|
|
van geil
|
|
|
Oh Pedersen , moet je meer mee doen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is geen doen, ook dat achtergrondgeluid op de tv erger ik me aan want zie gewoon een leeg stadion. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haten op Ali, maar alles staat fucking stil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelson ook teleurstellend. Niks van gezien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das nog de beste voorin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed hoor die Aursnes heerlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een aanval en wat slecht weer van Ali
Pupillen bal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Desserts de winnende maar maakt in de 92e minuut, hebben we dit ook weer gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 20:31 schreef VVout het volgende:[..] Is geen doen, ook dat achtergrondgeluid op de tv erger ik me aan want zie gewoon een leeg stadion. Ik ben er ook heel gevoelig voor. Je kijkt gewoontegetrouw uit naar de wedstrijden maar ze kunnen niet echt boeien op 1 of andere manier. Het publiek is letterlijk de peper en zout van een voetbalwedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse gevaarlijker dan wij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee joh, das de mist! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vitesse is sterker dan in de uitwedstrijd, pijnlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kokcu is de slechtste tot nu, net voor Nelson en Linssen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je zonder publiek niet in een hokje zetten natuurlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
elk duel is janken,vreselijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De voorhoede is echt zo treurig vanavond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Linssen wilde de Bergkamp truc doen daar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ging ook door m’n kop ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had je beter van af kunnen blijven Ali.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie soms echt wel lekker voetbal hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay ik zie heel veel fout gaan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh oh wat is deze bal slecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook, maar er zitten wel goede dingen tussen, maar gaat aldoor net mis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou, Ali dit kan niet hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind het echt een van de slechtste helften van het seizoen.
Malacia erger ik me weer aan, durft geen bal diep te spelen. Kokcu veel fout. Nelson vind ik echt treurig, niets van gezien. Linssen en Ali slecht.
Nelson en Ali moeten nu toch wel eens presteren hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was dat nou net geen hands half op de helft van de tegenstander in het midden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 20:46 schreef MMM het volgende:Vind het echt een van de slechtste helften van het seizoen. Malacia erger ik me weer aan, durft geen bal diep te spelen. Kokcu veel fout. Nelson vind ik echt treurig, niets van gezien. Linssen en Ali slecht. Nelson en Ali moeten nu toch wel eens presteren hoor Zo slecht is t niet hoor. Vitesse is een lastige tegenstander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 20:46 schreef MMM het volgende:Vind het echt een van de slechtste helften van het seizoen. Malacia erger ik me weer aan, durft geen bal diep te spelen. Kokcu veel fout. Nelson vind ik echt treurig, niets van gezien. Linssen en Ali slecht. Nelson en Ali moeten nu toch wel eens presteren hoor Bij Til gaat ook veel fout.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida heel sterk. Aursnes op 1 bal na ook prima |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Bijlow Aursnes Geertruida Uitspringers maar wat heb ik dit gemist, Tis netalsof alles weer klopt ondanks alle beperkingen.
We gaan dit winnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Stroperig, slordig. Nee ik vind t niet fijn lopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat me opvalt is dat Feyenoord steeds massaal terugtrekt bij balverlies. Echt 0 druk op de bal. Daardoor echt een enorm lang veld, en als we eruit kunnen, staat er niemand in de punt. Was echt niet best |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, ontregelen het voetbal met gevaarlijke momenten van hun kant. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We zijn vleugellam, letterlijk... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zie dat dus echt niet Het lijkt wel of we geen aanvallers hebben. En dat komt niet door Vitesse. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 20:51 schreef van geil het volgende:[..] Ik zie dat dus echt niet Het lijkt wel of we geen aanvallers hebben. En dat komt niet door Vitesse. We hebben ook geen aanvallers... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 20:51 schreef van geil het volgende:[..] Ik zie dat dus echt niet Het lijkt wel of we geen aanvallers hebben. En dat komt niet door Vitesse. Daar heb je spelers voor nodig die 3x beter zijn en die zijn niet te betalen. Met dit materiaal word je voorin vast gezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ze zijn wel weer fit uit de stop gekomen Dus ik verwacht wel meer druk op fietstas, dus een goaltje verwacht ik wel |
|
|
|