|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Bij mij werkt dat wel. Kun je dit nog eens proberen en laten weten wat je ziet (of niet ziet). Bij een code error krijg ik dat in de log files te zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2023 - 03:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] Bij mij werkt dat wel. Kun je dit nog eens proberen en laten weten wat je ziet (of niet ziet). Bij een code error krijg ik dat in de log files te zien. Nieuw plaatje geüpload maar niet te zien helaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh kleine avatar werkt wel :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij mij werkt alleen die grote, bij die kleine krijg ik de melding dat ie te groot is, geen idee hoe je die kan verkleinen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2023 - 09:35 schreef RenatoBos het volgende:Bij mij werkt alleen die grote, bij die kleine krijg ik de melding dat ie te groot is, geen idee hoe je die kan verkleinen.. Gooi 'm hier ff neer, maak ik 'm kleiner voor je en kun je m uploaden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toppie maat..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uploaden gaat alleen op de pc zeker? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan ook via je telefoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke dankje man ga t eens proberen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Heb je een smartphone Leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja een samsung en het lukt niet haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Melding plaatje te groot? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt 3 pixels te groot of zoiets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen diegene met voetbalverstand krijgen vooralsnog een avatar jongens.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Plaats m hier ff. Maak ik m kleiner voor je. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: valt bij verkleinen mee. Tegenwoordig dan he. Bewerken als png. Daarna jpg van maken.
Ach, iedereen moet dit kunnen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lukt me helaas niet om foto's te kopieren en te plakken via mijn mobieltje Maar dank voor je aanbod maat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lukt me helaas niet om foto's te kopieren en te plakken via mijn mobieltje Maar dank voor je aanbod maat! App hem anders ff naar mij die foto Leon zet ik hem hier wel neer voor MMM |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis me gelukt via foto bewerken van me mobieltje .. Was meer geluk dan wijsheid haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De oude avatars zijn weer terug. Ik heb deze niet overschreven voor diegene die nieuwe heeft geupload, dus mocht iemand zijn oude weer terug willen hebben, laat maar weten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 15:00 schreef Boudewijn het volgende:De oude avatars zijn weer terug. Ik heb deze niet overschreven voor diegene die nieuwe heeft geupload, dus mocht iemand zijn oude weer terug willen hebben, laat maar weten Klasse
'Test'. Is ook opgelost zie ik :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 15:00 schreef Boudewijn het volgende:De oude avatars zijn weer terug. Ik heb deze niet overschreven voor diegene die nieuwe heeft geupload, dus mocht iemand zijn oude weer terug willen hebben, laat maar weten Mooi zo. Scheelt weer een berg prutsplakkerij.. thx Boudewijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zamp;euro;n
Geeft nog steeds die rare melding |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Wat plak je dan?
€ €
werkt bij mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen plak. Gewoon bij sommige woorden met een ‘
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zn met een ' ertussen
Z'n
EDIT: Oh werkt nu wel zo te zien. Iets aangepast? :) Thanks!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Naast al het ajaksnieuws op deze mooie feyenoordsite nu ook samenvatting van Go Ahead tegen AZ..
Doe eens wat aan die vervuiling Boudewijn, ik volg het nieuws nu enkel nog maar via 1908.nl ik kijk hier amper meer naar nieuws.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top, mijn ban op het Ajaks forum is nog altijd actief na het overzetten van het forum.
Beter hoor, want anders anders had ik het niet kunnen laten mijn medeleven te betuigen dat ze deze toptrainert, Schreuder verliezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wil het wel voor je doen hoor als je je daar beter bij voelt😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook maar ff hard onder de riem gestoken. Met een pook 🤣 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 - 09:45 schreef RenatoBos het volgende:Naast al het ajaksnieuws op deze mooie feyenoordsite nu ook samenvatting van Go Ahead tegen AZ.. Doe eens wat aan die vervuiling Boudewijn, ik volg het nieuws nu enkel nog maar via 1908.nl ik kijk hier amper meer naar nieuws.. Zou je wat voorbeelden kunnen geven hiervan? Bij mijn weten heb ik geen spelers of keywoorden verkeerd staan?! |
|
|
|