|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:Onana kwam uit om de bal te stompen, maar die speler kwam net iets eerder. Wel makkelijk weer om Onana de schuld te geven. De aanvallers hebben nog geen enkele echt grote kans weten te creëren! Het overwicht is leuk, maar aanvallend is het echt slappe hap! Dit is gewoon zijn fout. En dat zorgt voor de goal.
Voorin is het een drama maar zorgt niet voor de goal tegen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:Onana kwam uit om de bal te stompen, maar die speler kwam net iets eerder. Wel makkelijk weer om Onana de schuld te geven. De aanvallers hebben nog geen enkele echt grote kans weten te creëren! Het overwicht is leuk, maar aanvallend is het echt slappe hap! Dus had tenhag eerder moeten ingrijpen wat die nog steeds nalaat...o nu wel.. En ik snap je punt, maar hier zit onana toch echt ernaast |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus had tenhag eerder moeten ingrijpen wat die nog steeds nalaat...o nu wel.. En ik snap je punt, maar hier zit onana toch echt ernaast Helemaal eens. Alleen zonder de fout had Ajax ook niet gescoord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Timber eventueel ook geschorst |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:42 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is gewoon zijn fout. En dat zorgt voor de goal. Voorin is het een drama maar zorgt niet voor de goal tegen. Zo'n spits mag op zo'n vrije trap gewoon niet kunnen koppen in de 16.
Maar Ajax is gewoon onmachtig. Gewoon te zwak op dit moment! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trek die tijd er dan wel bij. Maar dat gaan 4 minuten worden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit gaat veel te veel tijd kosten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus had tenhag eerder moeten ingrijpen wat die nog steeds nalaat...o nu wel.. En ik snap je punt, maar hier zit onana toch echt ernaast Tja vind ik niet! Maar ja verschil van inzicht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo'n spits mag op zo'n vrije trap gewoon niet kunnen koppen in de 16. Maar Ajax is gewoon onmachtig. Gewoon te zwak op dit moment! Door het totaal verkeerde uitkomen kan Timber niet meer handelen.
Ik weet dat je een Onana fan bent en ik ook, maar dit is 1000% alleen zijn fout |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:Onana kwam uit om de bal te stompen, maar die speler kwam net iets eerder. Wel makkelijk weer om Onana de schuld te geven. De aanvallers hebben nog geen enkele echt grote kans weten te creëren! Het overwicht is leuk, maar aanvallend is het echt slappe hap! Hoezo is dat makkelijk. Als je komt moet je die bal hebben. Een van de eerste regels die je leert als keeper. Je ziet aan Onana ook dat hij dat prima weet.
Het is gewoon een fout. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En nu krijg je het tijdrekken.. gewoon zo slecht dit van tenhag en wisselde echt vaak veel te laat.. gvd wat baal ik hiervan, en dan ook nog je extra slot Alvarez eraf halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het geweldige voorspelbare trio daar op links. Daar heb ik het wel echt mee gehad. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:45 schreef Loetje het volgende:[..] Door het totaal verkeerde uitkomen kan Timber niet meer handelen. Ik weet dat je een Onana fan bent en ik ook, maar dit is 1000% alleen zijn fout Nou ja, ik vind het geen fout! En ook niet als ik geen Onana zou steunen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Blind ooit één keer iets anders doen dan vertragen en vervolgens Tadic aanspelen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nou, gefeliciteerd dan ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat doet haller nu weer dan :/ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En alle tijd he... Het is zo traag en voorspelbaar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:49 schreef Loetje het volgende:Kan Blind ooit één keer iets anders doen dan vertragen en vervolgens Tadic aanspelen? Alleen 45 minuten... Het lijkt wel of die geen 90 mij volhoud ofzo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zeker 6 minuten. Zoveel wissels en tijdrekken en vind het nog weinig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We kunnen nog 90 minuten voetballen, maar Ajax gaat niet scoren! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
6 minuten, die gaan nu in neem ik aan en niet al 1 gespeeld? Het is en blijft de UEFA |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waar zijn ze e mee bezig man.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik wordt schijtziek van Haller vandaag met zijn 2 linkerschoenen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Is dit ook niet eens het einde van het tijdperk Ten Hag?? Want Ajax lijkt het helemaal kwijt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scheids is goed meegegaan met hun |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Doelpunten verbloemen veel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Is dit ook niet eens het einde van het tijdperk Ten Hag?? Want Ajax lijkt het helemaal kwijt? Is nieuw elan nodig
Tevens einde een aantal spelers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Is dit ook niet eens het einde van het tijdperk Ten Hag?? Want Ajax lijkt het helemaal kwijt? Eens, en het maar verkeerd/telaat blijven ingrijpen... En al jaren afhankelijk van zijn eerste 11 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oh komt die weer hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch, Blind, Mazraoui, Klaassen allemaal moven! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die scheids is ook behoorlijk in die valziekte aan het trappen! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat doet die scheids toch allemaal, en de spelers.. dit weet je toch op voorhand.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lekker, Timber er waarschijnlijk uit. Anders ga je nu niet liggen.
Seizoen gaat weinig opleveren, dat denk ik echt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is Antony toch dom. Echt dom |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hahaha nee pik, absoluut blij met zijn doelpunten.. alleen voor de rest heb je er niet altijd even veel aan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Minimaal nog anderhalve minuut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Brobbey, hoe mis je hem überhaupt... Al is het buitenspel.
Wat is dit aanvallend een schande en een drama. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic had zelf moeten schieten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kan niet eens kwaad worden! Het was gewoon slecht slecht slecht!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oprotten! Weer hetzelfde gezeik
Wel klaar mee. Op naar 0 prijzen
Grote fout Onana, opnieuw geen rust voorin en niet of in ieder geval te laat ingrijpen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die gozer is hartstikke passziek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Oprotten! Weer hetzelfde gezeik Wel klaar mee. Op naar 0 prijzen Grote fout Onana, opnieuw geen rust voorin en niet of in ieder geval te laat ingrijpen Kut onana |
|
|
|