|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2022 - 19:37 schreef piet de paler het volgende:Leuv ik lees alleen maar negatieve berichten prima dat mag. Maar waarom zoek je dan geen andere bzigheid als je jezelf zo ergerd aan Feyenoord Ik erger me juist helemaal niet. Ik ben zeer content met hoe het nu gaat maar mijn verwachting is ook echt niet hoger dan een 3e plek. Wel vind ik dat er rare keuzes gemaakt worden maar dan voornamelijk door Arnesen. Maar goed, ik ken zijn huishoudboekje natuurlijk niet en Corona zal er ook zeker inhakken. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote: Sinds bijles cq bijlow een kind heeft begint hij net als jorgenson te doen.spelen als een natte theedoek 2.0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door Einzelganger -- |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2022 - 19:07 schreef Leuv het volgende:[..] Fietstas was gewoon beter dat kan ook gebeuren met het elftal dat we hebben. Wees blij dat we nog in opbouw zijn dan kan zoiets gewoon gebeuren. Ik wist niet dat een opbouw al 75 jaar duurt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Das inclusief dik een halve eeuw aan tussenjaren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En deze kut club werd wel toen we het niet verwachten winnaar EUFa cup ( laatste NL ploeg met Europees resultaat) landskampioen als lelijk eendje ..... Man man het glas is halfvol, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe me maar een cognacje er naast als we het weer over zaterdag gaan hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd nieuwe ronde nieuwe prijzen......moeten we nu hopen dat pisvee van de neuzen winnen ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Laten we eerst maar zorgen dat we zelf winnen piet de visser. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuttopic. het virus erin en afvoeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Piet de visser ...die ban de Volkskrant brrrrrrrrr met dat brilletje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2022 - 17:50 schreef piet de paler het volgende:[..] Idd nieuwe ronde nieuwe prijzen......moeten we nu hopen dat pisvee van de neuzen winnen ? Die neuzen worden toch wel kampioen. Gunstiger dat die winnen denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Belangrijker om naar Feyenoord te kijken en hopen op een 2e plek, dan speel je mee in dat Euriebal. Ook als je nu Europees ver komt zal het niet een vermogen brengen maar wel een upgrade van je status, dus beter in de markt, als je de fonteinen heel laat natuurlijk. |
|
|
|