|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een Limburger nog wel, moet niet gekker worden B! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We gaan naar de klote ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter dat footballtransfers verwijderen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word toch nergens op gereageerd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is niet echt begaand met zβn werk inderdaad.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit er eigenlijk ene Alex Huizing op het forum hier?
Die kopieert serieus 1 op 1 berichten van ons hier en zet het op FR12. Hahaha
https://www.fr12.nl/user/alex-huizing
quote:Twijfelen jullie niet over Pepi? Ja als vervanger van evt Danilo maar toch niet als 1ste spits ? Bovenstaand is vandaag hier geplaatst door Piet.
quote:Dus omdat ze treuzelen gaan eigenlijk een deel van de inkomsten van Prijsvrij weer naar Castore voor het drukken. Wat een heerlijk beleid toch. Prutsers. Pleur op met zoβn kut sponsortje, ook nog eens aan de bovenkant van het shirt. Walgelijk Deze van de week door mij
En hij zet t 1 op 1 op FR12, lekker dan haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahaha hoe zielig ben je dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2023 - 15:18 schreef MMM het volgende:Zit er eigenlijk ene Alex Huizing op het forum hier? Die kopieert serieus 1 op 1 berichten van ons hier en zet het op FR12. Hahaha https://www.fr12.nl/user/alex-huizing[..] Bovenstaand is vandaag hier geplaatst door Piet. [..] Deze van de week door mij En hij zet t 1 op 1 op FR12, lekker dan haha Is wel een compliment. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens mij had ie er ook 1 van jou. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben ook regelmatig elders dingen tegengekomen waar ik van dacht hee dit heb ik net al op HL gezien. maar dan dacht ik je ziet spoken joh . Dat kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn. Langs de andere kant het is hier wel een goudmijntje he, met al die kennerts π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neusje van de zalm, wordt ook zeer serieus genomen door de technische staf. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 10:35 schreef MMM het volgende:Boudewijn, Is er een mogelijkheid om Tweets embedded te plaatsen hier op t forum? Zoals we al kunnen bij [youtube] Het duurde ff maar je kan het volgende gebruiken:
[twitter]https://twitter.com/headliner/status/783139275[/twitter] |
Die website link URL krijg je door op twitter te kiezen voor Share > 'Copy Link' rechtsonder de tweet. Of 'Kopieer Koppeling', of 'Copy link to Tweet'
Helaas verspringt je scherm wel nadat de tweet is geladen omdat de tweets pas ingeladen worden nadat de forum pagina geladen is, daar kan ik nu niet veel aan doen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoi B, leuk weer eens wat te horen van je en bedankt voor de uitbreiding op het forum. Hoop dat alles verder lekkers gaat, groeten VVout. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 juni 2023 - 23:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Het duurde ff maar je kan het volgende gebruiken: [ code ] Die website link URL krijg je door op twitter te kiezen voor Share > 'Copy Link' rechtsonder de tweet. Of 'Kopieer Koppeling', of 'Copy link to Tweet' Helaas verspringt je scherm wel nadat de tweet is geladen omdat de tweets pas ingeladen worden nadat de forum pagina geladen is, daar kan ik nu niet veel aan doen. Top, mooie toevoeging aan het forum aangezien er veel nieuws op Twitter als eerst geplaatst word.
Thanks en welkom terug Boudewijn ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja welkom terug B, nu dat andere βprobleemβ nog aub.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat van geil gewoon blijft hoor RB π |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik dacht dat er op dubbelaccounts een ban staat toch π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuke toevoeging Boudewijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja nu nog die kutsites ervan afdonderen en het word weer wat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die crawlers komen met de gekste nieuwsberichten aankakken idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat en de toon in hun headlines brrrrr en vaak ook nog eens een dag later dan dat het nieuws werd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te deurbel man, was dat dan!!!
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al 2 dagen geen Feyenoord nieuws op headliner πͺ |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Hebben meer mensen hier last van? Ik zie gewoon nieuws verschijnen?! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iemand ? Mijn nieuws gaat niet verder dan de 26ste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Herstel, werkt bij mij dus ook niet. Tot de 26e hot nieuws, niet bepaald dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 februari 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
opgelost, dank voor de meldingen! ik had een nieuwe versie van de frontpage indexatie alleen voor mijn eigen ip geactiveerd... niet echt slim lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toppie! Dankjewel @Stylzz @VVout & @ Boudewijn |
|
|
|