|
|
nummer10
|
|
|
Haller... Gast bal aannemen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, die snapte ik ook niet. Zei het hier ook al. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Had veel liever gewild dat Gravenberg gewisseld werd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het wordt maar erger en erger. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou die heb ik begin van de middag gekeken, maar dat was echt niet veel beter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat riep ik vorige keer al. Die lijken echt toe aan de winterstop! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax komt gewoon niet eens in de buurt van de 16. Echt nog geen enkele kans gecreƫerd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat is dan het verschil met de CL zou je jezelf afvragen?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heb maar een redbulletje gepakt.. passing slecht, aannames slecht, voetballend echt om te janken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Motivatie/concentratie dat is echt het enige wat ik kan bedenken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RoyH1996
|
|
|
Wat een verschrikkelijke boutwedstrijd. Kan iemand ze ff vertellen dat als ze door gaan ze weer gaan verliezen? Zometeen krijg je weer die kutDessers. Hopelijk trapt iemand zo erg neer dat die geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hebben ze oogkleppen in het kerstpakket gekregen ofzo? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als we zo door gaan wel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Timber er af maar die had het vandaag ook niet |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 16:00 schreef RoyH1996 het volgende:Wat een verschrikkelijke boutwedstrijd. Kan iemand ze ff vertellen dat als ze door gaan ze weer gaan verliezen? Zometeen krijg je weer die kutDessers. Hopelijk trapt iemand zo erg neer dat die geblesseerd raakt. Voordat je het weet, zit de 1 -1 er in !!! Oppassen dus. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En dat krijg je in mijn ogen door overbelasting en niet wisselen wanneer de mogelijkheden er wel waren... En nu heb je 3 spelers staan met enorm weinig wedstrijd ritme |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm, hopelijk houdt deze verdediging stand. Vooral Rensch en Schuurs zijn geen zekerheden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Aanvallend is het zo dramatisch dat je nu dus achteruit moet waardoor je zo kwetsbaar bent. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zit echt met samen geknepen billen te kijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haller heeft meer op het veld gelegen met zijn lange stelten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hoop niet dat Rensch hier geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoezo geen rode kaart dan?
Een 100% scoringskans |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De fysio gaat overuren draaien! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Fuckzooi ! Rensch ook geblesseerd? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De 3 punten zullen wel binnen zijn, denk ik. 2 - 0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een schreeuw van opluchting! Sorry buren! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lekker! Niet verdiend qua voetbal maar wel lekker |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eerst de ene na de andere kaart geven en nu niet meer durven. Marchanderen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahaha die kop naar Martinez van die ouwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat is die Slot trouwens een jankmannetje! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Echt he, viel mij ook al op.. net zoon verwend strontjonk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Deze wedstrijd maar snel vergeten wat een stelletje amateurs |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja inderdaad. Ben er ook klaar mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2021 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja inderdaad! Verwent jankballetje! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is het verschil als je bij een topclub speelt. Dan gaat vergrootgrlas erop. Het valt gewoon op dat Slot onrustig is langs de lijn en geen vertrouwen uitstraalt naar zijn ploeg. Hij is constant aan het zeuren en is onrustig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Haller zou ooit aan vechtsport hebben gedaan.. maar die vent valt al om bij een vlaagje wind... Zal wel worstelen zijn geweest dan gok ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 16:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het verschil als je bij een topclub speelt. Dan gaat vergrootgrlas erop. Het valt gewoon op dat Slot onrustig is langs de lijn en geen vertrouwen uitstraalt naar zijn ploeg. Hij is constant aan het zeuren en is onrustig. Inderdaad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind tagliafico en Schuurs defensief echt goed.
Aan de bal tagliafico en blind de besten bij Ajax en die waren al niet goed.
Echt een dieptepunt in het kijken van Ajax dit. Zelden aan de bal een ploeg gezien die zover fout deed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2021 - 16:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het verschil als je bij een topclub speelt. Dan gaat vergrootgrlas erop. Het valt gewoon op dat Slot onrustig is langs de lijn en geen vertrouwen uitstraalt naar zijn ploeg. Hij is constant aan het zeuren en is onrustig. Yep.. geloof echt wel in zijn denkwijze qua spelopvatting, maar qua persoon zoon langs de lijn absoluut niet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een schandalige spandoeken weer bij de kakkerlakken. Even een overzichtje van teksten:
- Berghuis in een massagraf - Berghuis op de trein k*****judas - Berghuis dood - Hoofd van Berghuis op spandoek met rood eromheen alsof die gesniperd wordt. - Vandaag is rood, (namen van zijn kinderen) bij Borsato op schoot.
En dat is een klein overzichtje! |
|
|
|