|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat zullen ze een lol hebben in Eindhoven. Ze hoeven zelf weinig te doen, Ajax verziekt het helemaal zelf. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar is idd het wachten op. Dat schreef ik ook eerder. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zonder Martinez volgende week in Leeuwarden wordt nog een groter probleem! Die mis je echt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoeren Blind. Schande, echt een grote schande dat hij nog in Ajax 1 speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:28 schreef Pietje het volgende:[..] Wat zullen ze een lol hebben in Eindhoven. Ze hoeven zelf weinig te doen, Ajax verziekt het helemaal zelf. Spelen beter als wij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind echt niet een ding goed |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker Loetje, dus is het straks verdiend ook, al gun ik het die ploeg totaal niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahaah Tadic....
Deze man moet zijn band echt inleveren. En dat zeg ik niet eens meer uit frustratie. Verzaakt echt constant op deze momenten. Draagt de ploeg niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind, weer zo'n briljante bal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha Tadic, even punteren. Wat bezielt deze gast. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad arrogantie, zo worden we echt niet kampioen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik schakel uit. Kan en wil dit niet meer wekelijks zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Worden we ook niet en dat is terecht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Volgende week: Cambuur-Ajax 4-1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zoals van Basten al zei dat het gewoon matige spelers zijn. Het is dat ten Hag er nog een ploeg van heeft gemaakt.
Maar goed die kan ze ook niet meer raken lijkt het |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahaha oei oei wat komen er weer goed weg. Zoals die Eindhovenaren hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelden zo hard staan schreeuwen.
Vanaf het moment dat hij de penalty gaf tranen gehad. Dit trek ik niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zoals van Basten al zei dat het gewoon matige spelers zijn. Het is dat ten Hag er nog een ploeg van heeft gemaakt. Maar goed die kan ze ook niet meer raken lijkt het Dat is niet waar.
Ajax kan een ongekend niveau halen. Maar mentaal is het niet goed. Het lijkt allemaal op elkaar uitgekeken of het raakt elkaar niet meer.
Gebeurd altijd op dezelfde momenten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:37 schreef Loetje het volgende:Zelden zo hard staan schreeuwen. Vanaf het moment dat hij de penalty gaf tranen gehad. Dit trek ik niet Hahaha. Ajax is slecht voor je hart en voor je bloeddruk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:37 schreef Loetje het volgende:Zelden zo hard staan schreeuwen. Vanaf het moment dat hij de penalty gaf tranen gehad. Dit trek ik niet Heel belangrijk dit... Wat balen ze in Rotterdam en Eindhoven hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar de competitie is nog niet gedaan hè! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Echt vanaf het moment van het wijzen als een kind gejankt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
39 schoten en in minuut 90 een pingel nodig hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:37 schreef Loetje het volgende:Zelden zo hard staan schreeuwen. Vanaf het moment dat hij de penalty gaf tranen gehad. Dit trek ik niet Ik ben naar buiten gelopen tijdens de pingel. Kon het niet aanzien!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een spanning! Mijn hart ging tekeer! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:38 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is niet waar. Ajax kan een ongekend niveau halen. Maar mentaal is het niet goed. Het lijkt allemaal op elkaar uitgekeken of het raakt elkaar niet meer. Gebeurd altijd op dezelfde momenten Van Basten bedoelde dat we geen echte topspelers hebben. (Zelf vind ik Timber, Tadic, Mazraoui en Antony wel top overigens)
Hij is alleen gecharmeerd van Timber
Maar je hebt gelijk dat ze gezamenlijk een ongekend niveau kunnen halen maar dit is ook de verdienste van ten Hag.
Het is natuurlijk zo dat we een goede mix hebben met onze zuid Amerikanen, die het gif hebben.
Ze zijn op elkaar uitgekeken in onze Mickey mouse competitie lijkt het, Europees zijn we meer kerels en loopt alles een tandje sneller |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee maar voor deze week dan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zal ik mezelf voor lul zetten dan, meer dat ik normaal al doe tijdens spanning?
Heb me vriendin geroepen en gevraagd of ze me vast wilde pakken. Ik schreeuwde, ik schaam me kapot en als die eikel mist, tyf ik me TV op staat.
Ze zegt, je trilt en hebt tranen. En na de goal schreeuwen uiteraard |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik begrijp je goed hoor, vriend! Wat hebben we gezwijnd! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Van Basten bedoelde dat we geen echte topspelers hebben. (Zelf vind ik Timber, Tadic, Mazraoui en Antony wel top overigens) Hij is alleen gecharmeerd van Timber Maar je hebt gelijk dat ze gezamenlijk een ongekend niveau kunnen halen maar dit is ook de verdienste van ten Hag. Het is natuurlijk zo dat we een goede mix hebben met onze zuid Amerikanen, die het gif hebben. Ze zijn op elkaar uitgekeken in onze Mickey mouse competitie lijkt het, Europees zijn we meer kerels en loopt alles een tandje sneller Hebben we wel. Maar het loopt niet samen. Het triggert elkaar niet.
Vrijwel niemand heeft 11 topspelers. Maar de grote namen geven niet meer thuis |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:48 schreef Loetje het volgende:[..] Hebben we wel. Maar het loopt niet samen. Het triggert elkaar niet. Vrijwel niemand heeft 11 topspelers. Maar de grote namen geven niet meer thuis Zijn wat verzadigd lijkt het |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:47 schreef Loetje het volgende:[..] Zal ik mezelf voor lul zetten dan, meer dat ik normaal al doe tijdens spanning? Heb me vriendin geroepen en gevraagd of ze me vast wilde pakken. Ik schreeuwde, ik schaam me kapot en als die eikel mist, tyf ik me TV op staat. Ze zegt, je trilt en hebt tranen. En na de goal schreeuwen uiteraard Hahaha toch mooi die emotie!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Men zal me wel voor gek verklaren.
Maar Ajax speelt gewoon een prima wedstrijd tot de 16 van de tegenstander. En Ajax heeft de pech dat Schuurs bij ons speelt.
Iedere lange bal verloor hij of laat hij de tegenstander de bal gewoon aannemen. Speelt verstoppertje bij de 1-2. Daar gaat je hele defensieve blok onzeker van spelen.
Anthony de beste vanaf de 2-2 dat was de enige speler waar ik een bepaalde winnaars mentaliteit zag van de basis spelers. Zelfs Martinez had dat niet en speelde gewoon matig naast Schuurs.
Maar wat een fijne overwinning zo in de laatste minuten. Dat is niet des Ajax.
Ik ben echt teleurgesteld in het verdedigende deel van Ajax vandaag, aan de bal was het prima tot de 16. Je krijgt kansen zat en verdient ook ruim om te winnen.
Ik ben echter wel trots op het blijven knokken van de ploeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nou 3 boxershorts verder... Maar we hebben de 3 punten... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ga Timber zometeen een overdosis morfine geven die de rest van het seizoen werkt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:50 schreef remco k het volgende:Men zal me wel voor gek verklaren. Maar Ajax speelt gewoon een prima wedstrijd tot de 16 van de tegenstander. En Ajax heeft de pech dat Schuurs bij ons speelt. Iedere lange bal verloor hij of laat hij de tegenstander de bal gewoon aannemen. Speelt verstoppertje bij de 1-2. Daar gaat je hele defensieve blok onzeker van spelen. Anthony de beste vanaf de 2-2 dat was de enige speler waar ik een bepaalde winnaars mentaliteit zag van de basis spelers. Zelfs Martinez had dat niet en speelde gewoon matig naast Schuurs. Maar wat een fijne overwinning zo in de laatste minuten. Dat is niet des Ajax. Ik ben echt teleurgesteld in het verdedigende deel van Ajax vandaag, aan de bal was het prima tot de 16. Je krijgt kansen zat en verdient ook ruim om te winnen. Ik ben echter wel trots op het blijven knokken van de ploeg. Ben het over het algemeen wel eens, maar weer loopt iedereen weer naar voor zodat RKC let wel RKC makkelijk kan scoren. Het zag er kinderlijk uit, kijken bij het 2e doelpunt niet om hun heen
Maar moeten wij tegen RKC een overtal creëeren om te kunnen winnen van RKC?
In Europa wordt je tegen Benfica, Manchester City en Chelsea als voorbeeld genadeloos afgestrafd op deze manier Ik hoop dat we dan niet zo naïef spelen.
Ten Hag wordt eens wakker want ik denk dat we niets geleerd hebben na Tottenham Hotspur. Ik hou straks mijn hart vast tegen Benfica |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:54 schreef Loetje het volgende:Ik ga Timber zometeen een overdosis morfine geven die de rest van het seizoen werkt. Hahaha maar inderdaad wat een verschil als hij er niet bij is, dan krijgen we de meeste doelpunten tegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 19:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben het over het algemeen wel eens, maar weer loopt iedereen weer naar voor zodat RKC let wel RKC makkelijk kan scoren. Het zag er kinderlijk uit, kijken bij het 2e doelpunt niet om hun heen Maar moeten wij tegen RKC een overtal creëeren om te kunnen winnen van RKC? In Europa wordt je tegen Benfica, Manchester City en Chelsea als voorbeeld genadeloos afgestrafd op deze manier Ik hoop dat we dan niet zo naïef spelen. Ten Hag wordt eens wakker want ik denk dat we niets geleerd hebben na Tottenham Hotspur. Ik hou straks mijn hart vast tegen Benfica Dat viel nu juist wel mee en in de grotere wedstrijden lopen er niet twee backs mee naar voren. Ajax doet dat juist tegen de kleine clubs wel omdat je juist dat overtal moet creeeren.
Die eerste goal ontstaat daar ook niet door. Schuurs staat daar aan de linkerkant gewoon lucht te dekken en als die 5 meter naar binnen staat valt die goal nooit.
Die tweede goal ontstaat omdat Schuurs eigenlijk geen duel aan gaat en omdat Tadic zijn man gewoon laat lopen.
Ik vind dat niet zoveel te maken hebben met te hoog staan aangezien beide goals er niet door komen in mijn beleving.
Voor mij persoonlijk is Schuurs de grote dissonant en moet je die komende zomer gewoon verkopen voor 7 of 8 miljoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 19:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat viel nu juist wel mee en in de grotere wedstrijden lopen er niet twee backs mee naar voren. Ajax doet dat juist tegen de kleine clubs wel omdat je juist dat overtal moet creeeren. Die eerste goal ontstaat daar ook niet door. Schuurs staat daar aan de linkerkant gewoon lucht te dekken en als die 5 meter naar binnen staat valt die goal nooit. Die tweede goal ontstaat omdat Schuurs eigenlijk geen duel aan gaat en omdat Tadic zijn man gewoon laat lopen. Ik vind dat niet zoveel te maken hebben met te hoog staan aangezien beide goals er niet door komen in mijn beleving. Voor mij persoonlijk is Schuurs de grote dissonant en moet je die komende zomer gewoon verkopen voor 7 of 8 miljoen. Het is wel logisch dat ze in kleinere wedstrijden met meer naar voor gaan maar het zou niet nodig hoeven te zijn, omdat we veel meer kwaliteit hebben.
Het is wel gebleken dat we juist tegen de kleinere punten verliezen, op deze manier gooien we de deur open, met name Schuurs die positioneel niet goed staat en Blind die het niet meer kan belopen.
Inderdaad had Tadic mee moeten lopen maar ook Blind was weer eens ver weg bij het 2e doelpunt.
Tegen Europese ploegen blijven we idd met meer achter in, toch gebeurd het dat onze backs dan toch weer te hoog staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een draak van een wedstrijd weer het zelfde niveau,traag traa en lui,toch gewoon 2-0 voor niks aan de hand maar Schuurs en Rensch dramatisch,Timber en Mazra aub snel teruggggg |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:47 schreef Loetje het volgende:[..] Zal ik mezelf voor lul zetten dan, meer dat ik normaal al doe tijdens spanning? Heb me vriendin geroepen en gevraagd of ze me vast wilde pakken. Ik schreeuwde, ik schaam me kapot en als die eikel mist, tyf ik me TV op staat. Ze zegt, je trilt en hebt tranen. En na de goal schreeuwen uiteraard Heerlijk gap!! Zo hoort het! Dat is emotie! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Blind moeten ze met een elastiek vastmaken aan de doelpaal. Wanneer hij te ver naar voren gaat trekt het elastiek hem terug tot de 16! Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 18:54 schreef Loetje het volgende:Ik ga Timber zometeen een overdosis morfine geven die de rest van het seizoen werkt. Doe onze mazz er dan ook wat... Wat een verschil als die 2 spelen ten opzichte van die er vandaag stonden, en dan ook gelijk ff tenhag bellen dat die tagliafico erin zet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:Die Blind moeten ze met een elastiek vastmaken aan de doelpaal. Wanneer hij te ver naar voren gaat trekt het elastiek hem terug tot de 16! Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer!!! Gewoon niet opstellen voor nu... Waar die zo bekend om stond qua opbouw vind ik tegenwoordig ook echt wel meevallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|