|
|
van geil
|
|
|
Het seizoen stort vandaag in elkaar. Wat slecht zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jep. Plek 3 de Max nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jahanbakhsh is nog slechter dan Huysegems. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Tis een hele apparte hervatting dit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Malacia.. Totaal debiel dit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Droevige scheids ook hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
geen seconde gevoel dat spelers revanche wilden voor de uitwedstrijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou, beginnen weer fantastisch na de winterstop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fluit die pleuris zooi maar af |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welterusten allemaal, ff een drankje pakken nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik erger me kapot aan die kut kabouter voorin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Belangrijke wedstrijd verloren. Bedankt Justin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tegen 12 man,want Jahanbaks deed met Vitesse mee alleen dan in een Feyenoord shirt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het leek nergens op. Veel terug hollen , 11 man verdedigen in de 16 0 aanspeelpunten voorin. Is Dick terug? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ja snap nog niet helemaal de tactiek De keuze voor Ali in plaats van Jens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 8.
Zonder voorhoede. Die hebben echt niks goed gedaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ali nog de beste van de 3 voorin. Wat een ramp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kökcü en Til ook niks. En ik vind Geert aan de bak echt huilen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? Til en Geert waren 2 van de weinige voldoendes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geert verdedigend. Zeker. Til vond ik echt niet best. Voorin nauwelijks een rol gespeeld |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Alleen Geertruida was echt de rest was slecht en opnieuw onterecht verloren.slot is niet zo een goede trainer.als je zolang wacht met wisselen en anders gaan spelen dan ben je gewoon een minkukel.jahanbash wat een drama.als ik zo zou werken als hij speelt had ik allang ontslagen geworden terwijl dat bij ons niet gebeurt.HET IS EEN SCHANDE ALWEER! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geert drukte zelfs een aantal keer door tot de 16 van de tegenstander. Ik vond hem ook goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Passing is echt heel slecht. Aan de bal is t zo matig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je zijn opbouw vergelijkt met die van Senesi dan is Geert niet minder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond Geert Trauner Pedersen Til en Arneus voldoende . Daarnaast n paar 5,5 maar Nelson en Linssen waren echt te slecht om aan te zien. Fikse blunder (alweer) van Bijlow, ja, dan zien we dit. En het leek echt voor het eerst niet op het spel waar Slot voor staat. 0 druk, massaal inzakken, heb me voor het eerst echt lopen ergeren dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 22:29 schreef van geil het volgende:Ik vond Geert Trauner Pedersen Til en Arneus voldoende . Daarnaast n paar 5,5 maar Nelson en Linssen waren echt te slecht om aan te zien. Fikse blunder (alweer) van Bijlow, ja, dan zien we dit. En het leek echt voor het eerst niet op het spel waar Slot voor staat. 0 druk, massaal inzakken, heb me voor het eerst echt lopen ergeren dit seizoen. Ja kan mij hier wel in vinden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Welk positiefs heb jij hier de afgelopen 90 minuten geplaatst ? Wat een mafketel ben jij zeg. Minder hersens dan een M&M maar toch een M extra ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 22:33 schreef Leuv het volgende:[..] Welk positiefs heb jij hier de afgelopen 90 minuten geplaatst ? Wat een mafketel ben jij zeg. Minder hersens dan een M&M maar toch een M extra ? Ja |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote: Buiten dat iedereen is tevreden als Feyenoord derde wordt dat merk je aan alles.Dat zie ook terug op het veld en daarom wordt het ook NOOIT wat!Deze top club met 1 ster is al minimaal 50 jaar ziek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan houden de meeste van ons sinds geboorte van een zieke club |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Terinv die gast was goed en jij weet er weer iets negatiefs van te zeggen.
Zeg het maar schrijft het nou niet op joh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 23:34 schreef pat het volgende:[..] Terinv die gast was goed en jij weet er weer iets negatiefs van te zeggen. Zeg het maar schrijft het nou niet op joh Verdedigend oké. Aan de bal slecht. Speelt ook gewoon ballen achter de man in. T is wat t is. Maar dat kost je een paar keer een goede aanval. Dus daar mag ie aan werken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Slot zegt ook hè. De vier voorin te weinig creatief. Maar wijst ook dat de rest niet goed aan de bal waren. En dat vind ik vooral van Kökcü en Geert. Malacia ook dom draven aan de bal. Totaal geen klik met Nelson Denk dat de balans gisteren totaal uit t team was.
Misschien mis je ook Jens wel juist voor het spel, dat zou helemaal dramatisch zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is niet anders, die nieuwe Zweed zat ook al op de tribune. Als dat net zo een verrassing is als Aursnes, of Pedersen komt hij snel in de basis |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kut met peren zou een vroegere maat van me gezegd hebben. Drama-wedstrijd.
Fouten Bylow beginnen meer dan irritant te worden, sinds ie keeper van Oranje is geen achim meer van de oude Bylow.
Verder klaar met Jankabaks, minpunt Slot is dat hij zoals alle voorgaande trainers Toornstra het lulletje laat zijn.
En zoals alle voorgaande seizoenen komt de klad er in zodra Toornstra zijn basisplaats kwijt is.
Verder weer typisch Feyenoord dit, geluiden over mogelijk kampoieonschap worden door de selectie overgenomen waarna er volop puntenverlies gaat komen.
Maar vooral zit het Spook van vorig seizoen weer naast me. Ook vorig seizoen waren we in de winterstop vol ambitie, qua punten net achter de koploper en met leuke wedstrijden in januari in het vooruitzicht.
Eind januari 2021 brak de hel los...... |
|
|
|