is allemaal nog te traag |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Berghuis lijkt echt met poep in de broek te spelen. De inspanning die hij levert is echt minimaal. Daarnaast aanvallend is Ajax nog niet echt imponerend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet die higher joh. Iedere overtreding een gele kaart trekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Berghuis lijkt echt met poep in de broek te spelen. De inspanning die hij levert is echt minimaal. Daarnaast aanvallend is Ajax nog niet echt imponerend. Dat is al weken zo met Berghuis. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut Higler, wil weer even het mannetje zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit lijkt weer helemaal nergens op
Al het voetbal is uit de ploeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, Ajax zet de lijn van de vorige pot moeiteloos door. Wat een vreselijk slecht voetbal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Er lijkt totaal geen vertrouwen. Toch raar als je ziet dat het in de CL toch goed ging. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Spelen te traag. Zijn ook nerveus. Echt drama. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waar ligt dat aan vraag je jezelf dan af? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit is dan toch ook geel??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mensen waar kijken we naar zeg. Wat een antivoetbal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Veel spelers blijven ver onder hun niveau |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat ben ik blij om Tagliafico weer te zien stomen daar langs de linkerflank! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dramatische eerste helft !!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nu hebben we een technische spits nodig die zich zelf voor de goal kan zetten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een kutgoal maar goed hij telt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Haller trouwens weer zwaar tegenvallend vandaag! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Had al weken eerder gemoeten naast taqi.. mjah |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel de 0 - 1, maar verder slecht voetbal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Als het scoren niet word gedaan speel je 9 van de 10 keer met 10 man... Maar goed hopen dat we nu doordrukken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je bedoelt Tagliafico? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gravenbergh ook weer waardeloos |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fijn dat Feyenoord AJax ook graag als de nieuwe landskampioen ziet. Zij snappen natuurlijk ook dat een andere ploeg dan Ajax in de Champions League geen gezicht is, maar dit was wel heel opzichtig hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahahaha. Heel Ajax valt gigantisch tegen. Inclusief de reserves die op de bank zitten.
Dit is zeden vertoond zo slecht is het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 15:20 schreef Eide het volgende:Fijn dat Feyenoord AJax ook graag als de nieuwe landskampioen ziet. Zij snappen natuurlijk ook dat een andere ploeg dan Ajax in de Champions League geen gezicht is, maar dit was wel heel opzichtig hoor. Hahahaha is dat het? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Heel Ajax valt gigantisch tegen. Inclusief de reserves die op de bank zitten. Dit is zeden vertoond zo slecht is het. Tja het lijkt dat ze ook vandaag geen zin hebben om te winnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Heel Ajax valt gigantisch tegen. Inclusief de reserves die op de bank zitten. Dit is zeden vertoond zo slecht is het. Ow zeker, dat ontken ik ook niet. Maar het is weer de Haller die ik verguisde. Veel ballen springen van zijn voet, komt overal te laat en zet zich maar weinig echt in. Doet niets af aan de rest van Ajax hoor. Die spelen ook waardeloos. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Huh? We hadden het toch over Tagliafico? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:[..] Als het scoren niet word gedaan speel je 9 van de 10 keer met 10 man... Maar goed hopen dat we nu doordrukken Ik hoop het ook, maar ben wel bang voor de spreekwoordelijke deksel op de neus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 15:20 schreef Eide het volgende:Fijn dat Feyenoord AJax ook graag als de nieuwe landskampioen ziet. Zij snappen natuurlijk ook dat een andere ploeg dan Ajax in de Champions League geen gezicht is, maar dit was wel heel opzichtig hoor. Hahaha zo kan je het ook benaderen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Bedoelde taqliafico had weken eerder dan blind erin gemoeten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
F meer naar voren. Zal dat ruimte opleveren? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha ok, nu snap ik hem! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is lekker dan. Slaan voor Anthony is geel en dan nu niet. Wat een onzin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het duurt allemaal veel te lang |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Schuurs en blind voelt niet lekker ipv timber en Martinez... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Even serieus. Dit lijkt verdommelijk we amateurvoetbal |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is net zo dramatisch als in de eerste helft. Lijkt mij nu beetje te verdedigend bij ons, waardoor Feyenoord beter in de wedstrijd lijkt.
Ook de zes gele kaarten die er nu zijn geven het juiste beeld van deze wedstrijd goed aan omdat het matig is / blijft !!! Heel veel slechte passes. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gravenberch... Man man man, zo mooi wegdraaien en dan de voortzetting.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Damesvoetbal indd en dan doe ik de dames denk ik nog te kort |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zet geen enkele druk naar voren.
Alles en iedereen lijkt wel helemaal moe. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Minuut 80 voor Alvarez ofzo
Edit staat klaar haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2021 door nummer10 -- |
|
|
|