|
|
ar
|
|
|
quote: Maar uiteindelijk moeten we het toch zelf doen pat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oh ja en die Tukkers gun ik eig nog minder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekkere eerste post, hopelijk ook gelijk je laatste.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik weet niet waar je dat aan gezien hebt ? Ik zag hem 1 keer bij een corner en daar kan hij de bal al niet met links aannemen. Next... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had 'm niet eens gezien, maar helemaal mee eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:04 schreef MMM het volgende:[..] Dubbel. Neuzen worden toch wel kampioen. Qua niveau is PSV dichter bij ons. Gelijk of neuzen winst. Benieuwd wat de rest denkt Hier ga ik in mee. Meelopen met 020 is minder realistisch. Maar 3e plek is ook al prima. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:30 schreef Leuv het volgende:[..] Ik weet niet waar je dat aan gezien hebt ? Ik zag hem 1 keer bij een corner en daar kan hij de bal al niet met links aannemen. Next... Oh nou ik zag dat hij 2 voorzetten gaf waaruit volgens mij 1 x een goede kans uit kwam. Voor die paar minuutjes is dat meer dan prima dacht ik.
Daarnaast is hall jong, eerste invalbeurt en dan direct next roepen is hetzelfde als na 5 minuten vragen om een wissel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Pfff niet gezien maar eens Mattie |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hup psv, alles beter dan dat stinkvolk |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 14:41 schreef pat het volgende:[..] Oh nou ik zag dat hij 2 voorzetten gaf waaruit volgens mij 1 x een goede kans uit kwam. Voor die paar minuutjes is dat meer dan prima dacht ik. Daarnaast is hall jong, eerste invalbeurt en dan direct next roepen is hetzelfde als na 5 minuten vragen om een wissel Ja met alleen een paar aannames kun je al zien of het wat gaat worden. Next dus ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Serieus joh? Deze mening is ongepast joh Eerste invalbeurt Jonge jongen Is dit niet veel tevoorbarig leuv?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 januari 2022 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mooi om vandaag het debuut van denzil hall te zien , heeft zware blessure gehad maar gelukkig weer fit , ik hoop dat zijn kansen gaat krijgen en fit blijft , een echte RB met snelheid en techniek een jongen voor de toekomst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Knap hoor in een uitwedstrijd. Tegen een NEC dat, samen met Feyenoord, gedeeld tweede staat wat betreft de 0 houden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, ook goedemiddag ik ben Pako ja -.- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 de helft was echt prima, zo nog even terugkijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bij vlagen, alleen hadden we meer moeten scoren. Veel mogelijkheden verprutst hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tweede helft was echt goed ja.. |
|
|
|