|
|
nummer10
|
|
|
quote: Alles kan... In dit geval gewoon door een domme botsing lijkt me |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat niet alleen om deze blessure. Hij is al 2 jaar op rij niet langer dan twee maanden fit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] Gaat niet alleen om deze blessure. Hij is al 2 jaar op rij niet langer dan twee maanden fit Ik kijk nu alleen even naar zijn aktie tegen PSV, die vond ik jeugdig onbesuist.
Helaas heb ik geen zicht op zijn voorgaande blessures, hij lijkt me geen brekebeentje zoals Robben.
Maar in sommige posities op het veld moet je je been tijdig terug trekken, ik denk dat hij misschien wat slimmer moet worden in zijn acties |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] Gaat niet alleen om deze blessure. Hij is al 2 jaar op rij niet langer dan twee maanden fit Zo zijn er wel meer toch met een minder breder postuur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker. Maar je ziet het wel vaker bij hele zware spelers |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
O absoluut hoor.. is die eigenlijk bij Leipzig geblesseerd geweest? Dat heb ik dus helemaal niet gevolgd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja daar heeft hij ook een blessure gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sterker nog. Daar heeft hij twee blessures gehad. Beiden opgelopen bij jong oranje overigens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan is de kans groot dat ze hem niet kopen aan het einde van dit seizoen |
|
|
|