|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En n kwartiertje, lekker warm:). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoppa, lekker rampe tampen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met t kwartje van Kaag korting. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat al in de auto maar nu je over Kaag begint trek ik de handrem tot het dak aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 17:49 schreef VVout het volgende:[..] Ghehe echt hè, we kunnen Piet, Geile, Zzz, MMM en kleine en de rest niet missen toch. Dan mag HenkerT nog eens aan de bak. Precies dat..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En weer. Wanneer krijgen we een vergoeding, Bou? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gratis koffie voucher in de kuip of koek |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik ga de site binnenkort overzetten op een nieuwe server :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Helaas moest het wat sneller dan dat ik had verwacht, de oude server had het weer begeven voordat ik alles had kunnen overzetten.
Een backup van een dag oud staat er nu op, alleen de avatars moet ik nog proberen terug te krijgen als de hosting technici de andere server gaan bekijken.
Mochten je fouten zien of problemen ondervinden, en dat zal vast wel het geval zijn, graag mij even melden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2023 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2022 - 15:19 schreef MMM het volgende:Boudewijn, Voor het niet op orde hebben van het forum tijdens de wedstrijd Feyenoord - Sparta vragen de gebruikers met meer dan 30.000 posts een schadevergoeding á €1.000,00. We horen graag van u. Groet, Het forum Weer relevant ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Voldoet het voordeel dat ik het nu op https kan laten draaien?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien. Een hoofdelijke stemming volgt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is er nog wel dat dingetje van die avatars natuurlijk. Legt die nu zo op straat ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie alleen een avatar van een lelijk mannetje.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:Helaas moest het wat sneller dan dat ik had verwacht, de oude server had het weer begeven voordat ik alles had kunnen overzetten. Een backup van een dag oud staat er nu op, alleen de avatars moet ik nog proberen terug te krijgen als de hosting technici de andere server gaan bekijken. Mochten je fouten zien of problemen ondervinden, en dat zal vast wel het geval zijn, graag mij even melden... Goed geregeld Bou |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk de avatars snel terug want daar kijk ik altijd naar als iemand wat geplaatst heeft. Weet ik gelijk wie het is haha.
Gelukkig het forum terug voor de wedstrijd van morgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lag weer ff plat vanmiddag/vanavond.
Hopelijk nu stabiel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed om te horen hopelijk knap je snel op maatje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sterkte MMM, ook uit Den Bosch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn,
Je kan geen tekst tussen aanhalingstekens plaatsen, dan volgt dit:
amp;euro;Testamp;euro; |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je een smiley gebruikt van je telefoon kom je na posten in een blanco scherm. Werkt ook niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt, poste een smiley met een lange neus en zag helemaal niets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een smiley met een lange neus die moet toch wel chagarijnig kijken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Scheel natuurlijk en in de toestand blijft zijn neus maar groeien omdat hij ons wil laten denken dat ie goed gehumeurd is.
Goeie vlucht gehad Btw. Zit nu toch in Forta of niet. Veel plezier dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 09:10 schreef VVout het volgende:[..] Scheel natuurlijk en in de toestand blijft zijn neus maar groeien omdat hij ons wil laten denken dat ie goed gehumeurd is. Goeie vlucht gehad Btw. Zit nu toch in Forta of niet. Veel plezier dan. Ghehe.. Zeker wel, beetje genetflixed tijdens de vlucht dan gaat het lekker snel voor je gevoel, zit in Corralejo Fuerteventura. Voor vanmiddag een snackbar gevonden dat gerust word door Hollanders en die zenden het uit dus ga daar kijken, Ajacieden waren niet gewenst zei ze..d,-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 09:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ghehe.. Zeker wel, beetje genetflixed tijdens de vlucht dan gaat het lekker snel voor je gevoel, zit in Corralejo Fuerteventura. Voor vanmiddag een snackbar gevonden dat gerust word door Hollanders en die zenden het uit dus ga daar kijken, Ajacieden waren niet gewenst zei ze..d,-) Haha, een prima tent om voetbal te kijken dan. Feyenoooooooord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was ff zoeken, kreeg steeds bad request te zien bij openen. Opnieuw inloggen heeft 't gerepareerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Avatars zijn wel allemaal stuk nu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Krijg ze ook niet opnieuw geupload, nog een klusje voor B. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Als je een smiley gebruikt van je telefoon kom je na posten in een blanco scherm. Werkt ook niet. Kun je dit nogmaals proberen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Discriminatie, jij hebt wel een Avatar. De claim volgt nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: The Great Reset heeft eindelijk plaatsgevonden! Iemand een aluhoedje voor me? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Boudewijn heeft 4 boosters gehad. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 13:19 schreef MightyAce het volgende:Was ff zoeken, kreeg steeds bad request te zien bij openen. Opnieuw inloggen heeft 't gerepareerd. Er was ook een bugje tijdens het inloggen, nu opgelost. |
|
|
|