|
|
MMM
|
|
|
sc Heerenveen - Feyenoord (woensdag 22 december 2021, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 22 december 2021, 18:45 uur Locatie: Abe Lenstra stadion, Heerenveen Scheidsrechter: Jeroen Manschot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben benieuwd. Ik zag zondag echt een matig Feyenoord. Veel mensen en kenners waren het er niet mee eens en vonden het juist knap dat Ajax het spelen onmogelijk was gemaakt door de goede manier van spelen van Feyenoord. Als dat het geval is, moet je Heerenveen die absoluut niet defensief kunnen spelen vanavond op de pijnbank leggen.
Dus ik hoop dat ik t mis had. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was Feyenoord zo sterk of was 020 zo zwak? Op z'n minst kun je zeggen dat hun spel aardig ontregeld werd, maar het betekende wel dat Feyenoord ook zichzelf offensief monddood maakte. Een 0-3 vanavond moet aantonen dat er veerkracht is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je niet wint kun je weer naar beneden kijken, AZ en Vitesse. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sluiten we winnend met 1-3 af en gaan met een goed gevoel en een twist van lege stadions de winter in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heerenveen gaat zich aanpassen en daar komen wij niet doorheen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop op Dessers en Ali op rechts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel druk met zijn 2en |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat ze beiden naar mogen scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Bijlow, Pedersen, Geertruida, Senesi, Malacia, Aursnes, Kokcu, Til, Jahanbakhsh, Linssen, Nelson. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Dit moet toch een statement worden hoor, je verliest er twee door jezelf terwijl je meer creeert dat de tegenstander. Afmaken: 0-7 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2021 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:Ik ben benieuwd. Ik zag zondag echt een matig Feyenoord. Veel mensen en kenners waren het er niet mee eens en vonden het juist knap dat Ajax het spelen onmogelijk was gemaakt door de goede manier van spelen van Feyenoord. Als dat het geval is, moet je Heerenveen die absoluut niet defensief kunnen spelen vanavond op de pijnbank leggen. Dus ik hoop dat ik t mis had. Ach joh jij roep al om een wissel na 6 minuten speeltijd XD Doe niet zi wijssss geef jezelf een prijssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2021 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2021 - 18:39 schreef pat het volgende:[..] Ach joh jij roep al om een wissel na 6 minuten speeltijd XD Doe niet zi wijssss geef jezelf een prijssss Minder overdag drinken pat. Dat werkt beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We spelen met een extra spits, van Beek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit wordt echt een rukpartij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen is echt een flut team |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kratje bier wie Jo de wedstrijd uit schopt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T moet echt uit de omschakeling komen ben ik bang, want zodra de tegenstander met 8 man in eigen 16 staan kijken we weer naar Dickie voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil