|
|
piet de paler
|
|
|
geeft je lucht. Ik weet het niet met Bazoer........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idem. Je wilt graag naar Feyenoord of je wilt in de zomer een supersalaris elders scoren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van de baan weet Slot, zo goed als
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn tweelingbroer Hendrix komt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bazoer zie ik graag komen , hendrix pleur op met die gozer die kan echt niet voetballen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh ja deze was al om zeep ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je terug kijkt wie dit topic opende, kansloos Idd. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uiteraard ook gemeld.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vind hem niet passen bij Feijenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk ook niet dat ie daar gaat wonen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gaat niet komen , wij kunnen nooit opbieden tegen het buitenland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij wilt ie ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had na eerst seizoenshelft gehoopt dat hij wat volwassener/stabieler was geworden, zijn voetballende kwaliteiten spreken voor zich. Maar als ik hem de afgelopen paar maanden zo zie spelen, ben ik er niet meer van overtuigd dat we het moeten doen, zelfs al zouden we de kans hebben.
Je kan altijd praten natuurlijk, er waren ook wel wat verzachtende externe omstandigheden natuurlijk. Wie weet, nog altijd interessant, maar hij heeft wel iets aan status ingeleverd, wat wellicht een overstap ook weer makkelijker kan maken. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt me een speler die teambuilding 1000% lastiger maakt, beter dat hij weg blijft lijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2022 - 17:14 schreef VVout het volgende:Lijkt me een speler die teambuilding 1000% lastiger maakt, beter dat hij weg blijft lijft. Ben ik mee eens, heeft nog weinig laten zien. Wordt door de sport media groter gemaakt, dan hij op het veld laat zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft gewoon een rotsmoel |
|
|
|