|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Vitesse (zaterdag 15 januari 2022, 20:00 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 15 januari 2022, 20:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vooruitzichten zijn vooralsnog niet goed. Wanneer we missen wie we lijken te gaan missen wordt t een uitdaging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:De vooruitzichten zijn vooralsnog niet goed. Wanneer we missen wie we lijken te gaan missen wordt t een uitdaging. Alleen Senesi en Sinisterra toch qua basis?
Dan zou je alleen Sinisterra echt missen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fietstassen komen weer anderhalf uur janken, tijdrekken en voor hun goal hangen. Dit wordt sowieso een enorme kutwedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 - 11:24 schreef MightyAce het volgende:Fietstassen komen weer anderhalf uur janken, tijdrekken en voor hun goal hangen. Dit wordt sowieso een enorme kutwedstrijd. Zal wel weer z'n klote wedstrijd worden ja, maar laten we hopen van niet. 2 snelle goaltjes pakken en daarna lekker de bal rondspelen rond de middencirkel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0. Geertruida speelt pannen van dak. Trauner scoort met neus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1 voordeel van een lege Kuip. Er kan niemand voor Bazoer gaan klappen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Belangrijke pot.
Win je, dan is verschil met nr 4 minimaal 7 punten en kun je je definitief gaan richten op plekken boven je.
Bovendien beladen duel door afbraakvoetbal Vitesse in Arnhem en verlies daar. En dan laten we de aanstaande transfer van Bazoer naar ons nog buiten beschouwing.
We gaan een ongekend sterk Feyenoord zien dat meteen al weer duidelijk maakt dat wat ze de 167 wedstrijden tot nu ook meestal duidelijk maakten: vol energie het afjagen van de tegenstander tot die er letterlijk horendol van is geworden. Want horendol zijn er al veel geweest, dan denk ik aan veel Europese tegenstanders die gewoon in de 1e helft gingen overleggen met elkaar, en de vele rare terugspeelballen/fouten keepers zijn hier ook voorbeelden van.
Een mooie 4-0 zal het worden denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop echt dat ze die ernhemmers flink voor schut gaan zetten.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hmmm, heb het echt geMIST... ;-)
Gelijk een goede test voor hoe we de tweede seizoenshelft verder gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uitgemaakte zaak natuurlijk Vierrrr nullll |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 - 11:24 schreef MightyAce het volgende:Fietstassen komen weer anderhalf uur janken, tijdrekken en voor hun goal hangen. Dit wordt sowieso een enorme kutwedstrijd. Ace ik hoopt dat ze ervan hebben geleerd anders wordt het weer zo ja, ik hoorde til ernaar refereren in feyenoord tv dus het leeft.
Wraak? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Net als Pluskut en Hoereveen, tis altijd kut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Wanneer het voor de scheids en op TV maar goed zichtbaar is gaat het gewoon door! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Trauner, Geertruida, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Nelson
Wissels Feyenoord Marciano, Jansen, Senesi, Hendriks, Hall, Toornstra, Hartjes, Milambo, Dessers |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Trainer naar mijn hart, die Slot.
Senesi heeft 't dit seizoen meer niet dan wel, zeker uit in Arnhem. Geertruida heeft prima wedstijden gespeeld op die positie.
En dan mag Senesi zogezegd veel geld vertegenwoordigen, Geertruida houdt 'm gewoon op de bank. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op Geertruida maakt dommere fouten.....minimaal 1 a 2 beslissende. Maar ja jou gelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop op n paar goals voor Jahan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die docu drukt zwaar op z'n gestel denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies en Senesi was ziek |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ben ik het wel mee eens, dit is ze kans |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ali en Nelson mogen het nou wel eens laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als die loskomt, dan wordt het echt interessant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit al klaar........kom maar op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier nog een. Hapjes erbij. Effe nog wat te drinken inschenken, en gaan met die banaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dito hier..
Fijne wedstrijd iedereen..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ff naar de pot en dan ook ready. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom loopt Linssen niet door? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interessante veldbezetting |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha ging weer lekker geert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse staat hoog, dus de ballen moeten achter hun verdediging aan de buitenkanten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat gejank na een handje in je gezicht. Voetballers zijn echt van porselein tegenwoordig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz